september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Wij durven nu eindelijk zelf ook voorzichtig blij te zijn.... Zoals het er nu uitziet is 24 december de dag :)

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ooh, dus dat wordt dan misschien wel een kerstkindje voor jullie, ouder!

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Voor ons valt het nog mee.
    Extra bedje krijgen we van een kennis die ook Isa haar bedje kado had gedaan. Koop een grote brede commode (eigenlijk ladekast) van Ikea a 200,- Verder nieuw matrasje, en natuurlijk wel het een en ander aan extra aankleding. Kinderwagen kan ik voordelig van een vriendin overkopen, extra wippertje en extra autostoeltje geleend, krijg bergen met jongenskleertjes van mijn vriendinnen, dus al met al valt het redelijk mee (Al tikken al die extra dingen bij elkaar natuurlijk wel aardig aan...)

4. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Ja, dat zou zomaar kunnen :D Als het dit keer maar goed gaat, maakt het ons niet uit. Misschien wel iets minder leuk voor de kleine, maar dat maken we zelf wel goed :)

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Tuurlijk, dat het goed blijft gaan is het allerbelangrijkste! Maar een goede echo achter de rug is natuurlijk wel al hoopgevend! Duim voor jullie hoor! Houd ons op de hoogte!

6. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Thanks.... en natuurlijk houden we jullie op de hoogte :)

7. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Ouder: Blij dat het nu zo goed gaat! En de echo was gelukkig ook hoopgevend!

Noor: Met me zoontje gaat het alweer wat beter :) Hij slaapt alweer wat langer door. Alleen hij krijgt al zijn kiezen achter elkaar door :( Gewoon zielig om te zien. Hij was vandaag op zijn hoofd gevallen want hij wou te snel door de tuin heen! En als je moe bent gaat dat natuurlijk niet goed. Dus weer een mooie bult op ze hoofd! ik schaam me er af en toe voor :oops: hahahha. Het is echt zo'n rouwdouwer, allemaal blauwe plekken bulten op ze hoofd ;) Met me rug gaat het alweer beter hor, ja alleen niet te gek gaan doen.

Lekker dat je zoveel krijgt joh! ik zit natuurlijk nog met me zoontje die alles nog gebruikt qua bedje en commode dus moet wel aan iets nieuws en ik kan helaas niet van iemand anders een 2ling wagen overnemen :( Maarja is niet anders!

Liefs rian

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Rian, ja, ben er idd erg blij mee. vooral met die wagen, want die dingen zijn natuurlijk behoorlijk prijzig! Kun je niet een en ander tweedehands kopen?

9. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

@ Noor: Kinderkamer neem ik wel 2dehands hoor, alleen wij lopen echt heel veel ook ivm de hond en wij houden ook van wandelvakantie's dus een goede kinderwagen is wel een pre. Daar hebben we dan ook wel meer geld voor over.

Goedemorgen meiden!

Hier alweer om half 7 wakker zoontje had het alweer genoeg geslapen vond hij hahaha.

liefs rian

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mogge

hier ook alweer druk in de weer
    was gister ongemerkt nogal laat geworden
    (na hele huis poetsen.. is je ritme savonds toch wat in de war.. )

en inmiddels alweer grootste deel van het huis gedweild *gaap*
    enkel de gang nog.. maar dat doe ik als ik zo de deur uit loop

duimen jullie voor vanmiddag?
    ik hoop echt dat ze het huis leuk vind :)

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Saskia ik zal voor je duimen! Hopelijk vinden ze het een te gek huis en worden ze helemaal verliefd..

@ouder... Gefeliciteerd,probeer er lekker van te genieten.

@ Rian... Wij zijn 555 euro kwijt aan onze kinderwagen. 100 euro maxicosi en voetenzak.. We hebben al heel veel kleertjes, maar moeten nog alles eigenlijk. De hele babykamer dat zal compleet ook wel een euro of 1000 zijn. Dus ik denk dat wij totaal 2000 euro zijn aan de complete uitzet.

Gisteren lekker Yoga. Is best ontspannend, ik merk wel dat ze juist heel druk word op zulke momenten als ik probeer te ontspannen :p

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX,

Ik zie dat ik een e-mail heb ontvangen van BabyBoem. Hij is gisteren om 20.30uur verzonden aan mij. Er staat in dat ze de wagen vandaag tussen 11.00uur en 13.00uur komen bezorgen. Dit is echt super snel. Ik ben alleen vandaag niet thuis. Ik had gedacht dat ze een afspraak zouden maken voor levering. Ik ben in totaal kwijt.

Quinny buzz black combi 535,=euro
    Maxi cosi cabrio deep red 129,=euro
    Bezorgen 0,=euro
    ----------------
    totaal 664,=euro

13. Saskia78

Hmm dat gebeurd bij mij tijdens tai chi ook inderdaad
    al is dat al een reden om het nog even te willen blijven doen

maarja.. het combineert niet met het zwemmen dat ik graag wil.

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Maart

Dan bel je ze toch even op dat je niet kan. Wij hadden dat ook, want je moet het geld ook nog contant in huis hebben. Wij hebben gezegd, na vijf uur want dan zijn we pas thuis. Gewoon even bellen hoor.

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, Ik heb even gebeld. ze komen hem vandaag brengen. Ik heb met ze afgesproken dat ze mij 15 min. van te voren moeten bellen zodat ik dan naar huis kom. ze hadden voor vandaag toevallig nog andere zending in Rotterdam. Het geld heb ik in huis ik had het gekregen van mijn moedere en zus, ik krijg de wagen kado van ze.

16. Saskia78

hmm waar woon je dan maart?

straks wonen we ineens heel dicht bij elkaar *grin*
    (pbtje mag natuurlijk ook)

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Saskia, Ik woon in Rotterdam-west heel dichtbij het centrum. Ongeveer 10 minuten lopen.

18. Saskia78

ah dat is wel relaxt :)

ik nu nog randje hilligersberg.. straks in zuid
    km of 3 van het centrum dan
    dus ook lekker makelijk :)

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Spannend hoor! Ik ben echt verliefd op mijn kinderwagen. Wij hebben hem ook gekregen. Wou er al mee lopen :)

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Saskia rotterdam zuid is ook nog groot!
    Ik heb zelf een aantal jaar in lombardije gewoont voor we naar barendrecht verhuisde.

groetjes las

Deel Deze Pagina