september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Saskia

Ik heb even gekeken op webprint en het is ontzettend handig.

Maar Ik kan helaas alleen maar de voorkant met een foto doen.

Ik heb namelijk voor de binnekant ook al gephotoshopt etc. Maar ik kan niks oploaden op bladzijde 2. Daar ben ik verplicht een tekst in te schrijven, ik kan geen 2e foto toevoegen.

Begrijp je me een beetje hihi..

Ik hoop dat er toch een optie daarvoor is

2. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Vandaag weer een weekje verder... Goh het aftellen gaat nu cht beginnen hoor!

3. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey meiden, ff reageren op jullie!

Virginie: Ja in slaap vallen moet ik heel veel moeite doen om niet te laten gebeuren! Ben dus niet de enige!

Miss X: Lekker geklust dus in je nieuwe huisje, was alles nog goed gekomen met de hypotheek? Lekker vroeg met de kaartjes, of ben ik gewoon laat ;)

Noor: Fijn dat je ook weer ff langs komt wippen, fijn dat alles goed gaat!

Nieuwe meiden: Welkom

Marsab: Lekker zeg vroeg verlof!

Maart: Nog 5 weekjes! Is nog wel vol te houden toch?

Saskia: Balen dat je zo vaak moet overwerken, en hoop dat je nieuw werk vind dat je leuk vind!

En dan gaat dat ding weer niet verder naar beneden en me geheugen laat me weer in de steek sorry meiden die ik ben vergeten!

Me vriend komt 2 september pas thuis :( Willen jullie alsjeblieft mee duimen dat mijn baby 2 weken te laat komt ;) Hij kon al in juli thuiskomen maar dat is financieel niet haalbaar 2 maanden op minimum loon, wat dus uiteindelijk niks is. En tot 2 september komen er dus geen militairen naar huis dus ja keuze hadden we niet. Ik ga er gewoon vanuit dat hij erbij is ga me er maar niet druk om maken.

Fijne avond nog!

liefs rian

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm dat zal ik job eens vragen
    die had met trouwkaartjes en fotoalbumpje ook wat strubbelingen op dat gebied maar is het wel gelukt ;)

enneh.. al 2 reacties op mn cv \o/
    of het wat word.. het ene bedrijf belt over een half jaar nog eens als ze een passende vacature hebben
    (account manager preferably)
    en de ander.... heb ik zelf nog niet gesproken maar uit de mail bleek niets over 32/36 uur werken en dat ze nog een half jaar moeten wachten :)
    morgen even bellen dus.

ben er druk mee zo. en kijk alweer stuk positiever

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hello ladies,

daar ben ik weer. Jeetje, ff een weekendje weg en ik mag een halve middag bijlezen ;) .

Weekendje was erg lekker, veel geslapen (!), ga echt proberen om dat er thuis in te houden, want ik ben me toch een partij moe! Maar ik las al dat ik niet de enige ben.

@ Rian: wat vervelend dat je griep hebt. Wist niet dat het heerste. Ik zelf loop sinds dit weekend met een dikke keel en een snothoofd. Ik hoop dat het niet doorzet!

@ Saskia: nee, ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar wel lekker dat de reacties via monsterboard binnenstromen! De optie om 4 weken van te voren met verlof te gaan en daarvoor gewoon al je vakantiedagen op te nemen lijkt mij een goede keus. Er schijnt iets van een arbeidsrechtswinkel te zijn waar je mss kunt informeren, en anders kun je ook bij je rechtsbijstandverzekering informeren.

@Secret: gefeliciteerd met je zoon en dochter! Jeetje, dat zal ook wel schrikken zijn geweest dat ze nu al geboren moesten worden. Ik wens je ook veel sterkte en succes voor de komende (spannende) tijd! En Thomas en Anouk: wordt maar snel groot en sterk zodat jullie over een tijdje mee naar huis mogen!

@ Joepie en Rian: gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen! Leuk hoor, al die trouwlustige sept.mama's!

En nieuwe mama's: welkom!

Wij zijn inmiddels uit de naam, en die staat zeker voor 100% vast. Maar net als dat we tegen (vrijwel) niemand verteld hebben wat het wordt houden we de naam ook nog lekker voor onszelf.

De geboortekaartjes bestellen we gewoon bij een drukker in de buurt. We hebben al aardig wat boeken doorgekeken en hebben nu een lijstje van 4 leuke kaarten. Deze of volgende week gaan we een keuze maken zodat ze besteld kunnen worden, hebben we dat ook maar gehad. En ehh.... qua stukst komen we op zo'n 130 uit vrees ik :oops:

greetz,
    pooh

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Oh, nog ff een vraagje aan de kattenbezitsters en onze dierendeskundigen (o.a. Han en Patries)

A.s. vrijdag komen onze meubeltjes, kinderwagen en box. Hebben jullie nog tips hoe we onze kat het beste hieraan kunnen laten wennen? Lees: dat ze niet in de box en kinderwagen mag kruipen voor een tukkie, laat staan in het ledikantje!

