september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    marsab: mooi buikje hoor.. ..gaat hard nu he?
    ze kunnen niet meer om ons heen hi..

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    op zich zeggen ze dat je tot 6,3 mag hebben..... maar ik had er last van en heb hier de vraag gesteld en de VK hier vond dat je bij 6,5 en klachten eventueel ook best er om kunt vragen....

3. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    ik probeer zoveel mogenlijk appelstroop op brood te eten...maar heb je nu ijzerpillen gekregen ? ik heb ze wel gekregen bij mijn twee vorige zw toen zat ik op 5,8 ofzo ..

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik heb een beetje vals gespeeld... werk zelf in de apotheek dus kan er wat makkelijker aankomen.... even via mijn huisarts....

maar met 7,4 zit je echt nog erg hoog hoor! dus wat appelstroop enzo moet voldoende zijn om het mooi op peil te houden

je kan voor je bloeddruk ook wat zoute dropjes ofzo nemen..... naast je bed leggen bijvoorbeeld....

5. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    brigitte22: droppies ..goed plan dat ga ik doen lekker in bed snoepuh hi thnx

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    of zoute chips... hahahahah lekker als ontbijt... hihihi

7. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    maar ik moet uitkijken he ben al 15 kg zwaarder tonnetje hi ...dus toch droppies haha

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    @kelly: wil niet vervelend doen hoor, maar soms zitten er in een zakje drop evenveel caloriën als in een zakje chips...

Ik heb net even een uurtje gelegen en voel me nu wel beter.

9. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    suus1983: klopt heb je gelijk in ..maar ik probeer het wel een beetje in de gaten te houden...en ik ga ook niet meteen de hele zak leeg eten hi

gelukkig voel je je al wat beter!

groetjes

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    @kelly: hier ook al zoveel aangekomen, echt wel jammer. Moet ook proberen een beetje op te letten, maar het lijkt wel alsof ik juist meer zin heb in lekkere dingetjes haha.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik koop mijn zin in lekkere dingetjes vaak af met cherrytomaatjes en aardbeien :)

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Marsab, mooi buikje.

Hier zijn de eerste striemen doorgebroken :( heel jammer maar niks aan te doen, hopen dat het niet erger gaat worden.

Als ik in de spiegel kijk dan schrik ik gewoon, zo dik ben ik nog nooit geweest en het lijkt of alles is gaan hangen. Ik wil gewoon niet meer in de spiegel kijken. Voel me zo lelijk op dit moment. Ben ik de enige?

13. Saskia78

hmm hier ook een buikfoto
    voor mn gevoel was er minder buik... :)

maar zie http://jobensaskia.nl voor de niet-liegende foto :)

14. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Nee je bent niet de enige :( als ik m'n gezicht zie denk ik :confused:.
    Maar gelukkig valt het nog mee vergeleken met m'n eerste zwangerschap.
    Ben inmiddels al 77 kilo (bij m'n dochter woog ik op het laatst 82 kilo, was er 20 bij gekomen)

jessica

15. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

Wat een kletskousjes zijn jullie weer :)

Mooie buiken iedereen!

Mag vrijdag me babykamer ophalen, maar keek net in hun blaadje en zag een hele mooi kinderkamer staan in de aanbieding die ik veel mooier vind dus ga morgen ff bellen of ik niet mag ruilen want degene die ik nu hebt gekocht wat een showroom model :oops: ik hoop het zo :oops:

Me lieverd belde net hij zou vandaag weer op het kamp komen blijven ze nog een week weg ik huilen en huilen hij helemaal verdrietig, hij zat ook niet lekker in zijn vel vind dat echt niet leuk! :cry: Hij is zaterdag ook jarig is hij er niet :cry: :cry:

Sorry dat ik ff niet reageer hor maar voel me niet zo goed.

Liefs rian

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier inmiddels op ongeveer 9 kilo erbij.... en met de week groeit mijn buik... zeggen ze op mijn werk tenminste...

zat net in de auto even te meten maar ik heb denk ik nog 5 cm tot het stuur... oei

17. Saskia78

hehe je stoel kan naar achter toch? :p

hier +8kg nog steeds

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja maar dan kan ik niet meer met mijn voetjes bij de pedalen.... hahahaha

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
  20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ rian: sneu zeg...dat hij er niet is op zn verjaardag...

Ook mooie allemaal buiken!

Ik heb ook soms harde buik, meer van hoe hij zich beweegt, dan duw en/of masseer ik mijn buik en dan wordt mijn buik weer zacht, dan ligt ie weer lekker in mijn buik.

Volgende week donderdag mag ik naar VK. Tot nu toe is controle bij VK 1 keer per maand. Ik zie bij jullie al 1 keer per 3 weken...misschien omdat ik nu 25 weken en zoveel dagen zwanger ben.

Mijn vriend en ik zijn nog niet over uit ivm kinderopvang en of ik nou 3 of 4 dagen ga werken afhankelijk van de inkomens, wat het voor- en nadelen zijn. Ik hoop dat we binnenkort definitief weten wat we gaan doen. Heb vertrouwen in dat het wel goed komt.

Deel Deze Pagina