ik wil ook graag wat voelen maar voel nog helemaal niets alleen af en toen voel ik wat onder in de buik en dan drukt het op mijn blaas maar verder nog niets. en als ik met de angelsound ga luisteren is het een druk verkeer daar binnen. vind het echt jammer als ik jullie er zo over hoor praten dan mis ik het toch wel. je hebt dan wel een beetjes contact met de baby, het zal nog wel komen denk ik. wij hebben nu pas de zon hier vanmiddag was het bewolkt. gr joepie
miss x dat is inderdaad de hik, dat kan soms echt irritant aanvoelen, zeker als je verder in de zwangerschap bent. joepie het gaat vast niet lang meer duren en dan voel jij het ook. bij mij is het vandaag ook rustig in de buik, wel af toe een schopje maar niet heel druk. verder een lekker rustig dagje.
@noor: ik heb mijn bikini gewoon bij de hunkemoller gekocht. Ze verkopen daar namelijk ook losse broekjes en topjes.. Heb er vandaag mee gezwommen en alles bleef netjes op de plaats zitten haha. Heb alleen een wat hoger broekje gekozen als ik anders zou doen, maar dat voelde nu wat prettiger. Kreeg wel veel bekijks trouwens, in bikini met zo'n buik..Dat was wel maf hoor.
hoi meiden, ik ben hier eerlijk gezegd niet eerder geweest, maar het leek me wel een leuk idee om te zien wie er ongeveer 'even ver' is. Ik ben op 9 september uitgerekend! Nog 10 weken werken en dan begint mijn zwangerschapsverlof. Ik ben van plan om 4 weken vantevoren te stoppen maar soms ga ik twijfelen omdat het nog wel eens een zeer warme zomer zou kunnen worden.. Ik kom hier af en toe neuzen, ben benieuwd waar jullie het allemaal over hebben. groetjes! Amber
Hmm hier ook hele dag redelijke rust En nu ineens weer een paar stevige schoppen/tikken. Zouden vandaag naar ikea gaan om de keuken te bestellen en daarna naar mijn opa en oma. Met het verhuisgeweld straks komt het er ook weer weken niet van om die kant op te gaan ben ik bang. ben 13 juli jarig.. zou graag in staat zijn bezoek te ontvangen in nieuwe huis tegen die tijd Maar toen we in de auto zaten.. was het zulk mooi weer dat we naar Monster zijn gereden voor een strandwandeling en ontbijt in de zon nu rode schouders en toet en daarna nog even anderhalf uur bij opa en oma gezeten erg relaxt dagje
hé amber welkom, ik ben ook 9 september uitgerekend. Als je in dec06 een miskraam hebt gehad dan ben je gelijk weer zwanger geworden, heftig hoor. Lekker op het strand saskia, goed idee hoor.
Ooooh strand: sounds good! Suus: ooh da's ook wel een idee om even te kijken! Lijkt me toch wel fijn om er een bikini bij te hebben! Kan me voorstellen dat je bekijks had! Ik zou zelf ook altijd naar een zwangere zwemmer kijken! Leuk toch?! Amber welkom, klets lekker mee! MissX: klinkt idd als de hik! Groetjes!
Hai meiden, dank voor jullie warme welkom! Berbel, dat heb je scherp gezien... Ik ben na de miskraam in december nooit meer ongesteld geworden, dus onmiddellijk weer zwanger geraakt. Dat was de derde zwangerschap binnen een half jaar, dus emotioneel (en hormonaal) wel een heftige tijd. Dat heeft er ook voor gezorgd dat ik nog heel lang onzeker en angstig bleef. Nu voel ik me hartstikke goed en heb ik veel vertrouwen. Ga niet meer naar de gyn. maar gewoon naar de verloskundige en stort me geheel in alle leuke dingen die met zwanger zijn te maken hebben! (zoals hier met jullie meekletsen!) Mijn beeb heeft ook drukke en minder drukke dagen. Ik voel het al vanaf week 17, heerlijk! Ben met zwangerschapshaptonomie begonnen en dat is geweldig (helemaal niet zo zweverig als ik vreesde) en het contact met het kindje wordt er alleen maar beter op. Jullie ook allemaal aan de cursussen, gym, yoga of zwemmen? groetjes, Amber
Goedemorgen dames Wat is het stil dit ochtend. Ben alweer aan het werk Valt vies tegen. Ik ga 20 Juli op Verlof ipv 1 augustus. Ik plak er dan alsnog 2 weken vakantie extra achteraan. Onze meid is al wat drukker Maar ik heb wel verschrikkelijke pijn in mijn rug/bil. Ik word er moedeloos van, voel me net een gehandicapte. Iedereen zegt dat ik lekker in de ziektewet moet gaan maar zo zit ik niet in elkaar, alhoewel het me wel heel heerlijk lijkt. Door de pijn span ik ook vaak mijn buik aan, ik vroeg mij af of dat schadelijk zou kunnen zijn voor de beeb. @ Welkom Amber, klets gezellig mee Ik moet vandaag naa Yoga voor de 3e keer, maar ik zeg dat af, het gaat mij niet lukken om plat op het matje te liggen en dan weer staan en dan weer zitten etc. Ik doe ook aan zwemmen dat blijf ik wel doen.
