Goeiemorgen iedereen! Vandaag 30 weken!!!!! Nog 10 te gaan. Wat vliegt de tijd. Ga er zoveel mogelijk van proberen te genieten!! Wij hebben de kaartjes al gekozen, ik ben juist nog bezig met de tekst en dan gaan we ze bestellen. Ik denk dat we tussen 50 en 75 kaarten nodig hebben. Is wel niet echt goedkoop allemaal, maar in België is het dikwijls de meter en de peter die de doopsuiker en de geboortekaartjes betalen. Ik zal blij zijn dat er toch al iets in orde is! Aan iedereen die wat ziekjes is: veel beterschap! En wat die lieve katten betreft; ik heb al gehoord dat je inderdaad ballonnen in de wieg enzo moet leggen. Als ze erin springen zal er al niet veel plaats zijn voor de katten en als ze hun nageltjes gebruiken, zullen ze waarschijnlijk zo hard verschieten dat ze het niet meer doen! Of je moet heel eigenwijze poezebeesten hebben..
virginie over 7 weken mag je al thuis bevallen ja dat realiseerde ik me gisteren even. Moet er eigenlijk nog niet aan denken groetjes las
check! die hebben wij dus, eigenwijze katten. Ze vinden het juist helemaal te gek om met ballonnen te spelen en zijn ook niet weg te slaan uit het bad of onder de douche... Rare beesten, maar gelukkig erg lief! En Han, wij wonen in het centrum, erg gezellig. En jullie? Over de tankini: ik bedoelde specifiek de Hunkemoller in de V&D, dus niet het assortiment van de V&D zelf. En ze hebben 'm net binnen, dus misschien heb je die nog niet gezien? Succes in elk geval met je keuze maken. Ik lees dat iedereen druk is met de kaartjes. Zo ook wij. Wel lastig met een vormgever als man: hij wil alles helemaal mooi full-color en weet ik wat, terwijl ik liever zelf met schaar/lijm/e.d. aan de slag ga. Ik schrok namelijk een beetje van de prijzen van drukkerijen/internet, zeker voor iets wat bij het merendeel van de ontvangers in de prullenbak beland... Nou ja, we komen er vast wel uit.
@patries: hier ook een stevige groeispurt geloof ik al staan de kiloos eventjes stil. Sinds vrijdag ngo niets aangekomen terwijl mijn buik voor mn gevoel wel substantieel gegroeid is. Hij zat afgelopen zaterdag ook voor het eerst in de weg. Terwijl zondag voor het eerst job daadwerkelijk enkel tegen mn buik liep. Dus zonder verder iets van mij aan te raken *grin* @noor: ik dacht dat die intentie er wel was ja.. kennelijk toch niet en de reacties tot nu toe zijn nog niet helemaal 100% hiephoi maar zeker niet slecht vond vanochtend nog een aanbod voor 2e lijns "supportmedewerker" Wil eigenlijk niet terug de IT in.. maar het is in ieder geval duidelijk dat als het echt niet lukt met marketing dat de weg daar in ieder geval nog steeds helemaal open is. @ballonen in de wieg.. is er dan niemand die denkt "arme poesjes.. beesten schrikken zich helemaal lam!" of heb ik dat enkel omdat ik een poesje heb dat als de dood is voor geluid en beweging
Goede morgen mama's Joepie, dat is balen zeg. Jammer. Ik ben ook wel benieuwd of je er nog 1 laat doen. Patries, hier gnog 1 die heel veel groeit. Ief, gefeliciteerd, super. MissX, ik ben ook benieuwd naar de echo, laat je het ons weten. Ik ben net terug van vk. Alles was goed. Ik heb ook anti D gekregen en er is bloed afgenomen voor onderzoek ze gaan ook meteen kijken of mijn ijzer in orde is. Prikken was niet zo fijn. Ik heb me ook ingeschreven in het ziekenhuis voor de bevalling. Mijn bloeddruk was trouwens ook gezakt van 120/65 naar 100/60 maar geen paniek.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN thuismama, + 9kg. BV. thuis een bad bevalling geplant uitgerekend 3 september Migga: JONGEN-+8 kg - nh 100/55 Miss X: MEISJE-+15kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING-+8 kg Las: MEISJE -+9 kg, tb,bv, geen verlof Virginie: JONGEN-+10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE - +13 kg - 1/4 nx - 100/65 - bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING - Sophie: MEISJE - uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING -+8 kg, BV, TB (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING-+15 kg Rian: MEISJE-+8 kg - 1/2nh - 110/60 - 04/06/07 BV, TB, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING