Mooi buikje Jessica! Jammer dat je handen zo problematisch zijn, en best vreemd dat je pas zo laat bij de dokter terecht kan... Miss-x: ja das zeker balen als je niet kan doen wat je allemaal graag zou willen. Ik wilde graag een naaicursus volgen maar ben er al na een paar lessen mee gestopt omdat ik het toen allemaal niet aankon. Nu zou het wel weer kunnen maar nu is er een vakantiestop Jammer van de echo dat je alleen maar naar organen hebt gekeken , daar ging je idd toch niet voor. Hopelijk belt hij snel terug.
Bedankt meiden @han, ja vind ik ook afwachten maar... Heb ook geen cursus gevolgt, bij m'n eerste ook niet en ze is er toch uitgekomen das niks voor mij die puf lessen Ps, ik vind mijn buik in plaats van groter juist kleiner worden of ligt het aan mij? (of komt het dat de ene foto dichterbij genomen is dan de andere?) jessica
@virginie: ik weet ook nog niet hoe ik dat ga doen hoor vooral omdat ze supereigenwijs zijn (en inderdaad ook absoluut niet bang voor water) bij de aby helpt straffen ook totaal niet dat is ze gewoon 2 minuten later weer volledig vergeten somehow. de ander is onwijs bang voor geluiden en bewegingen.. dus balonnen vind ik ook niet zo'n optie vervelende is.. alu-folie schijnt wel erg goed te werken was het niet.. dat de aby juist wel weer gek is op dingen die geluid maken en er liefst zo luidruchtig mogelijk inspringt. dus wat voor de 1 werkt.. werkt voor de ander juist niet. ik ben er echt nog niet uit dus @joepie: das wel een echt beagletrekje enige wat ik weet dat helpt is als jij (en dus niet je partner) met hem op gehoorzaamheidscursus zou gaan. en dan zo dat hij daarna weet dat jij weldegelijk de baas bent en niet je partner. waarschijnlijk geeft zijn roedelgevoel gewoon in dat hij jou als zwanger teefje moet beschermen. in dat geval verwacht hij dat jij naar hem luistert ipv andersom. @jessica: ik ging er aanvankelijk vanuit dat dat zwangerschapszwemmen min of meer hetzelfde was als de pufcursus maar dat is duidelijk niet zo toch twijfel ik nu of ik niet alsnog zo'n pufcursus zal gaan doen ergens heb ik er weinig zin in maar geen idee of ik wat mis dus
@Saskia, hihi nee een puf cursus is weer heel wat anders dan een puf cursus Zit ook niet op zwangerschapszwemmen, zou ik wel willen, maar weet niet of ik te laat ben (zal wel). En anders net als Mouschy gewoon 1x in de week zwemmen. jessica
Ik voel trouwens mijn kleine meisje minder als eerst Als ik maar zat of lag was ze druk in de weer, dus als ik druk bezig was lekker rustif, en zodra ik even ging zitten.... Ze beweegt nog wel, maar eigelijk alleen maar als ik op bed lig 's avonds en heel zachtjes. Heb gister even zachtjes op m'n buik gedrukt en toen voelde ik wat. Vind het toch wel gek. jessica
@jessica: dat had ik ook hoor, voelde ik hem in een keer een stuk minder en als ik hem dan voelde ook veel minder hard. Maar nu is het weer terug. Het zijn bij mij echt periodes wanneer hij heel druk of rustig is. Als je je echt zorgen maakt, bel je toch even de vk?
Bij mij hetzelfde. Ik had ook een week dat ik haar heel weinig voelde, maar nu is ze weer helemaal terug en heel erg druk. Soms schrik ik van hoe hard ze trapt.
@Suus, Zorgen maak ik me nog niet echt (zeg ik nu) Maar vond het alleen typisch, echt sinds een dag of twee. Je zag dan echt m'n buik echt op en neer bewegen, dacht al wat een drukkiepoep en nu dus veel minder hard. (meer een vlindertje in mijn buik) Hoop dat het indd tijdelijk is, en dat ze aan het slapen is en lekker groeit.
Hij heeft gebeld en ik mag A.S. zaterdag om half 1 terugkomen. Wij gaan dan verhuizen dus mannetje kan niet mee. Ik ga er gewoon even een uurtje tussenuit glippen. Kan weinig doen op zo'n dag!
Das idd heel fijn miss x, hopelijk hou je er nu een beter gevoel aan over. Saskia: tja het is mss wel even schrikken voor de poezenbeesten maar beter dat dan wanneer ze straks op je beeb liggen te slapen! Het schijnt ook slecht te zijn als je beeb al die haren inademt als ze wel het kamertje op kunnen komen terwijl de beeb er niet is. Onze poes mag nu al niet meer op de kamer komen, de box gaan we waarschijnlijk alluminiumfolie inleggen. het verschil is dat ze toch niet in de kamer mag als wij weggaan en haar dus steeds in de gaten kunnen houden.
