september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.457
    113
    @anette: heel erg gefeliciteerd meid! en idd er gewoon van uit gaan dat het goed blijft gaan, probeer er een beetje van te genieten.

@rian: ik kan me voorstellen dat je moeder dat moeilijk vind, maar je bent volwassen en hebt je eigen gezin en je moet idd aan je eigen kindjes denken. Als jullie denken dat het het beste is om te verhuizen, moet ze daar toch begrip voor kunnen opbrengen? En jullie blijven wel in Nederland toch? dan is de reistijd nog wel te doen toch?

groetjes suus

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ annette: whauw gefeli! super hoor!

@ rian: meid, je moet doen wat je zelf het beste lijkt qua wonen, ookal gaat het moeilijk voor je moeder worden...

@ Han: heerlijk zeg, nog maar zo kort werken! ben jaloers!

@ Miss X: goed idee van die jurken van de markt, gaak binnenkort ook maar ff neuzen!

@ Moons: netjes hoor 5 kg! Fijn dat alles goed is!

@ Noor: gaaf is dat he, als je je kindjes zo duidelijk voelt!

Nou ik moet zo weer werken, dus lees straks wel weer verder!
    Doeg!

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Is weer aardig wat afgekletst haha.

Rian doe wat je zelf denkt wat goed is meid! kan me voorstellen dat je graag bij je mannetje wil zijn! want die zie je al zo weinig. En is het ver bij je moeder vandaan dan?

Ewout zou gisteren op TV komen, maar als ik de gids lees komt het morgen! Ik ben zo benieuwd hoe het er allemaal op TV uitziet!
    Dus allemaal voor de buis morgen om 20 uur bij GTST :D

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Spannend ik ga zeker kijken mouschy!

5. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    @Moushy: Wordt dit Ewouts debuut als TV ster?

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja helemaal hahaha! ben echt een super trotse mama 8)

als je op mijn banner klikt kan je de foto's zien ;)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha mouschy

Geweldig zeg, een beroemdheid. ik heb even gekeken. Normaal kijk ik niet naar gtst maar ga ik nu zeker doen.
    Hoe kom je daar bij?

8. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    annete van harte gefeliciteerd en ik ga heel hard voor je duimen tot je 12 weken bent.

Ik heb eigenlijk ggen zwangerschapsverlof :cry:
    Ook mammetje heeft een eigen zaak waar ik de planning en de boekhouding van doe.
    En de andere kids hoeven pas 3 september weer naar school.
    Dus van mij mag ze blijven zitten tot 6 september.
    Hebben wel nog 3 weken vakantie van 30 juli tot 20 augustus.

groetjes las

9. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ben weer terug van de verloskundig ben weer goed gekeurd. ben in totaal 2.5 kilo aangekomen. ben in een maand wat te veel gegroeid vond ze. ach ja wat is veel alles is ook zo lekker. zal nu niet zo veel meer snoepen.
    ik krijg met 30 weken ook nog een echo i.v.m mijn gewicht ben niet zo slank van me zelf. ik had er nog nooit van gehoord. jullie dan?

warm he bah

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    nee heb er nog nooit van gehoord joepie :confused:
    ik was bij nij 2de en 3de zwqangerschap ook niet slank!
    Maar kreeg echt geen extra echo hoor

groetjes las

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Het werd tijd dat ik me ook weer eens ging melden. Heb net meer dan 10 bladzijdes doorgelezen, dus ben weer helemaal op de hoogte. Jeetje zeg jullie kunnen echt kletsen.

Hier gaat alles zijn gangetje, nog steeds druk bezig met de babykamer. Het begint er nu eindelijk een beetje op de lijken. Zodra het helemaal af is zal ik wat foto's plaatsen.

Vorige week nog bij de gyn geweest. Alles zag er goed uit. Ben nu in totaal 3kg aangekomen (heb vanmorgen ff gewogen). Omdat ik erg misselijk ben, ja alweer. Hebben we een extra bloedtest laten doen voor suiker en hb checken. Suiker is goed, maar hb weer omlaag gegaan. Ondanks mijn dubbele dosis staaltabletten, vlees, eitjes, volkoren brood, justje tijdens tablet innemen en noem maar op. :confused: tja helaas zijn hier geen producten als floradix, roosvice en appelstroop te verkrijgen. En iedere dag spinazie eten vind ik ook niets. Bah.

