september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    avalon meestal ga je een keer in dem aand naar de verloskundige.
    Dus jij gaat wel heel erg weinig.

groetjes las

2. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Nou ze staan erin hor! Ze waren veel te groot om via de site te verkleinen haha heb net nieuwe camara en staat nogal op hoge pixels dus maar met eigen programmatje gedaan:D

3. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Ja miss X: Mijn vriend is ook totaal niet van roze enzo maar nu wij waarschijnlijk een meisje krijgen wil hij het ook zo extreem meisjes achtig als het maar kan! hahaha Leuk toch, ik vind het niet erg

liefs rian

4. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    ja ik vind het spijtig,nu hadden ze gisteren gebeld voor mijn afspraak week te verlaten .
    Het is ook allemaal zo onpersoonlijk,bij ons zit de gynaecoloog rechstreeks in het ziekenhuis.Als ik dit had geweten had ik wel een ander ziekenhuis of praktijk gekozen.

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Wat een mooie buikjes allemaal! :D

Heb geprobeerd om mijn foto van 25 weken in mijn album te zetten, maar lukt niet om hem te verkleinen. :(

Deze week heb ik wel een foto van 23 weken ingescand, dus die is te bewonderen ;)

@ avalon: is wel weinig hƩ? Ik ga elke maand. Ik zou gek worden moest ik niet elke maand mogen gaan en mijn zoontje bewonderen.. Ik vind het al erg als ze mij de dag van de afspraak bellen om te zeggen dat ze weg moest voor een bevalling! Weet het wel; baby's wachten niet..

Ik zal er haar eens over aanspreken dat ik mij niet tiptop voel.. Veel te warm hier.. 8)

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Kan je een digitaal toestel zo regelen dat hij minder pixels gebruikt? Kwaliteit zal minder zijn, maar misschien krijg ik er dan wel een foto op?!

7. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

ja volgens mij moet dat kunnen, ieder geval een mindere grote zodat de pixels ook minder worden. Mijn foto's zijn nu 3 mb groot moeten veel kleiner.

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Is allemaal ingewikkeld als je niet te technisch bent aangelegd!

Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen dit weekend, minder pixels.. Duimen maar! :D

9. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Haha heel veel succes, ik snap er ook geen bal van!

liefs rian

Mooi buikje trouwens al ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet!

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    via www.fotoverkleinen.nl gaat het heel makkelijk.

Rian, prachtig buikje.

MissX, mooi wagen hoor, ik kan er wel uren naar kijken. Zag dat je nog een foto had geplaatst van je buik, heel mooi. Mijn navel is er nog niet uit gefloept maar dat komt omdat hij bij mij heel diep zit.

11. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Avalon je kunt als je wilt midden in een zwangerschap overstappen naar een andere verloskundige of gyn

groetjes las

12. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Maart ik vind jou buik mooi! Zonder uitgeplopte navel! Jullie hebben echt een mooie kinderwagen!

liefs rian

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Computers, fototoestellen, weet ik veel wat, kan er mee werken, maar vraag mij niks van de technische kant!
    Ik heb hier gisteren een uur bezig geweest om die foto te verkleinen en dat wou maar niet lukken. Heb maar opgegeven :)

Pfff, vind niet dat mijn buikje nog enorm veel groeit. Mijn billen daarentegen, die zijn nooit zo dik geweest :( !

@MissX: vind de kleur van die kinderwagen supermooi..

14. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    ja ik ben ook hard aan het twijfelen,ik ga eerst even wat reacties zoeken van de andere ziekenhuizen hier in de buurt

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    hee meiden, heb even geen tijd om alles terug te lezen, maar wilde wel even een berichtje plaatsen:

onze poes is aan het bevallen, het zijn er nu al 3!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    We hebben het onderstel wel van bebe jou, maar het bad niet.
    Wij vonden het zonde van het geld, omdat we zelf zo'n thermostaat op onze kraan/ douche hebben zitten. Dus dan weet je gelijk hoe warm het water is wat je erin laat lopen! ;)
    Dus eigenlijk was het anders een overbodige luxe geweest..... ;)

Mijn 1000 berichtje!!

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    suus: gefeliciteerd met je kittens! Echt super lief! :D

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hallo daar!

Mooie buiken allemaal hoor! Begint allemaal wel opeens te groeien he?
    Tja, uitpuilende navels, opgezwollen lippen, waar moet dat met ons naartoe?
    Na de bevalling nog eens een enorm stel (.)(.) voor de boeg!
    Het komt allemaal wel weer goed (oke, het meeste dan... ;))
    Morgen tweede bedje kopen en kreeg een mailtje over vroege vogelkorting bij prenatal, dus haal meteen nog maar wat andere spulletjes!

Suus: wat lief kittens! FOTO!

Heb vandaag met mijn werkgever besproken hoe ik het wil na mijn verlof en hij staat er gelukkig helemaal achter! (Werk als senior verpleegkundige en ben nu met 1 kindje al een stuk minder flexibel en straks natuurlijk helemaal niet meer) Werk gelukkig sowieso alleen al dagdiensten (das een voordeel van senior zijn Wink) maar heb straks echt mijn twee vaste dagen nodig en ga bovendien 1 dag minder werken...
    Ben zo blij dat hij zich helemaal inleeft! In het rooster van eind juni tot half juli heeft hij me ook al overgepland op eigen initiatief, mocht het niet gaan of mocht ik vervangend werk gaan doen, dan is daar dus personeeltechnisch al rekening mee gehouden. Super he? Was toch wel weer een soort opluchting!

Oh ja, mijn bmhoogte is nu halverwege navel-borstbeen. Was van de week 5,5kg gegroeid, maar ben me zojuist te buiten gegaan aan de trommel zaanse kermisbiscuitjes....
    Ach ja, het komt allemaal door de hormonen ;)
    De weegschaal zal volgende week wel wat meer aanwijzen...

19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi Noor ik geef mijn hormonen ook maar de schuld als ik een vreetbui heb ;)
    Mooi dat je baas zo meelevend is, dan ben je toch al weer een stuk geruster!

Suus: wat leuk kittens! ik hoop dat alles goed blijft gaan.
    Ik had vorige week een keizersnede bij een kat, zooo lief! Ik stond bijna met tranen in mijn ogen, heb ik anders nooit Tja hormonen..... Ik was ook meteen verliefd op 1 van de kittens, wilde die bijna niet afgeven.

Over hormonen gesproken... ik had net opeens een aanval van angst voor de bevalling. Zegt remco vrolijk.... ach das toch een eitje.... :( mmm hij komt er nog wel achter ;)

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Bevallen een eitje? Een kind verwekken, da's een eitje!

Deel Deze Pagina