suus volgens mij betekent dat inderdaad .... vingers boven je navel... maar of 1/2 dan een halve of 1-2 is dat weet ik niet..... je kan het de Vk hier vragen ik heb net weer nieuwe foto geplaatst van mijn buikje
Hello hello! Suus: 1/2 nx betekent: halverwege tussen navel en borstbeen! Fijn dat alles goed was! MissX: beterschap meid! En rustig aan, rug/bekkenpijn is geen pretje! Brigitte: jij begint ook lekker te groeien zeg! Darcy: kan me voorstellen dat het vermoeiedns was, maar toch ook wel erg leuk! Joepie: ook een lekker weekend gehad! Hier zit baarmoeder ook al heel hoog, ongeveer zo hoog als bij 7 maanden 1lingzwangerschap, maar het voordeel is dat je natuurlijk voor de rest nog niet zo zwaar bent als bij 7 maanden. Maar soms voel ik al heel hoog trappen. Vandaag lagen ze tijdens de lucht volgens mij samen trampoline te springen op mijn blaas, die trilde er helemaal van en ik moest opeens heel nodig naar de wc voor een klein plasje... Morgen weer echo!
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september - +15 Kilo Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september - +8 kg Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september - +10 kg Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september - +11 kg - nh - 120/65 - 08/05/07 Danique: VERRASSING- uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september - + 6kg - 3+nh - 110/60 - 16/05/07 Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: JONGEN - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september - +10 kg Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Patries: JONGEN - uitgerekend 20 september - +2,5 kg Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september - +3 kg - 110/60 Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Sandraeningrid: VERRASSING - uitgerekend 22 september - 0 kg miranda040172: JONGEN - uitgerekend 22 september -100/70 Han: MEISJE - uitgerekend 23 september - +5 kg Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: VERRASSING - uitgerekend 24 september - 5,1 kg Joepie: VERRASSING - uitgerekend 24 september - +0,5 kg Lucky: VERRASSING - uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september - +5 kg Angeltje: MEISJE - uitgerekend 28 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september - +5 1/2 kg Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september - +11 kg Avalon: JONGEN - uitgerekend 30 september Verwacht: 16 JONGENS 14 MEISJES 9 VERRASSING Geboren: 0 JONGENS 0 MEISJES
Hoi allemaal! Over de verwarming in de babykamer...ik heb toevallig geen verwarming in de babykamer, wel in de woonkamer en de slaapkamer. Het is heel raar. De flat is gewoon in 1963 gebouwd. Ik heb al daarom de kruik gekocht. En ik ben benieuwd of het jullie nu wel helpt met banaan eten tegen de kuitkramp? @ Miss X: sterkte en beterschap! @ brigitte22: ik heb dagelijks afscheiding uit mijn vagina wat me soms irriteert. Tot nu toe is het nog niet ontstoken of infectie. Dat vind ik belangrijk. Daarom was ik mijn vagina 2 keer per dag om schoon en hygiëne te houden. Ander keus heb ik niet. Verder heb ik tot nu toe Etos pakket gekregen. Kraampakket via IZZ pas 34e week. Kruidvat pas in juli. Ik zou ook pakket van Prenatal krijgen, maar ik moet op een brief wachten. Afwachten maar.
Ik heb toevallig gisteren ook de uitnodiging gekregen om de doos op te halen bij de Prenetal - ik had het eerst niet gezien omdat hij bij het blad Wij Jonge Ouders zat, maar ik ben heel benieuwd! Voor de rest vervelend he die zwangerschapskwaaltjes, ik heb af en toe ook kuitkramp, ondanks dat ik 1 à 2 bananen per dag eet.....of moet ik trossen tegelijk eten, haha! Mooie buikjes heeft iedereen inmiddels al, nu kunnen we er echt mee gaan showen ! Ik ga vrijdag voor een pretecho, niet voor het geslacht, maar wel voor de 3d foto's, een kleurenfoto en het 4d filmpje....ben heel benieuwd hoe ukkie eruit ziet... Voor iedereen die niet zo lekker is - beterschap - en hoop dat jullie weer snel opknappen!
hoi dames, @missx:wat vervelend,goed rusten en hopen dat het vlug wat betert Ik heb nu al heel de dag last van maagzuur,pfff ook vervelend al paar weken dat ik er last van heb.Ik ga morgen maar eens iets gaan halen. Voor de rest heb ik vandaag de quinny speedi papillon besteld bij babydump in roosendaal.Die kan ik normaal over 4 weken gaan halen.
