Augustus wat klote zeg! echt shit voor je..Een dikke knuf voor je! Brigitte fijn dat alles goed is!Super voor je! Hier gata alles goed..heb last van banden pijn..Be erg moe, zere rug, grote opgezette borsten.ppf Heb ook ongie pijn tjes in mijn buik...Dan lees je ook nog eens het vreselijke nieuws vd miskramen...bah..ik moet er niet aan denken...
Da's minder, alhoewel wel voor t goede doel natuurlijk Van misselijkheid heb ik gelukkig nog geen last, maar ben er op voorbereid. Lijkt me wel irritant, vooral met werken. Ben wel soms dizzy en moe en soms beetje verstrooid haha En m'n borsten zijn nogal groot x Sophie
Brigitte, zie je nu wel, ik zei toch dat alles goed was. Even een vraagje, ik ben steeds duizelig als ik te snel opsta of heb gebukt, is dit een zwangerschapskwaal of zal dit nog komen van de griep van afgelopen weekend? Liefs Moons
pomme heb dat ook gehad naar de kerst. misselijk, hoofdpijn, moe, zware benen maar paracetamol 500 mag je nemen. Heb de huisarts toen gebelt groetjes las
Dag dames, bij deze voeg ik mij ook bij de september-mama's. Heb vanmiddag om 17.00 uur een test gedaan. Mijn NOD was afgelopne maandag. Ben uitgerekend rond 17-9-2007. Moons: duizeligheid hoort bij de symptomen van een zwangerschap. Heb het zelf ook met allevier (gehad). Misschien ijzertekort, lage bloeddruk? succes, jikke
Gefelicteerd Jikke! En dan te bedenken dat het jullie 4e is, wauw! Echt superleuk! Dus jij weet eigenlijk als geen ander wat er allemaal komen gaat Maar het blijft denk ik altijd spannend... Geniet ervan! Groetjes, Joyce
Jikki wat leuk dat je zwanger bent van de 4e! jammer dat je geen foto's hebt staan in je album... Vanmorgen is de misselijkheid helemaal gekomen hoor, ik heb mijn 1e ontmoeting alweer gehad met de WC De vorige zwangerschap was het ook zo erg........ bijna 9 maanden lang heb ik boven de WC gehangen....
gefeliciteerd Jikke! @ mouchy, bleh meid hopen dat het over een week of 5/6 weer wegtrekt. Wij hebben nog niemand verteld dat ik zwanger ben, ook geen ouders etc. We gaan het rond de 11e week denk ik zeggen. We vertellen het alleen mijn Opa wat eerder, die is 10 febr jarig en denk dat hij het wel heel leuk vindt om te horen (Hij wordt dan 90 jaartjes jong)
de dames die net een miskraam hebben gehad, heel veel sterkte. weet uit ervaring hoe rot je je kunt voelen. je wilt het zo graag en dan ineens is dat wat je had weg. bah naar. ja en dan wij maar klagen over misselijkheid en moe zijn tis niet eerlijk. maar ik baal wel van die misselijkheid. het begint nu toch echt te komen. gelukkig komt er niets uit (hihi). ik heb liever pijntjes dan misselijk zijn, vind het zo naar. hopelijk duurt het maar een paar weken. en dan vanavond ook nog gezellig uit eten met collegas. maar ik hou me groot want ik wil het nog voor me houden. de vorige keer had ik het vrij snel verteld, oko vanwege de misselijkheid. erg spannend was het vanwege mijn tijdelijke contract. en daar zit ik nu weer. dus probeer het nog voor me te houden. groetjes, Lijn
Jikke, gefeliciteerd en welkom bij de september mama's Mouschy, ik hoop voor je dat je dit keer niet 9 maanden boven de wc moet hangen, lijkt me geen pretje. Wat grappig, ik zie dat we precies gelijk lopen. Ik ben af en toe duizelig, vooral 's ochtends. voor de rest nog nergens last van. ik hoop dat het zo blijft, kan slecht tegen ziek zijn.
Iedereen welkom! Gaat goed zo! Maandagavond komt er iemand van Moeders voor Moeders, ben benieuwd. Je krijgt dan nog een test die ze in een kaartje doet om te bewaren! Mooi, want het resultaat van die digitale is verdwenen... Staat nog wel op foto.
Hee jikke, gefeliciteerd! Wat kletsen jullie toch wat af meiden. Ik heb het net toch maar alvast aan mijn directe collega verteld. Voel me daar toch fijner bij, hebben ze ook meer begrip als ik 's ochtends een keer wat later kom ofzo. Nog wel vroeg, dus de rest vertel ik het pas rond de 12 weken. Hoop zo dat het goed blijft gaan! groetjes
ik ben zo bang dat ik striae op mijn buik krijg als mijn buik straks gegroeid is. weet iemand toevallig hoe je dit kan voorkomen of valt er niks tegen te doen.
Hey Maart, Voorkomen kan je het niet. Je kan wel je huid verzorgen waardoor het eindresultaat minder lelijk is. Je hebt bijvoorbeel van biodermal en palmer's speciale creme voor zwangere buikjes welke ervoor zorgen dat je huid in een goede conditie blijft (minder droog etc)
nou ik heb me de vorige zwangerschappen de pest pokke gesmeerd en het heeft niets geholpen. Ligt denk ik meer aan het huidtype dat je hebt. Is je huis nog elastisch of niet. groetjes las
Las, dan ben ik bang dat ik het wel krijg. maar ga voor de zekerheid toch insmeren. Mijn huid is best droog. We wachten het gewoon af. Is het bij jou na de bevalling vervaagd of zie je het nog steeds.