september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
  2. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    rootje heel veel strekte geniet van elkaar en van de mooie momenten.

missx het wordt een hollandse kaaskop een rasechte.

hier vandaag de blijdoos opgehaald van prenatal erg leuk trouwens. ik vind hem waardevoller dan die van de etos.

schrik niet ik heb maat 90c en nu 90d/e ze zijn wel gegroeid hoor. een tijdje terug lekten ze ook maar nu niet meer. maar ik vind de tepels ook zo donker. ik vind dat echt lelijk hoor, mijn vriend zegt dan nee joh dat is mooi man. hij vind me zowiezo mooi met z`n dikke buik nu. nou ik vind van niet sta smorgens een uur voor de kast weet niet wat ik aan moet doen bah.

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hai meidenRootje: veel sterkte meid, hopelijk maakt je schoonmoeder de geboorte nog mee!

MissX; hier Hollands en Zeeuws ;)
    Succes met verhuizen!

Borsten hier ook al flink aan de groei, van 75c naar 80DD en inderdaad die tepels... En heel veel aders die je onderhuids ziet lopen vanaf je hals naar je (.)(.) toe.... En die lekkage idd, vooral 's nachts... Nu ja, dit is nog niks vergeleken met wat er komen gaat ;)

Mooie 3Dfoto's allemaal! Toch wel een stuk leuker dan gewoon he?!

Hier ook een heftig dagje. Mijn moeder (62) weggebracht naar het verpleeghuis. Ze is jong-dementerend (Alzheimer) Ze heeft er een hartstikke mooie grote kamer met eigen badkamer en keukentje, maar toch. Ze was er zelf natuurlijk ook heel emotioneel en boos en verontwaardigd en moedeloos onder toen we er aankwamen. Moeilijk om haar zo achter te laten en aan andermans zorgen toe te vertrouwen, ondanks dat je weet dat het echt het beste is....

Nu is het wel even genoeg met de verhuizingen. Het plafond in de tweelingkamer moet nog geverfd worden en dan kunnen we de meubels in elkaar zetten en kan ik gaan nestelen! ;)
    Ga trouwens vanaf volgende week vervangende werkzaamheden doen. het fysieke werk (ben verpleegkundige) is toch echt te zwaar nu.
    Best wel een opluchting dat die kogel door de kerk is!

Liefs Noor

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey!

noor: sneu van je moeder! wat jong he....
    fijn dat de verhuizing er bijna opzit!

miss x: leuk he, een site bijhouden! hihi, ziet er al leuk uit! :D

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey dames,

Welk naam geven jullie aan de kleine of willen jullie dat nog geheim houden hier. :)

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Maart: ik houd de namen nog even voor me... :)

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje, heel veel sterkte!

Voor jou ook Noor!

Las, ik vind je woorden erg lief. Voor jou ook een dikke X

Mooie 3d echo's zag ik...zo lief...

Meiden, succes met de verhuizingen, babykamertjes etc.
    Hier wordt door manlief ook druk geklust.

Wat cup betreft ben ik van 75 C naar 80 D gegaan. Lijkt zo mee te vallen, maar voor het oog niet :confused: In t begin kreeg ik geen opmerkingen over mijn buik, maar over mijn borsten.
    De 7 kg die ik ben aangekomen zit echt in mijn buik en borsten :)
    Voor de rest gelukkig nog slank en op die buik super trots :p

xx Sophie

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    wij houden het nog geheim!
    en jij?

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Rootje: heel veel sterkte!

Miss x hier een echte kaaskop.
    Leuke beebiesite, vriendlief heeft er ook 1 voor mij aangemaakt, moet er nog heel veel aan doen....

Noor; Jij ook veel sterkte, is altijd moeilijk om iemand waar je van houdt in die toestand achter te laten.
    Wel lekker dat het eind in zicht begint te komen thuis en dan idd maar lekker gaan nestelen.

Joepie: leuk om die doos in huis te hebben, ik wacht nog steeds op de uitnodiging om hem af te mogen halen, duurt wel lang.

Darcy: dank je :oops: Heb toch al veel meiden hier gezien die een mooier figuur hebben.

Heb net een avondwake achter de rug, Bah! Dit is al de derde begrafenis dit jaar en ik ben het helemaal zat! Ik eis dat er niemand uit mijn kennissenkring meer overlijd want ik heb geen traan meer in mijn lijf zitten.
    Sorry hoor maar heb nog nooit zoveel sterfgevallen in zo'n korte tijd meegemaakt.

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Meiden, thanks for your support!

Han, jeetje, da's ook heftig zeg! Sterkte hoor! Soms komt ook werkelijk alles tegelijk he?!

11. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Wat een mooie buikfoto's allemaal zeg! Super mooie buikjes allemaal.. Mijn navel begint er nu echt uit te ploppen. Hebben jullie dit ook?

Rootje, gedsie wat een vervelend nieuws. Sterkte!

Han, bah sterkte meis!

Mijn boobs zijn ook onwijs gegroeid. Van b naar een volle d, dus vriendlief is helemaal happy hahahaha

Mijn vriend is half Indisch en ik Nederlands, dus die van ons wordt een kwartje hihihi

MissX succes met verhuizen!

Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaan! Hebben ringen gekocht. Nu wordt alles wel heel echt hoor ;) Leuk!

Fijn weekend allemaal! Hopelijk wordt het een beetje lekker weer!

Liefs Ief

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ha ladies,

@Rootje: heel veel sterkte meid! Zulke rotberichten kun je nooit gebruiken, maar zeker nu niet.

@Noor: jij ook veel sterkte. Wat je zegt, je weet dat dat het beste voor haar is, maar je had het zoveel liever niet zo gezien.

@Han: jij ook sterkte. Je krijgt het wel voor je kiezen zeg!

Gistermiddag hebben ze de babykamer (en box, en kinderwagen en een heeeeeleboel andere babystuff) gebracht. Geweldig als je dat zo in dat kamertje ziet staan. Tuurlijk moet het nog wel aangekleed worden en zo, maar dat gaan we pas doen als ik zeker ben van de indeling. Vandaag gaan we het wiegje halen dat we gekocht hebben voor bij ons op de slaapkamer, ook zo leuk!

En Marsab, hoe is het bij jou? Kamertje gisteren wel gebracht?

greetz,
    pooh

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    ja gelukkig is het kamertje gebracht!
    Gister tegen het eind van de middag.
    Manlief is al bezig geweest om het in elkaar te zetten, de kast is nu klaar.
    Jeetje wat een pokkewerk!

Maar goed, het staat wel super mooi...volgende week alles inrichten, heb ik ook zo'n zin in! :)

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

rootje: *&^ zeg :(
    heel veel sterkte!

Hmm bij mij zweeft ergens wat indisch bloed door de aderen.. maar voel en zie er uit als pure hollandse :)
    (mijn opa is indo zegmaar.. bij mijn moeder zie je daar al niets meer van... en dus voor mij bleef er sowieso weinig van dat bloed over)
    en verder wat zeeuws bloed van jobs kant.
    dus langzaam aan k unnen we dit geen mengelmoesje meer noemen :)
    gewoon hollandsch *grin*

cupmaat 85c naar 85d maar wel zwangerschapsbh.. dus dat paste stuk beter dan normale bh in dezelfde maat *grin*

pff zo moe.. weet nu al niet meer wat ik allemaal wilde antwoorden :)
    de rest volgt nog... :)

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi lieve allemaal :)

Mijn cupmaat was toen 80C, maar heb nu 85 met meegroeibh, denk nu E te hebben ofzo.

Mijn vriend heeft geen moeder meer, ze is bijna 4 jaar geleden overleden aan darmkanker. Ik vind zo jammer dat ik haar nooit heb ontmoet. Ze bleek toen kraamverzorgster te zijn geweest, want anders had ze ons kind graag willen oppassen, want ze deed ook met haar 4 kleinkinderen.
    Dus zijn vader maakt straks mee met z'n 5e kleinkind, dus ons kindje.
    Ik heb mijn vriend vorig jaar in maart 2006 leren kennen en relatie met hem.

Afgelopen april heeft mijn moeder een beroerte gehad, ze was net op tijd gered, alleen gaat het nu prima met haar. Haar been is soms beetje wankel. Alleen moet ze echt stoppen met roken, als ze dat doet, wordt haar echt fataal binnen enkele maanden.
    Toen mijn moeder zei dat ze zou proberen stoppen met roken.
    Mijn vriend zei gelijk tegen haar: "Nee, je moet stoppen met roken, want anders heeft ons kind geen OMA's meer".
    Dat was wel even slikken, sindsdien rookt mijn moeder ruim 2 maanden niet meer na 45 jaar pas. Ik denk dat zij bijna de hele leven heeft gerookt. Ze is nu 59 jaar.
    Wij hebben haar een nieuwe levensdoel gegeven...de komst van haar eerste kleinkind. Het geeft haar de moed om niet te gaan roken en naar iets uit te kijken.

Wel heerlijk toen ik mijn moeder eergisteren zag, rook ze niet meer naar rooklucht, zalig!
    Alleen moet mijn vriend echt stoppen met roken. Dat wilt hij gaan doen voordat er de kleine is.
    Hij rookt gelukkig altijd buiten, nooit binnen! Godzijdank!

