Bedankt voor jullie tips! Als ik nou geen vezels zou eten en niet genoeg zou drinken, maar ik eet heel veel volkoren brood, 's morgens een bord brinta, tussendoor evergreen koeken, 's middags drie stukken fruit, 's avonds groente, aardappelen en vlees....en ik drink minimaal 2 liter water.... Maar goed, het belangrijkste is dat het weggaat....
Hallo meiden, een weekje weggeweest en zie... het is niet meer in korte tijd bij te lezen. Stelletje babbelkousen! Was wel zalig hoor. Midweekje Ardennen met manlief om nog even te genieten van uitslapen en saampies zijn. Ik kan het iedereen in dezelfde situatie aanraden. En genieten jullie ook zo van dit slechte zomerse weer? Ik vind het ZALIG. Geen sponsvoeten, horloge kan gewoon om, niet met voetjes omhoog slapen, suikerspiegel lekker stabiel... Tsja, elk nadeel heeft voor sommigen ook voordelen. Laat de zomer maar vanaf september beginnen! Daarnaast vind ik het ook geweldig dat mijn uiterste bevaldatum vervroegd is naar 38 weken. Inleiden etc. lijkt me geen pretje, maar dat is geen enkele bevalling. Het idee dat ons kindje uiterlijk 17 september geboren gaat worden, geeft een rustig gevoel. Nog een voordeel van de nadelige diabetes ziekte! De blauwe plekken zijn trouwens ook weer van de buik verdwenen, dus dat voelt ook weer een stuk prettiger. Alleen beweegt de kleine de laatste dagen niet veel. Zal wel weer tijdelijk zijn. Gisteren heeft mijn vriend wel voor het eerst het hartje horen kloppen met een wc-rolletje. HA, alleen het gelukzalige gezicht van mijn vriend was al goud waard!
Hellohello! Ief: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Gonzo: ik heb weleens gehoord dat een glas lauw water op de nuchtere maag ook heel erg goed is voor de stoelgang. En anders kun je met een gerust hard lactulose (siroop of poeder) gebruiken om je ontlasting zo nogig (nog) soepeler te maken, maar volgens mij is het ook grotendeels hormonaal bepaald..... En idd zou een zalfje halen bij de apotheek/drogist. Balen joh! hoop dat het snel wat opknapt! Al die kwaaltjes ..... Mariella: wel apart om te weten dat je uiterlijk met 38 weken bevalt! Lekker dat je diabetes zo stabiel is! Kelly: zit ook in de goede zone, maar groei nu wel heel hard! Ben erg benieuwd hoeveel ik straks totaal zal zijn aangekomen! (En hoeveel je een week na de bevaling kwijt bent ) Jessica: buik rustig gebleven vannacht? Liefs Noor
Ik zit ook nog goed volgens het diagram. Maar eerlijk gezegd vind ik dit wel onruststokertjes voor degene die juist niet veel/ meer aankomen.
kelly ik hoop echt niet dat dat uitkomt wat daar staat.! als ik er nu alleen al naar kijk dan voel ik me een kamerolifantje groetjes las
hmmm ik ben dus al uit de normale zone...... nu is het dus officieel bevestigd, ik ben een dikke pad!
Mariella: klopt wel, maar denk ook dat je het niet te zwaar moet opvatten allemaal... han: haha je bent toch helemaal niet dik??? las28 wat staat er dan bij jouw ??en ik voel ondanks dat ik in de goede zone zit me nog steeds een walvis hoor hi... heb alweer spijt dat ik het erop gezet heb.....niet te serieus nemen denk ik hoor
hmm als ik deze maand niets meer aan kom.. dan zit ik eh.. een halve kg boven schema en dan heb ik toch het gevoel dat ik nog helemaal niet zo veel ben aangekomen so far namelijk eh.. van 7,2kg
nou lengte en start gewicht en dan kijken waar je eindigt. Zou bij mij op 115 uitkomen dat betekent op 9 weken nog 12 kilo! Hoop het niet hoor groetjes las
ik ga niet kijken hoor op die site. ben vanavond naar zwangerschapsgym geweest en we hebben het over de bevalling gehad. wel vreemd hoor en ze had ook foto`s bij haar over een stuit bevalling en van een baby in sprijt stand wel zielig hoor omdat te zien. ik zie er best wel tegen op hoor.
ik heb ondergewicht en mag 22 kilo aankomen! Hoe is het mogelijk zonder zwangerschap heb ik overgewicht. Ben straks slank na de bevalling, op zich niet zo erg hahah
Troost jullie, ik zit ook al ruim boven het 'normale' gewicht en dat terwijl ik volgens de VK het heel netjes doe. Het scheelt natuurlijk al dat ik al overgewicht had... maar ja.... Over een paar maanden wordt het vanzelf weer minder en het laatste beetje moet ik er maar weer af werken dan....
@rootje: ik ga me er ook niet zo heel erg druk over maken je komt toch wel aan.. of je wil of niet. en dat tabelletje. tja het is hooguit een gemiddelde denk ik althans.. ik zou 12kg mogen aankomen tijdens de hele zwangerschap en volgens mijn vk is 12 kg een mooi gemiddelde en eh.. "gemiddelde" betekend dat toch meeste mensen er onder OF er boven zitten niet dat iedereen 12 kg moet gaan aankomen ineens..
las28: zal wel meevallen joh ...ik moet er ook nog 9 kilo erbij krijgen volgens diagram...maar geloof ik niet in hoor te veel voor die paar weken baby'tje ik ook ondergewicht en moet ook 22 kilo in totaal aankomen...onzin hoor had geen ondergewicht was gewoon slank hi