Wij zijn trouwens aan het aftellen, op 7 juli gaan wij namelijk op vakantie. En wel naar Nederland! Ja voor ons een vakantie van 2 weekjes om meteen alle vrienden en familie weer te zien. Wij hebben er erg veel zin in. Ik kan haast niet meer wachten. Is nu toch al weer een jaar geleden dat ik naar NL ben geweest, dus ook wel weer spannend. Ben benieuwd of er veel veranderd is. Denk dat het wel mee valt. Alleen wel duimen dat het mooi weer is, want van 50 naar 20 graden is wel een heel groot verschil en voor ons koud. Ben benieuwd.

Groetjes,

Patries

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Anette: Gefeliciteerd zeg, wat een super nieuws.

@MissX: gefeliciteerd met jullie huis! Helemaal geweldig dat het nu rond is, dat zal een heerlijk gevoel geven. Veel sterkte met je griepje en rug. Hoop dat het wat beter gaat.

@Han: jeetje nog maar 2 weekjes werken. heerlijk hoor. Geniet er maar lekker van. Hier nog werken t/m eind augustus. Bah, heb nu al regelmatig rugpijn van het lange zitten.

@Rian: een lastige beslissing, maar ja je moet toch het meeste aan jezelf denken hoe moeilijk het soms ook is. Een geruststelling jullie blijven lekker in NL, dus je pakt de auto en voor je het weet ben je bij je mams.

@Meiden met bi veel succes en sterkte. Maar lekker rusten, naar de fysio, warme bad en zwemmen. Gewoon jezelf lekker verwennen.

@Jennifer: Seks wat is dat? Nee hoor grapje. Maar hier speelt ook niet zo veel af hoor onder de lakens. Dan ben ik moe, last van mijn rug, dan mannetje moe. 't zijn geen leugens hoor! Mijn mannetje vindt het ook een gek idee dat de uk tijdens het vrijen beweegt enzo, denkt hij dat hij hem voelt. Daarnaast staat mijn hoofd er niet zo na. Dus we genieten gewoon van veel knuffelen en strelen, kan toch ook heel intiem zijn. Ik vind het nu al heerlijk als mijn mannetje over mijn buik wrijft. hihi

@Mouschy: Spannend zeg je kleine ventje in GTST. Helaas kan ik het hier niet ontvangen anders had ik zeker even gekeken. Spannend. Je mag zeker trots zijn op Ewout.

@Sorry meiden als ik iemand ben vergeten. Hoop dat alles goed gaat met jullie.

Groetjes, Patries

13. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    joepie dat kan hoor, als de verloskundige niet goed kan voelen hoe groot het is dan kunnen ze een extra echo doen.
    Bij mijn 1e had ik dat niet maar nu ben ik bij de gyn onder controle en die kijkt iedere keer met de echo omdat het moeilijk te voelen is.

Echt warm vandaag, wennen weer.

14. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey meiden,

Patries: Daar was je eindelijk weer! Fijn dat het zo goed met je gaat! Nou als je op dag zoals deze komt dan is het warm genoeg teminste dat vind ik!
    Joepie: Heb er ook nog nooit van gehoord!
    Las: Jeej meid vind ik heel knap van je! Lijkt me ontzettend zwaar!
    Moushy: Ik ga ook kijken! Je mag trots zijn hor op je kleine man!
    Roos: Jij ook petje af!

Nou wat een lekkere dag had ik weer uitgekozen om te gaan shoppen viel zowat flauw van de warmte! Maar uiteindelijk toch een kamertje gekocht lekker in de opruiming scheelde lekker heel veel ;) En kinderwagen getest want had hem op internet goedkoper zien staan en ja dan ga ik hem natuurlijk daar kopen!

Nou meiden eigenlijk zitten mijn vriend en ik aan duitsland te denken net over de grens. Huizen daar zijn zo goedkoop en lekker een stuk grond erbij. Wij zijn heel erg van de natuur en rust. Mijn mam zou dan euhhmm 3 uur moeten rijden 4 uur maar dat maakt niet veel uit of ik nou in omgeving assen zou wonen of een half uurtje verder in duitsland. Het is ook kwestie van loslaten, mijn gezin gaat nu voor mijn familie.

Nou ga rusten want ben ontzettend moe!

liefs rian

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Anette, gefeliciteerd, super!

Mouchy, ik kijk elke dag naar GTST dus mis het zeker niet. Leuk.

Rian, Lijkt me wel moeilijk voor je moeder, maar je moet aan jezelf denken en de kinderen komen op de eerste plaats.

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    hola meiden!

