september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyche, Darcy, ...

Dank voor jullie uitleg over zeggenschap en erkenning. Gisterenavond zei mijn vriend of we morgenochtend (donderdagochtend dus) naar het gemeentehuis in zaandam gaan om te erkennen en gelijk informeren hoe het zit met de zeggenschap en/of ouderlijk macht. Ik hou jullie nog wel op de hoogte, want hij wilt graag trouwen dan liefst in romantisch ipv praktisch voor financieel. Maar we zullen het wel zien.

@ Patries: graag gedaan en ik wens je een hele prettige vliegreis toe terug naar NL als je maar lekker kan zitten en liggen!

@ rian: fijn dat je wat langzaam opknapt evenals je zoontje. Nog even doorbijten dat je mannetjelief weer naar huis mag!

Gisteren kreeg ik een uitnodiging van Prenatal om een blije doos op te halen. Ik kan niet meer wachten, dus denk ik morgenochtend ff eerst de stad in om dat doos op te halen, vervolgens naar het gemeentehuis gaan! :D

Ik ga maar weer aan het werken :(

Liefs x

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Goedemorgen dames.

Mooie Buikfoto's allemaal.
    En veel sterkte Han.. Het valt niet mee allemaal.
    Joyce doe jij ook een beetje rustig aan.

Verhuizing afgelopen zaterdag is goed gegaan. Er moet thuis nog wel veel gedaan worden hoor, maar we zijn in iedergeval over!

Ik had al enige last van irritatie dacht ik op mijn bil. De plek waar mijn fysiotherapeute ook masseerde, dus ik dacht dat het door de olie kwam.

Ik liet het zien aan mijn schoonmoeder, en het is gewoon Striae :(
    Ik zag het gisteren goed in het licht te bekijken en inderdaad het is Striae. En ik heb het ook op mijn borsten. Ik heb het dus al een tijdje maar ik dacht steeds dat het geirriteerde huid was van de massage's :rolleyes:

Nog meer meiden last van Striae? En ik kan daar niks meer tegen doen he?

Hier al 31 weken het gaat echt supersnel!

Nog ruim 2 weken en dan heb ik verlof heerlijk ben er echt aan toe.

P.S. Jullie ook last van afscheiding?
    XXXX

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ik heb tot nu toe nog geen last van striae.

Ja ik heb erg veel last van afscheiding, soms kan ik ernaar ruiken :oops:
    Moet vaker verschonen, zolang er geen ontsteking is, dan zit het goed.

XXX

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier ook nog geen striemen maar wel afscheiding.....

gisteren voor het eerst naar zwangerschapscursus geweest en ik moet zeggen dat het best leuk was.....

zit nu thuis te wachten tot ze de bank weer terug komen brengen. Die is in onze vakantie weggeweest omdat ie binnen een half jaar al was gaan pluizen. Wat zal ik blij zijn als ie er weer is want op stoelen zitten is toch niet meer mijn ideaal....

krijg net een mailtje dat ik ook de kruidvatdoos mag ophalen... leuk hoor! Als de bank een beetje op tijd is dan ga ik dan vanmiddag nog even doen

hoe vaak moeten jullie nu trouwens bij de VK terug komen op controle?

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    kelly wat voor een kleur heb jij?
    Ik heb de bak denim en de kleur roze erbij

groetjes las

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey MissX, Ik miste jou hier al. Gelukkig is het goed gegaan met verhuizen toch lekker dat dat ook achter de rug is.

Ik heb ook helaas al striae op mijn buik :( :( het is nog niet zo heel erg.

Hier ook last van afscheiding. ach ja het hoort er allemaal bij. Nog even volhouden de laatste 2 maanden.

Hier vandaag ook 31 weken JOEPIE :)

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hier nog geen last van striae, maar wel afscheiding idd.
    Hoort er dus duidelijk bij, we heben er bijna allemaal last van! ;)

Vandaag de kraamzorg op bezoek gehad, alles ff doorgenomen en ik krijg 44 uur.
    Best redelijk dacht ik zo!