hee meiden, bedankt voor de reacties, ik heb nog even op internet gezocht en het betekent idd halverwege je navel en borstbeen. Dacht eerst ook zoveel vingers boven navel, maar dat was de vorige keer al 4 vingers, dus kon ik me eigenlijk niet voorstellen. Ik heb nog geen uitnodiging gehad om het pakket op te halen en deze maand ook nog geen wij jonge ouders gezien, wanneer hebben jullie deze ontvangen? groetjes suus
Goede morgen mama's Ik heb gisteren ook de blad WIJ jonge ouders ontvangen met daarin de uitnodiging om de prenatal doos op te halen . Vandaag hen ik me verslapen en voel me nog zo slaperig kan elk moment hier op mn werk in slaap vallen. Ik heb ook moeite met kleding uitzoeken al mijn oude kleren passen niet meer kan nog alleen positie aan .
Oh balen zeg, dan word je al zo beroerd wakker Maart.... succes vandaag! Ik kan ook alleen nog maar positie kleding aan hoor, maar dat kon ik al vanaf 3 maanden, want toen paste ik geen normale broek meer.... Was bij mijn vorige zwangerschap ook.... Ik heb dus ook niets ontvangen, misschien volgende maand dan voor de Prenatal doos.... Ben benieuwd
@maart: ja ik kan inmiddels ook echt alleen nog maar positiekleding aan en heb ook moeite met het vinden van kleding 's ochtends. Vind het namelijk ook zonde om heel veel positiekleding te kopen, omdat je het maar zo kort aan hebt. Ik ben gisteren vergeten de brievenbus leeg te halen, dus ik zal vanmiddag even kijken of ik ook het blad en de uitnodiging in de bus heb gekregen. Hoeveel uur werken jullie? ik werk momenteel 40 uur, maar heb heel erg last van mijn rug en de ha zei dat ik anders maar misschien wat rustiger aan moest doen, minder uren maken, maar mijn leidinggevende is op vakantie, dus ik weet niet hoe ik dat nu moet regelen. groejtes suus
Suus, ik werk 32 uur (4 dagen) ben op vrijdag altijd vrij, dat is wel lekker. Na de bevalling ga ik 24 uur werken (3 dagen).
Hmm qua broeken gaat het wel heb nu 2 nette positiebroeken en daar red ik het redelijk mee moet vandeweek nog even een minder nette broek kopen omdat we naar de ardennen gaan voor een weekendje (incl. kanoen geloof ik.. dus graag net ff een wat minder nette broek mee ) maar s hirts.. drama maandag nog even na werktijd bij de c&a geshopt.. maar daar hadden ze ook weinig leuks 1 shirt met lange mouwen wat na het pashokje ong. een halve jurk bleek te zijn (afgekeurd dus.. lang is 1 ding.. maar je kan het overdrijven) en 1 shirtje met korte mouwen dat wel perfect zat maarja.. eh.. wel erg frips nu en een gestreept blousje gekocht wat me nu vooral nog wat massief maakt.. maar straks met iets meer buik waarschijnlijk wel stoer staat (en 40% korting op een blousje van 30e.. die gok durf ik dan wel te wagen) nu een shirt aan dat ik nog had.. en dus enkel nog past omdat de band van mn broek hoger is dan normaal.. anders had ik hier gewoon half bloot gezeten en job maar mopperen "heb je nou alweer "DAT" shirt aan.. " eh ja vandeweek als ik tijd heb.. nog maar eens even bij de h&m of miss etam gluren voor leuke shirts want dit schiet echt niet op
ik haal hier bij de outlet van miss etam voor een paar euro regelmatig een leuk shirtje of truitje... en dan is het goed te doen met die positiemode ik werk nu 34 uur (4 dagen) en het valt me ook zwaar... heb hier ook regelmatig rugpijn maar op advies van de VK contact opgenomen met de fysio (kan tegenwoordig zonder verwijzing) en daar mag ik vanavond voor de 2e keer heen... Als ik jou was zou ik gewoon een fysio bellen.... misschien kunnen ze masseren of goede tips geven!
hey hallo ik heb het maandblad ook wel ontvangen maar er zat geen uitnodiging in voor de doos? ik heb vanweekend gewinkeld in oldenzaal en daar had je een missetam outletstore en heb hele leuke shirt gekocht en een vest. ik draag alleen maar postitie kleding de rest past niet meer. ik werk nu alleen nog maar therapeutiche omdat ik mijn werk niet meer kan doen. ik werk 2 ochtenden in de week. en na mijn verlof ga ik 24 uur werken.
Met shirts heb ik geen moeite ik had al een aantal positie gekocht en ze rekken ook goed mee. Maar broeken pfff. Moet maar binnenkort weer een paar halen. Vind het alleen jammer dat je ze niet lang aan kan.