september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@las: dat is waar :)

we zitten ergens heel dicht bij de maastunnel

verder ken ik mijn nieuwe buurt nog niet zo HEEL erg goed :)

tja.. kwartiertje lopen van zuidplein ofzo.. en dat is samen met de maastunnel meteen mijn enige herkenningspunt op het moment :)

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, jij hebt hem al binnen. wat goed. Je bent dus tevreden, ik kan nu nog afzeggen hahaha. Ik vind de quinny ook zo mooi. En bij babyboem is hij echt veel goedkoper dan in de andere winkels. het scheel meer dan 200 euro.

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ja hij is afgelopen vrijdag gekomen. Ontzettend aardige mensen, laten ook gelijk zien hoe het werkt, gratis parasolletje! En het scheelt heel veel. We hebben wel een boodschappenmandje extra erbij genomen..

Niemand uit de buurt van Amsterdam :(

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, ik heb ook een boodschappenmandje erbij genomen. Weet je toevallig wat deze kost?

Ik kom eigenlijk uit Amsterdam MissX, misschien een trootst. Woon nu 2 jaar in rotterdam maar ik mis Amsterdam nog elke dag hoor ben daar ook heel vaak elk weekend.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

grappig maart...

ik kom oorspronkelijk uit weesp

en woon dus nu ook iets meer dan 2 jaar in rotterdam :)

@las; Ik heb je een pbtje gstuurd :)

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Boodschappenmand was volgens mij 20 euro.

Ja kan me voorstellen dat je het mist, zou er niet aan moeten denken om uit amsterdam te moeten. Alhoewel ik straks wel naar Amstelveen gaat. Maar dat is wel heel dichtbij :) Maar gelukkig is nederland klein en ben je er vrijwel snel.

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Wij krijgen voor het eerste kind iets van een 1000€, voor het tweede is dat rond de 700€. Via de mutualiteit (weet niet of dat in Holland bestaat, is een soort zorgverzekering) kan je ook nog een premie krijgen, rond de 300€ is dat bij mij.

En kindergeld krijgen we ook, maar dat is echt geen bedrag om van wakker te liggen, zal echt geen 100€ zijn voor 1 kind. Maar alles wat we krijgen is mooi meegenomen natuurlijk! :D

Zou ook eens dringend moeten gaan kijken achter kinderwagen. En achter al de rest. Ik dacht dat ik dat allemaal veel te vroeg ging kopen, maar uiteindelijk komt er altijd wel iets tussen en kijk, ik ben al 25 weken ver! Gaat zo snel.. Wie weet zijn er al een paar van ons bevallen binnen 10 weken! Laat ons hopen van niet, maar kan altijd hé!
    Dus wil ik ook aan de kaartjes en de doopsuiker beginnen, je weet nooit wat er nog allemaal gebeurt..

Kinderwagen kost enorm veel geld hé! Maar dat betaalt de oma bij ons! :D Heeft ze toch gezegd..

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Saskia, Dat is heel toevallig ja. Bevalt het in rotterdam?

MissX, ik zou zo met je willen ruilen hoor, kom jij hierheen ga ik in Amstelveen wonen. Ik zou wel terug willen naar Amsterdam maar mijn vriend is hier geboren en wil hier dus niet weg. We hebben er samen voor gekozen om in Rotterdam te wonen.

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    wij zijn gisteravond even flink geschrokken.. ik was bij een oud collegaatje om onze oude rieten stoelen te brengen en toen stuiterde ik daar flink van de trap af... kon de klap gelukkig opvangen met armen en benen en niet met mijn buik maar de schrik zat er de hele avond wel even in bij ons beiden (michiel was er ook bij). Nog even met de verloskundige gebeld, maar uk doet het goed en nog steeds dus gelukkig alles met een sisser afgelopen... maar pffff leuk was anders

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    saskia ik ben 9 jaar geleden vanuit maastricht hiernaar toe verhuist.
    Dus kende eigenlijk helemaal niks hier!
    Heb in het begin ook echt moeten zoeken.
    Maar nu weet ik de weg nog beter als mijn schoonmoeder die hier al haar hele leven woont :D
    Dus je leert het snel.
    En vanaf het zuidplein rijden zoveel bussen trams en metros dat je overal kunt komen.

groetjes las

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Brigitte, wat vervelend. Dat is zeker even schrikken geweest. Niet leuk om te vallen als je zwanger bent. Ik Was ook heel erg geschrokken toen ik van de fiest afviel, is niet leuk. De vk vertelde mij dat er niks kan gebeuren met de baby als je valt en dat was wel een opluchting.

