linksonder elke post zie je "album" staan maar anders kan je kijken op www.babywurm.beebiesite.nl daar staan ze ook op
Leuke foto's Babydean! En ook heel duidelijk hoor! Bij mij ligt ze telkens op dezelfde plek, ik weet precies waar haar voetje is.
ja handig he als je dat weet, ik heb hem al zijn eerste zogenaamde billenkoek gegeven (voordat ik commentaar krijg het was een geintje) maar die ligt dus precies bij mijn maag
babydean, wat schatig. Leuke foto's heb je, ik ben jaloers op je. Bij mijn pretecho konden we bijna niks zien omdat ze met haar gezicht in de placent lag.
Hoi meiden Ik heb hoop pagina's bijgelezen! Ik ben ook erg aan middagdutje toe. Gisterenavond rond 21 uur ben ik in slaap gevallen, kon er niets meer...erg he. Autorijden kan nog wel, maar het lopen word ik sneller moe. Ik merk als ik ga lopen, krijg ik harde buik van. Jullie ook? Ja ik heb ook last van schaamstreek als hij tegenaan schopt. Ook tegen mijn ribben, maar het hoort ook wel bij. Daar heb ik wel voor over Ik heb tot nu toe nog geen last van maagzuur gehad. Nu snap ik waarom het tijdschrift Wij jonge ouders pas later zal komen, door 2 nummers in 1 (7/8). Nog 2 weekjes wachten... Vanavond gaan Jeroen en ik om 19 uur naar de verloskundige voor controle. Ik ga haar zeker vertellen dat ik niet meer kan volhouden met 8 urige werkdag in 4 dagen, of ik bv naar 5 a 6 urige werkdag kan werken. Bij wie kan ik zgn. verklaring krijgen en aantonen bij de personeelszaken op mijn werk. Ik heb echt behoefte aan middagdutje, want ik word heel vaak suf en slaperig achter het stuur als ik naar huis ga rijden. Volgende week schijnt het nog heter worden Dat betekent dat ik zeker sneller moe zal worden.... Leuke foto's van Ewout, Mouschy! Ik heb alleen tattoo op mijn onderrug en op mijn linkerduim. Maar nooit piercing gehad omdat ik allergie heb voor nikkel en zo, dus heb alleen maar 2 gaatjes per oor Ik geloof dat ik alles heb verteld.... en hou jullie wel op de hoogte van VK vanavond, oke. Liefs xxx
Hi Meiden moet nog een kwartier en ik krijg toch weer krampjes! Maar boven niet onder ppfff Morgen even vragen bij de VK wat dat is.. Weet ook niet of het mijn darmen zijn, weet mijn god niet waar die zich nu bevinden en mijn maag
@babydean: jeetje, is het zo simpel te vinden... shame on me. Wat heeft je beebje lieve wangetjes! Mooie foto's hoor!
Hey meiden, Wat kleppen jullie veel! Zal proberen op iedereen te reageren! Babydean: Mooie 3 d foto's zeg! Miranda: Succes bij VK vanavond Pomme: Mishandeld? Is nog zacht uitgedrukt Bij me ribben zitten al meerdere blauwe plekke, mijn kind kan ook niet meer in de hoogte groeien zit al op de max MissX: Iedereen lijkt wel weer moe te zijn! Hoop dat je na je werk weer ff bij kan tanken! Mouschy: Leuke foto's zeg! @ all: Hoe onthouden jullie allemaal wat er geschreven is ik kijk nu hieronder maar dat gaat al niet meer verder en ik weet het gewoon niet meer Dus Sorry als ik iets bne vergeten vergeef me Gister bij vk geweest alles was weer goed koppie nu beneden billen in me rib(vandaar blauwe plekken ) weegschaal was stuk hahaha Kind kan nu alleen nog maar naar voren groeien. En ze schatte het op ruim 7 pond. En het kreeg net heel goed nieuws me vriend mag eerder naar huis toe komen, zodat we nog ff aan elkaar kunnen wennne voordat de kleine komt, dat leek ze daar wel slim, en omdat ik het zo zwaar heb en nog zwaarder krijg in me eentje. Hij komt nu 12 augustus terug volgends de planning liefs rian
Lees net een mailtje van pampers bij 31 weken zwanger, daarin staat dat meloen ook helpt tegen zure oprispingen. Mocht het niet helpen, ik vind ze heerlijk. Rian, lekker dat je vriend eerder thuis komt. Miranda, ik werk ook halve dagen maar heb dat via de bedrijfsarts geregeld, die deed daar niet moeilijk over en ze vroegen ook niet naar een bewijs van de verloskundige ofzo. Bij je leidinggevende zeggen dat je het niet meer volhoudt hele dagen werken.
Rian, lekker zeg dat je mannetje eerder thuiskomt, nu weet je zeker dat hij in iedergeval bij de bevalling kan zijn. Aftellen! Liefs Moons
Bedankt meiden! Ja inplaats van dat ik 8 weken hoef te wachten zijn het er opeens 4 gewordne gaat dan wel opeens hard en zenuwachtig dat ik al ben lijkt net of ik hem opnieuw ga ontmoeten hahaha Meloen ja dat is ontzettend lekker nooit verkeerd om te proberen toch berbel liefs rian
Hoi allemaal, @Rian: Wat een super nieuws zeg dat je mannetje eerder thuis komt. Heerlijke gedachte. @Miranda: Veel succes bij de VK vanavond. @Mamadean: mooie 3d foto's van jullie uk. Erg schattig. @Moushy: mooie foto's hoor van jullie 3tjes en ook van Ewout natuurlijk. Hij is wel een echt fotomodel aan het worden, hij ziet er altijd zo schattig uit op de foto. @MissX: hier ook moe hoor. Kan vooral na het eten een tukkie doen. Dus maar vroeg naar bed 's avonds dat helpt. @Marsab: super gave kamer zeg. Mijn complimenten. @all: sorry als ik iemand ben vergeten. Hier alles goed. Wij zijn heerlijk aan het genieten van onze vakantie in NL. En we kunnen nog niet te veel klagen over het weer moet ik zeggen. Hier in NoordHolland valt het nog allemaal mee. Nu maar hopen dat het aankomend weekend mooi wordt, dan gaan we lang weekend naar Drenthe in een Huisje. Heerlijk de natuur in met de familie. Vandaag trouwens de Prenatal blije doos opgehaald, helemaal super. Zitten erg leuke en nuttige dingetjes in. Gister de zwangerschapsdoos bij Etos opgehaald, die was wel een stuk minder. Maar ach toch wel leuk om iets te krijgen toch. Nu alleen nog de doos bij de babydump, daar willen Marc en ik ook nog kijken en wat kleine spulletjes kopen die we in Dubai niet kunnen vinden. Dus we hebben het nog druk. Groetjes, Patries
@Babydean: wat een mooie 3dfoto's! Jullie ventje heeft gewoon echt al lekkere bolle wangetjes: lief! @Miranda: zou ook via je leidinggevende naar de bedrijfsarts gaan, die moet dat namelijk regelen, je bent dan gewoon gedeeltelijk ziek. het is niet anders, gewoon aan jezelf denken hoor! Denk zelf uberhaupt niet langer dan twee-drie weken meer te werken. @Patries: wat heerlijk he, al die gratis cadeaus! kreeg hier vandaag de blijedoosuitnodiging binnen! Lekker genieten in NL, hoelang blijven jullie nog? @Rian: wat SUPER voor jullie dat je ventje eerder thuiskomt! Echt wat om naar uit te kijken, aftellen! @Berbel: ooh dat van die meloen ga ik ook maar eens proberen! Jammie!