Hahaha die Zweedse balletjes zijn echt populair! Ze waren erg lekker (sorry, maar het was echt zo ) Hebben een ladekast geshopt (die gaan we gebruiken als hele brede commode) en nog een kast voor ons, en een dekbed voor Isa's nieuwe bed, gordijntjes en wat ander kleins spul. het was hartstikke rustig: super! Ikea haarlem is superkindvriendelijk overigens, er zijn speciale kinderparkeerplaatsen vlakbij de ingang, overal speelhoekjes, het restaurant is helemaal op kids ingesteld etc etc. Voor Isa was het dus echt een uitje (en dus voor ons ook ) Heb wel twee foto'tjes weer meegekregen van de echo van vandaag, maar aangezien de kindjes niet meer goed op de echo passen, laat staan samen, zijn ze niet echt bijzonder. maar a.s. maandag de 3d echo, dus dan hoop ik wel wat mooi materiaal te kunnen showen! Ik werk trouwens momenteel 28 uur en ga straks 20 uur werken (2 dagen per week en 1 weekend per maand), denk ook wel dat dat mooi zat is met drie kids onder de drie! De kids gaan dan twee dagen naar het kdv. Rian: hopelijk volgende week bij de herkansing een paar prachtige plaatjes! Groetjes!
@Rootje: welkom, join the club @Rian: gefeliciteerd met je "maidje", om 't zo te zeggen @Pooh: ik weet alles van herdenkingen op dit soort dagen... wens jullie dus een rustige, goede dag toe met tijd voor bezinning en verwerking. Wat is de datum van deze dag? Dames, loop de hele tijd te gapen en ben echt moemoemoe Nog vijf weken en dan eindigt het schooljaar... juf komt de 1e week na de zomervakantie nog even terug en dan met verlof. Na mijn verlof ga ik twee dagen werken en... een dag per week verder studeren aan de uni. Zal pittig worden!
hey dames.. kenne jullie me nog.. hoe is het hier? wten julie al wat het wordt ben erg nieuwsgerig.. wij zijn weer bezig met nr 2... nadat mn babytje 20 mrt is overleden...gelukkig gat het met mn dochtertje goed... en hier.. al dikke buiken
Pooh en Cristel: heel veel sterkte, het is nog zo vers voor jullie, ik zal aan jullie denken. Het zal wel raar zijn omdat we zo bezig zijn met onze zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken, het kan dus ook anders gaan, even tijd voor bezinning inderdaad. Mouchy: kan jij bij mij de banner erop plakken dan? that would be nice! heb je dan niet mijn password nodig en profiel? ik ben 18 september uitgerekend en het wordt een meisje, dus als het lukt, ga los! fijn weekend allemaal meiden! veel rust nemen wat ik zo hoor!
@ rian: jij hebt wel pech met de echo's, maar gefeliciteerd met je meid! Hoe is de stand nu eigenlijk? @pooh: heel begrijpelijk hoor meid, ik wens je veel sterkte toe de komende dagen. Het is natuurlijk altijd moeilijk, maar nu helemaal met de dag bijna in beeld. @christel: hoe is het met je meid? hier alles goed. Ik ben dit weekendje denk ik niet online, want mijn mannetje en ik gaan lekker met zijn tweetjes naar centerparcs. Twijfelde even of ik een bikini of zwempak zou kopen, maar ben toch maar voor de bikini gegaan. Wat dragen jullie nu naar het zwembad? Ik houd toch niet zo van zwempakken. groetjes suus
Hai Mama's Gisteren bij de VK geweest en alles was perfect. Heb 2 paracetamolletjes genomen gisteren en de griep is al wat minder, alleen mijn rug is niet te doen. 10 meter lopen is al te ver. Christel: Hoe is het met je? Rian.. Gefeliciteerd met je kleine meid! Wat leuk rust lekker uit. En wat lees in nou allemaal over die zweedse balletjes, jullie maken me wel lekker Ik heb ze laatst nog gegeten, heerlijk zijn ze, en je kan ze ook zelf kopen he? Dat je ze thuis maakt. Mmmh misschien dit weekend even naar ikea als ik wat beter ben. Hier nog steeds gezeik over onze hypotheek. 14 Juni is de overdracht datum en in principe is alles akkoord alleen onze levensverzekering die we erbij hebben genomen doet moeilijk omdat ik erbij heb gezet dat ik''thallasemie'' heb. Niks ernstigs, ik merk er niks van maar nu willen ze helemaal een verklaring van de dokter hebben, dit is al 3 weken aan de gang. Ik hoop dat ze op tijd zijn. Ben wel een beetje afgeknapt op de Postbank! Nou geniet van jullie weekend, het is lekker weer.. althans hier in Amsterdam.xxx
Ik kwam gisteren een dame uit mijn netwerk tegen (ik ben zelfstandige) met een zwangere buik, iets kleiner dan die van mij en ik vroeg "Goh, hoe lang moet jij nog?" ze antwoordde:"Nog een maandje of twee"... En ik dacht bij mezelf, zo dan, dan heb ik echt een loei grote buik voor 25 weken. De VK gaf ook al aan dat ons kleintje, lang niet zo klein is. Ze is ver bovengemiddeld groot, maar zeker niet buiten-proportioneel groot. Ze is ook erg sterk en trappelt de hele dag door, vannacht hield ze me zelfs wakker haha... Wordt wat als we rond de 8 maanden zijn.
