Anette, fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en geniet ervan.
Hai meiden! Wat een leuke foto's allemaal van buiken en kamertjes! Zal gauw ook weer eens wat foto'tjes "publiceren". Sema: welkom! Anette: van harte meid! Hoop dat je je in ieder geval al een klein beetje zekerder voelt door deze goed echo! Ik duim voor je dat alles helemaal goed blijft gaan! Vanmorgen weer echo gehad. Alles was prima, de mannen verdelen het vruchtwater en de voeding nog netjes. De een wordt nu op 872 gram geschat, de ander op 859 gram, dat scheelt dus haast niks. Ze waren lekker aan het schoppen tijdens de echo (wanneer eigenlijk niet?!?) en de een heeft zich ten opzichte van de vorige keer omgedraaid tot stuit en de andere juist van stuit naar hoofd. Nu ja, ze kunnen nog draaien, dus we wachten het weer af. Toch weer een lekker gevoel dat alles goed was! Zijn jullie soms ook zo onwijs kortademig? Zelfs van niks doen? Liefs Noor
@MissX: lekker dat de fysio je weer gemasseerd heeft. Enne...laat je niet gek maken hoor, met je verhuizing! @Sema: welkom @Anette: goed nieuws zeg! Gefelicititeerd! Ik kan me goed voorstellen dat je nog onzeker bent hoor. Hopelijk krijg je volgende week weer goed nieuws! Enne... hier kun je altijd terecht met je vragen hoor @Saskia: dat schiet zeker lekker op! Wat veel dagen nog trouwens, is gelijk aan mijn jaarvoorraad! @ Noor: gaat goed zeg, met die 2 mannetjes van je. Kortademigheid herken ik wel, ook als ik stil zit. Volgens mij heeft dat te maken met dat alles wat minder plek heeft daarbinnen O, en mocht iemand nog het lijstje gaan bijwerken: Ik ben de afgelopen 2 weken 1,5 kilo afgevallen. Totale "schade" is nu + 5 kg. Dat afvallen heeft waarschijnlijk te maken met het dieet vanwege de zwschapssuiker. 18 juli mag ik weer voor controle naar de gyn. greetz, pooh
Anette, gelukkig was alles ok bij de echo, geniet ervan meid. Heb gisteren de pretecho gehad, heel leuk om te zien, echt al een mooi kindje, anders is hij altijd heel actief, maar nu deed hij niets dan slapen, op het laatst werdt hij dan toch nog wakker en ging hij in zijn oogje wrijven met zijn vuisje, echt superleuk. Hij lag in stuit met zijn voetjes bij zijn hoofd, helemaal dubbel dus, ik had lekker veel vruchtwater wat voor de baby prettig is zij ze. Hij weegt nu iets van 1140 gram, dus schiet al lekker op. Hopelijk gaat hij nog draaien, maar komt vast wel goed. Zal vanavond even foto's plaatsen. Liefs Moons
Hihi MissX: ja, je merkt absoluut verschil met 1 kindje, het is nu soms uren achter elkaar een drukte van jewelste daarbinnen. En als ze omdraaien van boven naar onder word ik soms echt helemaal duizelig / raar. Maar ja, nu kunnen ze nog lekker bewegen, dat is straks natuurlijk over, dus laat ze nog maar lekker even de beest uithangen, dan maar een paar beurse ribben Trek je het nog een beetje met verhuizen/klussen? Rustig aan hoor, achteraf ben je er behoorlijk moe van! Saskia: hoe is het met jullie verhuizing? Ook voor jou: doe het rustig aan, neem je tijd en rust goed uit! Moons, ben erg benieuwd naar je foto's! Liefs Noor
Ze staan erin hoor in mijn album, 3 echo foto's en 2 nieuwe buikfoto's van ruim een week geleden. Liefs Moons
@Pooh: leuk, jullie nieuwe huis klinkt goed! @Anette: he fijn, gefeliciteerd met de zwangerschap nogmaals en leuk dat je af en toe komt meelezen en meeschrijven hier. Hou je ons meteen ook even op de hoogte! Ik ga nu even alle nieuwe foto's bekijken in jullie albums. Hier alles goed, ben blij dat het schooljaar eindigt... al begint mijn verlof pas 30 augustus, eigenlijk begint het met de start van de vakantie al: 9 juli! Ik kom alleen nog een ochtendje terug voor de overdracht op 30/8 Slaapt lekker, allen!
Leuke foto's allemaal, ik heb gister ook weer een buikfoto gemaakt, zal het er in de loop van de dag ook eens opzetten! Noor: ja nu kunnen ze nog overal schoppen, straks schoppen ze 1 plek helemaal blauw. Kortademigheid herken ik, de vk zei dat het idd van het ruimtetekort kwam. Hier heeft onze meid weer 2 hele drukke dagen, is steeds aan het draaien, voelt alsog ik helemaal uitgerekt wordt. Anette: Gefeliciteerd met de eerste positive echo! Waanneer ben je uitgerekend? we zullen voor je blijven duimen tot je uit de "gevarenzone"bent. miss x: kan me voorstellen dat je alles klaar wil hebben, heb je ook al zoveel last van nesteldrang? gelukkig dat je rugpijn iig al minder is. Pomme: leuk om naar uit te kijken zo'n nieuwe woning! gefeliciteerd!
IKKE! heb er echt geen zin in, terwijl ik dat met de andere 3 wel had. Wat mij betreft wil ik wel gaan slapen en de volgende morgen wakker worden met ons meisje in de wieg.
Goedemorgen Mama's Wat een leuke foto's allemaal echt heel schattig. Nog 1 nachtje en dan eindelijk verhuizen! XXXX
jikke komt dat omdat we weten wat het inhoud! Ik moet er echt niet aan denken, ben mijn laatste bevalling nog niet vergeten groetjes las
Goedemorgen dames, Alles goed met jullie? Vraagje, hebben jullie ook zo'n last van je onderrug/bekken? Ik voel me soms net een oud wijf, soms heb ik gewoon moeite met opstaan en ik moet nog wel even Vooral 's ochtends met opstaan is het heel erg, maar bij elke beweging denk ik, oh jee, als het er straks maar niet echt in schiet.... Trouwens, morgen krijgen we het kamertje, ik kan echt niet wachten! Ben zo benieuwd hoe alles staat bij elkaar..... ik hou jullie op de hoogte. Liefs
OOH MY... BOOBS! Dames ik moet even kwijt dat ik een beetje last heb van mijn inmiddels loei grote boobies. Ik vrees dat ze nog groter worden als de melkproductie gaat starten. Ik heb nu al 80E. Ik had al tiet (75C) maar nu is het echt zwaar. Vertel, wat is jullie nieuwe cupmaat?