september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    @Joyce, welkom bij de September mama's

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, het geeft een goed gevoel dat ik nu niet alleen ben met dit verdriet, mijn vriend vind het ook erg, maar is toch anders denk ik!

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    annelies meisje, was zwaar küt voor je! ik leef met je mee....

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Anneliesje wat ongelooflijk $%#@% :cry: :cry:
    Heel veel dikke knuffels en dat je maar snel weer zwanger mag zijn.
    Veel sterkte voor allebei.
    Liefs, Sophie

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce26 gefeliciteerd en welkom :p :D

x Sophie

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Las, heb je al reactie van je vader?

6. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoi dames
    @ anneliesje, wat onwijs k*t voor je en hoop dat het snel goed met je komt!

voor de andere dames, van harte gefeliciteerd!

xxx mandy

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Anneliesje: nee meid dat meen je niet... ik had nog goede hoop voor je omdat het gisteren weer gestopt was (en ik ken mijn verhaal en dat is allemaal goed tot nu toe).... maar helaas dus vannacht toch niet.... Hele dikke knuffel van hier!

@meiden die al een 9 maanden dagboekje hebben... hier ook vorige week eentje gekocht. Ik heb die van Marianne Croon ofzo... iets meer ruimte om te schrijven... Maar durfde pas na de echo van woensdag ook echt te schrijven... Maar eh schrijven jullie ook echt iedere dag iets?

8. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    sophie hij heeft het net gelezen.
    hij moest eerst blazen maar vond het wel heel leuk volgens mij
    En ik ben opgelucht

groetjes las

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    @ anneliesje, balen meid. wat vervelend voor je. ik wens je veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger.

@ Joyce, Gefeliciteerd en welkom bij de september mama's

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Anneliesje, wat ontzettend rot voor je!

Nieuwe septembermama's, welkom. Raar toch, dat blijdschap en verdriet zo dicht naast elkaar ligt, in dit topc. Dat zal nog wel tot eind maart zo blijven, vrees ik...

Ik heb vandaag voor het eerst echt vreselijk last van zwangerschapsemoties... Ik moet werkelijk om alles janken! Ben gelukkig alleen thuis, dus ik snotter lekker voort. Een vriendinnetje van me had stuurde een mooi mailtje over het overlijden van haar schoonvader, de garage kreeg mijn autosleutel niet ingelzen, ik vergat mijn sleutel vervolgens bij die garage en kwam daar pas achter toen ik al thuis was... Ik jank me suf vandaag. Heb vanavond een verjaardag van een vriend van mijn man in Den Haag,maar ik denk dat ik maar even oversla. Ben ook zo ontzettend moe...

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Las, fijn dat je opgelucht bent!

De misselijkheid is hier vandaag begonnen en Mrijn, ik ben ook al zo moe vandaag.
    Net in de stad ook even een 9 maanden dagboek (en nog paar andere zwangerschapsboeken ;) ) gekocht.

x Sophie

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Anneliesje, wat ontzettend vervelend voor je!
    Ik denk aan je en hopelijk mag je je weer snel zwanger noemen.

Alle nieuwe septembermama´s welkom en natuurlijk gefeliciteerd.

Ik ben vandaag ook hartstikke moe en ben niet vooruit te branden.
    Ik wilde van de week ook het negenmaandendagboek kopen, maar ik wacht liever nog even tot volgende week als ik mn 1e echo heb gehad. Dan heb ik toch iets meer zekerheid!

Gr. Joyce

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Heerlijk he zwanger zijn hahaha, moe en vergeet achtig en misselijk :( ;)

Ik houd dit keer het zwangerschaps dagboek van TERRA bij, dat zijn 2 boekjes, 1 om in te schrijven en de andere is een boek hoever de baby is en zo. Erg leuk, ik wilde een andere dan de vorige keer toen hield ik een boekje bij van MOM.

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahaha, ben net hard uitgelachen door mijn man. Hij kwam terug van zijn werk en vroeg me hoe mijn dag was en hoe ik me voelde... Toen ik vertelde dat ik de hele dag al om alles in janken uitbarstte gebeurde dat spontaan weer... Ik zat echt te lachen en te janken tegelijk. Koos was eerst nog wat bezorgd, maar heeft me toen wel heel hard mee gelachen.

Gelukkig is hij helemaal afgedraaid en gaan we niet naar die verjaardag in Den Haag.

15. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik schrijf niet elke dag in het dagboek,maar gewoon elke week...wat mijn belevingen zijn geweest, reacties van mensen die het horen dat ik zwanger ben....wat ik voel...en en fotootje van mij buik,....straks ga ik een scrabboek maken en plak dan van elke maand een foto van mijn buik erbij...lijkt me erg leuk te zien hoe die groeit :D

hij is echt zo opgezet!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=A4OFUS3J
    en geloof me meiden in het echt heb ik echt geen dikke buik...

het rommelt aan alle kanten...en die borsten he...Oooww wat doen die zeer...
    Hoe zit het met jullie buik?

16. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    Hoi meiden kom me ook hier melden,weet sinds donderdag dat ik zwanger ben van mijn derde. Ik ben 20 september uitgeteld.
    Het is maar te hopen dat we niet zo een warme zomer als afgelopen jaar krijgen.

groetjes gemma ;)

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Gefeliciteerd Gemma, leuk een derde kindje, wij gaan ook voor de derde.

Liefs Moons

18. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    @ las... goed om te horne dat het goed is gekomen.... lijkt me een pak van je hart.

Zelf konden we het niet laten om het in ieder geval met 1 iemand te delen (ook al vinden we het nog heel erg vroeg). Zij kwamen vervolgens net aan de deur met wat leuke dingen... een pakje met sokjes en een knuffeldoekje.. Echt heel leuk... wordt nu toch wel allemaal heel echt :)

19. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik kan zo niet wachtten totdat de 1e echo is...pff wat duurt dat nog lang zeg!

20. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    ja erg he... wij kunnen ook niet wachten... Vooral ik (de vader... klinkt dat vreemd eigenlijk) kan me zo'n zorgen maken of alles wel goed is... het lijkt wel of ik denk dat ze van porselein is (de moeder dan :) )

Deel Deze Pagina