Mijn vriend en ik zijn allebei Nederlands, zo zien jullie al in mijn album.
    Alleen moet mijn buik echt vandaag foto's maken!

Fijne dag allemaal :)
    Kus

p.s. we houden de naam van ons kind voor onszelf.

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Heel erg bedankt meiden voor jullie medeleven, dat geeft toch wel steun in deze moeilijke tijden.

@Noor en Han, jullie ook heel veel sterkte gewenst. Dat soort dingen zijn altijd al moeilijk, maar helemaal als je bol staat van de hormonen.

Die van ons is ook 100% nederlands en de namen houden we ook lekker voor onszelf.

@pooh en marsab: leuk he als het kamertje er ineens is... wij gaan vanmiddag ook nog even wat laatste dingen halen en dan zijn we er (bijna) klaar voor hopelijk.

@iedereen die ik vergeten ben: sorry, maar mijn geheugen is nu toch echt niet zo goed meer als het was :(

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Pff miranda, dat is ook wel moeilijk hoor, je moeder is ook nog zo jong.
    Gelukkig is ze nu gestopt met roken... nu je vriend nog....

18. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    @ Rootje & Miranda, ook sterkte vanuit hier

Hoi ladies,

Vanmorgen heb ik de pretecho gehad, ik had me er heel erg op verheugd,alleen viel het helaas tegen,mijn kleine meid was erg druk, lag wel perfect voor een mooie echo,maar helaas zat er weefsel,en een stukje van de placenta voor haar gezichtje.Ik heb nu een dvd,en 11 echos,waarvan er maar twee het mooist en duidelijkst zijn en die zijn ipv 3d 2d.. Ik heb wel een heel leuk stukje op dvd staan,waar je kan zien dat ze gaapt, das iig wel heel mooi.Zijn er nog meer van wie de echo een beetje was tegen gevallen?

Ik zal zometeen trouwens mijn album aanpassen

groetjes saskia

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey meiden hier ben ik weer ;)
    Even een up-date:

Donderdag met m'n ouders en dochter naar ikea geweest, heb een leuk wit tafeltje en twee witte stoeltjes gekocht, en van die leuke roze matjes erop, een roze kist (kunnen d'r knuffels enz in!) en een rond vloerkleed.

Dus ze is weer verwend ;)
    Volgende keer krijgt ze die witte kast, maar nu eerst de babykamer af maken!

Was 's avonds wel versleten, pijn in m'n voeten en kuiten (had het kunnen weten natuurlijk) en kan ook echt niet lang m'n plas ophouden :( dus ook wat buikpijn van onderen...

Vrijdag hebben we lekker met z'n drieen gezwommen, heb gelijk gevraagt voor zwangerschapszwemmen, is op dins en woens avond.
    's middags naar de dokter geweest, en heb zalf voor m'n handen gekregen (blaasjes en velletjes) zonder hormonen, hij zei dat het door de weersveranderingen kwam, (de ene keer vallen de mussen dood van het dak, en dan moet je weer een jas aan :( )
    En jullie raden het al, weer versleten 's avond, en wat harde buiken, dus heb me voorgenomen om vandaag maar wat rustiger te doen.

Heb niets gelezen, want dan zou ik een pagina of 7 moeten lezen :rolleyes:
    Heb twee dagen niet achter de pc gezeten, maar ja, we gaan het nu weer bijhouden.

jessica

20. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Rootje, Noor, Miranda & Han heeft veel sterkte.

@MissX: Ons kindje is !00% Hollands, maar wordt wel in Dubai-VAE geboren. Ondanks dat blijft hij toch NLs en wordt hij niet Arabisch zoals veel mensen aan ons vragen. hihi
    Succes met je verhuizing dit weekend.

@Over de borsten, tja ik had al behoorlijk grote, namelijk cup DD/E. Nu is het dus nog erger. Bikini is nog maat F, maar 1 borst begint krap te zitten. Beha's zijn echt te klein en ben dan ook bang dat ik nu rond cup G zit. Volgens mij ben ik de winnaar in cupmaat? :oops:

@Babynaam staat helaas nog niet vast. We hadden een hele leuke naam, namelijk Luke. Maar eind April is mijn vriendin in Nl bevallen van een jongetje, hij heet Luuk. Tja dus deze naam vervalt.
    En nu zijn we er dus nog niet uit. We hebben nog fftjes.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Wij zijn hier aan het aftellen hoor. Nog een weekje en dan zijn we in NL. O ik heb er zo veel zin in.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes, Patries

Deel Deze Pagina