hallo meiden, Weer een paar dagen op de camping geweest Wel lekker hoor, even weg van thuis. Vandaag naar babydump geweest. De kinderwagen bugaboo denim + bekleding roze . En de hemel en de lamp en een nieuwe maxi cosi besteld. Valt een last van me af. Bij de drie andere waren we altijd net op tijd klaar. Maar nu moet dat denk ik toch wel gaan lukken. iemand eigenlijk nog wat van sophie gehoord? groetjes las
Onze kinderkamer hebben we al in huis sinds dat ik 12 weken zwanger ben. We zagen toen op marktplaats een kinderamer staan die precies was wat wij zochten. We moeten hem alleen nog schilderen. De kinderwagen hebben we ook via marktplaats en vandaag hebben we de box ook daar gekocht. Ideaal, geen levertijd en een stuk goedkoper! Het enige wat we tot nu toe nieuw gekocht hebben is: Maxi cosi, matras en boxkleed. Hiervan hadden we alletwee zoiets van, veiligheid en hygiene gaan toch ff voor!
Ha las en anderen, dat is ook toevallig. Log sinds paar weken weer eens in. Ben namelijk op vakantie, en daarvoor heel druk geweest. Zag dat je naar me vroeg. Ben in Spanje...heerlijk Bijna weer naar huis snik. Wij gaan ook de bugaboo kopen met roze bekleding waarschijnlijk In groot winkelcentrum hier in de buurt, zie ik m telkens staan. Kan niet wachten. Hoop dat t met allemaal goed gaat. Ons kleintje spartelt er flink op los. Mn buik is op vakantie ineens enorm gegroeid. Ben erg trots Ik ga ns even terug lezen. dikke kus Sophie
Wij moeten nog alles kopen. Na de vakantie dus flink shoppen en klussen Dat laatste mag mn man doen Wel heb ik al veel kleertjes gekocht.
Sophie, fijn te horen dat je het naar je zin hebt op je vakantie... Waar ging de reis ook alweer heen? Patries, pff dat is idd wel lastig! Heb je al een beetje om je heen gevraagd hoe je het op 20 a 21 graden kan krijgen? Gelukkig worden onze baby's aan het einde van de zomer geboren, dus niet al te lange hitte meer? Helaas wordt dat denk ik geruild met verkouden neusjes .. Hoe warm is het in september eigenlijk in Dubai? Hebben jullie trouwens ook last van enge dromen... Droom nu al 3 dagen achter elkaar vervelende dingen Rian, spannend en leuk. Morgen de pretecho! Ik hoop dat die kleine van jullie er even goed voor gaat liggen Wij hebben volgende week dinsdag weer de pretecho met 3d! Heb er nu al zin an! Gedsie wat een naar weer.. Moet ik zo nog naar buiten om de hond uit te laten. Bahbah! Veel bruiloften hier... Wij hebben as. weekend een bruiloft in Alicante. Ik heb bij Steps een heel leuk jurkje blousje gekocht met zo'n strik onder je borsten en wijd van onderen. ALs broek heb ik dan een legging en daaronder van die ballerina schoentjes. Ideaal en nog netjes en leuk ook. Miss een idee? Iedereen een fijne dag vandaag!
veel buitenlandse bruiloftsfeestjes ook volgens mij en ja hier ook continu nare dromen niet zo zeer eng.. maar wel bijzonder onplezierig vannacht eerst dat ik knallende ruzie had met job en daarna dat ik ruzie had op werk
Hola! Nog meer bruiloften! het is echt het seizoen, ik heb een bruiloft in madrid, komt mijn man vandaan, al zijn nichtjes en neven staan op het punt te gaan trouwen, dure aangelegenheid! Ik ga ook even kijken bij steps, klinkt gaaf die jurk! Ik heb ook het adres uitgeprint van de winkel in almere, dus ik vind wel iets! Moet ook van verloskundige vrijwaardingsbrief krijgen voor in het vliegtuig, is vanaf 26 weken, maar mijn buik is al redelijk groot, weet uit eigen ervaring (ben zelf purser) dat je veel gezeur aan de gate kan krijgen zonder brief, dus meiden, als je gaat vliegen, vraag om de brief van de VK! Ik ga vandaag verder met klussen en met de hondjes het regenachtige bos in!
Goede morgen mama's Wat hebbe jullie veel gekletst. Ik heb gisteren de laatste spullen gekocht, ben nu denk ik bijna klaar kan ik eindelijk rusten. ik moet nog alleen de box kopen. Ik moet nog wel wachten op het hemeltje en de gordijnen die had ik besteld maar zijn nog niet binnen. Ief, mooi buikje heb je, groeit goed. Rian, ik heb dat ook een paar keer gehad 's nacht dat ik opeens heel veel kramp heb in mn kuit als ik mn been strek. Wat doet dat een pijn zeg. Wel grappig om te horen dat ik niet de enige ben. Han, mooi kamertje, leuk. Wij hebben ook paar gedaan. Buikje groeit bij jou ook goed.
