Ben weer terug van de VK, we hebben weer het mooie geluid gehoord van onze kleine man in mijn buik. Ze heeft natuurlijk ook gevoelt hoe hij ligt, en hij ligt erg hoog. Hij heeft ook alle ruimte om te bewegen want hij schiet alle kanten op Wink Ewout heeft een mooi huisje voor hem gemaakt zei de VK al Ik vertelde ook dat ik zo'n last heb van mijn navel, en ze zegt meteen dat dat niet zo gek is natuurlijk. Hij ligt precies achter mijn navel! en dat werkt niet mee. Je kan er niet zo veel aan veranderen helaas.... Brigitte, gelukkig dat het goed gaat op een paar blauwe plekken na.... Han, leuk he om met de kamer bezig te zijn! heerlijk wegdromen en zo hihihi. MissX mooie buik! groeit goed Rian, onze wagen is ook super om samen met de hond te lopen over het strand of zo! die van ons is wel iets goedkoper denk ik hihihi. Nieuwe VK afspraak is 22 juni 8) En nog maar 100 dagen te gaan hahaha
mooi buikje missX ik heb even zitten vergelijken.. en de mijne is meer wat de jouwe in week 14 was ofzo dus weinig te pronken hier nog @virginie: of misschien af en toe tomaatje eten zo voel je je ook als je ijzergehalte te laag is. (eigenlijk zou je de vk het volgende keer even moeten laten checken.. maar ik voel me ook minder tof als het warm is heb ik gemerkt..d us het kan natuurlijk ook gewoon het weer zijn) Net even met wat mensen van werk buiten gegeten aan de maas hier maar toen ik weer binnenkwam.. warm/benauwd etc.. heel bonkend hoofd erg irri dus amar snel weer voorraadje vocht aangelegd op het bureau.. en dat is er inmiddels alweer doorheen ook. wel lekker in het zonnetje gezeten tho en zijn 5 minuten bnnen.. hop zon weg toch jammer
Virginie misschien wat ijzer te kort? Probeer eens een boterham met stroop. Hielp bij mij heel goed. Moushy moet jij nog om de 4 weken? Dacht dat naar 25 weken iedereen om de drie weken gaat. Kan ook aan mij liggen ben van natara blond groetjes las
Thanxxx @saskia... Moet maar even afwachten met dat adhd Thanx voor de link. Mouschy... Gelukkig gaat het goed, ik mag volgende week weer en dan alweer om de 3 weken gaat toch snel he.. Brigitte.. Gelukkig gaat het alweer wat beter. Maart... Geniet vanje vrije dag.. Ik moet nog tot 5 ppff hee zin in.. XXX
dat is enkel met appelstroop toch? ik dacht vroegah dat het ook met die stroop voor op je pannekoeken werkte.. maar dat schijnt toch adners te zijn.
volgens mij enkelt met appelstroop. Dat doe ik inieder geval Lus eigenlijk geen pannenkoeken stroop groetjes las
MissX, super mooi buikje. mag je heel trots op zijn. Ik zal zo ook een nieuwe foto maken van mijn buik. Rian, ik lees nu pas je pb. Heb hem beantwoord. Dames, vinden jullie het ook een goed idee om de lijst uit te breiden. We kunnen de hoogte van de baarmoeder erbij zetten, bloeddruk en misschien hebben jullie nog meer ideeen. Lijkt me leuk, passen we de lijst steeds aan nadat we bij de vk zijn geweest. Pfff wat een warmte ik kom net thuis kon het niet meer volhouden buiten. binnen is het lekker koel.
