Hoi meiden, Wil ook t liefst niet meer werken en lekker thuis aan rommelen Ben telkens zo moe...(even lekker klagen hoor ) De helft van mijn boodschappen bestond pas uit schoonmaakmiddelen. Alleen kan ik door moeheid niet echt de energie opbrengen Pooh, beterschap! Drink ook uit voorzorg roosvicee ferro. Deze vind ik nog wel gaan. Toen ik pas zo'n diarree had, dronk ik de roosvicee stop. Die vind ik niet te ....... Straks bloed laten prikken. Las, fijn dat alles goed was. Heb je nog pijn van de prik? Sorry voor iedereen die ik vergeten ben. Hier een hele dikke x voor jullie X Sophie
sophie ik haat prikken maar deze steld niks voor. Die je naderhand krijgt als je baby een andere bloedgroep heeft die is pas erg. mijn schoonzus is nu aan het bevallen en wat ben ik blij dat ik nog niet hoef groetjes las
Goeie morgen meiden @Las, spannend we horen het wel. @Sophie, gefeliciflapstaart ik ook over twee weken. @han, dank je, tuurlijk zet ze dan gelijk hier(en in m'n album natuurlijk). @Saskia, ben ook zo moe, verleden week bloedgeprikt, maar niets gehoord van het zh, dus denk dat alles goed is En anders voor de zekerheid ook maar floradix halen (baat het niet dan schaat het niet toch?). Gelukkig was de check-up goed @Marsab, we gaan vrijdag lekker met z'n drieen zwemmen. Dat is lekker gratis kaartjes De meiden die ik vergeten bent sorry jessica
mja ik mag niet meer op de site kijken je moet een gebruikerswachtwoord invullen vrees dat dat voor de meesten hier geld. overigens dat moe zijn.. hoorde voor mn gevoel er redelijk bij vooral ook omdat iedereen er last van lijkt te hebben en ik ondertusen natuurlijk ook niet stil zit ivm het nieuwe huis mag wel niet stoer mee bouwvakken maar echt stil zitten doe je ook niet. ben toch wel blji dat ik er iets mee kan tho moe worden van 2x naar de supermarkt lopen is niet cool
Las idd spannend Saskia, ik moet ook inloggen op haar site. Hopelijk laat ze hier een berichtje achter.
Haha valt dit jaar op VRIJDAG de 13e Rootje: (badbevalling gepland) Ik zie in eens dat jij ook een badbevalling wil gaan doen! Wat leuk, in nl ook! en ook al toen in zw was van Ewout, helaas is dat niet door gegaan toen omdat hij niet goed was ingedaalt. Hoe ga jij het aanpakken? ik heb zelf een bevallings bad gekocht. En wil daar in gaan bevallen. Die staat hier dus nu al ruim een jaar, en we hebben het al regelmatig gebruikt om gewoon lekker in te badderen, is een heerlijk groot bad nl! groetjes.
Goede morgen mama's Hier 30 weken vandaag! aftellen kan beginnen. Ik was ook benieuwd hoe het met secret gaat en de kleintjes. Hopen dat ze een bericht achterlaat.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN, + 9kg, bv, thuis een bad bevalling geplant uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +15kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +8 kg Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +13 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +8 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING, +15 kg Rian: MEISJE, +8 kg, 1/2nh, 110/60, bv, tb, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING, + 5.3 kg bv, tb (bad), 23 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +12 kg, bv, tb, geen verlof Mariella: JONGEN , +6 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +5 kg, bv, z, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +3 kg, 110/60, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +11 kg, bv, zh, 24 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +7 kg Joepie: VERRASSING, +2,5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +8,5 kg, bv, zh, verlof ??? uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +11 kg Avalon: JONGEN Verwacht 16 JONGENS 16 MEISJES 13 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Totaal geboren 1 JONGEN 1 MEISJES Agenda 27 Juni: Moons pretecho 27 Juni: Marsab VK controle 27 Juni: Patries Gyn Controle 27 Juni: Rootje VK controle 28 Juni: kelly pretecho 30 weken 28 juni: Noor echo 03 Juli: Kelly VK controle 03 Juli: Gonzo VK controle 05 Juli: Joepie VK controle 09 Juli: Edokid VK controle 10 Juli: miranda040172 VK controle 11 Juli: Jikke VK controle 12 Juli: Noor echo + gyn 12 Juli: jessica24 VK controle 13 Juli; Mouschy VK Controle 17 Juli: Saskia VK controle + echo 17 Juli: Maart VK controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 24 Juli:jessica24 ZH gyn controle
Hallo Mama's Ben erg moe Wil naar huis pff ben op mijn werk! Kleine meid is ook lekker druk! Ben ook benieuwd naar Secret hopelijk gaat alles oke
Hey Mouschy wat leuk! Wij willen ook een bad kopen, maar we hebben het nog niet besteld. De levertijd is maximaal 10 dagen, dus als alles blijft zoals het nu is bestel ik het waarschijnlijk over 4 of 5 weken. Omdat ik al 10 weken een bijna te hoge bloeddruk heb, durf ik het nog niet goed aan om te bestellen. Mocht vandaag met de controle blijken dat het nu echt te hoog is, moet ik naar de gyn en mag ik waarschijnlijk niet thuis bevallen en dan vind ik het zonde om zo veel geld uitgegeven te hebben aan een bad. Gezien een aantal symptomen die ik sinds een kleine week heb, heb ik het vermoeden dat het nu echt te hoog is namelijk. Hoewel ik blijf hopen dat het niet zo is, want vanaf het moment dat ik in verwachting ben, wil ik heel graag in bad bevallen. Maar verder is alles geregeld er voor, een ruimte waar het bad staat en verder niets en iemand die de deur open kan doen ed. Nu alleen nog het groene licht van de vk, dat wilde hij (ja we hebben een mannelijke vk in de praktijk) me 4 weken geleden nog niet geven Ik hoop voor jou dat het deze keer wel lekker in het bad kan. Het lijkt mij heerlijk! Voor zover dat van toepassing kan zijn op een bevalling natuurlijk groetjes!
