ik lees her en der dat mensen last hebben van harde buiken.... ik heb het zelf nog niet gemerkt... is dat raar?
Hoi allen, Ben er tijd niet geweest. Eerst vakantie (toen even kunnen inloggen) en eenmaal thuis deed internet t een tijdje niet. Gelukkig weer gemaakt Hoop met jullie alles goed. Even kijken hoever t me lukt terug te lezen groetjes, Sophie
Maart wat leuk het kamertje en wat goed dat het al af is! Wij moeten nog beginnen. Wel 'al' behang besteld. Brigitte, mijn buik is soms ook ineens veel harder dan normaal, maar weet niet precies of dat dan ook bedoeld wordt met 'harde buiken'. Is jouw buik dan altijd zacht en ontspannen om t maar even een beschrijving te geven?
Joepie, ik las dat jij ook last hebt van diarree. Ik heb er sinds zaterdagochtend last van en gaat ook maar niet over. Weet ook niet of ik iets verkeerd heb gegeten of virus. Niemand om mij heen heeft het. x Sophie
@missx en maart: Dank jullie wel voor het toevoegen! @brigitte: ik heb het eigenlijk ook nog nooit gemerkt dat ik een harde buik heb. Dus je bent niet de enige hoor!
@ joepie: hoop dat je snel opknapt! @ maart: leuke kamer @ mariella; welkom! @ darcy: pascal-zuid college is niet ver van me vandaan. ik woon in de wijk poelenburg. Grappig! @ de rest: nogmaals bedankt voor jullie medeleven. Ik voel dat mijn poes mijn kindje is ipv dier.
Hoi meiden Dacht dat ik me hier al had gemeld maar heb geen zin om alle pagina's af te gaan om te zoeken Maar het lijkt me leuk om af en toe hier te kletsen Ben 15 september uitgerekend... Dus wie weet zien jullie me vaker hier om te kletsen. jessica
http://youtube.com/watch?v=z9Q7QimxLf4& ... ed&search= Hadden jullie deze al gezien. Wat een bevalling.
zo ben er weer we hadden een pretecho wat is dat leuk zeg! heb er echt van genoten. we konden alweer niet zien wat het zou worden, dus ik mag over 2 weken weer komen, maar dan op hun kosten. en dan krijg ik ook weer wat fototjes van haar mee. het was echt een hele lieve vrouw we hebben een dvd met 38 foto`s 5 2d foto en een dvd met driekwartier film. echt waar voor je geld. de baby was erg vervelend hield steeds de handje voor het gezichtje. het lag in een stuit ligging met de billen aan elkaar. het was al 702 gram. ik zal morgen proberen wat fototjes in mijn album te zetten. sohpie ik weet ook niet waar het van komt heb niets verkeerds gegeten. en niemand in mijn omgeving heeft hier last van. ik ga morgen de verloskundige even bellen. en vragen wat ik hier mee moet. groetjes joepie
ik ben maar gewoon niet begonnen met kijken lijkt me niet nuttig alsin.. ik ben een onwijze zenuwpees als ik vantevoren weet dat iets weleens pijn kan gaan doen en zolang ik daa rnog geen last van heb.. ga ik dus ook maar niet dat voeden met zulke filmpjes
haha saskia: ik kijk er ook niet naar hoor, het gaat vast ontzettend zeer doen en alles, maar ik probeer er gewoon zo weinig mogelijk aan te denken en ik zie vanzelf wel hoe het dan gaat. groetjes suus
mijn ervaring is dat je op het moment zelf, het je niks meer kan interreseren. Je bent blij dat de vk erbij is en verder krijg je dit niet echt mee. Je bent heel erg in je zelf gekeerd. Later zag ik foto's van mijn laatste bevalling en toen dacht ik ook mijn god! Wat is er met de speeltuin gebeurt Dus proberen je er niet druk om te maken. Hij of zij moet er toch uit. groetjes las
las28- ik heb een beetje de zelfde ervearing ermee...dat op het moment zelf je niet meer naardenkt je lijkt wel uitgeschakeld, helemaal in je zelf.....enige doel, zo snel mogenlijk beeb eruit persen zodat je van de pijn afbent. maar toch na twee bevallingen maak ik me ook wel weer een beetje druk hoor..hoe zou het gaan hoeveel pijn enz..... maart-- leuk kamertje zeg...
hee meiden, ik heb de knoop doorgehakt, over een half uurtje heb ik een gesprek met iemand van personeelszaken (aangezien mijn leidinggevende nog steeds op vakantie is) over eventueel minder werken. Ik wilde wachten tot mijn baas terug zou zijn, maar 40 uur trek ik niet meer. Ben nu alleen wel zenuwachtig. Hoop maar dat ze het een beetje begrijpen..Het gaat maar om 5 weekjes en 2 dagen, zouden ze daar erg moeilijk om zijn? Het is immers ook op advies van mijn huisarts om minder te werken. groetjes suus