hey iedereen, Morgen weer gaan werken,na een week vrij geweest te zijn. Heb zojuist eens in mijn agenda zitten zien en de laatste keer dat ik de gyneacoloog heb gezien was op 19 februari En de volgende keer is 21 juni.In die tussentijd heb ik wel nog één keer bij de vroedvrouw een afspraak gehad en dan twee keer bij de echoscopiste.Maar normaal is dit toch niet dat ik de gyneacoloog zo weinig zie of wel? Altijd maar wachten,ja weet ook wel dat dit een normale zwangerschap is maar toch iets of wat bevestiging is altijd leuk. @missx:jou buik is echt mooi
@maart: ik vind het op zich wel een goed idee maar misschien moeten we het dan even ergens in een tabelletje doen ofzo? dat is wat overzichtelijker ik heb evt. wel plek om het neer te zetten. enige nadeel is dat je dan steeds bij mij moet zeuren om iets aan te passen.. das minder handig misschien
ja goed idee Maart! Ik heb net mijn badset gekocht! Ik wilde oranje zonder opdruk, maar die kon ik nergen vinden. Nu heb ik voor uni wit gekozen en doe ik de accessoires met oranje! (handdoekje, washandje, evt. speeltjes) Dus dan komt het weer helemaal goed uit! Joehoe, heerlijk weer iets nieuws erbij voor de babyuitzet!
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september - +15 Kilo Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september - +8 kg Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september - +10 kg Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september - +10 kg - nh - 120/65 - 08/05/07 Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september - + 6kg Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september - +10 kg Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Patries: JONGEN - uitgerekend 20 september - +2,5 kg Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Sandraeningrid: VERRASSING - uitgerekend 22 september - 0 kg Han: MEISJE - uitgerekend 23 september - +5 kg Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: VERRASSING - uitgerekend 24 september - 5,1 kg Joepie: VERRASSING - uitgerekend 24 september - +0,5 kg Lucky: VERRASSING - uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september - +5 kg Angeltje: MEISJE - uitgerekend 28 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september - +5 1/2 kg Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september - +11 kg Avalon: JONGEN - uitgerekend 30 september Verwacht: 15 JONGENS 14 MEISJES 9 VERRASSING Geboren: 0 JONGENS 0 MEISJES
Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september - +10 kg - nh - 120/65 - 08/05/07 We kunnen de lijst op deze manier aanpassen. dus: Naam - geslacht - uitgerekend - aantal aangekomen kg - hoogte baarmoeder - bloeddruk - laatste bezoek vk
Wow Maart! Jij heb een mooie buik en nog een mooie navel ben jaloers op je.. Mijn navel is zo goed al uitgeplopt hiihi.. Goed idee met dat lijstje ik ga hem aanpassen zodra ik thuis ben en mijn gegevens weet. XXX
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september - +15 Kilo Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september - +8 kg Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september - +10 kg Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september - +10 kg - nh - 120/65 - 08/05/07 Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september - + 6kg - 3+nh - 110/60 - 16/05/07 Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september - +10 kg Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Patries: JONGEN - uitgerekend 20 september - +2,5 kg Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Sandraeningrid: VERRASSING - uitgerekend 22 september - 0 kg Han: MEISJE - uitgerekend 23 september - +5 kg Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: VERRASSING - uitgerekend 24 september - 5,1 kg Joepie: VERRASSING - uitgerekend 24 september - +0,5 kg Lucky: VERRASSING - uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september - +5 kg Angeltje: MEISJE - uitgerekend 28 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september - +5 1/2 kg Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september - +11 kg Avalon: JONGEN - uitgerekend 30 september Verwacht: 15 JONGENS 14 MEISJES 9 VERRASSING Geboren: 0 JONGENS 0 MEISJES[/quote]
Weet er soms iemand wat dit betekent: Placenta ant np Dit staat in mijn boekje,maar weet niet of dit met hoogte baarmoeder heeft te maken,veel info hieromtrent krijg ik niet te horen van vroedvrouw/gynaecoloog
Ja lukt wel rian.. Je kan het makkelijk links doen bij zwangerschapspagina. Onder fotoalbum zie je verkleinen @maart.. Goed idee heb mijn kinderwagen er ook in gezet en de maxi cosi.. Leuk leuk, hopelijk binnenkort de kinderkamer.. @Marsab.. Ik moet ook nog een complete badset kopen. Heb jij de normale of van bebe jou met een metertje en pompjes? Wij willen in de kleur Roze Ik wou me inhouden met roze voor mijn vriend.. (ik heb nogal een roze gekte) Maar raar genoeg wilt mijn vriend bijna alles in het roze.. Als we de bugaboo namen, wou hij hem in het roze. hihi vind het wel leuk, dat hij dat ook leuk vind.