september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Das idd heel heftig secret! Ik zal heel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan met je twee kleintjes.

Virginnie: ik heb het ook behoorlijk benauwd! en ben ook heel erg moe (terwijl ik nu toch niet meer werk) Heb aan de VK gevraagd of dat normaal is en volgens haar komt het door mijn grote buik (is nu al 25 cm !) Ben pas 27 weken dus dat zal nog wat worden!
    Heb trouwens ook ontzetten last van nesteldrang, wil de hele dag dingen doen die ik helemaal niet kán doen, erg vermoeiend.

2. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Jeej secret :confused: Dat is heftig! Wil je heel veel sterkte wensen komende tijd! De eerste septemberbaby's zijn al geboren :confused:

Han en virginie: Ben ook zo ontzettend moe! Moet gwoon dingen blijven doen om niet in slaap te vallen, zal maandag is ff aan vk vragen hoe dat kan maar ik weet ook wel een beetje waardoor door me hb ;)

Mouschy: Ik heb hem gezien precies toen ik zapte zag ik hem zitten in zijn wipper!

Jessica: Hoop dat bij jou je dromen geen werkelijk heid worden!

Joepie: Succes met jurk zoeken!

Me zoontje is verkouden aan het worden :( Heb daar op dit moment eigenlijk geen fut voor maar helaas kan ik niet plannen wanneer hij ziek word ;) Hij is echt nooit ziek, en nu wanneer papa weg is en mama harstikke moe word hij ziek, naja lekker knuffelen.

liefs rian

3. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi dames

ben vandaag naar de dokter geweest had sinds gisteren avond erg veel last van mijn onderbuik. ik dacht eerst dat ik wat te veel had gedaan en dat het na de nachtrust wel weer over was maar helaas vanmorgen was het nog erger en dan vooral bij het lopen deed het erg pijn.
    wat blijkt nou het is een urineweg ontsteking vandaar dus die stekende en krampende pijn. heb een kuurtje en nu maar lekker rustig aan doen.

jeetje secret wat een verhaal zeg ik wens je heel veel sterkte met de kleintjes

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Danielle, allereerst gefeliciteerd met je kindjes.
    Heftig zeg. Heel veel sterkte de komende tijd. We denken aan jullie!
    Dikke knuffel.

Maart, wat jammer dat ze zich niet goed liet zien. Gelukkig wel een paar schattige foto´s :p

Meiden, jullie zien er allemaal volgens mij mooi en stralend uit hoor :D

Pfoeh, ben laatste week ineens weer erg moe. Doe t maar wat rustiger aan...Nog ruim 4 weken werken...

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joepie, veel beterschap!

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lees nu dat meer van jullie zo moe zijn, vervelend heh.
    Vanaf nu dus GTST kijken ;) Nu even eten, ga zo spieken in de lounge!

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    maart: jammer van de 3d echo! :(
    Maar toch altijd leuk om naar je beeb te kijken he!

rian: balen dat je zoontje zich niet lekker voelt, he zul je net zien! :rolleyes:
    en je gaat trouwen zie ik! whauw :)

joepie: doe het lekker rustig aan meid, beterschap!

mouschy: wees maar trots op je manneke! Een echte ster! ;)

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Mouschy, jammer dat ik t gemist heb :cry:
    Wel erg gaaf :D

Wauw Rian, ga je trouwen? Heb ik iets (weer ;) )gemist :D
    Gefeliciteerd!

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Danielle, gefeliciteerd met je zoon en dochter ;)
    En sterkte.

@Joepie, das ook wat, beterschap en rustig aan (ahum, moet ik ook zeggen :D )

@Rian, nee hoop dat in dit geval dromen bedrog zijn ;)
    En gefeliciteerd, en beterschap met je zoontje.

jessica

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    goedemorgen!

rustig hier!
    ik ga zo sporten, dus spreek jullie vandaag nog wel een x.

doegie :D

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

poe.. heftig hoor Danielle

ik hoop dat alles goed komt voor jullie
    en ik zal zeker nog regelmatig op jullie site gaan gluren.

12. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    @ danielle gefeliciteerd met je zoon en dochter en veel sterkte komende tijd!

Jippie ik heb een vakantie geboekt ! hahah wilde ik even kwijt!

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Danielle, gefeliciteerd met je kindertjes, hopelijk blijft het zo goed gaan met ze. Heftig hoor, wel heel vreemd om die foto's te zien met het idee dat onze baby er nu ook zo uitziet. Sterkte de komende tijd.

Liefs Moons

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ik ga niet terug voor een 3d, ze had verteld dat dat geen zin had omdat ze waarschijnlijk toch niet gaat draaien.