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN, + 9kg, bv, thuis een bad bevalling geplant uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +15kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +8 kg Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +13 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +8 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING, +15 kg Rian: MEISJE, +8 kg, 1/2nh, 110/60, bv, tb, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING, + 5.3 kg bv, tb (bad), 23 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +12 kg, bv, tb, geen verlof Mariella: JONGEN , +6 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +5 kg, bv, z, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +11 kg, bv, zh, 24 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +7 kg Joepie: VERRASSING, +2,5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +8,5 kg, bv, zh, verlof ??? uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +11 kg Avalon: JONGEN Verwacht 16 JONGENS 16 MEISJES 13 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Totaal geboren 1 JONGEN 1 MEISJES Agenda 27 Juni: Moons pretecho 27 Juni: Patries Gyn Controle 27 Juni: Rootje VK controle 28 Juni: kelly pretecho 30 weken 28 juni: Noor echo 03 Juli: Kelly VK controle 03 Juli: Gonzo VK controle 05 Juli: Joepie VK controle 09 Juli: Edokid VK controle 10 Juli: miranda040172 VK controle 11 Juli: Jikke VK controle 12 Juli: Noor echo + gyn 12 Juli: jessica24 VK controle 13 Juli; Mouschy VK Controle 17 Juli: Saskia VK controle + echo 17 Juli: Maart VK controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 24 Juli: jessica24 ZH gyn controle 25 Juli: Marsab VK controle
Vandaag weer bij de VK geweest. Alles was gelukkig goed. Tot nu toe 5 kg aangekomen... Maar ja, hoort erbij... Baarmoeder liep qua groei precies goed. De VK heeft me ook het hoofdje laten voelen, kindje lag goed met het hoofdje naar beneden. Wat is dat bijzonder zeg en het hoofdje is al best groot he! Vandaag moet ik de hele dag thuisblijven, want de babykamer wordt gebracht! Alleen weten ze dus niet hoelaat, nou dan maar het hele huis schoonmaken!
Werd net gebeld, we zouden onze babykamer vandaag krijgen, maar nu wordt het vrijdag! :x He balen, maar goed, liever dat ik nu gebeld ben, dan tegen 17.00 uur!
Heey meiden, Marsab, Balen zeg maar wel beter dat ze nu al bellen in plaats van 5 uur ja, Fijn dat alles goed was met de kleine! 5 kilo nog maar ben al 2 keer zo veel aangekomen Miss X: Niet in slaap vallen he Maart: 30 weken is toch een mijlpaal he, ik ben morgen 30 weken voor mij nog 12 weken Las: Spannend! Iedereen die ziekjes is: Beterschap Secret: Kom ff vertellen hoe het met je kleintjes gaat! Hier ook harstikke verkouden. blegh. Me zoontje ook nog steeds, dus echt super gezellig hier. Zo te lezen is bij iedereen al de baby met het hoofd naar beneden de mijn zit nog steeds boven hoop niet dat ze eigenwijs gaat doen! Rustig aan iedereen liefs rian
nou updatetje van mij Schonnzusje heeft weeen om de 2 a 3 minuten dus dat zit wel goed. Maar als ik zo kijk ben ik echt blij dat ik het niet ben. Moet er echt niet aan denken. Kijken er nog meer meiden zo op tegen de bevalling groetjes las
hoi dames ben er weer naar een lange stroom storing. bij ons hebben we vanaf gisteren 12 u geen stroom en kabel meer. sàvonds was bij ons de stroom er wel weer maar geen kabel en aangezien wij alles via de kabel hebben kon ik ook niet even op internet. dat was flink balen maar het is er weer sinds een uurtje terug.
@Ook al heb ik het al een keer meegemaakt, blijft spannend En hoe dichter bij de datum..... maar ja had de eerste keer ook bedacht, als al die miljoenen, triljarden vrouwen over de hele wereld het kunnen, kan ik het ook! jessica