ppfff...fijn virginie dat het naar omstandigheden goed met je gaat! Saskia: och wat leieieieieieiefff die poesjes! Echt een heel vertederend verhaal han: veel plezier vandaag! en gefeliciteerd! Darcy: ik heb morgen ook mijn pretecho! Alleen om 17.45 uur! Spannend he, kan niet wachten om het koppie van ons kleintje te zien. Heerlijk! Maart: irri inderdaad die slapende ledematen! Heb zelf nu steeds vaker last van kramp! Das ook niet om lekker te noemen!
Eerst iedereen van harte met jullie zwangerschap! Volgens de echo die we gehad haddde op Valentijnsdag, ben ik uitgerekend op 14 september. Vandaag opgegeven voor zwangerschapscursus! Het komt nu wel dichtbij hoor! Afgelopen zaterdag de pretecho gehad, wat echt prachtig was! Het geslacht was heel erg duidelijk te zien! Groetjes Jose
@Jossie: kun je niet wat foto's plaatsen in je album, ben nieuwsgierig naar de foto's @Marsab: ja, ik kijk er ook vre-se-lijk naar uit, zo leuk lijkt het me om ons kindje weer es te zien, naast het voelen! Spannend...
Ik heb ook thuis 2 kleine poesjes, ze lopen zachtjes op mijn buik, wel schattig! Net als jullie heb ik ook last van de slapende armen en handen als ik 's nachts slaap. Wel is het prettig herkenbaar net als jullie, dat weet ik ook dat ik niet de enige ben
Virginie, pas goed op julliezelf! Lief al die felicitaties voor m'n verjaardag Dank jullie wel! Ben benieuwd naar de pretecho's, wij gaan woensdag! Wat enorm schattig die poezen
virginie vindt je het dan erg als ik nog een paar dagen wacht De kids gaan hier weer op 3 september naar school. En de jongste gaat dan voor het eerst dus mij leek 6 september wel mooi Net of we daar wat over te zeggen hebben groetjes las
@las: je kan het altijd proberen natuurlijk btw.. hoe zit dat nou met verschil tussen zwangerschapszwemmen en tussen zwangerschapsgym? tis toch allebei hetzelfde idee? of is die gym wezenlijk iets anders?
Ojee, dames, herkennen jullie het volgende? Ik heb last van mijn schaambot als ik loop. Is dit een symptoom van bekkeninstabiliteit?
Hey meiden Wat hebben jullie weer veel geschreven, heb niet alles gelezen Virginie, hoop dat je kleine nog even blijft zitten! Moet morgen naar de vk, en as donderdag weer voor controle naar het zh (de groei wordt in de gaten gehouden) weet niet of jullie het weten? Maar omdat ik ipv 3, 2 bloedvaten heb in de navelstreng, wordt de groei in de gaten gehouden en moet ik om de 5 weken komen. Voor straks welterusten allemaal (hopelijk) jessica
Saskia: volgens mij wordt je tijdens de zwangerschapsgym voorbereid op het bevallen doormiddel van je ademhaling e.d. Geloof niet dat dat bij zwangerschapszwemmen gebeurd. Weet het niet precies want hier hebben we geen zwangerschapszwemmen in de buurt. Virginnie: Hopelijk blijft je smurfje nog even zitten, doe maar rustig aan, niemand zal het idee hebben dat je lui bent hoor. Snap wel dat het moeilijk is om toe te kijken maar het is echt beter voor jou en smurf. Pomme: mss even een fysiotherapeut bellen? Jessica: is dat heel gevaarlijk, kan de kleine daar een groeiachterstand van krijgen? Hebben ze dat tijdens de 20 weken echo gezien? Gelukkig houden ze het goed in de gaten, heeft het ook gevolgen voor na de geboorte? Leuk al die pretecho's, zou ook graag weer even naar onze kleine kijken maar heb al 4 echo's gehad, is wel overdreven om dan nog een 5e te verlangen... Ik heb trouwens wel pijnlijke harde buiken, heb de laatste week ook weer steeds vaker een harde buik. Maak me er wel een beetje zorgen om. Gelukkig mag ik woensdag weer naar de vk dan kan zij me weer geruststellen.
