@maart: ja eigelijk bevalt het zelfs beter dan ik had verwacht. want ik wilde inderdaad ook nooit weg maarja.. ik moest toch ergens wonen.. en in weesp leek onbetaalbaar achteraf gezien.. heb ik er job ook nog door ontmoet en woon ik er stiekum eigenlijk prima. nu eens kijken hoe straks het nieuwe huis bevalt @las: ik moet steeds voor veel dingen zoeken maar lang leve de routeplanner en ov9292 dus zo kom ik toch gewoon overal waar ik wil wezen en heb inmiddels ook genoeg leuke plekjes gevonden waar ik graag kom. en inderdaad.. ik zou wel terugwillen naar weesp maar job absoluut niet. tja.. dan blijven we maar hier he @jennifer: hier wil manlief idd ook alles nieuw.. en dat kost echt wel GELD ja ergens heeft het ook wel wat hoor.. alles splinternieuw @brigitte: pas je wel een beetje op hier nog zo'n klunsje hoor maar ik troost me inderdaad dat beeblief in een fijn waterzakje zit dat de schokken wel opvangt over het algemeen. Ok.. moet het niet overdrijven natuurlijk.. maar volgens mij als er niets direct in je buik prikt bij de val.. valt het op zich wel mee gelukkig. en ja.. hier ook superdruk met verhuizen, trouwen, kidsstuff, huis verkopen etc er zitten nog wel gnoeg vrije weekenden in.. maar dat is meer dat ze nog niet volgepland zijn en dat dus wel gaan worden. verhuizen gaat nog veel tijd kosten maar is nog niet tot de puntjes gepland
hoi dames, Sow wat een gebabbel hier de afgelopen dagen,heb nog wel af en toe komen piepen maar nooit de tijd gehad om iets te schrijven. @Brigitte:goed oppassen hé ,trouwens iedereen : Waarschijnlijk vond de baby het nog plezant ook @Maart:bij ons zit het zonnekapje in de maxi cosi zelf verwerkt,wij hebben de cabrio topline papillon van het weekend gekocht Eigenlijk was dat de mooiste kleur die er was in de winkel voor de rest was het allemaal egaal zwart of grijs of rood.Doe mij maar lekker een kleurtje.We hebben er ook ineens een voetenzak bij gekocht. De kamer zijn we zondag ook gaan kopen,we konden hem ineens meenemen als ik iets koop kan ik nooit niet wachten Je had ons moeten zien in onze auto ik zat achter mijn vriend en het paste er juist allemaal in. Gisteren heb ik overdag zelf de commode in elkaar gezet,en dan savonds als mijn vriend er was het bedje en de kast.Ik vind het echt wel mooi. De kamer is nu nog wat kaal,dus ben volop leuke dingen aan het zoeken hihi en ben nu juist een week thuis dus komt goed uit. Ow ja mijn buik is tegen over vorige week nog niets gegroeid Ik voel wel elke dag beweging.Aan de onderkant van mijn buik zijn het plopjes en aan de bovenkant zijn het precies vlindertjes
@maart Succes met in elkaar zetten van de kinderwagen Zit er niet bij de maxi cosi een kapje aan de achterkant. wat je open moet trekken. Dat weten heel veel mensen niet.
Ja idd,dit zit er bij ons ook bij.Vanachter zit er een knopje waar je moet op drukken en dan zie je de zonnekap zitten en kan je ze er uittrekken.
@ maart: bij ons ook een klepje aan de achterkant waar de zonneklep zit. ik lees straks de rest even bij hoor, er wordt zoveeel gekletst! @brigitte: das echt ff schrikken meid!
hey, Seg dames heb nog eens een vraagje: Wat vinden jullie van de naam Ayden?vind het zelf een hele mooie naam en mijn vriend ook maar zou toch eens graag andere reacties horen Het betekent trouwens klein vuurtje
@avalon: Ayden vind ik een geweldige naam! @alle struikelaars: wel een beetje voorzichtig doen hoor. Als ik hier maar iets te hard op de bank plof krijg ik meteen een harde buik dus ik probeer rechtop te blijven staan Zo te lezen is iedereen druk bezig met kopen en verbouwen. Ik moest eigenlijk wachten tot het weekend want dan konden we er pas saampjes op uit maar ik werd vandaag verrast door vriendlief. Hij kwam me van het werk halen, had een halve vrije dag gevraagd om te gaan babyspullen shoppen. We hebben dus de hele middag rondgelopen en hebben nu een rolgordijntje, een lamp en wat kleine prulletjes. Ook hebben we al een klamboe gezien, die gaan we vrijdag of zaterdag halen samen met de verf. En dan gaan we schilderen! Helaas moeten we nog wachten tot week 28 tot de meubeltjes komen Zo nu ga ik lekker weer op de bank hangen... ben kapot van al dat lopen.
