Poe.. ik lees even paar daagjes niet.. en het is alweer tig pagina's verder weet zeker dat ik niet op iedereen ga reageren. wil in ieder geval even onze jarigen felicteren enneeh marsab: hier vandaag verbouwbreak ivm de zon dus ik hoop dat het bij jou ook lekker is wij hebben vanmiddag een verjaardag en gaan voor die tijd ff lekker op het terras van de zon genieten verder alles nog steeds goed huis vordert gestaag... beeb doet het prima schopt als een wilde om zich heen job vroeg vanochtend al 3x na een verschrikte "oe!" "wat is babybeer aan het doen joh?" nahja geen idee.. maar in ieder geval lekker druk aan het rondhopsen ik leef een stuk meer sinds de floradix en buik begint daadwerkelijk in de weg te zitten met vlagen. en helaas.. het maagzuur word niet minder btw.. van maagzuur wordt je ook erg misselijk althans.. het kan en bij mij is het nogal van toepassing vrees ik. al voelt het wel anders.. meer achterin je keel zegmaar @darcy: helpt het bij jou nog beetje dat antagal?
Marsab, gefeliciteerd! Babytje jij alsnog! Welkom babydean en pris ziekenhuiskoffertje doe ik ook als ik met verlof ben. Nog twee weken Ik heb trouwens nog niets van de kraamzorg gehoord. Vind ik ook nog wel even lekker, liever tijdens mijn verlof (eerst huis boenen als ik alle tijd heb ) Anette gefeliciteerd, wat super Mouschy, die tip van de benzine vind ik wel handig Zou echt iets voor ons zijn... En wat handig dat je kraamverzorgster bent. Vakantiegangers, geniet ervan! Wat heerlijk, ben ook zo aan verlof toe. Pfoeh, sommigen al voorweeen. Lijkt me best wel spannend... Ha Noor, heel herkenbaar die nesteldrang Mijn vent lijkt er zelfs last van te hebben Het babykamertje schiet op. Vorige week bugaboo besteld. En elke week kopen we weer wat spulletjes bij. Struin ook internet af en moet dan m'n creditcard ver uit de buurt houden Oh ja gisteren de Diaper Champ (luieremmer) gekocht. Ben benieuwd of ie echt goed is. Rustig aan allemaal en x Sorry als ik je vergeten ben... Sophie
Enne wat heerlijk heh dat getrappel in je buik. Blijf t zo geweldig vinden. Gisteren stonden we in een kledingzaak en voel ik ineens een ram tegen m'n onderkant, auw Ik herken nu ook sinds een tijdje wat sommigen al eerder beschreven, dat je iets voorbij voelt schuiven
probeer eens regla-ph (volgens mij heet het zo) in vloeibare vorm kan je gewoon bij de apotheek halen en word aangeraden bij zwangeren. Ik had steeds oprispingen (heel vervelend en genant met je mond vol wakker worden en door moeten slikken JAK!) maar bij mij werkt het heel de nacht!
Hoi! Alle jarigen: gefeliciteerd! Hier alles oke, gisteren lekker geshopt voor de beeb. Hier ook een klein druktemakertje, m'n buik lijkt af en toe wel een golfslagbad @Saskia: hier ook aan de floradix. Werkt echt goed he? Nou had ik nog 1 vraagje: ik gebruik(te) ook nog zwangerschapsvitaminen ernaast. Weet jij of dat nog wel mag? En anders Brigitte misschien? En wat betreft het zuur, als ik er misselijk van wordt neem ik gewoon even 2 eetlepels vanillevla. Werkt echt heel goed en je hoeft tenminste geen andere troep te nemen. Ik krijg het ook regelmatig als ik te lang niets gegeten hebt. Mss helpt die tip je ook. Iedereen nog een lekkere zondag! greetz, pooh
alle jarigen nog gefeliciteerd! lekker weer he vandaag.... als het de hele zomer zo blijft hoor je mij niet klagen.... nog 1 dagje vakantie en dan moet ik weer werken... pfff helemaal geen zin in of puf voor.... Maar goed het moet nog eventjes..... Ik hoop het nog 4 weken vol te houden (als ik nog achter het stuur van mijn auto pas hihihihi.... ik kan er nog net een vinger tussen doen bij de ene auto.. hopen dat het bij de andere auto iets makkelijker is) gisteren is het wiegje ook gebracht..... toch wel bijzonder omdat mijn mannetje er ook in gelegen heeft......
hallo babykamer is af foto staan in mijn album hier is de baby ook flink aan het trappelen leuk is dat he als ik een tijdje niet gevoeld heb dan doen ik buikademhaling en ja hoor daar komt ie. soms schrik ik er gewoon van zo hard. ook lekker weer vandaag ik gebruik voor maagzuur "bij zuur" op advies van de vk. is een tabletje die je kapot moet bijten en dan in nemen met water. het is op een natuurlijke basis. werkt wel goed hoor. het is hier wel wat minder geworden. maar heb het vooral als ik een tijdje niet gegeten heb.
