Pomme: hier nog zo'n 1 die van 75c naar 80 e is gegaan en worden nog groter...maar dat had ik bij de eerste twee ook ...... de rest: leuk hoor al die foto's van de pretecho's in jullie albums ik heb ook even de foto's van de pretecho in album gezet groetjes
@pomme: ik ben van een 17c/d naar een 75E gegaan, vind het ook echt hard gaan en vind het nu wel groot genoeg haha. Maar ja, er zal straks idd nog wel wat bijkomen. Wel jammer, heb nu ook last van striae op mijn borsten. groejte suus
Ik had 70B soms C. Kweet nu eigenlijk niet wat ik heb, want ik heb gewoon een zwangerschapsbh de hele zwangerschap gedragen, die groeien mee! XXX Zal straks gewoon nieuwe BH's gaan kopen. Bij de Pabo. 5 euro harstikke mooie hihi. Maar eerst even afwachten wat mijn borsten gaan doen
Ik ben ook van 75 c naar 80 E gegaan, vind ze ook ENORM! ze zijn nu ook mega lelijk met die tepels zo groot als Ufo's! Heb net buik in album gezet, zo ziet hij er aardig groot uit! Leuk Joyce dat de meubeltjes zo snel al komen, maak je snel foto's? ben erg nieuwsgierig.
het enige wat ik had gehoopt dat zou gaan groeien.....groeit niet, Ik zit nog steeds op 80b Misschien na de bevalling.......hoop hoop !
Uiteraard zal ik de foto's van de babykamer in mn album zetten Ik ben van 80B naar 80C gegaan, dus dat valt reuze mee. Wel heb ik ontzettend last van lekkende borsten Het plonst er echt uit. In de vakantie was helemaal erg, ik leek wel een koe, ongelooflijk wat er uit kwam Ik heb nu kompressen besteld (www.carlascompany.nl) voor in mn bh, want de demake-up watjes gaan wel erg hard De site kreeg ik door van de VK, misschien dat jullie er ook wat aan hebben! Wel zei ze dat het een goed teken is, aangezien mijn borstvoeding straks goed op gang kan komen X
Nou ik kreeg net een telefoontje van mijn man met slecht nieuws... het gaat weer niet zo goed met zijn moeder. We kregen in december (net voor kerst) te horen dat mijn schoonmoeder slokdarmkanker heeft met al een aantal uitzaaiingen. Enige wat ze toen konden doen was de tumor in de slokdarm bestralen zodat eten weer makkelijker ging. Dat is in januari gedaan en het ging erg goed met haar. Omdat ze de laatste weken toch wat last had van haar maag, is ze weer naar het ziekenhuis geweest en daar kregen ze vanochtend te horen dat de tumor weer behoorlijk gegroeid is en dat er een nieuw plekje op de slokdarm gevonden is. Die gaan ze binnenkort weer bestralen, maar dat is de laatste keer dat bestralen kan. En chemo wil ze niet. Dus nu hopen we heel erg dat de uitzaaiingen niet zo hard gegroeid zijn, want het zou zo fijn zijn als ze haar kleinkind nog kan zien en een tijdje kan meemaken. In het begin hebben we er echt heel erg over in gezeten of ze het wel zou halen tot september. Gelukkig is het niet zo heel erg lang meer tot de bevalling. Wij weten inmiddels wel wat het wordt (geheimpje nog hoor!) en het is haar grootste wens die in vervulling gaat. Ze heeft namelijk van mijn zwager en schoonzusje 3 kleinkinderen, maar alledrie zelfde geslacht en ik ben in verwachting van het andere geslacht . En we weten dat ze dat heel erg graag zou willen. Ik hoop zo dat het nog een tijdje goed mag blijven gaan met haar... Sorry hoor meiden, maar ik moest dit gewoon echt even kwijt... en als je alleen thuis zit moet je wat he, gelukkig hebben we dit forum nog... Trouwens, over borsten gesproken, die van mij zijn ook nog niet echt gegroeid, van 85B naar 90C dus valt nog erg mee, maar ze doen wel steeds erg pijn, dus ze zijn nu wel aan het groeien heb ik het idee...
rootje ik herb ongeveer het zelfde mee gemaakt alleen toen was de oudste net geboren. Bij mijn moeder werd een maand later borstkanker ontdekt. Dan is het net alsof de grond onder je voeten weg zakt hoor. Maar ik kan met geluk zeggen dat ze toen nog 7 jaar geleefd heeft en pas januari 2006 overleden is. Vindt het wel raar dat dit het eerste kindje wordt waar je alleen maar kunt vertellen wie ze was. De andere praten nog bijna iedere week over oma. Dus meid dadelijk lekker samen met je schoonmoeder genieten van de kleine. groetjes las
Rootje, heh vervelend. Hopen dat ze sterk genoeg is en nog lang van de kleine kan genieten. Het is toch leuk om later aan je kinder foto's te laten zien waar ze samen met hun opa of oma op staan. Over borsten. Ik heb altijd 80D gehad en mijn bh's passen nog dus nog niet gegroeid.
Vraagje aan jullie allen. Wat voor afkomst krijgt je kindje? Ik ben een mengelmoes van Indisch,moluks, chinees, europees bloed en een beetje surinaams. En mijn vriend is nederlands. Dus onze kleine meid is Half nederlands en Half tjaaa mengelmoesje
@ las en maart: thanks voor "het hart onder de riem". Ik hoop ook echt dat ze het nog lang volhoud, maar de prognoses zijn niet zo goed. ruim 60% van de patienten met slokdarmkanker overleeft het eerste jaar niet, en van die bijna 40% die dat wel haalt is het volgende jaar ook bijna 70% overleden. Maar ze heeft denk ik nog wel de kracht om het tot september vol te houden. En mocht het echt minder worden, dan vertel ik haar wat het wordt, en dan moet ze het gewoon halen...
rootje positief blijven denken hoor. Hoe moeilijk dat soms ook is. MIjn moeder had de agressiefste vorm en heeft het nog 7 jaar goed volgehouden. Waarvan 3 jaar met uitzaaiingen naar de longen. Geniet van alle momenten samen vooral de kleine dingen. Weet nog goed de eesrte pasen naar de uitslag zatten we allemaal te denken van volgend jaar is ze er niet meer. En zie de zes opvolgende jaren was ze er wel. Dus meid geniet van elke lach en traan en probeer er zoveel mogenlijk uit te halen samen. groetjes en veel sterkte las
@Pomme: ik van 80C naar 85E. Mogguh! Die tepels lijken wel gebaksschoteltjes... @Han: wat heb jij een mooi figuur, joh! Mooie foto's trouwens! @Rootje: gatver, wat naar. Ik hoop dat de komst van jullie kleine een lichtpuntje voor haar zal zijn - en een bron van kracht om door te gaan... @Miss X: mijn vriend is een Bourgondische kaaskop en ik ben 50% Algerijns. Ons kind wordt dus vnl. boerenhollandse kaas met een kwartje Berbers bloed in 'm