september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hallo!

Ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan!
    :)

2. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Zo daar ben ik eindelijk eens ;)... Pfff ben al bijna een week niet geweest en heb dan ook in 2 dagen even bijgelezen.. Jeetje wat een hoop geklets. Zo gezellig!

Moest ook echt lachen om jullie schaamlippen discussie! hahaha ik ken het. Precies hetzelfde aan deze kant... En volgens mij wordt het alleen maar erger naar mate de bevalling dichterbij komt hihihihi.

Jeetje Marsab, mooie buik hoor! Groeit echt met de week he?

Han en Brigitte ik ken dat gevoel precies. Die van ons is ook aan het tapdansen helemaal onderin mijn buik. Precies tussen mijn anus en vagina zeg maar (sorry voor het detail hihi). dan denk je jeetje ze floept er zo bijna uit ;)..

Noor, leuk dat je zo goed geslaagd bent. En 20% scheet toch weer. Ja toch?

Vandaag gaan wij even een beginnetje maken met de kast leeg ruimen in de babykamer. Gisteren in Bilthoven bij een winkeltje wezen kijken naar behang en gordijnen. Echt super gaaf al die dingen. Maar wat duur. Dit behangetje was met fluweel erop en de achtergrond was dan van zilverglans. Jeetje 1 rol koste gewoon 129 eurie! Pffffffff we hebben twee rollen nodig dus da's best een hoop geld.... Naja we hebben nog wel even... Maar vandaag iig alles in dozen en tassen stoppen... T is toch rot weer....

Fijne dag iedereen! Liefs

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@mirandaatje: hier ook een 30 weken echo :)
    maar meer ivm de ligging van de placenta
    ben benieuwd wat daar uit komt
    natuurlijk bevallen lijkt me niet tof
    maareh.. de andere optie lijkt me nog veel vervelender stiekum.

enneh.. in de koopgoot verkopen ze weinig/geen babystuff
    hooguit kleertjes en smeerseltejs
    voor de echte grote winkels moet je toch ergens anders zijn.

werd uiteindelijk babysuperstore burghout en de grote prenatal showroom
    veel te veel leuke dingetjes natuurrlijk : )
    en bekaf toen we thuis waren.
    we zijn er nog niet uit dus :)

oh en ik weet niet meer wie het nog zocht... nog beiden verkopen oranje badjes zonder opdruk.
    burghout zachtoranje... prenatal feloranje

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mama's

Iedereen lekker vrij vandaag.

Gonzo, mooi kamertje.

Marsab, buikje groeit ook hard bij jou. mooi hoor.

Wij zijn eindelijk klaar mer verven. vanochtend de laatste muur gedaan. Begint er einelijk op te lijken, nu nog alleen op de gordijnen en hemeltje wachten en de rest aankleden.

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Foto's!?
    Van kamertjes? Ben namelijk erg benieuwd! ;)

6. Saskia78

poe wat is zo'n babykamer uitzoeken moeilijk zeg

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat is het zeker saskia. Wij zijn wel naar 5 winkels geweest maar we konden het niet eens worden. Toen we bij de babydump kwamen en daar meteen Het kamertje zagen staan. We waren het er meteen samen over eens.

Ik ben ook wel benieuwd naar foto's maart.

Hier schiet het ook al aardig op, het kijkt nu al zo schattig en de meubeltjes staan er nog niet eens... Dat duurt ook nog wel een tijdje Geduld is een schone zaak maar ik heb er maar erg weinig van.

Mooie buiken beginnen we te krijgen. Ik zal vanavond ook weer eens een foto maken. Op de foto lijkt de buik wel kleiner als waneer ik er naar kijk, voor mijn gevoel is het enorm terwijl op de foto het slechts 'rond' te noemen is.

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zal zodra we klaar zijn zeker een foto plaatsen.

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    wij ook met het kamertje bezig geweest vandaag maar allemaal bobbels in het behang..... bleh.... echt niet tof..... even kijken of het nog wat bijtrekt en anders moet al het behang eraf en opnieuw behangen..... jakkie

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Brigitte: meestal ziet het er na een dag al veel beter uit! Hoop het voor jullie!

Maart: lekker crea bezig dus, lekker he?!

Alles verder goed hier? Lekker eerste pinksterdag doorgekomen? Heb vandaag een dagje gewerkt en het was lekker rustig. Dat is meer uitzondering dan regel dus we hebben er lekker van genoten! Lekker lang aan de ochtendkoffie en lekker lang geluncht. Toch nog behoorlijk vermoeiend zo'n dag werken, maar ja, was dan ook al om 6.00 uur op....

Morgen lekker uitslapen!

11. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden.

Wat zijn jullie allemaal al druk bezig met de kinderkamer! Ik moet nog beginnen, ik heb wel al wat leuke ideetjes. Ik wil de naam van de baby op het bed schilderen in disney letters, alleen 1 probleem ik moet me vader het in het groot laten uitprinten maar hij mag de naam eigenlijk nog niet weten, dus ga eerst het bedje van me zoontje maar doen, kan ik ook ff kijken of ik wel zo crea ben ;)

Voor de rest ontzettend last van 1 kuit, ik sporte heel veel toen ik 16 17 was en heb toen is een zweepslag opgelopen, maar nu elke keer s'nachts als ik hem strek krijg ik toch een helse pijn! Staat heel die spier op springen :( Wat een pijn zeg! Leuk oude blessures.