BV, TB, 23 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE - Seetje: JONGEN - uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - + 13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING-+6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING - uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE-+0 kilo uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE - 12 kg, BV, TB, geen verlof Mariella: JONGEN -+6 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE - Sas25: MEISJE - uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE-+12 kg, zh,bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN - uitgerekend 20 september Patries: JONGEN-+5 kg,BV, ZB, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING-+3 kg - 110/60 - 30/5 - BV, TB, verlof gelijk na zomervakantie uitgerekend 22 september Moons: JONGEN - + 5kg - BV, TB Kristel: JONGEN - Sandraeningrid: VERRASSING-+0 kg miranda040172: JONGEN - + 11 kg BV, ZH, 24 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE- +10 kg bv zh Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN - Secret: 2ling MEISJE + JONGEN - bevallen uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING-+7 kg Joepie: VERRASSINGfl-zh-13augverlof+2,5 kg uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING- uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN-+8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE - uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS-+8 1/2 kgBV, ziekenhuisbevalling verlof??? uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING-+11 kg Avalon: JONGEN - Verwacht: 16 JONGENS 16 MEISJES 13 VERRASSINGEN Geboren: 1 JONGEN 1 MEISJES Agenda 26 Juni: Miss X pretecho 30 weken 26 Juni: Maart VK controle 26 Juni: Saskia VK controle 27 Juni: Moons pretecho 27 Juni: Marsab VK controle 27 Juni: Patries Gyn Controle 27 Juni: Rootje VK controle 28 Juni: kelly pretecho 30 weken 28 juni: Noor echo 03 Juli: Kelly VK controle 05 Juli: Joepie VK controle 10 Juli: miranda040172 VK controle 12 Juli: Noor echo + gyn 12 Juli: jessica24 VK controle 13 Juli; Mouschy VK Controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 24 Juli:jessica24 ZH gyn controle
Om het forum bij te houden, heb je er een dagtaak bij hahaha! Ik heb weer een nieuwe buikfoto van 30 weken in mijn album staan! Is een beetje dezelfde foto als ik toen van de zwangerschap van Ewout heb gemaakt met 30 wkn. die staat ook in mijn album. Zoek de verschillen haha We zijn afgelopen vrijdag naar de VK geweest en ik heb een super snelle echo gehad, omdat ze niet zo goed konden voelen hoe de baby ligt. Maar onze kleine man is nu dus wel helemaal omgedraait. Ik dacht het al te voelen in Antwerpen toen voelde ik hem heel erg bewegen en voelde het heel vreemd in mijn buik. Dus dat was denk ik dat hij is omgedraait. Hij ligt nu nog wel zo / in mijn buik, dus niet recht, maar een beetje scheef, zo ligt hij al een paar maanden maar eerst dus met zijn hoofd boven, en nu beneden. Hij moet wel recht gaan liggen als ik thuis wil bevallen.... Maar dat zien we dan wel weer. Mijn bloed druk was erg mooi, en ik ben ook geprikt voor mijn ijzergehalte en dat was ook allemaal erg mooi. Mag op VRIJDAG de 13e weer terug komen Maart; super dat alles weer goed is bij de VK! lage bloeddruk is alleen maar goed. En prikken is nooit leuk! ben de laatste keer ook geprikt en heb er nu nog last van.... Las; leuk idee he, komt al zo dicht bij DE DATUM! haha begint echt te kriebelen hoor, was het maar zover! Virginnie; heerlijk he nog maar 10 weken! wel handig dat de kaartjes betaalt worden, scheelt weer een hoop centjes... Patries, erg he slapen... pffff ken het ook... pas na de bevalling ging het beter bij ons toen... Joepie, je doet je naam geen eer aan, geen joepie dus... alweer niet kunnen zien wat jullie krijgen! jullie beeb houd jullie gewoon voor de gek en wil het niet eerder laten zien dan dat het geboren is Noor; leuk dat je er weer bent! ben je al een beetje uit de dozen? gonzo; leuke foto's! Rian; balen dat je mannetje wat later thuis komt... Maar wel heel goed nieuws dat jullie gaan trouwen! Beterschap!
