@Joepie: hoe lang duurt die kramp bij jou dan? Ik heb het vandaag weer een paar keer gehad..... moet maandag naar de VK en zal het ook eens vragen... maar misschien is het wel uk die probeert te draaien in de steeds kleinere ruimte....
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN, + 9kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +17kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE Sema: VERRASSING uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig) Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +13 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +9 kg, 1/4nx, 142/83, Hb 7,1 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING, +15 kg Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +13 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +12 kg, bv, tb, geen verlof Mariella: JONGEN , +6 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +11 kg, bv, zh, 24 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +7 kg Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +8 kg bv, thuisbevalling, 30 aug verlof uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 17 JONGENS 16 MEISJES 14 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Totaal geboren 1 JONGEN 1 MEISJES Agenda 13 Juli; Mouschy VK Controle 17 Juli: Saskia VK controle + echo 17 Juli: Maart VK controle 17 Juli: Babydean VK Controle (12.00 uur) 18 Juli: Rootje VK controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 23 Juli: Zoë VK controle 24 Juli: jessica24 ZH gyn controle 25 Juli: Marsab VK controle 25 Juli: Noor echo + verpleegkundige 28 Juli: Patries Gyn controle 30 Juli: Edokid VK controle 2 augustus miranda040172 VK controle 2 augustus: Noor gyn 9 augustus: Noor echo + gyn 13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle
noor28: ik bel ook nooit en ze wonen ongeveer half uurtje van me af. en ze komen gelukkig nooit langs zonder te bellen. en als ze een keertje komen dan zijn ze binnen anderhalf uur weer vertrokken. ze zijn niet slecht ofzo maar kan er gewoon even niet meer tegen zal ook wel door mijn hormonen komen dat ik wat pittegergekruid ben dan anders. birgitte: als ik kramp is het meestal als ik op bed lig en dan echt boven in mijn buik maar het is dan net of ik naar het toilet moet maar er komt niet. het duurt denk ik wel een kwartier. maar heb dan ook wel zweet op mijn voorhoofd zo pijnlijk vind ik het. maar volgend de vk was het dus dat de baby anders ging liggen.
@joepie: ik heb het nu twee dagen achter elkaar gehad op mijn werk en dan duurt het ook wel een kwartier tot een half uur.... inderdaad met name bovenin... soms helpt de wc inderdaad.... hihihi.... maar het kan dus uk zijn die zich probeert te draaien maar dat wil niet meer zo makkelijk......
ik heb het tot nu toe 1x gehad gelukkig. uk krijgt wel steeds minder ruimte om te draaien en die van mij is nog al beweegelijk. dus weet niet precies wat het is. vanavond hebben we trouwringen uitgezocht maar moeilijk hoor. we wilden graag twee kleurig hebben. en het moet niet zo vreselijk duur zijn.
Goedemorgen Dames! ik ben hier vol spanning aan het wachten op het kamertje.... ben bijna net zo opgewonden als een kind in een speelgoedwinkel Noor: kan me goed voorstellen dat het al behoorlijk zwaar wordt, als ik 1 dag te veel heb gedaan ben ik de dag erna al doodmoe laat staan dat je er 2 draagt. Joepie: fijn dat je weer door de apk bent gekomen! Over schoonmoeders bellen gesproken: doe ik ook nooit. Vind ze wel aardig maar heb gewoon niets te zeggen. Zelf belt ze trouwens ook nooit, ze woont op 5 min rijden en komt dus altijd gewoon binnenvallen Ze weet het ook altijd zo uit te rekenen dat ze dat doet als er niet is schoongemaakt... heel irri!
Ik sta nog niet tussen de uitgerkende lijst. 27-09-2007 van een meisje Afspraken: 16de weer suiker prikken 17de weer naar de gyn en groeiecho 18de een weekje vakantie Joepie & brigitte wat vervelend die krampen, ik ken het gelukkig niet! hoop dat het snel wat minder wordt! han : Wat leuk zeg op de kamer wachten Hier is hij al helemaal klaar gelukkig! Pomme : Ja vind dat ze al een aantal weken leuke kortingen hebben! Noor28 : Ja pronk zeker met die buik, al zit ie ook wel met alles in de weg nu
han, super, ook het kamertje! Leuk he! Ik ben vandaag precies 30 weken zwanger, jeeey! Kan ik ook beginnen met aftellen!
