september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Mouschy: succes morgen bij de vk!

@Han: sterkte met dat gat, waar die kies zat ;) Doet zeer he :(

Heb even alles bijgelezen. Ook hier al een doos met verzorgingsproducten en het kamertje ziet er startklaar uit. Alleen nog een gevoerd gordijn inhangen (ipv deur, het kamertje is klein) en het kleine raampje voorzien van een rolgordijntje - en de plinten, die moeten nog even geplakt worden, zul je altijd zien :D

Ik heb ook luiers gekocht, hoor. Zag bij de Etos dat er milieuvriendelijker luiers zijn (chloorvrij gebleekt) - zien er heel goed uit, heel zacht en comfortabel (en wat duurder dan Pampers natuurlijk.) Heb een pak Pampers Newborn en een pak van die duurdere gekocht. Als het laatste goed werkt, dan ga ik daar mee verder met de kleine.

Ik dacht dus ECHT dat ik de enige met van die opgezwollen schaamlippen was :confused: :confused:
    Aaargh! Ik vind het LELIJK! Mijn vriend vindt het wel aantrekkelijk, zei hij. Ja hallooooo, ben geen baviaan! :D Moet dus nog even wennen aan mijn onderkantje, zeg maar... En mijn navel gaat binnenkort ook ploppen.

Gewichtstoename: + 5 kilo. Mag ook op de lijst.

Morgen nog werken en examen afnemen en dan zaterdagochtend: naar Londen! (en BRUUT shoppen voor zoonlief!)

Fijne avond meiden!

2. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi Meiden,

Hier ook snoepaanvallen, maar dan ook de gezonde kant. Ben helemaal gek op worteltjes (je weet wel die kleine kantenklare in een zakje), tomaatjes en komkommer, heerlijk knabbelen dus. Marc zei al dat als ik neit op pas ons zoontje nog een konijntje wordt. haha.
    Daarnaast ben ik ook erg gek op allerlei toetjes en yoghurtjes, heerlijk :p

Ik heb geen last van mijn navel, wel van mijn lippen :oops: , maar dan ook vooral die lippen daarvoor, sorry weet even niet precies hoe die heten, die zijn vooral erg gezwollen, ziet er echt niet uit vind ik zelf. Bah, ach als het maar na de zwangerschap weer verdwijnt, dan moet het maar.

@Moushy: vervelend zeg die schimmelinfectie, ik hoop dat ze er nu een keer een oplossing voor hebben

@Han: sterkte met je mondje, kiezen trekken is nooit geen pretje, hoop dat het toch meevalt.

@MissX: wat een goed nieuws zeg. Je moest even geduld hebben, maar dan toch heb je toch wat. Meer zekerheid. Ik hoop dat het allemaal nu wat vlotter verloopt met aankoop van jullie huisje. Succes.

@Darcy; O lekker weekendje London. Ben jaloers. Shopze maar lekker daar. Heerlijk genieten.

@Rian & Saskia: al wat meer nieuws mbt jullie te koopstaande huizen? Hoop dat jullie ook snel goed nieuws hebben

Hier nu heerlijk weekend. Over 2 uurtjes gaan wij naar de mother, baby & child show. Heb er veel zin in. :D Ik hoop dat ik daar nog meer leuke spulletjes vindt voor onze kleine jongen.

Groetjes, Patries

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    O ja voor ik het vergeet ze zeggen. Mijn kleine is een groeispurt aan het meemaken, en nu mijn buikje dus ook. Het begon dinsdagavond, en is nu nog in volle gang. Heb hele harde buiken en huid voeld ook gespannen. Kreeg ook gister meteen van collegaatje te horen dat mijn buik gegroeid was. Nou dat dacht ik dus ook. En moet je nagaan, ik moet nog 17 weken.

Ben benieuwd hoe mijn buikje er over een paar weekjes uitziet, vooral als die groeispurten aanhouden. :)

PS: mag bij mij nu al veranderd worden in 2,5kg erbij. vooral door die groeispurt.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@patries: het aanstaande koophuis gaat prima :)
    vandeweek even naar ikea om een afspraak te maken om de keuken in te laten meten.

en eh.. het oude huis.. tja gister weer iemand die wilde kijken
    dus ben benieuwd.. hoop dat het wat is :)

5. Saskia78

oh ook hier vannacht weer gegroeit hoor
    ik eh.. zit nu op +5.1kg

6. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    dubbel....

7. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hihi... hier zet de groeispurt ook vrolijk door! Enneh... mijn gewicht ook :oops: ... De laatste 7 weken gaat het al rustiger, maar de eerste maanden...pff.... zit dus nu ook al op 11 kilo!

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi Moeders

Lekker weertje is het he?
    Onze kleine meid is zo verschrikkelijk druk de hele dag. Ik vraag mij af of dat zo in het werkelijk ook is? Ik voel haar wel de hele dag, van sóchtends vroeg in de auto tot sávonds laat dat ik in bed lig bewegen. Natuurlijk af en toe slaapt ze maar er zit niet langer dan 2 uurtjes tussen ongeveer.

Mijn vriend heeft ADHD gehad vroeger :S Betekend het dat ze straks ook heel druk is als ze geboren is?

Gisteren lag ze volgens mij voor het eerst met haar hoofdje bewegen, ze schopte achter in mijn ribben.. PPff dat was even gevoelig. Ik merk nu ook dat ik heel kortademig ben en moeite heb met ademen. Ik voel me ook een olifant. :)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.446
    36.345
    113
    @miss x: ik weet niet of adhd erfelijk is,maar het zo maar zo kunnen, weet je ook waarom ze zo'n druktemakertje is.

Over borstvoeding, ik wil ook zeker borstvoeding gaan geven als het lukt

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

Patries: Veel plezier!

Miss X: Weet niet of het erfelijk is, maar bij mij is het ook erg druk, en dat was me zoontje ook en die is nu nog steeds druk ;)
    Fijn dat de bankgarantie binnen was!

Hier ook last van groei pijn, als ik ga lopen met de hond dan krijg ik steken in me buik. Loop ook veel wel 2 uur per dag.

Nou kreeg zo'n leuk compliment van me vriend gister. Ik had foto gestuurd want hij wou ff zien hoe ik er nu uitzie. Kreeg de reactie wat zie jij er ontzettend moe en slecht uit :confused: Nou en bedankt ;)

liefs rian

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Wat een lekker weer vandaag, gelukkig ben ik vandaag ook lekker vrij. Zo nog ff boodschappen halen en natuurlijk ook wat lekkers.

MissX, wat een goed nieuws. Als het goed is gaat de koop nu gewoon door, de bank geeft niet voor niets een garantie. Ik las ook dat je last hebt van je bekkken, vervelend. Gewoon lekker goed rusten en je laten verwennen door je vrien.

Patries, veel plezier bij de mother, baby & child show en hopen dat je lekker kan shoppen daar.

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september

Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september

Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september

Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september - +15 Kilo

Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september

Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september

Las: MEISJE - uitgerekend 4 september

Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september - +10 kg

Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september - +10 kg

Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september

Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september

Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september - + 6kg

Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september

Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september

Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september

Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september

Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september

Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september

Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september

Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september

Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september

Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september - +10 kg

Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september

Patries: JONGEN - uitgerekend 20 september - +2,5 kg

Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september

Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september

Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september

Sandraeningrid: VERRASSING - uitgerekend 22 september - 0 kg

Han: MEISJE - uitgerekend 23 september - +5 kg

Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september

Saskia: VERRASSING - uitgerekend 24 september - 5,1 kg

Joepie: VERRASSING - uitgerekend 24 september - +0,5 kg

Lucky: VERRASSING - uitgerekend 25 september

Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september - +5 kg

Angeltje: MEISJE - uitgerekend 28 september

Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september - +5 1/2 kg

Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september - +11 kg

Avalon: JONGEN - uitgerekend 30 september

Verwacht:
    15 JONGENS
    14 MEISJES
    9 VERRASSING

Geboren:
    0 JONGENS
    0 MEISJES

13. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

hey maart had je me pb nog gekregen?