Ben benieuwd naar jullie ideeen!

Thanks!

Pooh

Oh, ja, onze kat is wel een beetje een gevoelige dame. Vandaag ook weer een groot staaltje verlatingsangst gezien nadat we een weekendje weg waren geweest...

7. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hey Pooh, ik heb ook 2 katten en ik heb laatst een mega-goeie tip gekregen; laat de deur van de babykamer de laatste weken gewoon open staan, zodat de katten kunnen snuffelen en de boel kunnen verkennen. Sluit ze vooral niet buiten (helemaal niet zodra de baby er is) want dan kunnen ze straks agressief op de baby reageren. Je legt in en op alle meubeltjes ballonnen neer. Ook in de box en in de kinderwagen. Daar hebben katten een gruwelijke hekel aan en zullen daarom maar al te snel doorhebben dat die plekjes niet voor hen bedoeld zijn!
    Ik heb het hier al getest en het werkt super! :D

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    aluminumfolie kan trouwens ook goed! ;)

9. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Ik had mijn vraag nog aan de verloskundige gesteld op deze site (het achterblijven van de groei van het buikje) en die reageerde als volgt:

Toch weer wat gerust gesteld. Ben benieuwd hoe de groei bij jou was vanavond Joepie...maar het schijnt dus niet iets zijn om bezorgd over te zijn...pfff wat kan je je door alle die hormonen soms onzeker voelen he?

10. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey meiden ;)
    heb niet alles gelezen alleen de laatste twee :oops:

Heb twee weken geleden geboorte kaartjes besteld, vlak bij mijn huis, aardig vrouwtje.
    Onze trouwkaart komt er vandaan, die van m'n dochter, dus deze nu ook.
    Alleen zelf weer lijmen :( de vorige moest ik met strikjes vast maken...
    Ach ja heb ik wat te doen :D maar was er gelijk verlieft op!

En dan het volgende:
    Dit had ik bij mijn dochter ook...
    's ochtens pijn in mijn vingers, je gewrichten, en blaasjes op mijn vingers.
    Nu had ik dat vanmorgen ook.
    En ook blaasjes op mijn vingers en (alleen mijn linker hand) het jeukt, en het gaat ook kapot, dus krijg velletjes op mijn vingers.

En dus alleen 's ochtens die pijn in mijn vingers, vooral als ik ze moet bewegen.

Hebben jullie dat ook?
    Denk dat ik anders maar morgen de ha even bel.

jessica

11. Saskia78

hmm leuke quote over messageboards en forums :)

12. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    ik heb een aantal 3d foto's geplaatst en een nieuwe buikfoto...
    Oh ja, ik ga op 10 augustus met verlof, ga in het ziekenhuis bevallen, ben tot nu toe 9 kg aangekomen, bloeddruk 120/60...ben ik nog wat vergeten?

Volgende controle volgende week woensdag 4 juli om 15.00 uur.

Wil iemand dit nog verwerken in de lijst? Alvast bedankt!

13. Saskia78

@secret: hmm ik mag niet meer op je site kijken zonder in te loggen :(

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey Meiden,
    Zo heb even een half uurtje terug gelezen, alle mensen, ik moet er geen gewoonte van maken twee weken offline te zijn! Ben de helft alweer vergeten, maar dat zullen de hormonen wel zijn!

Secret: allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je twee wondertjes. Hopelijk blijft alles goed gaan! Zal aan jullie denken en heel hard duimen!

Saskia: wat balen dat je contract niet verlengd wordt! En dat terwijl het wel de intentie van je baas was om je te laten blijven toch? Gelukkig wel al goede reacties op je CV en gelukkig is de arbeidsmarkt enorm verbeterd!

Migga: thanks for the tip! Zal m zeker gebruiken, hier ook een kat in huis!

MissX: hoe is het in je nieuwe huisje?

Rian: al een beetje aan het opknappen?

Pooh: lastig he die vermoeidheid.. Hier ook last van! Fijn dat jullie het eens zijn over de namen!

Gonzo: mooie foto;s hoor! En net buikie!

Pomme: 29 weken alweer, het gaat nu hard!

Jessica: pijn in je vinger zou kunnen komen door carpaar tunnel syndroom, maar dat zou dan los staan van die blaasjes, hoewel je wel rare huidreacties kunt hebben tijdens je zwangerschap (hier soms ook last van) Wel lastig trouwens als je nog moet gaan knutselen aan je geboortekaartjes. Hulptroepen inschakelen dan maar?!

