@ kelly33: mooie buik! Behalve je buik is het blijkbaar toch niet te zien dat je 15 kg bent aangekomen!
Virginie83: dank je... maar echt al dik 15 eraan ..normaal weeg ik 57 kilo en nu 72,5...dus inmiddels al 15,5 haha zit echt in mijn bbb ... bij mijn tweede zw ook dik 20 erbij gekregen , was gelukkig na 5 mnd weer weg ...hopelijk nu weer...
Ja, maar is toch niet echt te zien hé? Op de foto lijk je toch al niet dik dus.. Maar het is wel frustrerend vind ik, bij mij is dat ook zo. Ik woog met moeite 50 kg toen ik 13 weken zwanger was en nu 61.5 ofzo . En ik heb nogal een obsessie om niet te verdikken, maar nu.. Zal achteraf wel goed komen zeker?
Virginie83: klopt op de foto's lijkt het nog wat haha maar ik heb me een dikke boven benen gekregen en kont hi pfff dat zie je minder in rokjes haha en nog niet te hebben over mijn cup maat hi ik ook beetje obsessie hoor kwa gewicht .. maar als je borstvoeding geeft is het zo weg echt...jij bent ook totaal niet dik en hebt een mooi buikie....
Die borsten vallen heel goed mee bij mij Ze zijn misschien wel zwaarder, maar het is niet dat ik ineens een hele nieuwe collectie bh's moest kopen! Maar ventje is er blij mee, dus.. Ik hoop dat borstvoeding een goed dieet is! Alhoewel het raar zal aanvoelen om terug 'gewoon' te zijn. Nu heb ik het gevoel alsof ik altijd zo ben geweest. En te zeggen dat ik vroeger echt, maar dan ook echt geen buikje had! Thx voor het compliment. Vind mijn buikje wel oké, maar voor de rest voel ik me een olifant! Misschien ook omdat ik aan de kleine kant ben dat ik dat zo aanvoel..
Nou hier nog een hoor Maar moet wel zeggen deze zwangerschap voel ik me wel mooier als bij m'n eerste Daar was ik echt mega, 20 kilo aangekomen, veel vruchtwater, hield veel vocht vast, dikke handen, vingers, benen, voeten lippen(leek wel of ik botox had gespoten), neus grote ronde buik..... En nu een ''klein'' buikje, ook veel lager als de vorige, en indd zelf grotere borsten Tot nu dus 12 kilo aangekomen... Heb bij m'n dochter ook Bv gegeven, helaas maar 4 weken, had niet meer maar wel 18 kilo afgevallen! Hopelijk dus nu ook weer, en weer Bv proberen jessica
Virginie83: haha olifant ..ik voel me een aangespoelde walrus wel nieuwe bh's moeten kopen van maat c naar dubbel d ... ligt vooral aan je bouw en erfelijkheid denk ik hoe het erna wordt...ik ook platte buik en geen striemen .dat terwijl ik al twee kids heb...maar moet je eerlijk zeggen mijn kids waren bij de geboorte ook geen 8 pond ...heb ik geen plek voor haha rust ook niet eer dat ik mijn maat 34 weer aan heb anders wordt het een duur geintje om allemaal nieuwe kleren te kopen.....
Hier hetzelfde! Zal ook niet rusten voor ik in mijn oude kleren terug kan. Dus ook maat 34! Klinkt misschien heel stom en oppervlakkig, ik weet dat er belangrijkere dingen zijn in het leven dan een slanke lijn, maar zit allemaal in het hoofd hé! Ook al HAD ik maat 34, voelde me toch niet lekker in mijn vel. Maar stel dat ik nu niet meer in mijn kleren pas, dan kost het me een fortuin aan nieuwe dingen. Ook al is dat een heeeeeeeeeeeeel goed excuus om te gaan shoppen, maar met de kleine ga ik daar minder tijd voor hebben dus: op dieet! Die vrouwen toch hé..
hey! Ben ik ook weer! Babytje: welkom! Meiden die zich te dik vinden: Jullie lichaam is juist super mooi! Dik zijn jullie niet, niet geweest en zullen jullie na de bevalling ook niet worden/ blijven! Komt goed meiden! Vandaag van mijn ouders een boxkleed + opbergzak gekregen. De box hadden we al gekregen van ze, maar ze vonden het leuker dat alles compleet was voor de beeb. Hihi, zoooooo lief van ze. Vandaag 27 weekjes, het begint op te schieten! Als we de 30 weken hebben bereikt, is het denk ik niet meer bij te houden! Lijkt ook al weer zo ver he: 30 weken...... *zwijmel zwijmel* Nog ff geduld hebben....