Hallo Allemaal Mooie buik Maart.. Hier gaat het goed. 2 dagen verder en ik ben erg blij dat ze alles hebben opgeruimd. Het zijn maar spullen, hoe kan een mens veranderen he in 2 dagen hahaha. Begon me ook wel schuldig te voelen hoor, Mijn schoonouders doen zooo veel voor ons! En mijn vriend wou me gewoon verassen met het resultaat.. Nog 1 dagje en dan lekker weekend en dan zal mijn laatste week ingaan voor verlof. Ik kijk er zo erg naar uit. Hoop dat internet voor die tijd bij ons thuis is aangelsoten! XXX
Goeie morgen meiden @han, leuk! @maart en prisenkids, mooie buiken. @Noor, nog evn meid en je kan lekker van je rust genieten! @miss x, lekker geniet er van. En meiden bedankt voor het schrijven in Zara's gastenboek Het is gister erg leuk geweest, gelukkig niet zo veel visite gehad, vanmiddag komen er ook nog wat familie, is toch nog druk voor zo'n kleine meid (en voor mama!) Lekker gesmult van dr taart, en veel cadeautjes gehad, oa een poppenwagen, boekjes, krijtjes en een kleurboek en kleding. Bij de vk was alles goed, ben weer 2kilo aangekomen weeg nu 79 Bloeddruk was 110/65, hartje weer gehoord, lijkt wel een galloperend paard... M'n dochter zat vol bewondering te kijken toen de vk aan m'n buik zat, hoofdje ligt nog steeds beneden, dus ook een beurs gevoel van onderen en indd niet lang mn plas ophouden. Kontje lag rechts boven, maar ze draait nog al dus ze kan nog wel lekker draaien Over twee weken weer terug, na de gyn. Word weer warm van het weekend hopelijk geen last van onze arme voetjes maar denk het wel! jessica
Net nog even snel bloed laten prikken. Was ik gewoon vergeten om te doen! Zal wel het zwangerschapsdementie zijn (ja mooi excuus is dat joh!) Ik heb die brief al een paar weken in huis liggen....oeps! Maar goed, het is nu gebeurd gelukkig. Maart, mooie buik hoor! Miss x: fijn dat je je er nu beter over voelt! idd jessica, warm weer dit weekend! wel leuk, maar hopelijk niet té zwaar voor ons!
boel moet ik weer gaan lezen....doe ik straks op mijn gemakkie... ben zo moe ..wordt met hoofdpijn wakker s'morgens en heb het idee dat ik elk moment kan bevallen? zo raar maar goed hopelijk wacht het pinda'tje nog even 5 weken.... krampen veel harde buiken en terwijl ik al bijna niks doe ....en inmiddels 17 kilo zwaarder....en weer paar foto's rijker in albumpje fijn om te zien dat het verder met iedereen goed gaat....(na omstandigheden dan he)
hey meiden, Jessica: Sorry Sorrry Sorry Nog gefeliciteerd met je kleine meid! Zat eergisteren hele tijd niet vergeten te feliciteren en wat doe ik ik vergeet het Saskia: Zie net in de lounge dat je jarig bent vandaag gefeliciteerd! Kelly: Balen zeg heb je al aan vk gevraagd wat het kan zijn? Mooi buikje trouwens! Marsab: Ach je hebt het teminste nog wel gedaan toch! Miss X: Fijn dat je je weer beter voelt! En straks lekker verlof! Han: Wat fijn zeg dat het kamertje komt vandaag! Wanneer ga je nu alles klaarmaken en neerzetten? Joepie: Succes met ringen zoeken hoop dat je wat moois kan vinden! Pomme: En nog wat gekocht? Noor: Mooie buik zeg! Wanneer verwachten ze dat je gaat bevallen en wil je gewoon een natuurlijke bevalling?
nou ze hebben de spulletjes gebracht. En wat denken jullie ...... Geen kinderwagen! Ik ontplof zowat groetjes las