september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente

He bah, hier zou ik ook helemaal niet goed van worden.
    Je hoort wel vaker zulke verhalen over de baby-dump he!
    Ja wij hebben het kamertje er ook vandaan hoor! ;)

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN
    Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland
    Zoƫ: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55
    Miss X: MEISJE, +18kg, bv, zh, 20 Juli verlof
    Marjannie: MEISJE
    Sema: VERRASSING

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig)

Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof
    Virginie: JONGEN, +10 kg

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof
    Danique: VERRASSING
    Sophie: MEISJE

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +9 kg, 1/4nx, 142/83, Hb 7,1 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof
    kelly33 : VERRASSING, +17 kg
    Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard
    Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE
    Seetje: JONGEN
    Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak)

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE

uitgerekend 10 september
    Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +14 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama
    Mariella: JONGEN , +6 kg

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE
    Sas25: MEISJE

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Triez: JONGEN

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +11 kg, bv, zh, 24 augustus verlof

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni
    Modo: JONGEN
    Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +7 kg
    Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +8 kg, bv, thuisbevalling, 30 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE

uitgerekend 29 september
    Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    17 JONGENS
    16 MEISJES
    14 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Totaal geboren

1 JONGEN
    1 MEISJES

Agenda

16 Juli; PrisEnKids Suiker prikken
    17 Juli: Saskia VK controle + echo
    17 Juli: Maart VK controle
    17 Juli: Babydean VK Controle (12.00 uur)
    17 Juli; PrisEnKids gyn groeiecho
    18 Juli: Rootje VK controle
    19 Juli: miranda040172 pretecho
    19 juli: Han VK controle
    23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle
    23 Juli: Zoƫ VK controle
    24 Juli: jessica24 ZH gyn controle en vk controle
    25 Juli: Marsab VK controle
    25 Juli: Noor echo + verpleegkundige
    28 Juli: Patries Gyn controle
    30 Juli: Edokid VK controle
    2 augustus miranda040172 VK controle
    2 augustus: Noor gyn
    3 augustus Mouschy VK Controle
    9 augustus: Noor echo + gyn
    13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle
    [/quote]

Zo weer ff lijst geupdate met de nieuwe datum voor de VK.

Ik ben vanmorgen bij de VK geweest. Ik heb weer ff een super snelle echo gehad, en de baby ligt nu mooi met het hoofdje naar beneden en het kontje omhoog, en de beentjes liggen naar links vanaf mij gezien. Dus helemaal goed! Wat ben ik blij zeg! Was nog ff spannend want van de week lag hij nog helemaal overdwars.... Nu nog indalen en dan zijn we helemaal bij! Maar goed, ik staar me daar maar niet op blind want Ewout is verschillende keren ingedaald geweest en ook weer terug gegaan toen...
    Mijn bloeddruk was ook goed, en mijn gewicht ook. Dus alles is goed gekeurd.
    Ik mag over 3 weken weer terug komen op 3 Augustus! :D

3. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    wat een heerlijk weertje zo hoeft niet warmer dit is mooi genoeg. lekker windje erbij.

hier ook een druk babytje als ik ga zitten achter de laptop dan zit ik wat inelkaar en dan drukt er steeds wat tegen mijn ribben. dan moet ik even weer een andere houding.
    vanavond kraamvisite bij mijn nicht heb er wel zin in. z`n lief klein babytje op schoot. ben benieuwd hoe die van mij daar op reageert.

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    wij hebben gelukkig geen slechte ervaring met baby-dump. Ze waren wel vergeten de voetenzak af te leveren bij de rest van de bestelling maar 2 dagen later werd ie al netjes nageleverd

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ben inmiddels ongeveer 13 kg aangekomen... maar een paar kilootjes kwamen ook van het lekkere eten tijdens de vakantie... sinds we terug zijn nog niet verder aangekomen (en in de vakantie 2-3 kilo)....