Hebben jullie ook zo'n last van onrustige benen s'nachts ik lig er gewoon tot 2 uur van wakker en dan om 7 uur weer op :( Ben ondertussen alweer gebroken!

Ik ben zo moe dat ik nog geen eens meer kan reageren op jullie :oops:

Ga verder met me photo shop ;) nieuwe verslaving hahaha

liefs rian

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    rian, laat je je vader het halve alfabet printen, dan kan hij de naam niet weten.

Ik ben ook erg moe de laatste tijd, vanmiddag lekker liggen slapen.

13. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Rian, die krampen in de kuiten zijn een typische zwangerschapskwaal. Ik heb er nu zelf ook regelmatig last van 's nachts en toevallig hebben we het er vorige week op de zwangerschapscursus nog over gehad. Er was nog een meisje dat er veel last van had, en volgens de pufjuf komt het veel voor in de 2e helft van de zwangerschap. De precieze oorzaak ervan is niet helemaal bekend, maar ze denken dat het komt door een gebrek aan magnesium tijdens de zwangerschap. Misschien kun je je VK vragen of ze er iets voor heeft?

Ben vanmorgen heel stiekem op de weegschaal gaan staan. Durfde eigenlijk niet omdat ik me echt een kamerolifant voel, maar durfde uiteindelijk toch te kijken. De schade; 7,5 kilo. Voor 26 weken zwangerschap vind ik dat eigenlijk nog best meevallen.... toch?

14. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Wat groeien onze buikjes gestaag ;) Gelukkig maar hihhi. Vandaag realiseerde ik mij dat scheren daar beneden niet zo makkelijk meer gaat, want ik zie nik smeer hahaha.

Vandaag eindelijk het kamertje helemaal leeg. Phieuw was best een klus zeg. Maar nu is ie leeg en kunnen we de volgende stappen ondernemen ;)

Ben ook benieuwd naar de foto's van de kamertjes! Leuk hoe ieder zijn eigen ideetjes heeft. Rian klinkt wel leuk hoor om zo t naampje op het ledikantje te zetten... Kan je het niet stiekem aan iemand anders vragen voor het drukken van de grote letters?

Welterusten voor zo allemaal! Liefs

15. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Het is wel erg fijn dat het zo rustig is toch noor? Je zal het toch al wel zwaar hebben, je moet tenslotte alles dubbel maken daarbinnen ;)

Rian: ik heb ook wel eens opeens last van kramp, gelukkig ben ik niet de enige. Wel lastig zo'n oude blessure.
    En het is idd mss wel een goed idee om er wat letters aan toe te voegen zodat hij het niet raad. Of om telkens wat meer letter vragen... mannen vergeten dat soort dingen toch.

Ief: Tja ik begin idd ook last te krijgen met scheren :D
    Fijn dat het kamertje nu leeg is, eraan beginnen is altijd het lastigst.

Brigitte: ik hoop dat het er nu al weer beter uitziet, is niet echt leuk als je het weer opnieuw moet doen. Darrna willen we natuurlijk graag foto's zien :p

Nou wij hebben gister even hard doorgewerkt en zijn nu al een heel eind op weg. Er moeten nog wat kleien dingetjes gebeuren maar dat kan wachten. De meubeltjes komen voorlopig toch nog niet dus we hebben de tijd. Foto's staan in het album, ook weer een buikfoto.

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey meiden,

Han: Leuk kamertje en mooie buik al! flink gegroeid.

Bedankt voor tips laat inderdaad gewoon een paar verschillende letters uitprinten! Haha zal hij blij mee zijn, maar eerst ff uitproberen met de naam van me zoon. Heeft iemand tips om dat te doen, met welk verf enzo want is natuurlijk niet zo groot.

Als het af is zet ik foto in me album!

liefs rian

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Han: super gaaf kamertje! En je buik groeit ook mooi!

Rian: Jeetje das minder he, al die zwangerschapskwaaltjes!
    en een leuk idee, de naam van de kleine op het bed verven!

Noor: geniet van je dagje vrij vandaag!

Brigitte: dat is idd niet tof, wil je lekker met het kamertje verder, krijg je zulke tegenslagen! :confused: Bah....

Ief: heerlijk he, en nu begint het leuk te worden, het opvrolijken van het kamertje! ;)

18. Saskia78

Hmm wij horen nu van diverse kanten dat je het ledikant niet te dicht bij de verwarming mag zetten

maar kan er online niets over vinden.

iemand die weet hoe dat zit?

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    volgens mij heeft dat van het ledikantje te maken met dat het kindje zich dan ook niet kan branden met de handjes enzo.. als ze wat actief zijn maar verder weet ik het ook niet precies

hier gaan we in ieder geval 1 muur toch het behang eruit slopen...... de bobbels van het verven zijn wel weggetrokken maar alles wat er al bleek te zitten niet.... en dat is heel veel.... Hebben we weer wat te doen hahaha

20. Saskia78

@brigitte: balen zeg ;(
    wel lang genoeg gewacht met verven?

Deel Deze Pagina