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN thuismama, + 9kg. BV. thuis een bad bevalling geplant uitgerekend 3 september Migga: JONGEN-+8 kg - nh 100/55 Miss X: MEISJE-+15kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING-+8 kg Las: MEISJE -+9 kg, tb,bv, geen verlof Virginie: JONGEN-+10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE - +13 kg - 1/4 nx - 100/65 - bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING - Sophie: MEISJE - uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING -+8 kg, BV, TB (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING-+15 kg Rian: MEISJE-+8 kg - 1/2nh - 110/60 - 04/06/07 BV, TB, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING BV, TB, 23 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE - Seetje: JONGEN - uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - + 13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING-+6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING - + 9 kg - 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE-+0 kilo uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE - 12 kg, BV, TB, geen verlof Mariella: JONGEN -+6 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE - Sas25: MEISJE - uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE-+12 kg, zh,bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN - uitgerekend 20 september Patries: JONGEN-+5 kg,BV, ZB, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING-+3 kg - 110/60 - 30/5 - BV, TB, verlof gelijk na zomervakantie uitgerekend 22 september Moons: JONGEN - + 5kg - BV, TB Kristel: JONGEN - Sandraeningrid: VERRASSING-+0 kg miranda040172: JONGEN - + 11 kg BV, ZH, 24 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE- +10 kg bv zh Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN - Secret: 2ling MEISJE + JONGEN - bevallen uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING-+7 kg Joepie: VERRASSINGfl-zh-13augverlof+2,5 kg uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING- uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN-+8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE - uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS-+8 1/2 kgBV, ziekenhuisbevalling verlof??? uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING-+11 kg Avalon: JONGEN - Verwacht: 16 JONGENS 16 MEISJES 13 VERRASSINGEN Geboren: 1 JONGEN 1 MEISJES Agenda 26 Juni: Miss X pretecho 30 weken 26 Juni: Maart VK controle 26 Juni: Saskia VK controle 27 Juni: Moons pretecho 27 Juni: Marsab VK controle 27 Juni: Patries Gyn Controle 27 Juni: Rootje VK controle 28 Juni: kelly pretecho 30 weken 28 juni: Noor echo 03 Juli: Kelly VK controle 03 Juli: Gonzo VK controle 05 Juli: Joepie VK controle 10 Juli: miranda040172 VK controle 12 Juli: Noor echo + gyn 12 Juli: jessica24 VK controle 13 Juli; Mouschy VK Controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 24 Juli:jessica24 ZH gyn controle
@Gonzo: Ik heb het voor je op de lijst aangepast. @ joepie: balen joh dat die kleine het niet wil laten zien. Maar ja, zo klein als ze zijn hebben ze al een willetje he... @saskia: ik heb wel geen wel poesjes, maar ik dacht inderdaad ook meteen aan die arme beesten als ze zich rot schrikken. Maar ja soms oet dat om ze te leren dat iets niet mag he... @ iedereen die ik vergeten ben: sorry! Fijn dat de controles bij de VK weer goed waren, ik hoop dat ik morgen ook weer goedgekeurd wordt. Mijn bloeddruk was de vorige keer aan de hoge kant en hoop dat die niet verder gestegen is. Dan moet ik voortaan naar de gyn op controle. Morgen maar even afwachten dus... Namen zijn bij ons ook 100% zeker. Ik heb ons kaartje zelf ontworpen en we bestellen ze via geboortepost.nl. Dat hebben vrienden en buren van ons ook gedaan en het is bij beide erg goed bevallen. Dus de kaartjes (zowel jongen als meisje zelfde kaartje maar andere namen) staan klaar. We gaan deze week vast een proefdruk bestellen. We zijn nog met een lijst bezig, maar zoals het er naar uit ziet moeten we er ook minstens 100.
