@zonnetje je kan toch vrij krijgen voor de verloskundige door te zeggen dat je naar de tandarts moet of huisarts ofzo; zo hoef je niets te zeggen...[/quote] heb ik ook al aan gedacht, maar ben bij de ha geweest om te zeggen dat ik zwanger ben, dus dat was 1. voor een moedervlek moet ik begin feb naar de dermatoloog en de tandarts is 31 januari aan de beurt... heb nu maar alleen gezegd dat ik naar het zh moet, voor de dermatoloog ga ik later weer terug naar het werk. maar als ik naar de vk moet, wil ik denk ik liever lekker naar huis met mn ventje, dat wordt een info gesprek.
bedankt allemaal lieve meiden! komt goed, moet weer ff die knop om gooien en doorgaan! morgen lekker vrij gekregen van mijn lieve bazin! kan ik ff alles op orde stellen met mezelf en donderdag weer lekker werken! dikke kus van bianca! enne ik blijf jullie wel volgen he september mammies!
Weten jullie al of jullie een prenatale screening willen? Ik denk niet dat ik het nodig vind, we zijn allebei jong en gezond, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
oooooow Bianca wat vreselijk! Wat ontzettend veel pech dat dit je voor een tweede keer gebeurt..... ik wens je hééél vééél sterkte en hoop dat je heel snel weer zwanger zult zijn! Dikke knuffel voor jou!
hey anneliesje, de VK had ons ook gevraaagd of we vast na wilden denken over een prenatale screening. Maar ook wij zijn nog jong en willen ons niet bang laten maken door allerlei kansberekeningen. Wij hebben samen gekozen voor een kindje en dan bestaat er nou eenmaal een risico op een kindje met een (chromosoom)afwijking. Ik zou nooit voor de keuze willen komen te staan om een zwangerschap af te moeten breken of niet. ik kan me goed voorstellen dat vrouwen op latere leeftijd wél voor zo'n screening kiezen. Maar in ons geval, nee.
Bianca, weet niet wat ik moet zeggen, dikke knuffel van mij. Hopelijk ben je nu extra vruchtbaar en gauw weer zwanger. Sterkte meid. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid die test nog wel doen, desnoods over een paar dagen, je weet maar nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Liefs Moons
hey moons, ik kijk het ff aan, gaat het nou een hele rare ongi worden dan doe ik volgende week nog een test, niet eerder.. voor mijn gevoel is het echt niet goed en nu we terug denken... maar dat is achteraf he... maar ok... ik zei gisteren tegen mijn vriend, jeetje ik heb zo'n spierpijn in mijn benen en ze zijn zo zwaar maar dacht dat dat van de eerste dag werken weer was... maar nu achteraf...bij mijn vorige MK had ik ook zo'n last van mijn benen, de Gyn. vertelde mij dat dat toen been weeen waren...nu mischien weer gehad, een voorteken? mijn benen doen nu echt zeer, ga zo ff lekker in bad liggen! hoop voor jou ook meis dat je snel weer positief mag testen! knuf van bianca
Bianca, vaak zegt je gevoel genoeg. Bij mijn zwangerschap in mei voelde ik me ook helemaal niet zwanger, het was dat ik een positieve test had en geen ongi, maar voor mijn gevoel was ik niet zwanger, werd dus ook die mk. Heb 2 ronde's terug ook een positieve test gehad, heel licht, maar wel positief, toen 1 dag later ongi, dus hele vroege mk. Dan is er waarschijnlijk toch iets niet goed met het vruchtje en is het maar beter. Het blijft natuurlijk kloten. Ik hoop voor je dat het alsnog goed mag gaan. Liefs Moons
Vanmiddag met de echo zullen we hier ook hopelijk weten of het beetje rose/rood van af en toe wel of niet iets betekend... vind het wel erg spannend! Verder geen buikpijn en de rest van de dag ook alleen maar wit te bekennen.... Hoop dat het een zwak adertje is.... Vanmorgen in ieder geval weer behoorlijk misselijk en boobies groeien nog iedere dag.....
goede morgen Dames, Wat gaan jullie hard zeg. paar dagen niet op het net geweest. Alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd. @ Bianca; wat vreselijk, ik weet niet wat ik moet zeggen. maar in iedergeval veel sterkte. @ Brigitte; Spannend, hopen dat het inderdaad een zwak adertje was en dat het allemaal goed zit. Ik ben vandaag precies 6 weken. Gaat echt snel. Ik begon nu ook echt te voelen dat ik zwanger ben, dit had ik de eerste weken niet. af en toe misselijk, ik ben ook moe.
Helaas moet ik me ook weer afmelden.. Heb last van enorme bloedingen en krampen... ale: Maandag een echo gehad en het vruchtje was echt te klein...