Hmm ik zocht mamma-verzorgingsspul maar "verrassend" genoeg hadden ze dat natuurlijk niet bij de bas v/d heijden wel heel veel babystuff.. erg leuk stiekum toch maar heb de verleiding weerstaan al kostte het ERG veel moeite
Maart: no worries, ik heb ook al een doos met cremetjes en zalfjes staan. We komen om in de babyshampoo en badolie! Ook gezinsverpakking doekjes en een afkolfapparaat staan thuis te wachten! is toch leuk dinkies kopen!? scheelt weer zometeen als onze buik te dik is geworden voor het gangpad van het kruitvat!
ik heb enkel nijntje shampoo en nijntje douchestuff nu *grin* gekregen van mn pappie dat verhuisargument doet het aardig goed hier so far zou het ook graag kopen hoor maar dan wil ik het ook wel leuk vast startklaar neer kunnen zetten
Jip, ook hier staan de luiers al boven hihi. Waren in de aanbieding, dus gelijk gekocht! En ook al baby shampoo etc. leuk juist!
nog geen luiers, maar wel douchegel, shampoo ed. Zodra de commode er is, volgende week, ga ik ook luiers aanschaffen hoor, vind ik gewoon erg leuk om te doen, ik houd van kopen haha! @mouschy: dat lijkt me idd heel erg vervelend zeg zo'n infectie, sterkte ermee.
hehe hier wel al zo'n klein pakje met hele kleine luiertjes (ook van pappa natuurlijk.. zat bij de douche/badstuffies en nog veel meer)
Hier nog geen luiers en verzorgingsproducten, maar mezelf kennende komt daar zodra de babykamer ook maar een heel klein beetje op orde komt drastisch verandering in! Zwitsalzeepje open leggen in de la van de commode: gaat alles zo lekker van ruiken! En ga inderdaad ook wel de luieraanbiedingen kopen, wil toch wel een paar pakken in huis hebben vantevoren!
jeetje mouchy balen is dat zeg! Hier ook nog geen verzorgingsproducten... wil eerst de kamer geschilderd hebben en dan liefst ook nog de meubeltjes hebben staan maar ik denk niet dat ik zo lang kan wachten. Mijn naval is ook al halverwege, ik denk dat ie ook wel uit gaat ploppen. Nog geen last van mijn lippen gelukkig. Wel last van een ontzetten strakke huid, alsof die ieder moment kan uitscheuren, gelukkig nog geen straie waargenomen. ieee morgen moet ik naar de tandarts.... ik was al 5 jaar niet geweest want ben doodsbang maar nu moet ik er toch aan geloven.
hier ook al luiers gekocht hoor. en veel andere babyspulletjes. we hebben zelf al de wieg in de woonkamer staan. zodat de honden er aan kunnen wennen. het staat zo lief he` heb vandaag behang gehaald echt heel erg leuk. dat is dat ijsbeertje van 4friends. weetje wel. ik heb nog geen last van uitgeplopte navel of opgezwollen lippen. heb alleen wel last van zuurbranden en vermoeidheid. ik ben tot nu toe 0,5 kilo aangekomen. wie weet wat er nog gaat komen. heb wel last van snoepbuien. we gaan van weekend op vakantie we gaan een weekendje naar overijsel denekamp. even lekker genieten. ben er wel aan toe. liefs joepie
HMm hier in 2 dagen ineens kg zwaarder gaat hard zo... *mok* krijg nu wel een echte buik tho... dus ik vermoed dat ik wel weet waar het grootste deel van die kg gebleven is gelukkig
Joepie: wij hebben ook twee honden, denk je dat het verstandig is om ook iets inde kamer te zetten zodat ze kunnen wennen? lijkt me toch raar voor die beesten...heb je tips? Mouchy: heel veel beterschap met je infectie, lijkt me vreselijk, je voelt je dan lichamelijk helemaal niet lekker denk ik, hopen dat het met een paardemiddel snel overgaat! Han: ik ben ook net naar de tandarts geweest, nooit leuk, hij wilde mijn verstandkiezen eruit hebben, wil hij al 4 jaar, waarom nu als ik zwanger ben dan? heb gewoon nee gezegd. Remember: jij bent de klant en klant is koning, ze moeten stoppen wanneer jij dat wilt en je geen pijn doen, girlpower! meestal sta je binnen 10 minuten weer buiten, no worries! ga gewoon eens naar de mondhygieniste, kan je zelf betalen is niet zo duur, 35 euri ongeveer, en zelf regelen buiten de tandarts om, gewoon een beetje bijhouden, scheelt weer, en ze zijn altijd aardig!verstand op nul en denk aan je vruchtje in je buik! Noor: bedankt voor de goede tip! ga ik ook doen! Ook lekker zwitsalzeepjes, dat ruikt inderdaad zo lekker!
