september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    zonder extra kussens slaap ik ook niet.

2. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Nou dames van 28 weken... ik weet wat me te wachten staat over een paar weken... ;)

Heb nog niet zo'n last met slapen. Vannacht wel wakker geworden met een enorme kramp. Niet te zuinig... van kuit naar bil in mijn rechterbeen. Gelukkig daarna weer in coma gevallen.

3. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik slaap ook erg slecht de laatste tijd.
    Normaal ga ik vroeg naar bed en ben dan ook weer vroeg wakker, ben een echt ochtendmens. Maar de laatste week ben ik gewoon niet moe 's avonds. Gaan dan rond half 12 naar bed waar de kleine gezellig rond gaat draaien en trappen, waardoor ik nog langer wakker blijf. Dan wordt ik tussen 2 en 3 weer wakker en blijf dan tenminste een uur wakker. Vervolgens kan ik 's morgens mijn bed niet uit. Ben nu dan ook niet meer te genieten.

Vind mezelf ook ENORM! ben nu 8 kg aangekomen en ben erg trots op mijn buik maar verder..... wil echt niet boven de 80 kg uitkomen maar ze zeggen dat je in de laatste weken het meest aankomt :confused:

Gaan jullie ook borstvoedingscursussen doen? ik heb er al 1 besproken, wil goed voorbereid beginnen. Volgende week begint ook de pufcursus, ben erg benieuwd wat ik kan verwachten.
    Zo ga nog heel even op de bank liggen voor ik mijn lief weer op moet halen.

4. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    hey meiden,

Sow jullie hebben je best gedaan om de bladzijden hier vol te typen :)

Ik zie dat er veel nieuwe mama's zijn bijgekomen,welkom hier!

Een paar weken geleden zijn we naar een kraamfeest geweest en vond er persoonlijk niets aan,er waren 100 mensen aanwezig en we hebben het koppel hooguit 5 minuten gesproken en de baby een paar seconden gezien.Ik vond het dan ook heel onpersoonlijk.
    Natuurlijk bepaal je zelf hoe je zo een kraamfeest organiseert maar euh nee dank u,mss dat ik het na de geboorte wel zie zitten.

Voor de rest gaat alles super met me,kan echt niet beter.Heb de laatste weken nergens geen last van.
    Voordien wel wat last van maagzuur maar dit is ook al weer even geleden,slapen dat is wat minder alhoewel ik snachts wel goed doorslaap.Maar ik zweet zoveel pffff en dan word ik smorgens met een plakkerig gevoel wakker.

Vele groetjes joyce

5. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    Ow ja we gaan zodadelijk naar de dierenwinkel,heb men zinnen op een konijntje gezet.Omdat ik vaak thuis ben nu en ik verveel me zo snel.

hihi zwangere vrouwen zijn zo erg :p

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi ja zijn idd heel erg.
    Ik hoorde gister de baby van een week oud van de buren huilen.... ging zelf ook bijna huilen en was helemaal ontroerd omdat ik het zo lief vond :(

Konijnen zijn helemaal geweldig! ik ben een echte konijnenfan! Heb er zelf 2 maar die zitten nu helaas buiten omdat het huis echt te klein word.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Lees dat sommigen al last hebben met slapen.... gelukkig zit mijn buik mij nog niet echt in de weg ondanks de grootte ervan..... maar met die warmte verschikkelijk... kreeg bijna geen lucht voor mijn gevoel... Dus ik ben wel blij dat het nu wat minder mooi weer is.....

Vanmiddag bericht gehad dat de meubeltjes 3 juli komen...... leuk want de rest van die week ben ik ook nog vrij en dan kan ik lekker wat rommelen

Trouwens ook de prenataldoos opgehaald.... zijn er nog meer die hem al hebben?

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    weer een dubbele

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Nou inderdaad slapen wat is dat :(
    Als ik op m'n zij lig, hup trappel trappel, maar weer op m'n andere zij, weer trappel trappel :) dus dan maar op m'n rug....
    Probeer echt als m'n dochter gaat slapie doen (zo zegt ze dat hihi) ook even te liggen, maar slapen nee hoor.

Dat weer helpt ook niet echt mee, maar ja.
    Ben ook indd dikker geworden in m'n gezicht (vreselijk) bij m'n eerste had ik ook zo'n bolle toet, dikke neus, lippen, leek wel of ik botox had gebruikt :)
    Hoop niet dat het nu weer zo erg word :rolleyes: water water water drinken maar...

jessica

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    De prenataldoos heb ik ook opgehaald twee weken geleden. Daarna op een terras (kon niet wachten ;) ) geopend.

Rian, heh wat vervelend dat ie er dan niet is. Dikke knuffel voor je.

Wat slapen betreft heb ik soms wel moeite een lekkere houding te vinden. Ben soms ook bang dat ik kindje klem leg.
    's Ochtends word ik vaak heel vroeg wakker. Vaak val ik dan alleen weer in slaap als ik iets gegeten heb.

Ben nu 7 kg aangekomen, ben daar wel erg blij mee. Vind al wel dat ik een enorme toeter heb.

