september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    je kunt gewoon blijven autorijden tot het einde van de zwangerschap, hou wel ALTIJD je gordel om, je hoeft geen zwangerschaps gordel om te doen mochten die bestaan, gebruik gewoon de gordle die in de auto is bevestigd die is veilig en getest...en nou nog achter het stuur passen!

2. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    heb trouwens net de kraamdoos van CZ ontvangen, wat een hoop kraamverband! Scary! Morgen weer naar de verloskundige, ik heb ook bijna mijn geboorteplan af, we hebben nog steeds geen babykamertje! wel vorige week in frankrijk een naam verzonnen die we allebei mooi vonden, wat was dat een klus zeg! het gaat steeds meer leven , maar vind het nog steeds raar dat we een kind krijgen, errug onwerkelijk, hebben jullie dat ook?

3. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    sorry maar wat is een geboorteplan? :oops:

groetjes las

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik moet onze tweede auto (in principe mijn auto) ook nog even gaan passen.... denk wel dat het nu nog gaat lukken maar of het nog 4 weken lukt...

heb ook weer een nieuwe buikfoto in mijn album staan

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jennifer, hier ook nog onwerkelijk. Raar gedachte dat ik over 2 maanden gewoon een kind heb en moeder ben, echt ongelofelijk.

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Brigitte, wow mooi buikje en wat is ie al mooi groot. De tijd gaat ook best snel hoor kan me nog goed herinneren dat je in het begin last had van bloedverlies en onzeker was en nu ben je gewoon 32 weken zwanger en heb je een mooi buikje.

7. Niet meer actief

een plan hoe je de bevalling graag zou willen laten verlopen, bv keuze qua omgeving, sfeer, wat als er wat misgaat e.d.

Brigitte zo jij hebt al lekker buikkie zeg!

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Raar idee he, dat het zo snel is.

Als ik thuis op de bank zit dan vind ik het ook zo'n raar idee dat het het opeens kan gebeuren. Ze moet nog wel even blijven zitten ;)

Maar het moment dat je vliezen gaan breken en slijmprop verliest, dat het ''echt'' gaat gebeuren komt zo dichtbij. En dat we straks ipv met zijn tweetjes zullen zijn altijd met z'n drieen of meer in de toekomst :)"zullen zijn.

Wij kunnen niet wachten hoor, maar het idee met de hele bevalling vind ik wel heel spannend hoor.

Heb weleens de eerste 10 pagina's van onze bevallingslijst september gelezen. Grappig dat iedereen zich een voor een aanmeld en nog zo onzeker en helemala blij dat we zwanger waren en nu gaan de laatste 2 maandjes in.

XXX

P.S. Soms als ik plas, en zie ik een hele sliert (sorry erg onsmakelijk) afscheiding ziet hangen denk ik weleens ''oh nee dat is toch geen slijmprop, of als het vochtig word daaronder van, dat zal toch geen vruchtwater zijn. Ik merk dat ik er nu wat bewuster mee omgaat.

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, het komt inderdaad zo dichtbij. Vorige keer had ik kramp in mn buik en het ging weg en dan kwam het 5 minuten later weer terug elke keer en ik dacht toen ook van dit zijn toch geen weeen he, straks beval ik nu. we gaan van alles denken nu.

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    zo zie je maar weer dat bloedverlies niets hoeft te betekenen.....
    maar inderdaad de tijd vliegt..... het duurt voor ons allemaal niet zo heel lang meer voordat we onze hummeltjes ook daadwerkelijk in onze armen hebben....

hier af en toe nu ook wel eens krampen... maar heb iets gelezen over indalingsweeen dus ging er hier maar vanuit dat dat het was.... toen maar even lekker op de bank gelegen en niets gedaan en na een half uurtje zakte het wel weer af.....

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey meiden ;)

Net gebeld door de kraamzorg, onze gegevens en adres enz nog even gechekt, en een paar vragen gesteld oa over het bed, vluchtkoffer, thermometer, kruiken enz.
    Maar meerendeel wist ik nog van vorige keer en in die twee jaar is er weinig veranderd ;)

En het kamertje is behangen!
    Nu alleen nog een rolgordijn, wachten op het hemeltje en wat kleine dingetjes en dan is het klaar :D

@miss x, heb het ook, dan kijk ik naar m'n kleine meid en denk van straks zijn we met z'n vieren ;)
    En op wie zal ze lijken...

Had vorige week nog tegen mannetje gezegt, of hij zich de tijd nog kon herrinneren van voor Zara... het lijkt gewoon of ze er al altijd is geweest, terwijl er toch een tijd was dat we nog met z'n tweetjes waren (mooi gevoel snik...hormoontjes :) )
    Dus zal straks ook wel weer zo zijn, met deze kleine meid!

@darcy, fijne vakantie.
    @patries, zou gewoon nog proberen hoor, gewoon indd uitleggen ;)

Iedereen die ik ben vergeten sorry :oops:

jessica

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Brigitte: mooie buik! Super...

Het komt nu allemaal wel dichterbij he, over een paar daagjes al weer 30 weken en dan kan ik beginnen met aftellen. :confused:

Onze babykamer is nu klaar en ik heb de foto's op mijn site gezet!
    Dus allemaal ff kijken! ;)

13. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ontzettend leuk en vrolijk kamertje marsab!

14. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Wow wat een leuke kamer!
    Echt leuk gedaan met die muur ;)

jessica

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    worden jullie ook veel sneller moe als jullie gaan wandelen of winkelen. [​IMG]

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Heel mooi geworden, leuke thema.

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hihi maart grappig poppetje. Ja ik merk het. Ik woon nu op 1 minuut lopen van het winkelcentrum en even slenteren gaat echt niet meer ik ben doodop als ik thuis aankom

18. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik dus ook en traplopen is ook een drama, ik raak zo snel uitgeput.

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
  20. Pris

Pris Fanatiek lid

Jeetje ik kijk 1,5 dag even niet en zoveel geschreven! en ik moet nog zoveel bijlezen........... :rolleyes: :rolleyes:

@ Noor28 Ik zie nu pas dat je uit Nieuw Vennep komt.
    Kom ik oorspronkelijk ook vandaan. Woon nu een dorp verder!

@marsab Nog gefeliciteerd!
    Gelukkig was t weer goed en heb je t waarschijnlijk buiten kunnen vieren.

@Saskia78 Jammer dat je zo'n last heb van t maagzuur.
    Wat druk zeg dat je nu nog moet verhuizen. Hoop voor jullie dat alles voorspoedig verloopt en dat alles lekker klaar is als jullie kleine komt!
    Rot is dat als je niet kunt slapen....Ik ben tegenwoordig bijna standaard van 4.00-5.00 uur wakker. :rolleyes:

Patries81 Grappig dat t dan helemaal vakantie is als je in NL bent. Helaas ziet de weersverwachting voor de komende dagen er minder goed uit.
    Ik zal gewoon lekker proberen die pakketten op te halen. Lijkt me niet dat ze daar moeilijk over gaan doen.

@Ief Bijna trouwen! Hopen dat t volgende week een beetje meer droog is.

Leuke kamertjes allemaal! :D :D :D

Ik ben dit weekend weer tante geworden en is heel raar om zo'n klein hummeltje vast te hebben en dan te denken dat we dit binnenkort zelf ook hebben. T is 9 dagen te vroeg geboren en weegt 3340 gram Is een meisje en heet Romy. De bevalling is erg meegevallen!

Voel t sind vorige week niet alleen maar schoppen maar ook echt bewegen en ''voorbij schuiven'' Helemaal leuk.

Deel Deze Pagina