september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Rian, whoops vergist in de dag.. had het waarschijnlijk verkeerd gelezen ;). naja donderdag is ooka l snel toch? ;)

Virginie, Woh wat een mooie buik... Die kan je niet meer verstoppen he? hihi.

Saskia, haha ja dat is idd wel lastig. Zeker als je er uit zoveel moet kiezen ;). Wij waren er gelukkig snel uit. 1 keer door Babydump gelopen en zagen niet echt een leuke kamer. Toen maar naar Babymax en daar hebben we maar gelijk alles aangeschaft. Kinderwagen waren we al overuit, alleen de kamer nog niet. 1 rondje en toen hebben we al gekozen. En we dachten alle twee het zelfde. Dus dat is weer mazzel hahaha

Trouwens wie heeft nog meer goeie adresjes voor muurschilderingen? Had Mousschy nou ook geen muurschildering laten doen? Wij willen miss Tinker Bell laten schilderen. Diegene door wie we het wilde laten doen, zit al tot september 2008 vol.. Hmmmm dan is ze al 1 jaar. Iets te laat he? hahaha
    Dus tips zijn welkom!

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    We verhuizen waarschijnlijk in november, nog lang genoeg dus! En zo lang kan ik niet wachten om een kamertje in orde te zetten hoor!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het moeilijk vind om een keuze te maken uit al die spulletjes! Elke avond kruip ik met de catalogus van de shop in mijn zetel, zaterdag zijn we nog eens gaan kijken, maar er is zooooo veel.. Pfff.. En dan moeten we een keuze maken :(

Miss X, hopelijk valt het beetje mee en voel je je snel terug goed.

Ik heb zo'n last van een druk vanonder, is echt niet gezellig. Meestal is het ook op mijn blaas, maar nu is het echt naar onderen.. Ze gaan echt de zwaarste zijn, die drie laatste maanden! ;)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja grappig genoeg hebben we uiteindelijk na het afstrepen hielden we 2 kamertjes over
    1 bruin/witte zag er allemaal heel stevig en robuust uit en toch heel leuk
    dus waren we allebei erg van gecharmeerd
    en eentje met berenvoetjes

en eh.. na hoop wikken en wegen besloot job ineens dat die met voetjes toch wel wat steviger had gekund
    en ik dat als we dan toch schattige babystuff wilden.. dat we dan ook die bruine niet moesten nemen.

verrassend genoeg hadden we toen ineens in 10 minuten besloten wat het werd :)

ik kan overigens eens info-en (als ik de vorige bewoner van mijn huis te pakken krijg) wie het in mijn slaapkamer gedaan heeft?
    http://dot.kelder.net/gallery/main.php?g2_itemId=52289
    daar stond een hele dierentuin op de muur toen ik het huis kocht
    en heel af en toe spreek ikd ie mensen nog wel.
    zal eens kijken of het lukt ze te vangen en te vragen wie het gedaan heeft.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo meiden
    wat is er veel geschreven!

Mooie buiken krijgen jullie al! erg leuk om te zien allemaal.

En druk met de baby kamers bezig ook, is ook erg leuk allemaal.

Afgelopen vrijdag ben ik naar de VK geweest, en alles is goed gekeurt. De baby is heel bewegelijk en ligt elke keer weer anders. Ik moet de 22e weer komen.
    Vrijdag hebben we de 3Decho, nu maar hopen dat onze man zich zelf nu wel laat zien ;)

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Oh dat zou super zijn.. Ik heb het nu in mijn hoofd. En dan hoor ik alleen maar: Ik wil het Ik wil het Ik wil het hahahahaha

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij hebben dus ook een muurschildering laten maken voor Ewout zijn nieuwe onder water kamer. En dit is de site; web.mac.com/mariannevanlaarschot
    Ze doet het dus echt voor haar beroep. De foto's kunnen jullie zien op onze site ;)

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hee Mousschy, spannend as. vrijdag de 3d Echo! leuk hoor weer een klein uurtje naar je ventje te kijken! Wij mogen dinsdag.. heb er ook echt zin in!