Alle meiden die al bijna van hun verlof gaan genieten: HEERLIJK! Zal hier ook niet al te lang meer blijven werken, met name het fysieke deel van mijn werk begint zwaar te worden, snel kortademig etc etc.
    Nu nog wachten op lekker weer!

Alle nieuwe meiden: welkom, klets lekker mee! (Maar houd het wel een beetje bij, anders heb je er een dagtaak aan ;))

Voor iedereen die ik niet persoonlijk genoemd heb: sorry, alles goed verder?

Enneuh: It's good to be back!

Liefs Noor

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN
    Mouchy: JONGEN thuismama, + 9kg. BV. thuis een bad bevalling geplant

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN-+8 kg - nh 100/55
    Miss X: MEISJE-+15kg, bv, zh, 20 Juli verlof
    Marjannie: MEISJE

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING-+8 kg
    Las: MEISJE -+9 kg, tb,bv, geen verlof
    Virginie: JONGEN-+10 kg

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE - +13 kg - 1/4 nx - 120/65 - bv, zh, 8 augustus verlof
    Danique: VERRASSING -
    Sophie: MEISJE -

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING -+8 kg, BV, TB (badbevalling gepland), geen verlof
    kelly33 : VERRASSING-+15 kg
    Rian: MEISJE-+8 kg - 1/2nh - 110/60 - 04/06/07 BV, TB, heeft al verlof standaard
    Edokid: VERRASSING BV, TB, 23 juli verlof

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE -
    Seetje: JONGEN -

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE -

uitgerekend 10 september
    Pomme: MEISJE - + 13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING-+6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING -

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE-+0 kilo

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE - 12 kg, BV, TB, geen verlof
    Mariella: JONGEN -+6 kg

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE -
    Sas25: MEISJE -

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE-+12 kg, zh,bv, verlof sinds januari
    Triez: JONGEN -

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN-+5 kg,BV, ZB, verlof eind Augustus

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING-+3 kg - 110/60 - 30/5 - BV, TB, verlof gelijk na zomervakantie

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN - + 5kg - BV, TB
    Kristel: JONGEN -
    Sandraeningrid: VERRASSING-+0 kg
    miranda040172: JONGEN - + 11 kg BV, ZH, 24 augustus verlof

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE- +10 kg bv zh Verlof sinds 18 juni
    Modo: JONGEN -
    Secret: 2ling MEISJE + JONGEN - bevallen

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING-+7 kg
    Joepie: VERRASSINGfl-zh-13augverlof+2,5 kg

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING-

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN-+8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE -

uitgerekend 29 september
    Noor: (2ling) 2 JONGENS-+8 1/2 kgBV, ziekenhuisbevalling verlof???

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING-+11 kg
    Avalon: JONGEN -

Verwacht:
    16 JONGENS
    16 MEISJES
    13 VERRASSINGEN

Geboren:
    1 JONGEN
    1 MEISJES

Agenda

26 Juni: Miss X pretecho 30 weken
    26 Juni: Maart VK controle
    26 Juni: Saskia VK controle
    27 Juni: Moons pretecho
    27 Juni: Marsab VK controle
    27 Juni: Patries Gyn Controle
    27 Juni: Rootje VK controle
    28 Juni: kelly pretecho 30 weken
    28 juni: Noor echo

03 Juli: Kelly VK controle
    05 Juli: Joepie VK controle
    10 Juli: miranda040172 VK controle
    12 Juli: Noor echo + gyn
    12 Juli: jessica24 VK controle
    13 Juli; Mouschy VK Controle
    19 Juli: miranda040172 pretecho
    19 juli: Han VK controle
    23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle
    24 Juli:jessica24 ZH gyn controle

16. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo dames

had vanavond weer een echo en je raadt het nooit we konden alweer niet zien wat het werd ik ben er nu helemaal flauw van hoor. we mogen nog een keer terug komen maar daar moet ik nog even over nadenken.

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

@Noor: Welcome back! Fijn te horen dat alles goed gaat met jullie. Ik hoop dat het snel opschiet met jullie huisje.

@Nieuwe septembermama's welkom. Lees en klets lekker mee. :p

@MissX: veel plezier vandaag bij jullie pretecho. Hoop dat jullie kleine meid zich goed laat showen. En hoe gaat het met je huisje? Schieten jullie al een beetje op?

@Joepie: Balen zeg dat jullie kindje zich niet wil laten showen. Ben benieuwd of je nog een echo laat doen. En anders dan blijft er toch maar een verrassing toch? Hoe slaapt je nieuwe bedje trouwens?

@Meiden die verkouden zijn, sterkte en beterschap. Hoop niet dat jullie er al te beroerd van zijn. Maar lekker uitrusten en aan jezelf denken.