Ik heb ook het gevoel dat het ontzettend snel gaat, maar ik denk dat de laatste weken misschien juist veel te lang gaan lijken. Dan worden we ongeduldig en word het lastig.. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten, want de tijd vliegt hoe dan ook!
marsab:ik heb ook de box en boxkleed van mijn ma gekregen ...gaat hard nu he met de tijd....zie nog wel mega tegen de bevalling op.... maar andere kant kommaar op...lekker tegenstrijdig haha Virginie83: kwa groei buik heb ik wel iets idee dat het niet erg veel groter wordt op moment...maar wel veel harde buiken en wordt het lopen steeds lastiger...
@Virginnie: jij DIK Ahum, dan ben ik een kamerolifant Enne... de naam van de beeb weten we al, ja... bijna 100% zeker @Han: ik wil nou bijna een foto van dat malle hondjes-slabbetje zien @Saskia: heb je een uitgebreid antwoord gegeven bij het topic Zwangerschap en Werk. Ben heel positief ingesteld w.b. je toekomst (alleen niet bij deze lummel van een werkgever, dat moet je niet eens meer willen!) @Baby'tje: welkom, 't is hier nog altijd beregezellig! Ik vind het dagelijks een heerlijk moment om even jullie verhalen en reacties te lezen, meiden. Te bedenken dat we met een klein vruchtje begonnen, met de eerste klachtjes en nu... het derde trimester ervaren! Misschien een idee om na de bevallingen eens af te spreken voor een etentje: dat zie ik hier op het forum wel vaker georganiseerd worden!
Kelly, mooi buikje. Ik ben vandaag geweest voor de 3d 4d echo en helaas wilde onze kleine meid zich niet helemaal laten zien, ze zat met het gezichtje naar achter tegen de placenta aabn. We hebben wel korting gekregen en een paar hele schattige foto's. Het was volgens haar ook een beetje laat voor een 3d echo.
heyy Meiden, Dik zijn jullie helemaal niet! En het gaat er allemaal wel weer af en zo niet dan toch lekker niet Maart: Konden ze dat niet eerder zeggen toen je belde voor een afspraak, ik mag nu al voor de 3e keer terugkomen, omdat de mijne ook hele tijd met haar gezicht in de placenta lag en die zei tegen mij dat hoe verder je bent hoe mooier het word juist En ik hoef ook niks meer te betalen 1 malig maar! Vind beetje jammer voor jou! Meiden wat krijgen jullie allemaal leuke kadootjes van de opa's en oma's, hier ook hor Voelde me vandaag echt niet goed echt raar gevoel in mijn hoofd! Nou had ik een boek geleend van mijn schoonmoeder de reunie en ik ben dus zo'n typ dat dan niet meer kan stoppen! Ik dus gister tot 12 uur gelezen en me zoontje was weer lekker om 6 uur wakker En ik was toch nog wel heel erg moe want avond daarvoor ook al tot 12 uur wezen lezen hahaha. Ow ja die tip voor de kraamzorg zijn hier dus woensdag al langs geweest en maar 5 minuten hoeveel moet ik daar voor gaan betalen? Liefs rian
@darcy: inderdaad niet bij deze werkgever.... en op zich zien wij het ook niet heel somber in maar moet even uit zien te vissen hoe ik het het handigst kan aanpakken komende tijd denk dat ik beter wat minder verlof kan nemen (4 weken dus) evt. daarvoor gewoon vrije dagen opnemen. dan krijg ik namelijk langer die ZAWO-uitkering van 100% en eh.. tja dat is toch wel practisch op het moment
Maart: jammer dat ze niet zo goed te zien was, gaan jullie nog een andere keer terug? Rian: soms kan je een boek echt niet wegleggen he! heb ik ook altijd last van. Vanavond maar samen met je zoontje naar bed. Wij hebben ook al een afspraak voor kraamzorg staan, kan niet echt meer afgezegd worden. Ik voel me ook ontzettend dik, heb altijd rond 65 kg gewogen en weeg nu dus al 76 das behoorlijk! Vooral op mijn bene is dit te zien en te merken aan broeken die ik niet meer aankrijg. Gelukkig delen idd niet veel mensen die mening maar naakt ben ik niet graag meer. Vandaag maar weer eens nieuwe bh's gaan halen want ik paste al weer niets meer. Nu heb ik dus een bh in de maat 80 E omg ik ben dus van 75 C gekomen en ben bang om nog groter te worden.... Ook nog steeds geen bikini/ badpak kunnen vinden, mede dankzij deze omvang.
Ja dat is raar. Ik ga VGZ binnen enkele dagen een mailtje sturen hoe het zit met de kraampakket. En ik krijg net als jij in de 34e week de kraamzorg langs voor een intakegesprek (van Evean).