Mja ik schrok ook even van het aantal pagina's vannacht hele nacht niet geslapen althans.. van half 10 tot 3 geslapen ofzo.. en daarna klaar wakker. gelukkig een dansende babybeer om me een beetje te entertainen.. want ik heb echt nog 1x eventjes geslapen en toen begon job accuut te mopperen dat er een kat in de kamer was waardoor hij niet kon slapen tja.. toen was ik dus weer wakker verrassend genoeg ben ik nu niet ultiem brak... hopen dat dat hele dag zo blijft maar We gaan trouwens de "vluchtkoffer" inpakken als we in het nieuwe huis zijn is er gister besloten. hadden er eigenlijk nog niet echt aan gedacht. (enige wat we nu denken zijn plinten, tegels, voegmiddel.... keuken.. etc) maar in nieuwe huis gewoon vast tasje neerzetten met in ieder geval wat spullen voor mochten we onverhoopt snel weg moeten. Aanvankelijk denk met enkel wat spullen voor mij en spullen uit het kraampakket... en dan in de loop der tijd vullen we het wel aan met wat ander leuk spul dat ook nog erbij moet
Ook in combi met Floradix? Daar zitten nl. ook vitaminen en zo in. Krijg je dan niet te veel binnen, of vindt dat wel weer een weg naar buiten? greetz, pooh
Hee... ik dacht dat ik vandaag wel weer een weekje verder zou zijn... Effe tjekken... Ja op een andere thicker is dat wel zo, haha. Over een uurtje weer naar de VK.
@pooh: je mag vooral van vit. A niet te veel binnen krijgen. dus je kan het gewoon combineren volgens mij zit dat niet/bijna niet in floradix... en in je zw-vitaminen ook niet
en dan weer met 35 weken en 2 dagen! Maar die zie ik hoop ik niet zo vaak want dan ben ik met vakantie Kom pas terug met 37 weken en 5 dagen. Was vk niet zo blij mee 8) groetjes las
Hoi meiden, goedemorgen! Ik zit nu alweer op mijn werk! Ja ik slik ook de vitaminen (Gravitamon) voor de gedurende zwangerschap en borstvoeding op advies van mijn VK. Verder schopt hij heel vaak in mijn buik. Gisterenochtend zat ik lekker op de balkon om wat tijdschriften door te bladeren. Nog geen uurtje later is mijn buik beetje verbrand door de zon Voor de volgende keer moet ik hierop letten! 's Avonds gingen Jeroen en ik lekker wezen uit eten, bij de Spaanse Tapas, hmmm...lekker. Tot nu toe heb ik geen last van maagzuur, afkloppen! Inderdaad las ik ook dat de gele vla zal helpen. @ Darcy: je hebt nu al lekkende tepels, ik nog niet, alleen af en toe wat vochtig meer niet. Morgenavond naar de VK. Liefs xxx
Goedemorgen Ladies Nog gefeliciteerd Marsab en Babytje.. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad! Leuke Kamer Joepie! Maart.. Ik had ook last van krampen afgelopen vrijdag. Was inderdaad even schrikken. Rustig aan doen, ik heb het niet meer gehad. Ik heb al een tijd last van lekkende borsten en dan voornamelijk rechts. Heel vervelend is het, het kleeft heel erg en het is echt hartnekkig spul vind ik, je hele kleding word hard! Hier nog helemaal niks van de kraamzorg gehoord, gelukkig maar want ons huisje in nu nog een bende en de babykamer is alles behalve af. Alles zit nog in dozen en de babykamer kan nog wel 4 tot 5 weken duren voordat de meubeltjes binnen zijn. Maar gelukkig is het wel al geverft en het laminaat zit er al in. Met de verbouwing gaat het goed, dinsdag en woensdag worden de restjes geverft en dan is het wel zo'n beetje klaar op paar kleine dingen na. Alleen wat kan een mens toch veel spullen hebben zeg!