@ brigitte: zou ook wel even schrikken. Ik heb al schrik dat ik mijn baby pijn doe als ik eens op mijn buik durf te liggen (heel weinig dus!) Jullie hebben al veel gekocht seg! Kijk er ook naar uit. Er gaan nog veel toegevingen moeten gedaan worden tussen mijn ventje en ik. Vooral qua kleuren.. Ik vind turquoise zoooo mooi, hij haat het gewoon. Wou eerst een kinderwagen in die kleur, maar we zullen wel iets anders vinden.. Ik heb wel schrik dat er een heel lange levertijd op zit, word echt wel tijd!
@ Avalon: een mooie naam hoor en de betekenis is ook mooi! @ jennifer: straks ook druk aan de klus, succes ermee! Is leuk he?! @ mama's die struikelen: Jeetje wat schrikken. Maar moest ook wel een beetje lachen hoor, ik bedoel het lijkt net nu we zwanger zijn, niemand meer fatsoenlijk kan lopen! @ allen: waar kun je een oranje badje krijgen, ZONDER opdruk/ plaatje? Ben op zoek, maar vind alleen met plaatjes en zo. En daar houden we niet zo van....
Nee eigenlijk is dit een engelse naam,je spreekt het op zijn engels uit hé. Dit geloof ik toch @Marsab: Bij hema kun je badjes kopen,maar nu heb ik deze hier alleen nog maar gezien in het wit en groen,maar dit was een kleine hema en hier stond niets op.
Hey Girls! Lekker gekletst vandaag. Had er op het werk geen tijd voor dus nu kleine meid naar bed gebracht en even achter de PC! Struikelen heb ik zelf nog niet gedaan, maar merk wel dat mijn balans anders is. Denk ook weleens dat ik ergens wel tussendoor kan, maar dan verhindert mijn buik dat toch echt al een beetje. Vandaag weer bij Gyn geweest (even tijdens werk) en weer goedgekeurd, bloeddruk, urine, gewicht (+5,5kg) en baarmoederhoogte (al tegen de ribben...) Ze voelde de mannen ook bewegen en voelde van eentje heel duidelijk een kontje! Lief he? Nu al lekkere billen! Dus ben weer door de APK. Volgende week weer echo, kijk er nu al naar uit. Morgen en overmorgen vrij, vrijdag weer een dagje werken. Avalon: Vind Ayden een erg mooie naam! Marsab: geen idee, heb je er aleens op gegoogled? Han: lekker geshopt en nu heerlijk met de pootjes in de lucht! Maart: heerlijk zo'n grote nieuwe aankoop! Straks lekker droogrijden door de woonkamer!
he meiden bedankt voor jullie reacties... fijn om te horen dat ik niet de enige kluns ben... hihihi... Ikzelf heb redelijk wat blauwe plekken maar goed beter ik dan uk.... En misschien dacht uk wel jippie leuke attractie! MAar we doen het niet nog een keer..... iedereen lekker druk met spulletjes kopen en kamertjes klaarmaken. Wij zijn ook begonnen met het kamertje en hopen dit weekend een eind verder te komen... Onze meubeltjes komen de eerste week van juli..... voel uk hier ook heel vaak en af en toe ook heel hard... op zich wel fijn maar heel soms denk ik wel eens... pfff hou eens op daar!
Ik heb inderdaad even zitten droog rijden, wat een gek gezicht. Ik ben helemaal blij met de wagen hij is nog mooier dan in de winkels, helemaal perfect.
Hey meiden, de afgelopen dagen heb ik jullie berichten wel gelezen, maar niks toegevoegd. Ik ben moe, joh! Maakt niet uit wat ik doe (of niet) - ik val 's avonds zowat om... Brigitte, ik ben ook een kluns. En verwissel daarnaast woorden in zinnen, vergeet vanalles en ga rustig douchen met mijn bril nog op. Tja. Het kamertje is bij ons ook al aardig af, ik zal zometeen een foto in mijn album zetten. Vandaag nog een autostoeltje gekocht (kan op onze Quinny die ik van mijn vriendin heb overgenomen!) en een wipstoeltje. Ik ben ook echt aan het hamsteren geslagen en dat met 22 weken al, hahaha Dames, fijne avond, ik ga plat. En MissX: ik heb gestudeerd in Amsterdam, ben er geboren en woon in de Zaanstreek, ook dichtbij. Telt dat ook?
@Darcy:mooi kamertje,vooral dat gras vind ik super hoe heb je dat op de grond gelegd?Ik bedoel geniet of met lijm weet ik veel ben nieuwsgierig
Goede morgen mama's Ik heb vandaag helemaal geen zin om te werken, jeetje ik ben pas 20 min. binnen en moet nog tot 17uur. pfff Darcy, Leuk kamertje. Ziet er vrolijk uit.