Hahaha heerlijk he dat getrappel als je probeert te pitten Wij hebben komend weekeind een druk maar super gezellig weekeind; Vrijdag neemt Jan de hele dag vrij, of alleen smiddags, ff zien hoe druk op het op zijn werk is. Ewout gaat om 15.00 uur naar mijn schoonouders en blijft daar een nachtje slapen. En dan hebben we smiddags om 16.00 uur de 3D echo. En daarna gaan we lekker uit eten met z'n 2tjes alvast voor mijn verjaardag. En daarna door naar mijn zus haar verjaardag, want zij is op 1 Juni jarig Wink Zaterdag gaan we naar Sprookjes Wonderland in Enkhuizen. Zondag ben ik jarig!
@cristel: hier gaat het prima.. heel veel sterkte nog.. ik kan me er gelukkig niets bij voorstellen maar wil je wel heel veel sterkte wensen nog. @missX: hier ook 14 juni overdracht *spannend* maar gelukkig geen problemen met de hypotheek.. dat is allemaal rond inmiddels. wat moet je huisarts nu gaan verklaren? dat je er geen last van hebt? irri zeg! @pomme: hier merkte collega vanochtend nog op dat ik nog erg plat was maar dat ik me vooral GEEN zorgen moest maken.. dat komt vanzelf! *grinnik* daar had ik me inderdaad nog geen zorgen om gemaakt. en ontkleed si die buik er stiekum toch wel hoor.. alleen valt het gewoon niet zo op als ik normaal gekleed ben. Mensen zijn ook steeds verbaasd als ze horen dat ik alweer over de helft ben. worse.. collega gister vroeg zich af waarom ik geen alcohol wilde drinken.. die had gewoon helemaal niets door *grin*
Grappig dat sommige van jullie nog haast geen buikkie hebben en andere weer wel! Ik heb zelf ook een enorme pens! Komt door het snoepen, weet ik wel, maar ik doe gewoon zo'n buikband om het hele zaakje, vet en baby, valt niet op zo! Zometeen dus weer streng aan de sonja bakkert!Ik heb besloten naar de ikea te gaan in Amersfoort, balletjes here I come! Wat een gezeur met die postbank! Gewoon je mond houden dus! Doen wij ook, wat niet weet wat niet deet, geen slapende honden wakker maken etc. maar ja, je wilt eerlijk zijn, snap ik wel, je wordt er alleen nooit voor beloond! ellende! ik hoop dat het snel opgelost wordt voor je, zeikerds!
Hey moedertjes! @ brigitte: je buikje groeit ook heel mooi, wat een verschil al met 23 weken hé! @ rian: ja, ik krijg elke keer ik ga een echo. Wat ik heel prettig vind, want zo heb ik elke maand een fototje van de kleine. @ Miss X: geen pretje zo te horen, verzorg je! @ Pooh & Christel: Sterkte! Wil mij niet voorstellen dat het nu nog fout loopt, maar spijtig genoeg kan het altijd fout lopen. We mogen blij zijn dat alles goed gaat, bij sommigen lukt het nooit. Moet zo erg zijn. Heb een gesprek gehad met mijn baas in het tuincentrum. Aangezien ik van de gyn. geen staand/zwaar werk meer mag doen, mag ik thuisblijven! Dat zijn toch al 3 dagen minder, dus ipv meer dan 40uur, zal ik er nu nog maar 22 doen. Veel beter! En ik ben blij te horen dat jullie hier allemaal zo moe zijn. Tja, een kindje in je buik vraagt wat van je lichaam! Hebben jullie dat soms ook, dat het besef komt dat binnen slechts 3 maanden we mama/bijna mama zijn? Kan het soms niet geloven. Als ik mensen hoor praten over plannen dat ze maken voor na de zomer, dan sta ik soms echt eens stil van, dan ben ik waarschijnlijk al mama.. Zo onwerkelijk, mooi, maar soms ook met een lichte vorm van paniek. Het zal het onbekende zijn zeker?
punt is dat ze het steeksproefgewijs controleren en als ze toevallig jou controleren heb je wel weer een probleem en als je zeker weet dat het verder geen invloed heeft op levensverwachtingen.. dan ga je er vanuit dat je het er gewoon op kan zetten toch?