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik moet zo'n 3d echo nog steeds regelen

enige nadeel is dat we ook over 2 weekjes druk gaan doen met huis

straks eens bellen.. kijken wanneer we kunnen en wanneer we het leukste beeld krijgen natuurlijk :)

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    super mooie buik virginie!

Miss x: sterkte met je rug en zo! :(

Mouschy, mooie kamer hoor en jammer dat het bij gtst niet zo soepel liep! :x Jammer....

Veel plezier op de bruiloften die komen gaan! :)

Rian: veel plezier bij de 3d echo morgen! ;)

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    pfff wat was het druk vandaag op het werk zeg! Ongelooflijk... ben nu dan ook helemaal uitgeteld... beetje kramperig gevoel daaronder.... zullen de banden ofzo wel zijn.... (of wat mannetje zegt bandenspanning hihihi)

hebben jullie ook dat je boobs weer meer zeer gaan doen af en toe? Bij mij komt er heel af en toe ook een drupje iets uit...... hmmm is dat normaal?

en nog steeds regelmatig afscheiding.... bleh

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hallo meiden!
    Zo wat is er lekker gekletst vandaag!
    De doordeweekse dagen zijn hier altijd wel drukbezet!
    Had op het werk geen tijd om alles door te lezen, dus dat nu maar even gedaan!

Wat gaan de buikies opeens hard allemaal he?! Gaaf om te zien! Supermooie buikjes allemaal!

Sophie: wat klinkt dat heerlijk! Geniet er nog maar even lekker van! Hier is het weer lichtelijk dramatisch de afgelopen dagen...

En idd al die buitenlandse bruiloften: super! De broer van een vriendin van mij is ook al net getrouwd in Italie. Populair zeker trouwen in het buitenland! Heb je iig meer kans op mooi weer!

@Brigitte: wel herkenbaar, mijn (.)(.) zijn af en toe ook flink gevoelig. Heb idd ook soms wat vochtverlies, met name snachts. Soms zit er dan 's morgens een soort droog gelig korstje op mijn tepel. Had ik bij Isa ook. De eerste melk (colostrum) is ook heel dik, stroperig en geel! Dusseuh: ja dat is normaal!
    Bandenpijn overigens ook hier. Soms als ik een paar uur op mijn zij heb geslapen trekt het echt heel erg aan de andere zij. Maar ja, het hoort er allemaal bij he?!

Kan ook niet wachten om echt aan de gang te gaan in het kamertje. Eerst verhuizen: over twee weken is het zover. Lekker de commode (moeten we nog kopen) inrichten met babyspul, bedjes klaarzetten: heerlijk!

Baby's zijn hier met de dag drukker! Soms is het echt net een voetbalwedstrijd! Zeker als ik zit of ga liggen dan gaan ze echt enorm tekeer, soms golft mijn hele buik ervan! Wel weer supergezellig dat getrappel! (Als ik straks ben blauwgetrapt klaag ik misschien wel ;)) Het zijn soms net galopperende paardjes!

MissX: hoop dat de fysio je kan helpen joh! En spannend hoor met je huisje!

Verder alles goed met iedereen?

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Vandaag heerlijk vrij, ga zo aan de gang met de schommelstoel. Die moet geschuurd en geschilderd worden. Ik heb er helemaal zin in vandaag :p
    Daarna naar de gynaecoloog, heb ineens een waslijst met vragen, hoop dat ze ze kan antwoorden. Daarna misschien even shoppen. Er is een grote sale aan de gang bij de babyshop en een maternity shop, dus dan gaan we ff neuzen. :)

@Rian & Ief: Temperatuur eind September zal nog rond 30-35 graden zijn. Het is dan ook echt einde van de zomer, dus dat is wel heel erg fijn. Kan ik daarna ook gewoon lekker met de kleine wandelen buiten, nu is dat echt niet meer te harden. Heb weer in een boekje gelezen dat babykamer 20-21 graden moet zijn. Nu is het natuurlijk lastiger je kamer zo koud te krijgen, maar zal eind September wel beter zijn.

@Rian: Oeps :oops: had me ook in de datum vergist. Dus bij deze veel plezier morgen! :D

@Ik heb even iedereen hun mooie buikjes bewonderd. Ze zien er echt super uit. We kunnen nu allemaal lekker showen en het is niet te missen dat we zwanger zijn. Heerlijk!