hee meiden, Ben net terug van een weekendje weg. Heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen, maar wilde toch even een berichtje achter laten. Wil een van jullie ook mijn gegevens in de agenda bijwerken? +/- 13 kilo ,bv, thuisbevalling, 20 juli verlof en mijn volgende controle is: 11 juli @saskia: vind het ook wel zielig voor mijn katje, maar het lijkt mij ook niks om haar de hele tijd in de box te zien liggen, moet nog even kijken hoe ik dat ga oplossen. Schijnt ook wel met zilverpapier te kunnen. Donderdag alweer 31 weken, wat lijkt het ineens hard te gaan zeg! Kreeg gister nog de vraag: 'hee, ben je zwanger? Ben je nu ook misselijk enz.? AArgh, ik ben de 3 eerste maanden al voorbij hoor! Mensen beginnen nu pas te zien dat ik zwanger ben, grrr... Maar ja, niks aan te doen.
mouschy, je hebt precies dezelfde buik als bij Ewout. Even groot volgens mij alleen nu striemen als ik het goed zie en bij Ewout niet. Mooi buikje hoor.
Goeie middag meiden @joepie, balen dat je het weer niet hebt kunnen zien! @Mouschy, zie geen verschil @Ierdereen, sorry als ik jullie ben bergeten Vanacht weer erg jeuk aan m'n handen gehad. Komen steeds meer blaasjes, en velletjes, de pijn was gelukkig minder, maar toch een afspraak gemaakt met de HA (kan pas vrijdag middag ) Van het weer wordt je ook niet vrolijk heb steeds zoieds van ja ik nu ga de baby kamer verfen, maar ja moet dan echt denk ik de koe bij de horens vatten jessica
@ Las: 10 weken is natuurlijk maar een richtdatum, wie weet zijn sommigen onder ons binnen 5 weken al bevallen! Ben wel benieuwd naar mijn kindje, maar betekent niet dat ik binnen 5 weken al wil bevallen! Wordt trouwens een ziekenhuisbevalling hoor! @ edokid: Haha, hier ook heel eigenwijze katten. Bang van water? Integendeel, ze gaan vrolijk mee onder de douche, als je tenminste de straal niet vlak op hen richt. Als ik in bad ga en mijn buik steekt boven het water uit, komt mijn kat gewoon op mijn buik in bad liggen. Zijn toch zo schatjes.. En zo nieuwsgierig.. @ Saskia: Vind het wel zielig als ze schrikken, maar ik kan moeilijk toelaten dat die 3 katers van mij bij hun baby-broertje gaan liggen! Zou nogal een zicht zijn..
hoi dames ik denk dat ik het er maar bij laat. we krijgen met 30 weken nog een echo in het ziekenhuis. ik heb gewoon het gevoel dat het gewoon zo moet zijn. bah wat een weer zeg het lijkt wel herfst hier. wij zijn ook al druk doende met de geboortekaartjes we hebben al wel wat moois gezien maar er zijn er zoveel.
oo nog even een vraagje weet iemand zich mischien raad met een beagel. die van mij denkt nu dat ie de baas over mij kan zijn en is ook erg vervelend zit overal bij ik kan roepen en straffen wat ik wil maar het interressert hem gewoon niet en als ik hem dan voor straf in de bench doe gaat ie gewoon lekker slapen. het interressert hem allemaal niets. gisteren heeft ie een krant in duizend stukken gemaakt. maar zodra mijn vriend weer thuis is doet ie weer gewoon. soms heb ik het gevoel als ik hem straf dat ie mij gewoon uit zit te lachen. ik word helemaal gek van hem. zeg ook vaak tegen hem dat ie maar terug moet gaan naar belgie daar komt ie namelijk vandaan.