Hallo meiden! Lekker weekend gehad, hier wel hoor! Kamertje is nu echt bijna klaar, heb foto's gemaakt. Die zal ik zo plaatsen. Jarigen, alsnog gefeliciteerd! Ik heb ook behoorlijk last van maagzuur, ga ook maar eens iets vragen bij de apotheek. Tot nu toe hielp een glas chocomel voor het slapen gaan erg goed, maar helaas is dat niet meer voldoende nu Enne over dit: Als je in de uitgebreide spelregels gaat lezen, zie je dat het een wedstrijd is alleen voor Italie, dus helaas, je kunt wel meedoen, maar je zult dan toch niet winnen. Groetjes! Rootje
Hoi Meiden, Hier een berichtje uit Nederland Zaterdagochtend vroeg zijn we hier aangekomen. En ik moet zeggen, de vlucht viel erg tegen. Na een uurtje wist ik al niet meer hoe ik moest zitten. ik had ook een behoorlijk vervelende man naast me zitten, werd helemaal kriegel van hem. Gelukkig nog wel af en toe in slaap gedommeld. Mijn man niet hoor, die heeft 4 films gekeken. Nu dus al een weekend hier achter de rug. En het lijkt erop dat we de zon mee hebben genomen. Gister zelfs in de tuin gezeten en ben helemaal gekleurd. hihi. Toch wel gek als je uit zo'n zonnig land komt (en ook nog wit) en dan hier een kleurtje op doen. We hebben onze ouders en broers, zussen al gezien. Heerlijk hoor om iedereen weer zo dichtbij je te hebben. Daarnaast lijkt het ook weer alsof we niet zijn weg geweest. Alles voelt namelijk zo vertrouwd. Heerlijk gewoon. Vandaag gaan we nog lekker rustig aan doen en afspraken maken met de rest van de familie en vrienden. En natuurlijk genieten van het zonnetje en vooral het buiten zijn, dat hebben we echt gemist hoor. wat denk je van al dat groen en frisse lucht. daar genieten we nu volop van. @Marsab en Babytje nog van harte gefeliciteerd @mamadean: welcome back! @Darcy: fijne vakantie met je vriendje. @Sorry ben de helft al weer vergeten wat ik gelezen heb Lijkt sowieso of ik last heb van het tijdverschil (is maar 2 uur) ben namelijk erg misselijk en heel moe. Niet normaal meer. Fijne dag allemaal. Kus, Patries PS: meiden ik heb ook de bonnen ontvangen om de zwangerschapsdozen op de halen. Nu is het alleen dat er een datum op staat, je moet hem daarvoor al ophalen. Maar ja daar ben ik nu dus overheen. Is voor mij natuurlijk wat moeilijker. Zal ik toch maar proberen om de dozen op de halen? Ik was ook zo nieuwsgierig naar die van de Prenatal. Wat zal ik doen?
@Patries: Welkom in Nederland en bedankt voor het meenemen van de zon Ik zou gewoon naar de prenatal ed gaan de doos proberen op te halen. Zeker als je uitlegt dat je in het buitenland zit normaal, doen ze vast niet heel erg moeilijk toch? En anders probeer je een ander filiaal... Nee heb je en ja kun je krijgen denk ik altijd maar... succes er mee in ieder geval!
Goede morgen mama's Rootje, mooi kamertje. Ik heb ook zo'n wiegje voor op de slaapkamer. MissX, jij wel lekkende borsten. Hier nog geen druppel gezien. Patries, welkom in Nederland. Geniet van je vakantie. Je kan de prenataldoos gewoon ophalen ze hebben er honderden liggen en ze doen niet moeilijk hoor. Ik zit hier al aan de appeltaart, we hebben een jarige op het werk.
zo jij liever als ik blijf je in NL? ik heb elke 2 weken controle nu en straks na 35 weken, elke week dus ik snap wel dat ze er niet blij mee is...dan kunnen ze het niet goed in de gaten houden (zou ik zelf geeneens prettig vinden)
we gaan naar de camping in vorrthuizen. Een uurtje rijden dus dat valt wel mee. De kids hebben het er naar hun zin en dat betekend voor mij ook extra rust. Thuis is het toch van wat gaan we doen en zulk soort dingen. Ik neem mijn koffertje mee ziekenhuis op een kwartiertje dus... En schoonouders staan daar ook. Dus kan binnen 2 minuten weg zijn. groetjes las
tot het einde van je zwangerschap (mits je nog achter het stuur past natuurlijk .... ben bang dat dat laatste bij mij wel eens lastig zou kunnen gaan worden)
Autorijden mag tot het eind inderdaad, zolang je maar genoeg ruimte tussen je buik en het stuur hebt, zodat bij evt een ongeluk niet je buik direct tegen het stuur klapt. Ik heb het laatst aan de VK gevraagd, omdat bij mij de ruimte tot het stuur ook erg klein begon te worden. Een speciale gordel is niet nodig. Als je maar zorgt dat de gordel onder je buik zit en niet over je buik loopt is er niets aan de hand. @brigitte22, ik pas ook al niet meer achter het stuur in mijn eigen auto (had ook nog 1 vinger ruimte ofzo). Dus mijn man en ik hebben van auto geruild. In zijn auto heb ik nu nog wel 15 cm ruimte denk ik. @las, leuk Voorthuizen! Ik kom oorspronkelijk uit Barneveld en ben daar nog regelmatig bij mijn ouders...