Ff kijken wat ik vanmiddag ga doen, miss wel ff wat babywinkels afstruinen!
    :)

8. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

ff een vraag voor de meiden met honden en die er verstand van hebben, mijn hond doet sinds vannacht echt heel raar, normaal moest ik hem altijd van het bed afsturen en nu lag hij in een hoek van de kamer gepropt en als hij opstond zat zijn staart tussen zijn benen en hij zat helemaal te shaken, en hij zat zichzelf hele tijd te likken. Ik gevraagd of hij op bed kwam wou hij niet. En ging weer in de hoek liggen. Vanochtend kwam hij eindelijk rustig op bed liggen na de hele nacht te rondjes te hebben gelopen. Maar toen werd me zoontje net wakker, dus uitgelaten, hij had geen diaree of rare plas en teon we thuis kwamen dook hij onder de tafel weer helemaal trillend en staart tussen zijn benen, zoontje in bad gedaan en hij volgde me overal maar wou niet bij me komen. Nou toen groot rondje en er was weer niks aan de hand lekker met bal gespeeld en gerend, weer gepoept en geplast en weer niks gemerkt, komen thuis en ik wil weggaan om boodschappen te doen begint hij toch te piepen en te blaffen ben maar thuis geblevne hij ging slapen en toen hij wakker was meteen weer trillen en staart tussen zijn benen uiteindelijk is hij bij mij komen liggen helemaal shaken. Lijkt wel of hij ergens pijn heeft maar kan echt niks vinden, en hij heeft echt een schijthekel aan de DA dus kijk het nog ff aan maar weet iemand misschien wat dit kan zijn? Nu ligt hij al een uur in zijn eentje in de hoek van de tuin :cry: :( Maak me wel zorgen.

Zo is aardig verhaal geworden, maar maak me gewoon zorgen om mijn hondje

liefs rian

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hmmm das erg lastig te zeggen rian, kan je zijn temp meten?

Mss heeft hij ergens pijn maar die mechelaars laten het soms zoooo moeilijk merken....
    Anders even een dierenarts bellen en dan meteen bij vertellen dat langskomen erg moeilijk is omdat hij dan waarschijnlijk helemaal niets meer laat merken en alleen maar meer gestresd raakt.

Hier alleen maar straie op mijn benen, das al erg genoeg.
    Afscheiding heb ik alleen maar als onze kleine druktemaker heel hard naar onder aan het schoppen is... ze schopt zich dus echt een weg naar buiten :(

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Maart; Ook nog maar 9 weken, het aftellen is begonnen! :D

Rian, ik zou het ook niet zo goed weten wat er is met je hond... Hou het in de gaten zou ik zeggen en anders langs de DA! sterkte!

Marsab lekker dat je zoveel uren kraamzorg krijgt. Ik heb nog geen idee...

Ik heb er nog geen extra straiee bij gelukkig, ik heb er nog zoveel van de vorige keer...
    En afscheiding heb ik ook erg last van maar dat komt ook omdat NOG aldoor last heb van die schimmelinfectie :cry:

Ik heb een BAKFIETS gekocht! jeah, ben zoooooo blij. Ik wilde al zooooo lang een goede bakfiets kopen voor de kids. En nu gaan we er een zaterdag ophalen! Een mooie 2e hands bakfiets via MP, van net een jaar oud. Ziet er nog heel goed uit. Met 2 bankjes dus er kunnen 4 kids in zitten. Dus ik kan er ook al snel met de baby in, omdat er een maxicosie inpast!

11. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    ik baal al weer zeggen ze gisteren dat de kinderwagen vrijdag bij hun binnen komt en nu wordt dat alweer maandag of dinsdag :(
    Ik ben benieuwd

groetjes las

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Das balen voor je, zeg... :cry:

@ rian: gewoon even DA bellen en anders word je gek van je zorgen maken over je lieve hondje. DA kan je alleen maar geruststellen, denk ik. Sterkte.

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier ben ik weer ff....

Ik moet hier ff komen klagen over mijn zithouding.
    Ik kan sinds een paar dagen niet meer lekker kunnen zitten.
    Zelfs niet op een gewone stoel, bureaustoel op werk, in de auto zitten achter het stuur, omdat mijn buik heel hoog staat. Als ik nou hol ga zitten, heb ik pijn in mijn rug en kont. Heel irritant!