@Marianne: welke drukkerij in Zaandam gaan jullie gebruiken? Als wij terug zijn in NL, 7 juli willen wij voor geboortekaartjes gaan kijken. Wij willen wel wat aparts, weet jij wat ze daar hebben bij de drukkerij?

Hier gaat het op zich wel goed. Ik heb alleen slaapproblemen. Al 3 nachten en wordt er nu helemaal leip van. Vanmorgen om half 3 wakker en gewoon niet meer kunnen slapen. Draaien en Draaien en geen lekkere houding kunnen vinden. Toen om 6 uur ineens hevig misselijk, maar uit bed gegaan en wat gegeten. Tja en toen... ach maar rustig gaan douchen en dergelijke. Bah, ik hoop dat dit snel overgaat.
    Ik merk trouwens dat mijn buikje hevig aan het groeien is nu al ruim 1.5 week. De kilo's lijken er nu ook aan te vliegen. Niet normaal. De kleine is super druk, voel ook zijn ledematen aan alle kanten eruit schieten. Kleine is dus echt aan het groeien en aan het proberen mijn buikje groter aan het maken. Hier meer meiden die ineens zo hard aan het groeien zijn?
    Verder nog misselijk en harde buiken. Jeetje ik lijk wel af te takelen. Morgenochtend naar de gyn, lijkt al eeuwen geleden. Dus ben blij om te gaan en ff het een en ander te vragen.

Fijne dag allemaal.

Dikke kus, Patries

18. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Goodmorning!
    Patries, ik ken het euvel :(.. Drama is dat he? Als ik eenmaal snachts wakker wordt, duurd het bijna 1 1/2 uur voordat ik weer in slaap kom.
    Rian, wat vervelend dat je vriend pas 2 september thuis komt. Ik ga voor je duimen dat je 2 weken overtijd bent hihihi.
    Wat is iedereen al lekker crea met de kaartjes. Wij gaan ze waarschijnlijk bij hipdesign bestellen. Moet nog even kijken hoeveel we nodig hebben.. Ach kan ik gelijk de etiketten in orde maken ;)
    En er is er nog 1 die gaat trouwen! WIJ! as. vrijdag ondertrouw en maandag 16 juli om 15:00 uur trouwen! Het gaat nu echt gebeuren spannend best wel hihi.
    MissX hoe was je pretecho? En hoe staat eht met je huisje?
    Joepie, wat balen dat je weer niks kon zien... Kan je best gefrustreerd van worden he?\
    Volgens mij ben ik weer de helft vergeten. Sorry!
    Nou nice day voor iedereen liefs Ief

19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames.

@noor: Ja als je 2 weken afwezig bent moet je opeens heeeel veel terug lezen, ik ben 1 dag afwezig en ik weet al niet meer wat iedereen geschreven heeft :oops:

Migga: bedankt voor de tip, ik ben helaas niet zo'n expert in katttengedrag, meer in hondendingen....

Edokid: leuk nog een arnhemmer erbij, waar woon je ergens in arnhem? Ik was ook al gaan kijken bij de V&D maar helaas..... heb wel een leuke bikini gezien bij Belly B maar dat topje paste niet helemaal en als die cup nog verder gaat groeien..... Ik denk toch maar dat ik het koop en dan een apart topje erbij aanschaf, jammer dat het wel duur wordt op die manier.

Mis X: spannend dat je al zo snel naar je nieuwe huisje kan, moet wel een leuk gevoel zijn!

Iedereen die gaan trouwen: GEFELICITEERD leuk hoor!
    Wij gaan ook wel trouwen maar pas na de kleine geboren is. moeten nog een datum bepalen. soms denk ik dat het er nooit van zal gaan komen maar dat komt gewoon omdat ik altijd alles Precies wil plannen/ weten en wordt gek van onduidelijkheid.

Patries: ja slapen is heel belangrijk, las je dat niet goed kan is meteen je hele dag verpest, hopelijk slaap je snel weer beter. Ik heb het ook een tijdje gehad maar de latste dagen gaat het gelukkig iets beter.

Ik wil deze week ook graag aan de kaartjes beginnen. Wil graag even langs de drukker om de boeken op te halen, een lijst maken etc. Ik lijk nu ik vrij ben opeens minder tijd te hebben, wil zoveel dingen tegelijk, wordt er erg onrustig van. Geloof dat ik een enorme aanval heb van NESTELDRANG!

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben, ik ga nu maar wer eens schoonmaken :rolleyes:

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    O, wat balen zeg Joepie, nu al eigenwijs, dat kan nog wat worden. Je kan natuurlijk wel besluiten om het een verassing te houden. Was verder wel alles goed?

Liefs Moons

Deel Deze Pagina