Dag Meiden Fijn weekend gehad. Ik ben nu thuis. Ben een beetje grieperig. Hoop niet dat het erg is voor de baby. Ben vannochtend ook naar de dokter geweest omdat ik nu helemaal niet normaal kan lopen meer. Ik mag morgen naar de Fyshio. Ben benieuwd wat daar uit komt. Ik hoop niet dat het te maken heeft met mijn bekken. Ik ga straks even jullie gekwebbel doorlezen XXX
Na een uur doorgelezen te hebben zie ik dat iedereen al bezig is met het kamertje.. Huzoo, nesteldrang? Wij moeten nog alles doen, zodra we de akkoord hebben van ons huis gaan we gelijk de babykamer bestellen. Die kunnen we gewoon gelijk ophalen. Dus daar zijn we al uit. Wat een grote buiken allemaal, en leuke kamertjes. Ben jaloers ik wil ook beginnen. XXX
Hoi Hoi, even snel een reactie op jouw stukje... Als je naar de website van Steps gaat en dan kijkt bij Birthday collection, dan zie je tussen de plaatjes de top voorbijkomen die ik bedoel. Hij heet Top Dolly en kost 49,95. Ik heb hem in maat 42 gekocht, gezien mijn buik er anders niet meer in past . Dus het beeldige slanke plaatje zoals deze is het niet. maar hij zit dan gewoon iets ruimer als een wijder jurkje. En als je dan een strakke legging eronder doet, maakt het geheel heel schattig. Tenminste vind ik hahahaha. Maareh ik las jouw berichtje over die verklaring en dacht ships, die moet ik ook nog aanvragen, gezien wij vrijdag al vliegen en ik zaterdag 26 weken ben aaaarg. Gelukkig was ik nog net op de valreep bij de VK. Telefoondienst sluit om 12:00 uur. Ik kan hem vanmiddag op halen. Phieuw. Thanks voor de tip i.i.g. Groetjes Ief
MissX, wat vervelend.. Ik hoop dat de dokter je uitsluitsel kan geven... Miss met wat rust en oefeningen dat het weg trekt? Griep kan volgens mij geen kwaad hoor. Af en toe een paracetamolletje nemen om de koorts te onderdrukken en je kleine meid merkt er niks van... Wel vervelend de griep he? Beterschapjes! @Maart, thanks! ben nu inmiddels alweer een maandje verder en de buik groeit steeds harder en harder. De rest trouwens ook! Ik hoop voor zowel de kleine meid als voor mezelf, dat de borstvoeding goed aanslaat. Goed voor haar goed voor mijn figuur hahahaha Alweer een half dagje erop zitten! Nog 4 1/2 uur werken en dan zit er weer een dagje op. Hoezeee hahaha
Beterschap miss X En wat ontzettend vervelend van je rug! Wat een bruiloften allemaal toch! Maart fijn dat je nu bijna alles hebt! Ief: Was het maar morgen Ik moet donderdag om 16:45uur en ik hoop ook dat de baby die dag wel wil meewerken liefs rian
Hey allemaal, Druk weekend achter de rug? Blijkbaar is iedereen goed bezig met de babykamer! Wij zijn er dit weekend ook aan begonnen. Normaal gingen we op ons appartementje niks doen, aangezien het maar voor kort ging zijn, maar nu blijkt dat we waarschijnlijk niet voor nov. kunnen verhuizen. En dus vind ik het leuker als hij toch zijn kamertje heeft. Gewoon de kamer beginnen leegmaken was al 3 uur werk, dus we kunnen wel nog wat voort! Straks naar de gyn., hopelijk komt daar niks tussen! Heb nieuwe fototjes kunnen plaatsen, na heeeeeeeeeeeeeel veel geknoei! x
Hmm ik heb hele ochtend moeite gehad met inloggen weird stuff.. en best wel irritant. bijna vk-tijd hier alweer volgende week... en ik denk dat we dan afspraak maken voor de echo met 30 weken. en babykamers kopen is helemaal niet leuk hoor i mean.. heb je 20 kamertjes waarvan er toch zeker 15 leuk zijn. job vindt er ook wel zo'n 15 leuk... als we dat tegen elkaar zetten hou je er al gauw toch nog 10 over die je allebei wel leuk vind... en dan moet je gaan kiezen... plusjes, minnen.. en erger (en bovenal niet aan schoonmammie laten doorschemeren of je juist iets schattigs of iets stoers wil *grin*) ben blij dat we eruit zijn ben benieuwd hoe de weekenden vanaf nu eruit gaan zien kijk als een berg op tegen verbouwen/verhuizen etc en dan hoef (mag) ik niet eens veel doen.. @virginie: al enig idee wanneer jullie wel gaan verhuizen?