Hi Dames Net terug van de echo en het viel enorm tegen en ik voel me echt genaaid! Dr Papa was opzich wel een aardige man, duidelijke uitleg. Maar we hebben misschien anderhalve minuut naar 3d beelden gekeken en voor de rest was het alleen maar organen en organen! 13 Foto's op een cd-rom waarvan geen een in 3D. Ook alleen maar organen. Ben blij om te horen dat onze kleine meid goed groeit en dat de organen allemaal goed werken, en het kan natuurlijk gebeuren dat ze niet goed ligt, maar geef me dan op z'n minst een korting. Je betaald toch 90 euro en dat is niet niks en naar mijn idee betaal je zo'n groot bedrag voornamelijk omdat je 3D beelden wilt zien. Nu heb ik dat verteld ook aan een zwangere vriendin en die is heel bijdehand gaan bellen! Nu belt hij mij zo terug Ik was wel van plan om te gaan bellen nadat ik de foto's ging bekijken en zag dat er geen een foto is gemaakt in die ene minuut dat we naar 3d beelden hebben gekeken, maar mijn vriendin was al voor. Pff wat een domper. Mijn manneke was ook niet echt vrolijk! Als hij heeft gebeld laat ik dat weten.. Hij was een hele aardige man, dus ik vind het zo genant! P.S. Onze kleine meid heeft wel veel haar hihi en je zag duidelijk dat ik mee rookte aan onze placenta.. Pff ik ben accuut gestopt met roken, en probeer zo weinig mogelijk in rokerige ruimtes te gaan staan, maar toch kan ik er dus niet aan ontkomen
@Miss x, Jee das dus een tegenvaller. Indd vind het ook erg duur, en dat voor alleen maar organen kijken! Geef je vriendin gelijk hoor, een 3d echo is echt voor het leuke en niet medisch (daarom is er de 20 weken echo). Laat het indd even weten hoe het afloopt Ps heb een niewe buikfoto (vol trots) jessica
Mooi Buikje Mouschy! Met ons huisje gaat goed, de babykamer is klaar, alleen de plintjes moeten nog worden gelegd. Het is gewoon wit, en de verwarming,plinten en deurposten zijn geschilderd in licht roze. Ik laat snel een foto zien. Nu nog de meubels. De badkamer is vandaag klaar, en het toilet word nu ook gedaan. Ik heb vanavond Zwangerschapscursus. Ik heb al 2 of 3 lessen gemist en eigenlijk komt het vanavond en volgende week niet goed uit omdat ik zo druk bezig ben met het huis. Ik denk dat ik er helemaal niet meer naar toe gaat. Ik vind het allemaal zo jammer. Ik was van plan om te gaan zwemmen, dat heb ik ook gedaan maar na mijn klachten in mijn rug werd het erger dus zwemmen doe ik niet meer. Yoga kwam slecht uit om maandags, en ook door mijn rugklachten ging dat niet meer.. Nu is 3 weken geleden zwangerschapscursus begonnen en ik wou daar heel graag bij zijn. Puffen en steunen en partnerlessen. Maar het lijkt erop dat dat niet door gaat. Ik vind het allemaal zo jammer, het is mijn eerste zwangerschap en ik had zo'n zin om fanatiek met alles mee te gaan doen. Maar het is toch allemaal anders gelopen! XXX
Ik heb nu gelukkig nog geen straiee erbij, die je op de foto ziet is nog van vorig jaar, van Ewout's zwangerschap Ik heb dat in de laatste zw maand gekregen, fijn he... Tot nu toe dus nog geen traiee gekregen, maar dat zal wel net zoals de vorige keer in de laatste maand gebeuren.... MissX Balen zeg van de echo! hoop dat je nog een keer mag langs komen voor een goede foto van je meid. Is toch wel heel leuk om te zien... En wat jammer dat de zw lessen niet doorgaan, ik heb het vorig jaar ook gedaan en toen vond ik het heel leuk. Dit keer doe ik geen cursissen of zo.. Ik zwem zelf eens per week. Jessica mooie buik heb je ook!
MissX, wat balen zeg. Hij had echt korting moeten geven of jullie een andere dag laten terug komen voor de 3D misschien dat ze dan beter ligt. Het is niet de bedoeling dat hij organen laat zien je komt voor de 3D, organen heb je al bij de 20 wk echo gezien. Bij mij was het wel anders, ze heeft echt haar best gedaan en ik had daar iets van een uur gelegen. Maar het kindje wilde echt niet draaien, ik heb haar alleen van de zijkant gezien maar niet echt duidelijk. wij hebben in plaatst van 90 euro 60 euro betaald dus toch een korting.