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Jeetje Brigitte je zal wel geschrokken zijn joh! Nou lekker even rustig aan doen en bijkomen. Je kindje zou het waarschijnlijk niet eens hebben gemerkt dan alleen heen en weer geschommel van de golven van het vruchtwater :D

13. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    en weer een weekje verder... ;)

14. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    OCH Brigitte, dat is idd mijn worst nightmare. Ben blij te horen dat het goed is afgelopen.

15. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Thanks Marsab! Ik ben gisteren met manlief naar de kidsfactory in osdorp geweest en we hebben onze creditcard laten stomen! Uiteindelijk gekozen voor de One Tree Hill kinderwagen, zeer stevig voor het bos. Er zat wel 5 maanden levertijd op! Can you believe it!? Uiteindelijk dus een bruine gekozen want daar zat "maar" 3 maanden levertijd op...ook veel spullen gekocht voor de babykamer. Klamboetje, lodger kleed, box, lampje, badje etc.etc.etc. wel 10% korting gehad. duur zo'n babietje! Manlief wilde alles stoer en nieuw, dus dan krijg je dat, had al gezegd dat je alles goedkoop op marktplaats kon krijgen, maar ja! Ik voel haar nu ook steeds meer bewegen in mijn buik, heel geruststellend en leuk! De baby kamer is nog steeds een studeerkamer, we zitten eraan te denken om een box te huren als tijdige opslag...wat een geregel! hebben jullie het ook zo druk met alles? Wij hebben nu tot eind juli geen weekend meer vrij! de tijd vliegt! ben benieuwd hoe jullie allemaal dat doen!er wordt toch ook aardig wat verbouwd en vertimmerd wat ik zo lees?(en getrouwd!)groetjes, jen.

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    brigitte, wat een schrikken! lijkt me echt vreselijk! het is normala gesproken al schrikken, laat staan als je zwanger bent! Wij hebben thuis net het tapijt van de trap gerukt en zijn bezig met schuren en verven, toch maar anti-slip aanbrengen! take care out there girls!

17. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Pff... das inderdaad schrikken Brigitte! Gelukkig is het met je kleintje allemaal goed. Zelf nog grote blauwe plekken opgelopen?

Saskia, je verhaal klinkt als een prachtige dag! En wat zag je er mooi uit!

Ik lees vrolijk mee, het grootste gedeelte van de pagina's, maar kom er maar niet aan toe om regelmatig te reageren....
    Jennifer, hier ook een hoop volle weekenden. Wij hebben een winkel en zijn alleen op zondag "vrij". Die zondagen worden snel ingepikt door allerlei verplichtingen en andere dingen, dus van de babykamer is hier ook nog niets terecht gekomen.
    Op zich is de kamer bijna leeg, maar het warm water moet nog even aangelegd worden en een nieuwe wastafel geplaatst. Dan het schilderwerk nog! De meubeltjes zijn al wel uitgezocht en zullen over een paar weekjes arriveren.

Normaal gesproken werk ik vijf dagen op kantoor (zittend) en ééntje in de winkel, maar afgelopen week heb ik donderdag, vrijdag en zaterdag gedeeltelijk meegeholpen in de winkel. Donderdag zes uurtjes, met als gevolg dat ik 's avonds niet meer overeind kon komen uit de bank of me kon omdraaien in bed. Waarschijnlijk is het ischias, een grote zenuw die knel zit ter hoogte van mijn heup. Hier moet ik heel erg rekening mee houden en dat is moeilijk!
    Zondagavond en -nacht zat mijn buik echt vreselijk in de weg! Voelde heel zwaar en geen broek zat meer lekker.... Kon ook geen houding vinden om in te slapen, met als gevolg een nachtje van 4,5 uur.... pff....
    Grappig is dat dat gevoel nu over is en mijn buik zichtbaar omhoog is gekomen! En hij is nog groter!

18. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Brigitte zeker schrikken!
    Heb het bij alle zwangerschappen gahad.
    Bij de laatste zelfs 10 dagen voor dat ik uitgerekend was!
    Weet niet wat het is.
    Normaal val ik nooit maar als ik zwanger ben struikel ik nog over een steentje :confused:
    Ben deze zwangerschapp al 5 keer gevallen.
    Een keer midden in de marko in delft :oops:

Groetjes las

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wel beetje opassen he dames :p

Ik voel haar zo vaak, hebben jullie dat ook?
    Bijna wel de hele dag door.

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb net de kinderwagen binnen + maxi cosi. Ze zitten nog in doos, vanavond maar ff uitpakken en testen.

Ik voel de kleine nu ook heel vaak en steeds harder lijkt het wel. Heel fijn gevoel is dat. Ik kan haast niet wachten totdat ze er is.

Deel Deze Pagina