Rootje: Ik heb volgens mij dat badpak in mijn handen gehad in de prenatal, aquabluaw. Het wa s alleen zo heet en ik had totaal geen zin om het pashok in te gaan, ben gewoon naar huis gegaan en ik kan nog net mijn oude badpak aan gelukkig! Ik was alleen te moe om vanavond nog naar zwemmen ta gaan. Effe op de bank hangen!

Han: Bij de v&d hadden ze stapels bikini's en alles kon je apart kopen, broekjes los van topjes, ook lange topjes met wapperende roesjes, misschien iets voor zwangere buikkies?

MissX: gefeliciteerd dat alles rond is! You did it! Mijn vriend voelt trouwens ook nooit ons vruchie bewegen, en is altijd te laat of hij zit verkeerd of ze is rustig...hij heeft nog nooit iets kunnen voelen, echt balen, maar ja, het komt nog wel denk ik!

Rain: Wist niet dat je man in Afghanistan zat! Hoe is het daaro (buiten het feit dat het superheet is...) Kan je wel met hem communiceren? lijkt me echt moeilijk om in deze tijd je man zo ver weg te hebben...it's not easy!wel goed werk dat hij daar doet!

Pomme: Ik zit al een tijdje thuis, ben stewardess van beroep en mocht zodra ik wist dat ik zwanger was niet meer de lucht in. Het klinkt ingewikkeld, maar normaal gesproken moet je dan ground duties doen in de terminal of kantoor, ik werk alleen in London en elke dag van 9 tot 5 op en neer vliegen is toch iets teveel van het goede! ik zit dus thuis!ben alleen nog nooit zo druk geweest! eindelijk alles opruimen en witten en honden lopen, familie zien! de tijd vliegt!

Joepi: als je zuurbranden hebt, eet wat yoghurt! helpt echt! mijjn schoonzusje weegt trouwens meer dan 110 kilo en zij moet ook extra echo's doen etc. dus het bestaat wel! maak je geen zorgen!

Anette: Gefeliciteerd! welcome back! We gaan met je mee aftellen!

Rootje: stoer dat je een eigen zaak hebt! respect!

Patries: Ik hoop dat het lekker warm voor je is als je in NL bent! het is alleen altijd vochtig hier! ga je lekker te buitne aan stroopwafels en hagelslag en sjoppen in de HEMA!

Heb ik nou iedereen gehad?
    Jen.

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Haihai,

Suus: 28 weken, jeetje wat gaat het hard! Gefeliciteerd! Dat is toch zeker wel een mijlpaal!

Rian: leuk idee zo'n spandoek, en idd, zullen jullie dan ver bij je huidige woonplaats vandaan gaan wonen?
    Je moeder zal het toch vast wel begrijpen dat je gezin op de eerste plaats komt? Kan me wel voorstellen dat het lastig is. Hier hebben we dat probleem niet. Mijn schoonouders wonen sowieso al ver weg, en mijn moeder is jong-dementerend en krijgt er dus sowieso al weinig van mee (klinkt wel een beetje hard, maar is niet zo bedoeld)

Anette: gefeliciteerd meid! Inderdaad positief blijven! Spannend! Laat je ons weten hoe je echo was?

Grappig dat iedereen het shirtjes-probleem heeft. Inderdaad is er weinig echt leuks te vinden qua positieshirts (of heel erg duur voor een "niemendalletje") en alles is zo snel te klein en te kort!
    Heb vanmiddag in mijn oude bikini onder de parasol gelegen (topje past nog net) heerlijk in de tuin met een windje! Heb meteen maar weer een foto'tje gemaakt nu ik toch half bloot was ;)

18. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Joepi: Ik bedoel nu natuurlijk niet dat jij zo dik bent eh?! Ik bedoel het niet kwetsend, wilde je alleen gerust stellen, dat het voorkomt en dat het alleen maar veilig is toch? mooi meegenomen!

Vandaag trouwens met een volle kar bij de appiekassa en kwam erachter dat ik mijn portemonnee was vergeten, kon ik weer terug! Toen vergeten statiegeldbon af te geven...
    Zometeen vergeet ik nog mijn hondjes in het bos! Ik vond ook een fles glassex tussen de crackertjes en het beschuit, hoe komt die daar nou? Oh jee!

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jennifer: kan me voorstellen dat je met dit weer geen zin had om je in een (veel te klein) pashokje aan en uit te kleden, als het straks wat koeler is kan dat wel weer, toch?

Trouwens: zitten jullie ook zo snel vol bij de avondmaaltijd? Ik ben echt een enorme treuzelaar geworden!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hahaha Jennifer: gaat lekker met jou! ;)

Deel Deze Pagina