Mouchy, ik zag Ewout vrijdag bij gtst, heel schattig.

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    waar ga je naar toe op vakantie?

16. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Danielle: Bij deze wil ik je van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en dochtertje. Wat een ingrijpend verhaal zeg. Ik heb even op de website gekeken en je mooie kleine wondertjes bekeken. Wat een vechtertjes zijn het zeg. Danielle heel veel sterkte en succes met de kleintjes.

Dikke knuffel,

Patries

17. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    @ marsab ik ga naar Drenthe, met de caravan! ik hou niet van kamperen maar mijn dochter vind het fantastisch! Daarom dat we toch met de caravan gaan.
    Toch wel zin in de vakantie! Even lekker eruit~!

Waar gaan jullie dames heen, of hebben jullie geen plannen?

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Babytje: wij wilden aanvankelijk naar Griekenland op 6 juli, maar dat raadde de vk af... en terecht, want er is nu een hittegolf :confused:

Dus gaan we 9 juli naar Valkenburg, een midweek in een appartementje en dan door naar Belgie voor het jaarlijkse bluesweekend... heb er zin in, lekker met een grote vriendengroep naar leuke bands luisteren, beetje lezen bij de tenten, struinen door het kleine plaatsje Peer en mijn grote buik showen! :)

@Danielle: heb je site even bekeken, wauw, wat een ukkies :confused: Maar inderdaad, wat een vechtertjes ook, ik wil jullie dan ook graag feliciteren en duim mee dat alles in de komende periode goed komt. Hoe is de operatie gegaan? Sterkte ook!

Ik ben ook zooooo moe... doe middagtukjes, blijf 's nachts dan weer wakker, heb het gevoel dat ik omval... en mijn ijzer is goed, dus het hoort erbij. Heb nl. gelezen dat wij ons rond deze tijd net zo moe kunnen voelen als in het begin van de zwangerschap :(

Nog twee weekjes werken (lees: drie lesdagen en dan afronden met vergaderen, etentjes, personeelsfeest en diplomauitreiking) en dan gaat zus hier rust nemen. Ik denk heel vaak: als ik nog twee maanden had gemoeten, dan had ik het niet gered met mijn werk. Hoe doen jullie dat toch, meiden? Petje af, hoor!

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Babytje: Lekker naar drenthe de natuur in. Heerlijk toch. Nou mijn vakantie is ook geplent. 7 juli zullen wij in NL aankomen, heerlijk voor 2 weken vakantie. Al onze familie en vrienden weer zien. O ik heb er zo'n zin in. Ben echt de dagen aan het aftellen. En gaat nu zo langzaam... bah.

@Saskia: jeetje zeg wat vervelend dat je contract niet verlengd wordt. sorry lees het nu pas :oops: Kan best begrijpen dat het een dubbel gevoel geeft. Lekker meer tijd samen met de kleine, maar ja leuke uitdagende baan en wat extra centjes is ook niet verkeerd. Hoop dat iemand je goed kan adviseren in wat je het beste kan doen qua verlof, zodat je toch wat langer centjes krijgt.

@Rian: gefeliciteerd! Je gaat trouwen. Heerlijk hoor. Ga je ons nog wat meer vertellen of hou je ons nog in spanning. Succes met je zoontje. Is altijd zo naar als je kindje ziek is. Geef hem maar lekker veel knuffeltjes.

@Meiden die al verlof hebben of snel met verlof gaan... IK BEN JALOERS!
    Ja sorry maar op dit moment is dat gewoon zo. Ik ben namelijk ook zo ontzettend moe en ook nog hevig misselijk. En ook nog erg last van harde buiken. bah. Alleen al het idee dat ik nog tot eind Augustus moet werken. Hoe ga ik dat voel houden.

Ach ja het is gewoon zo, we kunnen er niets aan doen. Gelukkig heb ik straks 2 weekjes heerlijk vakantie in NL (als het weer mee zit..). Misschien ben ik gewoon aan vakantie toe en heb ik daarna zo veel energie dat die laatste weekjes werken zo voorbij vliegen.
    Toch positief blijven denken :D

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Danielle: zonet de site van jou bekeken van je tweeling. Gefeliciteerd, maar ook heel veel sterkte in de komende tijd toegewenst!

Hebben jullie ook weleens last van overmatig transpireren?
    Als ik gewoon zit met de administratie, zweet ik me enorm, het is net alsof ik zwaar heb gesport.
    Het is heel raar....herkennen jullie dat ook?

Deel Deze Pagina