Herkennen jullie dit ook?

14. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Miranda: nee gelukkig geen last van, kan soms wel moeilijk zitten omdat kleine frummel dan juist zo laag zit...

Las: idd heel erg balen, hopelijk komt het dan wel gewoon! Kan me voorstellen dat je het nu ook gewoon wil hebben.

Mouchy: leuk zo'n bakfiets en vooral heel erg handig dat de baby al zo snel mee kan! Wij hebben net een moederfiets gekocht! hebben het gehaald bij de halfords daar waren ze nu in de aanbieding.

15. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    las28: ik heb (bijna heb :rolleyes: )een zand kleurige cameleon bugaboo met bruin...
    morgen ga ik ook maar weer bellen...het zou 3 weken duren zit nu op de 6 weken..echt irritant hoor..

verder hier nog geen striae op buik...wel op mijn borsten ..maar dat had ik al gekregen van mijn vorige twee kids ....

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

Heb onder zijn oksel een zwelling gevonden, denk dat hij gestoken is door een mug of wesp of iets dergelijks. Als het vrijdag nog niet weg is of erger word ga ik naar de DA. Alleen hij is zo gestresst erdoor hij weet gewoon geen raad ik weet ook niet of hij nu pijn heeft of gewoon last heeft van irritatie, ja en ben ook wel bang dat het misschien iets kwaadaardig is maar daarom kijk ik het nog wel 2 dagen aan dan weet ik wel meer hoop ik! Bedankt meiden!

Hier alleen striae op me borsten maar die had ik al van me vorige zwangerschap.

Miranda: Ja heb ook last van me zithouding lijkt wel of dat gewoon niet meer past in me buik om zo opgekropt te zitten :(
    Mouschy: Mooi dat je eindelijk je bakfiets hebt! :p
    Afscheiding: Hier ook veel meer laatste tijd :( Voel me gauw vies daar beneden!

Gaat lekker met afleveren van de babyspullen hoor ik! Hoop dat jullie snel alles hebben meiden!

Sorry als ik iemand ben vergeten hor maar ben echt een warhoofd vandaag!

liefs rian

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    He meiden,

't zit niet mee zeg, met jullie kinderwagens! Ik hoop dat ze snel geleverd worden (en dan natuurlijk ook gewoon in 1 x goed)

Hier alles redelijk z'n gangetje. Na vorige week een week thuis geweest te zijn heeft de bedrijfsarts geadviseerd dat ik nog maar 4 dagen van 4 uur mag werken. Moet het dus echt rustiger aan doen. En na 4 uur werken kan ik gewoon echt nog 2 uur slapen. Ongelooflijk!

Gisteren de partneravond van de yoga gehad. Was erg leuk, gelukkig vond manlief dat ook! :D Hij heeft eindelijk goed leren masseren, dus ik stel voor veel huiswerk te maken de komende tijd, hihi.

Hier nog geen striae (althans, niet meer dan ik al had). Smeren helpt idd niet MissX, niet vooraf en ook niet naderhand. Het schijnt meer voor te komen als je onder de 30 bent. Maar daar heb je ook niks aan.... Balen zeg! Hier ook veel afscheiding, dus regelmatig verschonen.

Ik vergeet ongetwijfeld iemand, maar ben nogal suf momenteel. Sorry!

greetz,
    pooh

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    By the way: heeft een van jullie de kado-doos van de Etos aangevraagd en al opgehaald? Is het wat?

Ik heb die van de Prenatal al wel in huis, die vond ik erg handig.

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    die van de etos vond ik ook wel leuk. heb net ook die van het kruidvat gehaald maar die vond ik wat minder... Die van prenatal is wel de leukste van de 3

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Prenatal vond ik heel leuk.
    Etos wel ok. toch een aantal leuke dingen.
    Kruidvat is minder heb ik gehoord, ik heb hem zelf nog niet gehaald. Er zit volgens mij een speen in en dat is alles wat je kan gebruiken.

Deel Deze Pagina