Dat getrappel vind ik nog steeds zo super. Tijdens bespreking op werk soms helemaal afgeleid als die kleine koprollen lijkt te maken :p

Al die aandacht tijdens het zwanger zijn vind ik ook wel erg gaaf. Zal ik straks nog wel missen :) Maar ben zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet, dat ik ook niet kan wachten tot het zover is.

x Sophie

11. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hier nog niet zoveel aangekomen tot nu toe 2.5 kilo, maar snoep en eet wel wat meer. maar ik eet omdat ik anders misselijk ben.
    en slapen ho maar. ik word tegen een uur of 4 wakker en dan doet alles pijn en dan ga ik er een uurtje uit en slaap dan weer verder.
    maar ben zo ontzettend moe de heledag moet van mij vk s`middags even gaan liggen. maar dat vind ik altijd zo zonde van de tijd heb altijd zo veel te doen.

hier ook al lekkende tepels maar alleen als ik op bed lig ik zie het smorgens aan mijn pyama.

hebben jullie ook zo last van wisselende stemmingen de ene moment ben ik gewoon normaal en de andere moment ben ik niet te genieten.

liefs joepie

12. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    Heb men konijntje hihi :) tis een dwergkonijntje met iets langer haar bruinros/wit.Zo schattig.En heb een mega kot erbij.

@Han:bij home and away kan ik dat soms wel eens hebben,maar dan heel hard beginnen wenen echt niet normaal.Doet ook wel eens deugd.

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    het slapen gaat mij gelukkig wel goed af...
    Heb nog niet heel veel last van mijn buik.
    Wel kijk ik er nu al weer naar uit om op mijn buik te kunnen slapen, want zo val ik normaal gesproken altijd in slaap.
    Was dus echt ff afkicken voor mij....

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

hier een dame die vandaag thuis moest blijven - ik loop nog steeds ietwat als John Wayne, maar bij de chiropractor vanmiddag kreeg het beestje een naam: zwangerschapsischias.

Niet onoverkomelijk, wel pijnlijk. Ben van nek tot rug gekraakt en gepakt, maar omdat het in etappes moet (je moet tussendoor herstellen), moet ik morgenmiddag terug. En volgende week ook een paar keer, tot aan de bevalling - dan hoop ik weer rechtgezet te zijn, zeg maar :)

@Marsab: (mooie buik trouwens!) Wij gaan geen kraamfeest geven, maar hebben afgesproken dat we de eerste 3 a 4 dagen geen bezoek gaan ontvangen. Alleen onze beide moeders, zus en broer. Met de kraamhulp, het bijkomen van de bevalling en het rustig aan wennen aan het geven van borstvoeding e.d. vind ik dat wel even genoeg. Wordt ook in elk boek aangeraden - RUST nemen.

Huisdieren: ik heb een hond en kat. Als ik nu een jong vogeltje of ander diertje zie, begin ik al te snotteren. Hormonen, hormonen :)

Ik heb weer een foto geplaatst, mijn buik bij nu 25 weken!

Kwalen hier: maagzuur, pijn in onderrug, slapeloosheid en vermoeidheid en mini-plasjes.

Slaap lekker voor straks!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    PPff...voel me helemaal naar....
    Door het diep trieste nieuws over Benthe en de vriend van Zonnestraal (zie lounge) ben ik sinds gisteravond helemaal verdrietig.
    Vind het zo vreselijk erg.... :cry:

16. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    marsab: ik heb het net ook gelezen doordat jij het zei ..zucht echt vreselijk...lijkt me zo zwaar om daar doorheen te moeten...verder ben er stil van...

17. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    wat is het leven soms toch wel heel erg hard.
    Weet verder eigenlijk niets te zeggen.
    Ben er stil van.

groetjes las

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

volgens mij valt je hele wereld om :(
    en dan besef je ook dat het iedereen kan overkomen he
    niet enkel oudere mensen...

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wil even zeggen

WE HEBBEN DE SLEUTELS

Ben zo blij!

Ga nu even teruglezen, wat een geklets allemaal gezellig :D

20. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi allen,

geen idee waar dat verhaal van Benthe en Zonnestraal over gaat, ik ga het ook niet lezen. Heb mezelf voorgenomen me te behoeden voor veel trieste zaken. Geen kop in het zand steken, maar meer om te voorkomen dat ik me daardoor erg vervelend voel.
    Heb gisteren naar Char gekeken en het stukje over dat verdonken zoontje vind ik wel weer genoeg voor deze maand. Veel te aangrijpend.

Ik heb vandaag lekker vrij. Zalig. Op het werk zijn ze bang dat ik straks met 180 verlofuren mijn zwsverlof in ga en daarna met nog maar 24 uurs werkweek wel heel erg veel vakantie kan opnemen. Dus... afgesproken dat ik nu het een en ander opneem en ik kan daar niet echt mee zitten :) Gelukkig is het niet warm (wie had ooit gedacht dat ik dat nog eens prettig zou vinden).

MissX: gefeliciteerd! Heel veel plezier!

Avalon: ben benieuwd naar je konijn. Wij hebben er ook één; JP (Josje Penotti, hihi ooit door twee hele lieve kinderen bedacht en vond het zelf wel schattig voor een bruin-wit konijn). Affijn; heel leuk beest. Was snel zindelijk; erg handig. Springt zelf op schoot als hij geaaid wilt worden en mag verder de hele dag vrij door de tuin rennen, dus leeft als een rabbitking.

Deel Deze Pagina