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben bang om volgende week weer op de weegschaal te gaan staan.... wil niet weten hoe veel ik aangekomen ben :(

We hebben nu alles helemaal klaar, was wel ontzettend veel werk. Ik ben nu zooo ontzettend moe, was de afgelopen dagen toch al niet fit en nu is t helemaal erg. Morgen gaan we uitgebreid shoppen om de babykamer helemaal klaar te maken en dan volgen ook de foto's

Las: das idd heel erg balen, zou er ook ongelofelijk kwaad van worden. Wij hebben onze kamer ook van de babydump en geen problemen gelukkig. Hebben nu ook de wagen en autostoel staan.

Saskia: gefeliciteerd!

Iedereen die ik vergeten ben: sorry sorry sorry! probeer het echt zo veel mogelijk bij te houden maar ik ben echt te moe! kan ook niet zo ver teruglezen.

7. Ddp

Ddp Niet meer actief

Hallo dames!

Nou, heb alles weer bijgelezen! Moest vanmiddag werken! Nu nog maar 2 keer en dan begint mn verlof, joehoe!

Edokid: Wat herken ik me in je verhaal over die hormonen! Dat is iets waar ik ook nogal last van heb, dat ik mezelf gewoon niet meer herken soms. Vooral als ik boos word op mn vriend... :oops:
    En bij mij komt het ook deels van de vermoeidheid, door de lage bloeddruk ben ik heel moe en 's nachts slaap ik niet hahaha.

Han: En is je kamertje er al? Druk aan het inrichten? Gaaf hoor!

Las: Wat balen ofniet van de kinderwagen! Dat hadden wij dus net zo! Er werd ons gezegd 6 wkn levertijd, nou voor mn gevoel wacht ik al 60 weken haha! Maaaar het einde komt in zicht, hij moet er nu 17 juli bijzitten, zoniet.....dan ga ik ook ontploffen vrees ik!
    Heb je toevallig ook de bugaboo met spijkerstof?

Saskia: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ennuh wat die boksbal betreft, hier nog zo eentje! :D

Gefeli voor degenen die allemaal weer door de APK heen zijn gekomen hihi! En voor iedereen die ik vergeten ben, sorry!

Wij gaan zo lekker patatjes eten, jammie! :D

8. Ddp

Ddp Niet meer actief

Han: Was denk ik druk aan het typen toen jij je berichtje plaatste....

Mn antwoord heb ik dus al gelijk haha! Gaaf hoor dat het nu bijna af is!
    Heb je al foto's? Lekker rustig aan doen vanaaf!

9. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Manlief heeft de commode inelkaar gezet. Een mooie rode, die nu tegen een zacht oranje muur aanstaat, heel hip! Kamertje gaat nu echt ergens op lijken.

ps: Ben ƩƩn van de weinigen die de kamer nog NIET af heeft ;)

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Rian: tweelingen komen meestal wat eerder. Wat zeg maar 40 weken is bij een 1-ling, is 37 weken bij een 2-ling. Hoop dat ik ze tot die tijd lekker bij me mag houden! (en daarna zal ik het waarschijnlijk zo zat zijn dat ik hoop dat de bavalling zsm begint ;)) Hoop op een natuurlijke bevalling, dat scheelt natuurlijk een hoop toestanden. Een keizersnede is toch een zware operatie en je hoeft per slot van rekening maar 1 keer ontsluiting te krijgen en het schijnt dat het persen bij nummer 2 niet zoveel voorstelt, die "floept"er bij wijze van spreken bijna achteraan. Als ze nu netjes blijven liggen met de koppies naar beneden, dan is dat natuurlijk een supermooi uitgangspunt voor een natuurlijke bevalling! Dus daar hoop ik allemaal op!

@Joyce: ik heb na de bevalling van mijn dochter de bewegingen in mijn buik best wel gemist!

@Pomme: hier kamertje ook nog niet af :cry: Wel al een heel stuk gevorderd met de plafondafwerking, daarna de meubeltjes in elkaar!

@Han: lekker genieten van het kamertje!

@Joepie/Saskia: hier ook zo'n enorm drukke buik!

@Mouschy: top dat jullie ventje met z'n koppie naar beneden ligt! Nu idd hopen dat dat zo blijft!