14. Saskia78

missX: http://www.adhd.nl/tijdschriften/0010jmvragen.html
    de 20 meest gestelde vragen over ADHD :)

en even ee korte quote
    vraag me enkel af of je die conclusie nu al kan trekken.
    i mean.. geen idee hoe druk een ongeboren baby hoort te zijn enzo :)
    en hier is het ook best aardig druk toch *grin*
    al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal.
    en onderzoek waar ze hier boven over spreken zegt wel dat er bj veel adhd-ers een familiegeschiedenis is
    maar niet hoeveel kans je als adhd-er hebt op een adhd-kindje...
    beetje jammer

15. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Rian: ik was degene met de mountain terrain in bestelling. Bel anders gewoon even met de kidsfactory in Breda of Amsterdam osdorp(google), zij kunnen precies zien op hun computer hoe lang de levertijd is. moet je wel de kleur weten etc. sommige kleuren hebben ze nu al op voorraad, duo karretjes ligt misschien weer helemaal anders, you never know! Ze zijn wel superstevig en robuust!

patries: shopze daaro op de baby beurs! Hou je het nog uit in de hitte met je buikje? Als ik zo weer moet vliegen kom ik je opzoeken! Ons Hotel ligt aan die hele lange 8-baansweg die je never nooit niet kunt oversteken!

MissX: gefeliciteerd! gaan jullie nu verhuizen en klussen voordat de baby komt? heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed gaat met de verhuizing en alle papieren rompslomp die dat met zich meebrengt! Ik ga nu naar de karwei want de verf is op!
    Groetjes, Jen.

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heey jen,

Bedankt ik zal binnenkort ff gaan informeren, is het echt ideaal voor met de hond? Want die wagen is wel een van de duurdere:p,

liefs rian

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb een nieuwe buikfoto geplaats! Ben zo trots

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Dat is ook al een erg mooi buikje miss x!
    Ik denk dat sommige baby's in de buik nou eenmaal wat drukker zijn, volgens mijn verloskundige voelen ze zich dan goed.
    Onze meid is ook ontzettend druk en ik voel haar ook de gehele dag door. Het grappige is dat ze "teritoriaal" lijkt want alles wat op mijn buik rust wordt er driftig af geschopt :) Ik hoor haar al gewoon denken: is MIJN buik:)

Hihi zoals je merkt gaat mijn fantasy met me op de loop...

We gaan dit weekend met het kamertje beginnen! Nou ja Remco gaat ermee beginnen want ik mag niet mee schilderen, de verf is op terpetine basis :( Maar ik kan wel met de raamdecoratie aan de slag, leuk vlindertjes knippen!

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden
    ik kom me ook weer even melden.... ben weer bijgekomen van mijn stuiterpartij en heb er behalve wat mooie blauwe plekken niets aan overgehouden.....

uk vermaakt zich nog prima... soms dan schopt hij of zij en dan leg ik mijn hand op mijn buik... uk stil... hand weg... uk weer in actie hahahaha

gelukkig mag ik wat vaker op mijn rechterzij liggen van uk.... krijg niet altijd meer een trap... maar misschien ook dat ik net iets anders lig

las her en der ook over gewicht erbij... hmmm nou hier mag je al 8 kg bijschrijven helaas..... maar ja buik groeit en groeit en groeit.....

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey allemaal,

niet te veel last van de warmte? Ik heb echt geen fut om veel te doen, maar er moet nog tot 18u gewerkt worden :( .

@ MissX: mooi buikje! Zalig hé, pronken met dat buikje? Ik merk dat ik veel meer in de spiegel kijk dan vroeger. Toch naar mijn buik! Al vraag ik mij soms af of ik ooit nog het platte buikje van vroeger zal hebben.. :(

Hier ook uitstekende navel. Vond dat altijd zoooooooo lelijk, nu heb ik er zelf last van! Maar volgens de dokter komt dat goed na de bevalling. Ik hoop het!
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben dat vind dat het 'down under' verandert is. Vind het ook niet echt aantrekkelijk hoor!

Ik zou graag borstvoeding geven, maar wel regelmatig afkolven en gewoon de fles geven af en toe. Zodat ik niet teveel in het openbaar de borst moet geven. Zie ik niet zitten. En dan kan mijn vriend ook het flesje geven, vind dat wel belangrijk.
    Maar zoals hier al gezegd, s'nachts is het veel praktischer volgens mij, geen gedoe met flesjes enzo..

Gisteravond voelde ik mij enorm beroerd. Misselijk, draaierig, steken in hart en arm,.. :( Volgens mij was mijn bloeddruk aan de lage kant.. Gelukkig gaat het nu wat beter, maar voel mij de laatste tijd constant flauw en moe.. De laatste 3 zullen de zwaarste zijn vrees ik! :)

x

Deel Deze Pagina