@MissX: Had de dokter nog wat tips voor je? Zou wel fijn zijn als je weer wat beter kan lopen. Bah. En betershap met je griep. Gewoon goed uitrusten, kom je er het snelste overheen. En een paracetemolletje voor koorts mag.

13. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Goedemorgen!
    Jeeeh het zonnetje schijnt! Heerlijk!
    Ik heb ook wel het gevoel dat mijn boobies weer meer groeien. Heb nog geen spoortje van vocht kunnen ontdekken. Zal er eens wat meer op letten ;)
    Ik heb trouwens sinds gisteren weer een soort spierpijn achtige pijn bovenin mijn buik (boven navel en dan van links naar rechts). Zullen dit weer de spieren zijn die plaats moeten maken voor de buik? Weet iemand dit? Heb ook wel weer het gevoel dat mijn buik weer super gegroeit is in 1 dag! Maar ja daarintegen is het weekend ook wel druk geweest met het sjouwen van de spullen die op de toekomstige babykamer stonden... Moet ik ook maar eens wat meer op letten dat ik niet meer te veel til!

Nog 2 daagjes werken en dan weer lekker 4 dagen vrij! Joepie!

Oh ja gisteren kreeg ik de brief van de Yogales binnen. As. maandag begint mijn eerste les. LEUK! En dan twee keer partneravond.. Is iedereen al begonnen met yoga, zwangerschapsgym?

Fijne dag weer! Liefs Ief

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    kreeg gisteren met de post bericht dat ik bij de prenatal de blije doos mag ophalen.... leuk leuk leuk... heeft iemand hem hier al?

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Brigitte, ik heb nog niks ontvangen zal binnenkort wel komen, ik heb wel gehoord dat de doos van prenatal het leukst is.

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey meiden,

Ja morgen eindelijk 3d echo kan haast niet meer wachten!
    Patries: Oww dat valt dan wel mee ipv 50 graden ja! hoop dat je het kamertje dan wel lekker koel kan maken. Veel shop plezier vandaag!

Brigitte: Ja prenatal doos zitten hele leuke dingen in waar je echt iets aan hebt ik heb nog geen uitnodiging gehad maar weet het nog van de vorige keer!

De baby zit bij mij al heel hoog :( Baal daar wel van want kan nu al niet meer normaal zitten rechtop want heb dan het gevoel dat me buik ontploft en ik krijg flinke protest in me buik. Me baarmoeder is heel smal dus de enige kant waar het op kan is naar boven en ik ben ook maar 1,63 lang. Meer meiden hier last van? Bij me zoontje had ik dan ook op het eind een enorme toeter naar voren. En de was 8 pond. En die zat ook echt in me longen voor mij gevoel ;)

Vandaag komen weer mensen kijken naar ons huis dus weer opruimen :( Heb er echt geen zin in! Me zoontje heeft namelijk nieuwe hobby als ik aan het douchen ben dan haalt hij alle kleren uit zijn kleding kast en commode dus ga daar maar ff eerst aan beginnen hij is lekker bij oma!

Maar eerst ff met de hond fietsen naar groot grasveld half uurtje met de bal gooien en dan weer terug fietsen!

Liefs rian

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Succs Rian..

Ik heb ook al yogales gehad 2x. Het is lekker ontspannend.

X

18. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Voel je je al wat beter miss X?

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rian, heel veel plezier morgen bij de echo en ik zal voor je duimen dat jouw baby zich dit keer heel goed laat zien. Soms lijkt het ook of mijn buik bijna ontploft. Ze zeggen dat als je buik heel hoog zit dat je dan een jongentje hebt :) bakerpraatje.

MissX, voel je je al weer wat beter.

20. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Haha dan zou ik nooit een meisje kunnen krijgen ;) Want het past gewoon niet in de breedte hahaha En jij krijgt ook een meisje dus klopt niks van :D

Me vriend is de 16e jarig en de 17e is het papa dag hij word overspoelt met kado's! Wat een bofkont is het ook!

liefs rian

Deel Deze Pagina