Heyy meiden, Ja ik ga trouwen met me lieverd! Waren het al tijdje van plan maarja de uitzending gooide roet in het eten! En nu met 2 kindjes straks is het wel tijd vinden wij! Zijn druk aan het kijken wat we allemaal willen, wat niet veel is want houden beide niet echt van een uitbundig feest en het geld besteden we liever aan andere dingen! Miranda: Ja ik kan dat, vervelend he! Patries: Hoop dat je lekker opknapt van je vakantie in NL, het regent hier nu volop dus dat kan al niet meer vallen Darcy: Lekker midweekje naar valkenburg! Lekker dat je straks al met verlof gaat, zal je wel aan toe wezen! Babytje: Lekker naar drenthe! Geniet ervan! Hoop dat het weer meezit! Ik ga nergens heen dit jaar. Me zoontje is harstikke verkouden en krijgt ook nog is een tand het zit hem niet mee! Ga hem weer lekker knuffelen! liefs rian
darcy en babytje: Heerlijk zeg, zo ff er tussenuit! Wij blijven ook gewoon thuis. Maar we gaan wel dagjes weg en zo. We willen bepaalde dingen in het huis gaan aanpakken, die anders blijven liggen. Ook klussen dus! patries: schiet al lekker op he! hihi, bijna naar ons kikkerlandje! miranda: heb er zelf nog niet zo veel last van, zweten en zo. Maar wel als ik in bed lig en ik 's ochtends wakker word... Rian: geef je kleintje maar een dikke knuffel van mij! En dan is het al weer zondagavond en zit het weekend er al weer bijna op! :x Nou ja, nog ff een paar weekjes werken.... Zitten jullie ook al steeds af te tellen, tot ons verlof?! Ik kan bijna niet wachten!
thuis de boel opknappen is ook lekker, vind ik tenminste. Ik ga ook meer voor mijn dochter op vakantie dan voor mezelf. Als zal het voor mezelf ok zeker wel even goed zijn! en dagjes weg zijn ook heerlijk!
waar dan in drenthe? wij wonen namelijk in drenthe hier ook erg moe en als ik op bed lig dan zweet ik me te plures. wij gaan 24 aug een weekendje zandvoort in centerparcs. wij gaan donderdags trouwen en gaan dan vrijdags met z`n tweeen er tussen uit. (huwelijksreisje hihih). morgen avond hebben we weer pretecho voor het geslacht ik hoop dat we het dan wel kunnen zien.
in borger! lekker in de natuur! Wat leuk trouwen gefeliciteerd! WEekendje center parcs ook heerlijkk! geniet er van!
Secret, heb jullie site gezien. Jeetje, lijkt me heel moeilijk om je eigen kleintjes zo te zien. Ik zal voor ze duimen en hopelijk komt alles goed, heel veel sterkte.
Rian, met mij gaat het wel goed, ik heb niks te klagen. Alleen word het steeds lastiger met slapen moeilijk om de juiste houding te vinden. Super leuk dat je gaat trouwen, je zit nu op een heel hoog wolkje zeker, Ik ben heel blij voor je.
Blij dat het goed met je gaat! Ja vervelend he om een goeie houding te vinden. Nou kan ik nog steeds op me buik slapen snap nog steeds nie waarom dat nog lukt! Ja ben erg gelukkig op dit moment! Ga nu lekker naar bed! welterusten liefs rian!
@rian: dat hadden wij ook dus maar sochtends trouwen en daarna met wat mensjes lunchen. vonden we mooi zat eigenlijk maar gefelicteerd dus!
zeker naar het hunzedal? het is ongeveer een half uurtje bij me van daan. heb een tijdje terug in borger gewerkt in een verzorging thuis 'borgerhof' het is erg mooi daar hoor.
Hi! @Rian, gefeliciteerd! Leuk vooruitzicht Ik heb afgelopen zaterdag een pretecho gehad, maar de babe had steeds een hand voor z'n hoofdje en lag niet zo stil, toch nog een paar leuke foto's meegekregen. Nu maak ik me enigszins zorgen over de grootte van het buikje, ze had namelijk het dijbeen, het hoofdje en het buikje opgemeten. Het hoofdje en dijbeen lagen prima op schema qua groei, alleen het buikje was rond de 26 weken en 4 dagen terwijl ik 28 weken en 1 dag zwanger was gisteren...en stiekum maak ik me daar ongerust over...heeft iemand dit ook gehad en komt dat gewoon bij?