beeb hier is trouwens op kantoortijden drukker dan er buiten of zou dat komen doordat ik het gewoon beter voel als ik zit? moet zaterdag nog kanoen in de ardennen.. ben heel benieuwd wat dat word zie beetje op tegen het in/uit de kano klauteren iemand enig idee of je rennies mag nemen als je zwanger bent? slaap echt al een week onwijs slecht omdat ik steeds wakker word. begint the minute dat ik in bed ga liggen.. en blijft ook gewoon tot ik wee rop sta. word er ook regelmatig wakker van en kan dan niet slapen omdat het zo'n rotgevoel is. soort van misselijk.. maar dan niet in je maag maar onderaan je keel.. *bah*
hoi saskia ik ken het gevoel heb ik ook een tijdje gehad. ik las laast een topic er over en daar stond in dat je gewoon rennie`s mag gebruiken. maar ze hadden daar ook over een ander middeltje wat beter hielp tegen het zuurbranden. een glaasje melk helpt ook wel of vanille vla. je moet de topic maar eens op zoeken, staat volgens mij onder gezondhied. ik ben volgens mij nu wel flink gegroeid hoor. mijn buik wordt steeds groter. ben volgens mij nu z`n 4 kilo in totaal aangekomen. ik snoep ook te veel hoor. het blijft niet bij 1 koekje maar dan moet ik er 2 hebben. dat is niet goed. volgens mij heb ik gisterenavond voor het eerst de baby gevoel vanaf de buitenkant. toen ik op bed lag legde ik mijn hand op mijn buik en voelde ineens een harde plop ik schrok ervan en dan een paar keer. ik voelde wel vaker van de plopjes maar dit was veel harder en kon het nooit vanaf de buitenkant voelen. ben helemaal in mijn sas.
Leuk he Joepie! Geniet ervan! Saskia, ik heb ook het idee dat ze op kantoortijden wat drukker is. Ook doordeweeks is ze een stuk drukker dan in de weekend.. XXX
Hey allemaal! Net een zonnig en warm weekend achter de rug. Pfff, kan er veel minder tegen dan vroeger, heb het snel benauwd. @Miss X: Ik had dat ook, dat ik niet zomaar thuis wou blijven, omdat ik alles behalve een luierik enzo ben, maar dokter heeft het aangeraden om het een stuk kalmer te doen, du werk ik nu 4/7 en vind ik al meer dan genoeg, heb mijn rust meer en meer nodig. Krijgen jullie het ook sneller benauwd? Niet door de warmte ofzo, maar in het algemeen. Het is net alsof ik minder lucht krijg. En als ik mij durf te bukken ofzo, dan is het nog erger! We zijn zaterdag de mappen gaan halen om de geboortekaartjes te bestellen! Leuk. Hebben bijna onze keuze gemaakt, nu gaan kijken welke doopsuiker erbij past en dan gaan bestellen. Er is no zooooo veel te regelen.. x
Hi Virginie Ik heb dat ook dat benauwd. Ik heb dat sinds 2 weken. Pff en snel buiten adem. Ik adem nu ook echt als een olifant. Zo voel ik me ook hahaha. Ik merk ook dat onze kleine meid ook gegroeid is. Als ik buk voel ik wat dwars zitten soms, een voet ofzo, of dan zit ze onder mijn ribben, dat geeft mij ook een benauwd gevoel. En de warmte helpt ons natuurlijk ook niet
http://i179.photobucket.com/albums/w313 ... o1juni.jpg Hier staan de 3D echo foto's van onze zoon, ik ben dan 27 weken zwanger!
o dat is heel herkenbaar inderdaad.... ik heb het ook snel benauwd.... Ik ben normaal al bekend met luchtwegproblemen maar dat ging de hele zwangerschap goed maar nu wordt het toch minder...... maar ik merk wel dat frisse lucht helpt.....
Vanmorgen voor mijn rug naar de fysio geweest en ik word me daar een partij niet lekker... pfff had echt het idee dat ik flauw ging vallen...... Na een glaasje water en even zitten ging het weer wat beter maar heb thuis daarna nog een uurtje op de bank gelegen en pas nu voel ik me weer redelijk oke....... bleh niet lekker zeg..... gelukkig morgen ook naar de VK voor controle dus maar even zeggen.....
Ik wordt ook heel snel kortademig. Vrijdag moet ik naar een bekkenfysio. Waarschijnlijk heb ik bekkeninstabiliteit (bleh) Ook ineens weer wat moeier (komt geloof ik omdat het kindje rond deze tijd een groeispuurt maakt) maar verder gaat hier alles goed. Wel leuk om te lezen dat iedereen weer andere kwaaltjes heeft. Ach het is voor het goede doel.