@virginie: ik mag hier ook bijna niets met verhuizen enzo ultiem frustrerend dus nu druk eten aan het maken zodat er hele week geklusd kan worden met een magnetron bij de hand scheelt toch al gauw dik een uur als job niet eerst op mij hoeft te wachten tot ik thuis ben dan eten te maken, samen te eten etc en wasje erin.. vaatwasje erin al met al wel druk.. maar wel op het dooie gemakje zegmaar je meot toch wat maar blijf me beetje sta-in-de-weg voelen zeker als ik daar toch ook in het nieuwe huis sta en enkel broodjes mag smeren en koffie mag zetten oh en af en toe een behangstrook aftekenen dus *grin* maar na weekend gevoel dat bovenstaande toch zeker ruim genoeg is alsnog spierpijn.. en bovendien echt bekaf vandaag dus straks maar weer fijn op tijd naar bed en de rest van de week makkelijk doen hooguit nog wat stuffies inpakken in huis maar daar blijft het wel bij vrees ik
hallo dames ben vanavond voor het eerst naar zwangerschapsgym geweest. het is erg ontspannend je leert dan puffen en je bekken te kantelen en ontspannen. ik kan niet goed puffen als ik op mijn rug lig dan moet je met je buik ademhalen. ik ging daar bijna hyperventileren en kreeg hartkloppingen. waarschijnlijk komt dat door mijn astma.
Suus: JONGEN - uitgerekend 1 september Mouchy: JONGEN - Uitgerekend 1 september Migga: JONGEN - uitgerekend 3 september - +8 kilo - nh 100/55 Miss X: MEISJE - uitgerekend 3 september - +15 Kilo Marjannie: MEISJE - uitgerekend 3 september Brigitte: VERRASSING- uitgerekend 4 september - +8 kg Las: MEISJE - uitgerekend 4 september Virginie: JONGEN - uitgerekend 4 september - +10 kg Maart: MEISJE - uitgerekend 5 september - +11 kg - 1/4 nx - 120/65 Danique: VERRASSING - uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE - uitgerekend 5 september Rootje: VERRASSING- uitgerekend 6 september -+8kg kelly33 : VERRASSING - uitgerekend 6 september - + 15 kg Rian: MEISJE - uitgerekend 6 september - + 8kg - 1/2nh - 110/60 - 04/06/07 Ief: MEISJE - uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN - uitgerekend 8 september Berbel: MEISJE - uitgerekend 9 september Pomme: MEISJE - uitgerekend 10 september Pooh: VERRASSING - uitgerekend 12 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 13 september Jikke: MEISJE -uitgerekend 14 september Joyce: MEISJE - uitgerekend 16 september Sas25: MEISJE - uitgerekend 16 september Jennifer: MEISJE - uitgerekend 18 september - +10 kg Triez: JONGEN - uitgerekend 18 september Patries: JONGEN - uitgerekend 20 september - +2,5 kg Marsab: VERRASSING - uitgerekend 21 september - + 3 kg - 110/60 - 30/5 (23w 5d) Moons: JONGEN - uitgerekend 22 september Kristel: JONGEN - uitgerekend 22 september Sandraeningrid: VERRASSING- uitgerekend 22 september - 0 kg miranda040172: JONGEN - uitgerekend 22 september Han: MEISJE - uitgerekend 23 september - +5 kg Modo: JONGEN - uitgerekend 23 september Saskia: VERRASSING - uitgerekend 24 september - 5,1 kg Joepie: VERRASSING - uitgerekend 24 september - +2,5 kg Lucky: VERRASSING- uitgerekend 25 september Darcy: JONGEN - uitgerekend 27 september - +5 kg Angeltje: MEISJE - uitgerekend 28 september Noor: (2ling) 2 JONGENS - uitgerekend 29 september - +5 1/2 kg Mariella: JONGEN - uitgerekend 29 september - +6 kg Siesje: VERRASSING - uitgerekend 30 september - +11 kg Avalon: JONGEN - uitgerekend 30 september Verwacht: 16 JONGENS 15 MEISJES 12 VERRASSINGEN Geboren: 0 JONGEN 0 MEISJES
missX zal wel in dr nieuwe huisje bezig zijn. die heeft net als ik sinds donderdag de sleutel rian heb ik geen idee van :/
herken het, zit er zelf ook mee, en loop daardoor in de ziektewet. trouwens, sinds ik last heb van mijn schaambot heb ik ook last van mijn onderrug en lies (rechts). moet woensdag naar de vk en vraag het dan even, maar alles word weker daarobnder qua botten, dus ook je schaambot. succes ermee!
heb last van een nieuw zangerschapskwaaltje (deze zwangerschap): nesteldrang!. Heb vandaag de hele dag gedaan over de gang, maar dan issie wel weer superschoon. Manlief zei tegen me dat ik er last van had, want het was me zelf nog niet opgevallen!