Mijn wondertje in mijn buik schopt de hele tijd door terwijl ik achter de pc werk, maar ik moet ook ondertussen blijven lopen. Dan heb ik anders last van mijn rug. Te lang zitten veroorzaakt ook 'n moeilijke stoelgang! Enne even iets anders: Weet iemand van jullie uit ervaring om de zeggenschap van vader voor kind door te geven aan kantongerecht? Is ie gratis of moet er veel gaan kosten? Als mijn vriend ons ongeboren kind gaat erkennen, maar dat heeft hij nog geen zeggenschap over ons kind. Ik heb alleen tot nu toe begrepen dat het via de kantongerecht moet en bijkomende kosten betaald moet worden?
Miranda, Wij hebben nu een geregistreerd partnerschap gedaan, althans we zijn nu in ondertrouw en 6 aug gaan we het geregistreerd partnerschap aan. Mijn vriend moest alsnog het kind erkennen, maar ouderlijk gezag is nu automatisch geregeld. Ik kan je helaas niet vertellen wat het kost bij de kantonrechter, waarschijnlijk als je een notaris opbeld kan hij je zo antwoordt geven. Maar ik weet dus niet wat jullie tot nu toe geregeld hebben op papier?!
hier ook vaak plassen maar dan echt kleine beetjes denk ik dat echt nodig moet komt er maar een druppie. ik weet ook niet hoe dat zit met erkennen en wat de kosten daar van zijn wij gaan 23 aug trouwen, maar geen feest ofzo hoor we gaan gewoon met onze ouders en zussen uit eten. ik kan ook niet wachten tot de baby er is. het valt me allemaal erg zwaar ben steeds zo moe enzo. ik heb tot nu toe nog niet veel kunnen genieten van mijn zwangerschap ik had me het echt anders voor gesteld. misschien ben ik nu wel een klager maar heb er nu wel genoeg van hoor. ik heb birgitte al een tijdje niet gezien en jennifer ook niet.
onze meisjes naam is de afgelopen 12 mnd 15 keer voor gekomen en de jongens naam 176 keer. nu maar afwachten wat het wordt
De naam die wij voor ons meisje hebben komt in de aggelopen 12 maanden 13x voor Dus niet zo veel. jessica
he meiden hier weer terug van vakantie..... ik ben bang dat ik niet alles van de afgelopen weken kan teruglezen. Hier gaat alles goed. Vanmorgen weer bij de VK geweest voor controle en weer een APK stempel gekregen.... uk ligt mooi op groei en lag al wat lager in mijn bekken..... maar goed onze uk denkt dat wasmachine spelen leuk is dus er wordt nog volop gedraaid en geduikeld.... net bij het naar de wc gaan een klein drupje bloed maar zal wel een wondje zijn..... was echt zo weinig.... en de kinderkamer is gearriveerd... mannetje is net klaar met het laatste doen en straks kunnen de overige spulletjes erin....
heb ook even op de site van de namen gekeken jongensnaam 61 keer meisjesnaam 44 keer dus we zijn vrij orgineel.... dat is wel leuk het grappige is dat de tweede namen vaker gekozen zijn... hihihi
Mama's! Vandaag heb ik voor het eerst echt een ledemaatje gevoeld. Rechtsonder mijn rib voelde ik een beentje en voetje schoppen. Natuurlijk voel ik al een tijdje trapjes, maar vandaag voelde ik echt een beentje langskomen, hihi echt leuk! Iemand ook al gevoeld?
Hey meiden, Ben er ook weer ff. Kan niet meer op alles reageren jullie kleppen zoveel, maar wou de meiden met zieke of overleden dierbaren ff veel sterkte wensen! En meiden we kunnen niet meer zoveel als voorheen dus rustig aan! Hier zit ik er gewoon beetje doorheen, flinke week verkouden geweest begin nu beetje op te knappen, zoontje krijgt weer tanden en is dan echt niet te genieten en slaapt net zoveel als een volwassen mens En heb het helemaal gehad zonder mijn vriend, duurt zo lang! Lichamelijk begin ik op te breken. Sinds vandaag ook heel erge last van me rug. Maarja zal het nog ff vol moeten houden! Het is voor een goed doel! Nou meiden rustig aan he! liefs rian
Hoi Meiden, Meiden hopelijk gaat het allemaal goed met jullie. Niet te veel klachtjes van het zwangerschap. Nog maar lekker genieten van de kleine, die heerlijk aan het trappelen (nee lees van hard schoppen) is, nu het nog kan. Het gaat nu toch best snel. Moet nog ff het ander terug lezen van jullie geklets. Hier is het nu echt aftellen geblazen. Nog 4 daagjes en dan zijn we al in NL... O heerlijk. Ben er ook zo aan toe. Nu lekker alle laatste cadeautjes kopen, (warme) kleding uitzoeken, nog maar 1 dagje werken en dan vrijdagavond weg. O zo super. Sorry meiden ben gewoon erg enthousiast. Moet morgen voor mijn APK. Als ik erdoor ben krijg ik brief mee dat ik gezond ben om te vliegen. Klinkt wel grappig. Ben wel benieuwd hoe de vliegreis bevalt, toch ongeveer 7 uur vliegen. We hebben wel voor plekken met veel beenruimte gevraagd, dat zou geregeld worden. Das wel lekker. Ja hoor we zijn uit over de jongensnaam. Eindelijke. Onze uitgekozen jongensnaam komt in de afgelopen 12 maanden 88x voor. Meisjes naam maar 13x. Dus toch best wel uniek. Vind ik zelf. Kus, Patries
meiden ik baal als een stekker! Ze zouden morgen de hemel en kinderwagen en maxi cosi en lampen komen brengen. Was de kinderwagen nog niet binnen! Die komt vrijdag pas binnen en dan wordt er een spoed afspraak gemaakt! Ik kan hier zo boos om worden, zal de hormonen wel zijn. Ben benieuwd wat ze vrijdag te vertellen hebben groetjes las
Bij spaarbeleg is onze naam 53x gegeven en via namenteller 132x (even google op namenteller). De namenteller is ook leuk want daar kan je het per jaar zien. Las, balen voor je maar het zijn vast je hormonen, over eentjdje lach je erom. Patries, ik dacht dat je na 30 weken niet meer mocht vliegen, ben je voor die tijd weer terug dan?
