Nou meiden, dat is allemaal niet gezellig nieuws! heel veel sterkte! Ik pas nu echt geen enkele spijkerbroek meer! ik heb vanmorgen al mijn broeken geprobeert en niet een gaat meer dicht. Dat word dus positie broeken en jogging broeken dragen verlopig! ik heb nog 3 positie broeken van mijn vorige zwangerschap dus dat is wel handig!
Mouschy, Vervelend is dat he, ik merk ook dat mijn broeken steeds strakker gaan zitten. ik heb gelukkig nog een paar broeken die nu iets te groot zijn, maar die kan ik binnenkort wel aan denk ik.
he, augustus wat vervelend! sterkte.... Ik pas nog alles, maar dat is natuurlijk ook wel logisch ben nog maar amper 5 wkn!
Hier pas ik alle broeken nog maar heb van mezelf ook geen buik dus daar is nog ruimte... merk s avonds wel dat het prettiger is om de riem los te hebben.... Nog 4 uurtjes en dan ben ik bij de VK..... wat zal het brengen?
@ brigitte, Ik heb 's avonds ook wel mijn spijkerbroek een gaatje losser, maar dat is volgens mij meer gas. heeeeeeeeeeeeel veel succes bij de VK en ik weet zeker dat het gewoon helemaal ok is!
hallo allemaal! ik mag me hier ook aanmelden heb vanochtend getest en het was raak! wat ik zelf heb uitgerekend ben ik rond 21 september uitgerekend! groetjes Miek
hey meis, hier heel veel bloedverlies en het is over en uit... ben er ook wel ff klaar mee nu, we zetten er ff een stop op en we zien wel hoe het loopt... jij heel veel succes he met de echo! augustus, jeetje meis wat een kl*te bericht! veel strekte!
Augustus, jeetje wat vreselijk meid. Heel veel sterkte xxxxx Miek, gefeliciteerd! Welkom hier x Sophie
hallo meiden als eerste augustus wat vreselijk klote! brigitte spannend meid! hoop dat alles positief is. groetjes las