@jeniffer70: ik zou ook niet gaan sonja bakkeren, dat is prima als je niet zwanger bent, maar volgens mij krijg je als je zwanger bent en sonja bakkert veel te weinig voedingsstoffen binnen hoor! zou er een beetje mee uit kijken. Het is namelijk gebaseerd op een laag calorieinname, maar als je zwanger bent, heb je meer calorieën nodig. Bovendien komen er afvalstoffen vrij als je afvalt die slecht kunnen zijn voor je baby.. groetjes suus
hmm er is ook een sonja bakker versie voor zwangeren toch? al kwam het per saldo neer op dat je nog steeds onwijs weinig eet...
hey thx.. maar ik ben nu waarschijnlijk weer zwanger hopelijk gaat het nu wel goed... durf nog niet te blij te zijn maar dat komt vast wel wie lopen er hier aan kop meisje of jongen...
dat komt vast goed voorzichtig blij zijn.. dat kan geen kwaad he succes en verder is het heir volgens mij redelijk nek-aan-nek daarentegen.. kunnen de "verrassingen" nog aardig roet in het eten gooien want dat zijn er ook nog wel een aantal
Heyy meiden, Pooh en cristel: Veel sterkte, en voor cristel hopen op goed nieuws! Suus: Lekker hor zo'n weekendje weg zou ook wel willen! Veel plezier! Miss X: Fijn dat je je wat beter voelt! Wat een gekloot met die bank zeg! Mouschy: Veel plezier komend weekend! Alvast gefeliciteerd! Brigitte: Mooie buik! Virginie: Fijn dat je wat rustiger aan kan doen met je werk! En wat lekker dat je elke maand een echo krijgt! Jennifer: Niet te veel snoepen he hahaha kan er ook niet van afblijven hor Nou vannacht weer halve nacht wakker gelegen, maar weet nog steeds niet waarom want viel zowat om van de slaap maarja Vandaag me zoontje naar cb en hij was weer lekker gegroeid. Hij is erg groot en lang voor zijn leeftijd. Maar weet nog steeds niet van wie hij dat heeft want mij vriend en ik zijn allebei best klein. Maar hij moest ook zijn laatste prikje tot 4 jaar en hij was het er niet mee eens dat zo'n vreemde man hem een prikje moest geven. Dus gillen Volgende afspraak op 26 sept. Ik dacht meteen he dan ben ik al bevallen! Me mannetje is morgen weer op het kamp dus kan ik weer lekker met hem msnen en webcammen mis hem echt heel erg! Liefs rian
Hallo allemaal Betreft banaan eten, is het 1 keer per 1 of 2 dagen wel voldoende, hoor. Ik eet 1 banaan om de dag of 2 dagen. Hoe ik meer banaan eet, hoe moeilijker de stoelgang wordt. En van de maagzuur kan je verminderen als je wat beetje gele vla eet. Dat las ik 2 maanden terug in het boek over zwangerschap. Ik heb gisteren ook een tijdschrift Wij jonge ouders, maar geen uitnodiging gehad voor de pakket @ mouschy: net als jij moest ik al na 3 maanden een positiebroek kopen. Ik heb dus 2, soms krijg ik genoeg van om elke keer zelfde broek aan te trekken. Vorige maand mocht ik leuke korte positie spijkerbroek van mijn vriendin lenen. Lief. Weer wat wisselend. Daarnaast heb ik gelukkig veel leuke lange stretch-jurken, zo kan ik nog wel door de zomer heen komen En alvast voor zondag: gefeliciteerd met je verjaardag @ rootje79: welkom Enne hebben jullie ook misschien last van pijnlijke rib? Ik heb sinds enkele dagen last van mijn linker boven rib, net onder mijn borst. Het lijkt wel alsof dat hij gekneusd is. Als ik links omdraai of beetje links buk, schiet de pijn wel door. Zal het misschien door de groei van de baarmoeder komen? Ik heb vanmiddag een mailtje naar mijn verloskundige gestuurd. Afwachten maar. Verder schopt hij vaak in mijn buik als ik rustig zit of lig