@Babytje: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! @Marsab: een zonnige verjaardag gewenst vandaag! Geniet ervan! @Rian: ik heb een waslijst met klusjes om me de komende tijd mee bezig te houden, een boekenstapel die ik ga doorlezen, films om te zien, een tuin waar ik in rond kan scharrelen/planten/snoeien, vrienden en vriendinnen om weer es uitgebreid mee bij te praten, uitslapen, luieren, op dit forum rondhangen... ik verveel me toch al nooit, maar nu krijg ik juist extra tijd om alles te doen wat ik wil @de rest: zit ik vanmorgen op de bank een beetje te pielen en frunniken aan mijn linkertepel (er zat een klein korstje, dus ik even pulken), komt er een dikke druppel uit! En toen ik doorduwde, nog een paar! En daarna bij mijn rechterborst ook! Ik helemaal trots naar mijn vriend: "kijk es, wauw, ik geef melk!" Daarna dacht ik nog: hm, als het lekken nu gaat beginnen, dan kan ik voor de vakantie alvast zoogcompressen gaan inpakken... maar zo'n vaart zal het wel niet lopen Fijne, zonnige zondag voor iedereen en groetjes van mij!
@Saskia: ik heb Regla-ph gekregen bij de apotheek, dat werkt ook goed. Antagel hou ik achter de hand voor als het echt niet meer gaat. Die tip van de vanillevla is ook super, trouwens!
Hey meiden @Saskia, had ik gister avond ook indd ook achter in je keel.. Slaap normaal met 1 kussen, en heb er nu een onder gelegt, hielp gelukkig! En een beetje vanille vla... @Marsab, gefeliciteerd! @Noor ben ook benieuwd naar het kamertje. Wij gaan vandaag behangen (nou ja m'n vader en hubbie ) @Sophie,koop ook nog af en toe wat kleine dingetjes @brigitte, jee balen dat je morgen weer moet werken @joepie, mooi kametje! leuk met die pooh spulletjes Voel ook af en toe lichtjes getrappel, wel minder dan voorheen, voel nu echt meer een voetje of een knietje Of als ik lig, dat ze dan gaat draaien en dan is m'n linker kant helemaal dik en de rechter kant zowat plat jessica
Marsab, gefeliciteerd met je verjaardag. geniet ervan. Ik had vannacht veel kramp in mijn buik. Ik was er een beetje van geschrokken. Ik weet niet wat het nou was het is nu gelukkig over. Misschien bandenpijn maar ik wist niet dat dit zo pijnlijk was. Ook last van maagzuur af en toe, echt geen fijn gevoel. Ons kamertje is ook helemaal af nu. Heb ook een heel lief wiegje gekocht voor bij mij in de slaapkamer heel handig voor de eerste maanden.
Maart, heb je het druk gehad gister? Ik heb het ook een paar keer vaak 's nachts gehad. Mijn vk zei dat het voorweeen waren. Dat maagzuur is vreselijk heb het nu ook, heb gisteravond een tweede kussen gepakt, slaap normaal met 1 maar je moet toch ieds proberen heb ook een wiegje gekocht voor bij ons in de slaapkamer, indd erg handig Toevallig ook bij Burgerhout? jessica
bedankt voor alle felicitaties! We hebben heerlijk buiten kunnen zitten. Iedereen kwam vanmiddag, dus de avond voor ons zelf. Alleen een vriendin van mij wil vanaaf nog langskomen. Maar dat wordt ook wel weer gezellie! Nog een fijne avond iedereen!
meiden die jarig zijn geweest alsnog gefeliciteerd ben net terug naar 3 dagen camping dus hoop op vergeving! groetjes las
@de overige meiden: ik ga er kort tussenuit, lekker met mijn mannetje weg. Dus even niet online, maar ik haal het allemaal wel weer in! Fijne avond mog, liefs van Darce
ja hoor mag je je hele zwangerschap door blijven slikken... en ook tijdens de borstvoeding mag het....
Hoi Meiden, Wat hebben jullie weer lekker veel gekletst. Ben een weekje niet geweest! Ach heb ik zo op mijn werk weer wat bij te lezen hihihi. Nog even en dan is iedereen met verlof! Heerlijk, maar ook spannend, want dan komt de bevalling ook dichterbij! Heb er af en toe best wel de kriebels van... Wat jullie? Nog gefeliciteerd voor de meiden die jarig waren! Hebben jullie een leuke dag gehad? Wij hebben dit weekend het vloertje geschilderd en de muren gedaan! Wauw wat een verandering is dat. Kan niet wachten totdat de meubels worden geleverd. Nog even wachten tot volgende week woensdag! Nog precies 1 week en dan gaan we trouwen! Spannend! Hoe is het met de verhuizingen van Marian en Missx? Fijne dag allemaal! Liefs