Hallo Mede-zwangeren! Inmiddels heb ik al lang genoeg 'gelurkt' en het is nu de hoogste tijd om ook mee te kletsen met jullie! Ik heb tot nu toe in elk geval erg genoten, meegeleefd en veel herkenning gevoeld, vooral dat laatste vind ik erg leuk. Even kort voorstellen: ik ben inmiddels al zes jaar erg gelukkig met manlief en we verwachten rond 6 september ons eerste kindje (gedoopt tot *Bennie* door oma). Verder ben ik werkzaam in de waterwereld, hou ik erg veel van wandelen door de mooie bossen rondom Arnhem, muziek luisteren/maken en knuffelen met onze drie (!) katten. Tot slot @ Han: ik zag een aantal pagina's terug dat je op zoek bent naar bikini of badpak, dezelfde cupmaat hebt als ik én woonachtig bent in Arnhem, dus een tip: vorige week heb ik bij de Hunkemoller in de V&D een zwangerschapstankini gekocht. Dit terwijl bij alle overige badpakken/bikini's/tankini's die ik gepast heb mijn borsten er bijna uitvielen, dus er is nog hoop... Grtz, Edokid
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN thuismama, + 9kg. BV. thuis een bad bevalling geplant uitgerekend 3 september Migga: JONGEN-+8 kg - nh 100/55 Miss X: MEISJE-+15kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING-+8 kg Las: MEISJE -+9 kg, tb,bv, geen verlof Virginie: JONGEN-+10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE - +13 kg - 1/4 nx - 120/65 - bv, zh, 1 augustus verlof Danique: VERRASSING - Sophie: MEISJE - uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING -+8 kg kelly33 : VERRASSING-+15 kg Rian: MEISJE-+8 kg - 1/2nh - 110/60 - 04/06/07 BV, TB, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING BV, TB, 23 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE - Seetje: JONGEN - uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - + 13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING-+6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE-+0 kilo uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE - 12 kg, BV, TB, geen verlof Mariella: JONGEN -+6 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE - Sas25: MEISJE - uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE-+12 kg, zh,bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN - uitgerekend 20 september Patries: JONGEN-+5 kg,BV, ZB, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING-+3 kg - 110/60 - 30/5 - BV, TB, verlof gelijk na zomervakantie uitgerekend 22 september Moons: JONGEN - + 5kg - BV, TB Kristel: JONGEN - Sandraeningrid: VERRASSING-+0 kg miranda040172: JONGEN - + 11 kg BV, ZH, 24 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE- +10 kg bv zh Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN - uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING-+7 kg Joepie: VERRASSINGfl-zh-13augverlof+2,5 kg uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING- uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN-+8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE - uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS-+5 1/2 kg uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING-+11 kg Avalon: JONGEN - Verwacht: 16 JONGENS 16 MEISJES 13 VERRASSINGEN Geboren: 0 JONGEN 0 MEISJES Agenda 21 Juni: Miss X VK controle 22 Juni: Maart pretecho 25 Juni: Rian VK Controle 25 Juni: Edokid VK Controle 26 Juni: Miss X pretecho 30 weken 26 Juni: Maart VK controle 26 Juni: Saskia VK controle 27 Juni: Moons pretecho 27 Juni: Marsab VK controle 27 Juni: Patries Gyn Controle 05 Juli: Joepie VK controle 10 Juli: miranda040172 VK controle 12 Juli: jessica24 VK controle 13 Juli; Mouschy VK Controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 24 Juli:jessica24 ZH gyn controle
Hai meiden Ik kom alleen even melden dat alles prima gaat hier. op een ander tijdstip lees ik even alles rustig terug. We hadden de adsl nog niet aangesloten in ons nieuwe huis, vandaar dat ik zo lang afwezig was. Verhuizing is prima verlopen, nog wel flink wat dozen, maar met name in de kamers die we nu nog niet gebruiken. Blij dat alles achter de rug is! Isa schakelde eigenlijk zonder problemen over, wilde meteen in haar grote bed en doet het geweldig, die is het oude huis alweer helemaal vergeten! Met mijn zwangerschap gaat ook alles goed, begin lekker te groeien, ben inmiddels 8 1/2 kilo aangekomen! Mannetjes zijn af en toe behoorlijk druk! Deze week twee dagen werken en donderdag weer een echo. Later deze week lees ik alles uitgebreid terug en reageer ik weer op al jullie berichtjes! Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Liefs Noor
Hoi Dames, Wat leuk om te zien dat er meerdere mama's op 3 september uitgerekend zijn. (Ik namelijk ook).
Noor: fijn dat alles goed is verlopen. En dat je kleine meid ook gelijk goed kan wennen, is toch altijd spannend! Sema: leuk is dat he, om te zien wie allemaal even ver zijn in de zwangerschap!
Hi meiden, ben ik weer. Elke keer als ik weer even niet geweest ben, dan moet ik weer veel pagina's bijlezen. Wel gezellig hoor. Hopelijk vergeet ik niemand te antwoorden Welkom voor de nieuwe september mama! Mijn zwangerschapsdementie slaat weer toe en weet ff niet meer meer hoe ik je naam moest schrijven. Okakid? hihi 6-9 erg mooide datum. Is mijn verjaardag nl. hahaha Rian, gefeliciteerd met jullie aankomende huwlijk! Super. Hebben jullie al een datum geprikt? Danielle, pff heftig allemaal zeg. Maar onwijs gefeliciteerd! Ik zal voor jullie duimen dat het goed blijft gaan! Toch een wonder dat ze dit allemaal kunnen in het ziekenhuis he? Noor, super dat je verhuizing goed is verlopen! Van de week zie je je mannetjes dus weer. Spannend! Ok meiden ik ga snel ff douchen en dan helaas weer aan die arbeit Bah heb echt geen zin! Weekend vliegt ook echt voorbij helaas.... Nog 7 weken en dan verlof! Lijkt nog zoooooo ver weg... Zijn er trouwens nog meer meiden die tot 4 weken voor de uitgerekende datum doorwerken? Liefs Ief
@ief: ik probably.. mijn contract wordt niet verlengd... en ik denk dat het het financieel het beste is om zo lang mogelijk door te werken. maar eventueel aangevuld met gespaarde vrije dagen dus