Bianca, geef het tijd om te verwerken, hopelijk ben je gauw weer positief ingesteld en kun je alsnog gaan voor de volgende zwangerschap. Liefs Moons
jee wat een rotte berichten...sterkte bianc ben er beetje stil van..... brigitte succes bij vk ___________________
Yep, allereerste en hij/zij bezorgt me sinds vandaag misselijkheid. Ik voel me vandaag ook een beetje grieperig.
he meiden jullie zijn lief! Ben net terug van de VK en heb een inwendige echo gehad..... en er was een kleine wurm te zien! Van de juiste grootte voor 6 weken en het hartje leek ook al te kloppen! helemaal opgelucht! Maandag lekker naar het intakegesprek en dan mag ik een afspraak maken voor een echo rond week 9 of 10..... en dat is ook alweer lekker snel
ohhhhhhhh wat een geweldig nieuws brigitte! ben helemaal blij voor jullie! en nu lekker gaan genieten meid! knuf van bianca
@Bianc dank je wel... ik had gehoopt dat het er voor jou ook in had gezeten.... ik denk aan je en bij deze een dikke knuf
@Brigitte, wat heerlijk, je zit weer helemaal op de roze wolk zeker? @Augustus, wat een slecht nieuws zeg, denk aan je! En aan de nieuwe mama (ben even je naam kwijt, begint dat nu al...) Welkom! Heb het idee dat ik een beetje buik begin te krijgen, heb normaal hele platte buik. Mijn vriend dacht het ook! Vind ik een fijn gevoel is toch weer een bevestiging! Verder helemaal niet misselijk meer, alleen honger en af en toe beetje duizelig. Moet goed naar mijn lichaam luisteren wat dat wil denk ik!
Dames, Hebben jullie het al aan familie en vrienden verteld. ik denk dat ik het ga doen als ik 8 weken ver ben.
hebben het wel aan ouders en broer en zussen verteld en een paar hele goede vrienden... en mijn directe collega op het werk weet het en dat maakt het makkelijker als je een keer weg moet... Maar verder willen we nog een paar weken wachten.... gaan dit weekend een groot deel van de familie vertellen dat we gaan trouwen... Dan kan over een week of 6 de verrassing komen dat er ook een kleine ukkepuk komt...
Brigitte Fijn dat alles er goed uit zag op de echo! Zwanger zijn is met recht een wonder! Ik ga het denk ik pas vertellen als eerste echo is geweest Domino
hee meiden, wat weer druk gekletst! @Brigitte: ik ben heel blij voor je meid dat het zo goed is gegaan vanmiddag! Kun je nu een beetje gaan genieten. Groetjes
Jeetje meiden, had vandaag helaas geen tijd op mn werk om af en toe op het forum te komen, maar moest gewoon 4 pagina´s teruglezen @Miek, gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan. @Brigitte22, wat goed zeg dat je echo helemaal goed was, super! Is toch weer even een bevestiging hé! Ik krijg volgende week een inwendige echo, dus ben erg benieuwd en zenuwachtig...... Voor de rest nog weinig klachten, alleen mn spijkerbroeken zitten niet echt lekker meer Gr. Joyce
Mijn baas vertelde mij vandaag dat zijn vrouw 5 weken zwanger is . ik ben zelf nu 6 weken zwanger, moet ik nu ook gaan vertellen dat ik zwanger ben. ik wacht liever tot ik 12 weken ben of is dat raar omdat hij het wel met 5 weken verteld heeft.
Dat zou ik ook doen. Niet naar een ander kijken, maar op je eigen gevoel afgaan. Als jij vindt dat je het wilt vertellen moet je het doen, anders gewoon wachten. Gr. Joyce