Hallo allemaal! Alles goed met iedereen op de kwaaltjes na? Patries: spannend hoor om weer even naar NL te komen@ Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Brigiite: lekkere vakantie gehad? We misten je al! Rian: rustig aan meid, na regen komt gelukkig weer zonneschijn! Sterkte! Las: wat balen! Stel je je ergens helemaal op in (nestelnestel) wordt het uitgesteld?!?! Hoop dat ze vlug komen! Pomme: ja voel soms ook echt wat er langskomt, een hoofd/rug/kont of been/voet, die voetjes voel ik als het ware door mijn buik "rollen" heel grappig! Hier alles lekker. Ga op mijn werk stoppen met het echte fysieke gebeuren, dus meer vervangende werkzaamheden en dan kijken hoe het gaat, hoop het nog 3-4 weekjes vol te kunnen houden. We shall see... Ook eindelijk weer eens een foto'tje geplaatst. Liefs Noor
... en de naam voor onze zoon maar 1x! Da's mooi Het feestje voor de leerlingen was leuk, had een praatje voor elke leerling voorbereid, het lokaal versierd - het was gezellig. Maar door het vele staan voel ik nu mijn voeten wel... EN mijn onderrug! Vriendlief gaat me masseren, zei hij. Lief, hoor! Miranda, ik ben me aan het inlezen over de ouderlijke macht, wat inderdaad via het kantongerecht moet gebeuren. Dat kost wel een paar honderd euro, naar ik hoorde. Ik hou je op de hoogte als ik meer weet. Slaap lekker, allen!
@Berbel: We vliegen met KLM, mag je tot 36 weken van je zwangerschap mee vliegen. Dus ja we mogen. Ben wel benieuwd of ik het zo lang volhoudt dan zitten. Daar zit ik erg tegen op. Dan maar rondjes lopen in het vliegtuig ofzo. Totdat iedereen gek van me wordt. hihi @Noor: mooie buikje hoor. ik vind het trouwens nog meevallen hoe super groot hij is, en dat te bedenken dat daar 2 knulletjes inzitten. Fijn dat je nu aangepaste werkzaamheden mag gaan doen. Heerlijk hoor. Kan best begrijpen dat het fysiek te veel voor je is. @Rian: Heel veel sterkte meid. Kom op je kan het he. Nu maar zo veel mogelijk aan de leuke dingen denken. Je lieve zoontje, je mooie kindje in je buik en je mannetje die in Augustus terug komt. Houdt je taai. @Las: balen zeg dat de kinderwagen er nog niet is. Nog even geduld dan maar. helaas snappen die hormonen dat even geduld niet echt. Heb ik hier ook last van. Kan om de stomste dingen me druk maken, en ook nog in huilen uitbarsten. Niet normaal soms. @Miranda: bedankt voor de naam van de drukkerij in Zaandam. We gaan eerst in Wormerveer kijken bij een drukkerij en misschien als we daar niet slagen naar Zaandam. Ik laat je het wel even weten. Vandaag lekker dagje vrij. Laatste inkoopjes doen voor onze vakantie, APK bij Gyn voor mijn gezondheidscertificaat en vanavond bij de sushibar eten. Mijn mannetje is gek op sushi, in NL is dat zo mega duur en hij kan het geen 2 weken missen. Dus vanavond nog maar ff genieten. Fijne dag, Patries
@darcy: probeer eens antagel van de apotheek dat is wat de apotheker mij aanraadde en minder slecht zou zijn dan rennies maar wat bovenal.. mij ook meteen voor tig uur vna mn maagzuur afhelpt. @marsab: duidelijk ja enige is dat het onmogelijk te negeren is als je een dag te druk bent geweest niet enkel omdat ik dan gewoon heel moe ben maar babybeer is dan ook heeeeeeeeeel rustig voel ik babybeer bijna heel de dag niet dus dan wil je wel weer rustig aan doen als dat zo'n invloed heb lig je vanzelf vroeg op bed @han: hier ook buikpijn als ik te lang wacht met plassen inderdaad erg vervelend vooral omdat je toch niet altijd om de haverklap nar de wc kan. en moet ook vaker als ik rechtop sta of loop en juist dan.. ben je natuurlijk minder vaak in de buurt van een toilet
las28: ik wacht ook al 6 weken op de bugaboo....ik moest weer een nieuwe kleur haha...zucht en wiegje was ook nog niet binnen...dus baal ook wel redelijk...
Goedemorgen Ben vier weken lang niets aangekomen en nu in een week een kilo. Kan er geen pijl op trekken Nu 8 kg in totaal, liever niet een kilo per week erbij vanaf nu Las, balen dat je moet wachten als je ergens op rekent.... Oh en voor Kelly hetzelfde lees ik net. Patries, super bijna vliegen! Voor iedereen x Sophie