je heb ook gewoon van zwitsal speciale zakjes dat je in de la doet of tussen je kleding zodat alles lekker ruikt. XXX Ik begin heel erg last te krijgen van mijn onder rug. Iemand Tips, het is wel te doen hoor, maar soms doet het echt heel erg zeer
hallo, Ben gisteren bij de vk geweest en alles was goed. Nu alweer over 3 weken! Vindt het echt snel gaan Gisteren ook behang afgehaald. Het begin is er dus! Zal maar niet zeggen eindelijk. rian kunnen jullie toch een mooi tegenbod doen! Saskia ga je nog zwemmen? groetjes las
@las: ik denk het wel.. alleen niet vanavond moet nog even wat lesjes tai chi betalen en krijg vanavond bruiloftsfotoos tijdens de tai chi les (mijn eh.. "stiefschoonmamma" of is het schoonstiefmamma? doe tnamelijk ook tai chi )
Heyy meiden, Ik ben 6 kg aangekomen in totaal! hahaha. Las 28: Ja maar die mensen kunnen maar tot 130000 terwijl ons huis voor 138500 te koop staat en we hebben al een beetje rest schuld dus wij kunnen gewoon niet zo laag gaan. Ja gaat snel he! Des te eerder is de kleine er! Miss X: Ik heb ook last van onderrug, betekent dat je bekken aan het voorbereiden zijn op de komst van baby, moet er wel mee uitkijken want kan begin zijn van BI. En het gewicht word ook opeens anders verdeeld op je lichaam opeens zit er veel meer gewicht aan voorkant! Rustig aan he, en als het te erg word ff vk bellen. Jennifer: Bij mijn eerste heb ik ook niks in de kamer gehad, hij was in het begin bang voor de baby Vooral als het ging huilen maar na een tijdje weten ze niet beter. En ik denk dat ze nu al door hebben dat er wat gaat gebeuren! Han: Veel succes bij tandarts! Rest: Ik heb nog helemaal niks, hahaha zelfs geen kleertjes maar volgende week eindelijk pretecho en dan heb ik zekerheid en dan: lekker shoppen! Wie was dat nou met die mountain terrain wagen: Ik wil die ook in duo! Moet ik zeker nog langer wachten? liefs rian
Lekker weer vandaag maar helaas op het werk. Gisteren zijn we begonnen met het kamertje. Ik kan niet wachten totdat het af is. Echt een bende thuis nu.
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september - +15 Kilo Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september - +10 kg Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september - +10 kg Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september - + 6kg Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september - +10 kg Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Patries: JONGEN - uitgerekend 20 september - +2 kg Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Sandraeningrid: VERRASSING - uitgerekend 22 september - 0 kg Han: MEISJE - uitgerekend 23 september Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: VERRASSING - uitgerekend 24 september - 5 kg Lucky: VERRASSING - uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september Angeltje: MEISJE - uitgerekend 28 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september - + 5 1/2 kg Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september Avalon: JONGEN - uitgerekend 30 september Verwacht: 15 JONGENS 14 MEISJES 8 VERRASSING Geboren: 0 JONGENS 0 MEISJES
Goeiemiddag allemaal Hier schijnt het zonnetje word er helemaal happy van. Hebben jullie ook dat jullie zo onhandig zijn geworden,of ligt dit aan mij Vanmorgen nog schaaltje gebroken.Eergisteren had ik er ook al twee gebroken en dan nog een glas bij het afwassen. Maar scherven brengen geluk Van verzorgingsproducten en luiers heb ik nog niets,waarschijnlijk aankopen als ik met zwangerschapsverlof ben. Ow ja weten jullie al of dat je flesvoeding of borstvoeding gaat geven? Ik heb altijd al gezegd dat ik flesvoeding zou geven,en nu denk ik daar nog zo over op dit moment voel ik me daar het beste bij.Maar wat als je kindje word geboren en je op dat moment toch aanvoelt dat borstvoeding geven je beter ligt?