MissX, fijn. hopen dat je nu iets meer te zien krijgt. Is er bij jullie ook overal uitverkoop. Ik heb een hele mooie luiertas gekocht en kleertjes. Scheelt heel veel centen nu.
@han: tja ze mogen in het nieuwe huis sowieso niet meer in slaapkamers komen. job is er ook nogal allergisch voor en ikzelf ook een beetje. maarja.. met zo'n ukje kan dat natuurlijk veel heftiger uitpakken. Dus dat is straks over helaas voor zowel mij asl de poesjes.. want ik weet niet wie er harder geniet van zo'n purrrend poesje op mn buik @jessica: in barendrecht kan je beginnen/stoppen wanneer je wil. tis meer soort aquarobics en dan afgestemd op zwangere vrouwen. ene kant lekker inspannend, andere kant heerlijk ontspannend
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN thuismama, + 9kg. BV. thuis een bad bevalling geplant uitgerekend 3 september Migga: JONGEN-+8 kg - nh 100/55 Miss X: MEISJE-+15kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING-+8 kg Las: MEISJE -+9 kg, tb,bv, geen verlof Virginie: JONGEN-+10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE - +13 kg - 1/4 nx - 100/65 - bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING - Sophie: MEISJE - uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING -+8 kg, BV, TB (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING-+15 kg Rian: MEISJE-+8 kg - 1/2nh - 110/60 - 04/06/07 BV, TB, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING BV, TB, 23 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE - Seetje: JONGEN - uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE - uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE - + 13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING-+6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING - + 9 kg - 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE-+0 kilo uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE - 12 kg, BV, TB, geen verlof Mariella: JONGEN -+6 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE - Sas25: MEISJE - uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE-+12 kg, zh,bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN - uitgerekend 20 september Patries: JONGEN-+5 kg,BV, ZB, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING-+3 kg - 110/60 - 30/5 - BV, TB, verlof gelijk na zomervakantie uitgerekend 22 september Moons: JONGEN - + 5kg - BV, TB Kristel: JONGEN - Sandraeningrid: VERRASSING-+0 kg miranda040172: JONGEN - + 11 kg BV, ZH, 24 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE- +10 kg bv zh Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN - Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN - bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING-+7 kg Joepie: VERRASSINGfl-zh-13augverlof+2,5 kg uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING- uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN-+8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE - uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS-+8 1/2 kgBV, ziekenhuisbevalling verlof??? uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING-+11 kg Avalon: JONGEN - Verwacht 16 JONGENS 16 MEISJES 13 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Totaal geboren 1 JONGEN 1 MEISJES Agenda 26 Juni: Miss X pretecho 30 weken 26 Juni: Maart VK controle 26 Juni: Saskia VK controle 27 Juni: Moons pretecho 27 Juni: Marsab VK controle 27 Juni: Patries Gyn Controle 27 Juni: Rootje VK controle 28 Juni: kelly pretecho 30 weken 28 juni: Noor echo 03 Juli: Kelly VK controle 03 Juli: Gonzo VK controle 05 Juli: Joepie VK controle 10 Juli: miranda040172 VK controle 12 Juli: Noor echo + gyn 12 Juli: jessica24 VK controle 13 Juli; Mouschy VK Controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 24 Juli:jessica24 ZH gyn controle
Goeiemiddag allemaal! @ migga; dank voor je kattentip! @ patries: ik heb hier ook groeispurt. Gisteren kreeg ik ineens erg last van mijn rug en heupen. Ons wondertjes in mijn buik is echt druktemaker. Hij schopt van alle kanten uit. Zijn hoofdje steekt echt uit en het lijkt erop dat hij probeert weer te gaan draaien. Het is net alsof dat er nu weinig ruimte in mijn baarmoeder is geworden, is hij druk bezig waar hij nou lekker kan liggen.... Ik probeer hem gerust te stellen door over mijn buik te wrijven. Dan schopt hij gezellig mee terug. Heel leuk zo'n lichaamstaal en contactgevoel. @ Ief: hartstikke leuk dat je op 16 juli gaat trouwen! @ edokid: mijn kittens zijn dol op de w.c. en badkamer. Vaak lieten ze natte sporen overal in onze woning achter, wel geinig om te zien. @ MissX: zo te zien zijn de echo foto van 3D minder mooi te zien bij de 30 weken. Ik werd aangeraden om dat te doen bij de 30 weken, dus op 19 juli. Ik begin nu beetje aan het twijfelen. Ik ga zo straks een mailtje sturen of het eerder kan afspreken en ook als hij niet te zien is op 3 D hoe gaan we hiermee oplossen om toch geheel te betalen of niet. Zodat ik beter voorbereid ben... hou jullie wel op de hoogte!
Miranda, ik zou niet wachten tot 30 weken omdat het kindje dan te groot is. Mij vertelde ze dat je met 25/26 weken de beste foto's hebt.
@Saskia, Barendrecht das toch een beetje te ver, heb hier 15min fietsen een zwembad ga daar wel, moet nog steeds bellen jessia