Een collega van een andere afdeling is ook in verwachting van een 2ling en zij heeft een junglekamer in gedachten. Jullie nog suggesties waar leuke schilderijtjes/accecoires te koop zijn?

Alle andere meiden: alles goed? Lekker vrij het weekend?

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN
    Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland
    Zoƫ: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55
    Miss X: MEISJE, +18kg, bv, zh, 20 Juli verlof
    Marjannie: MEISJE
    Sema: VERRASSING

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig)

Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof
    Virginie: JONGEN, +10 kg

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof
    Danique: VERRASSING
    Sophie: MEISJE

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +9 kg, 1/4nx, 142/83, Hb 7,1 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof
    kelly33 : VERRASSING, +17 kg
    Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard
    Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE
    Seetje: JONGEN
    Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak)

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE

uitgerekend 10 september
    Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +14 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama
    Mariella: JONGEN , +6 kg

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE
    Sas25: MEISJE

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Triez: JONGEN

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +13 kg, bv, zh, 24 augustus verlof

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni
    Modo: JONGEN
    Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +7 kg
    Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +8 kg, bv, thuisbevalling, 30 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE

uitgerekend 29 september
    Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    17 JONGENS
    16 MEISJES
    14 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Totaal geboren

1 JONGEN
    1 MEISJES

Agenda

16 Juli; PrisEnKids Suiker prikken
    17 Juli: Saskia VK controle + echo
    17 Juli: Maart VK controle
    17 Juli: Babydean VK Controle (12.00 uur)
    17 Juli; PrisEnKids gyn groeiecho
    18 Juli: Rootje VK controle
    19 Juli: miranda040172 pretecho
    19 juli: Han VK controle
    23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle
    23 Juli: Zoƫ VK controle
    24 Juli: jessica24 ZH gyn controle en vk controle
    25 Juli: Marsab VK controle
    25 Juli: Noor echo + verpleegkundige
    28 Juli: Patries Gyn controle
    30 Juli: Edokid VK controle
    2 augustus miranda040172 VK controle
    2 augustus: Noor gyn
    3 augustus Mouschy VK Controle
    9 augustus: Noor echo + gyn
    13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi allemaal,

Ik ben 2 kg aangekomen, vanwaar het lijst.

Ik ben 2 dagen niet op forum geweest, moet al meteen 8 pagina's bijlezen. Erg leuk!

Het heeft me wel goed geholpen met het middagdutje meteen na mijn werk, waardoor ik 's avonds lekker fit ben.
    Dat betekent ook dat de verlofplanning in de war komt, dus de kans bestaat dat ik eerder moet werken na de verlof/vakantie. Desnoods neem ik wat nieuwe verlofdagen op zodat ik toch maar de laatste week van januari ga werken ivm kinderopvang (ook al staan we nog opde wachtlijst).

Afgelopen donderdagavond is geslaagd om de vitrage en gordijnen te kopen, alleen zijn de gordijnen niet op voorraad. Hopelijk kan er binnen 1 week afgehaald worden, dan wordt het eindelijk ophangen (gordijnstok moet nog gekocht worden). De klamboe tegen de muggen voor de ledikant moet nog gekocht worden en nog wat dingetjes, dan kan ik aan de slag gaan zoals kleertjes, lakens, etc. wassen en in de kastjes opbergen! :)

@ MissX: ik snap je goed, ik bewaar ook altijd van alles. Soms moet ik echt een knoop omdraaien om de troep weg te gooien waar ik al jaren niet meer in keek. Ik snap je wel dat jij het liever zelf wilt uitzoeken.

@ PrisEnKids: welkom!

@ Pooh79: je moet rustig aan doen! Neem wat meer rust...!

@ Zoe84: graag gedaan van het lijstje.

@ las28: een leuke banner met je ukkietje op de 3D.
    Op donderdag a.s. hebben we de pretecho, zo nieuwsgierig en spannend allemaal.

@ jessica24: voor je dochter zara heb ik in de gastenboek ingevuld.

@ rian: klote van je buren, als ze last van hebben, gaan ze maar lekkerr weg! Top dat je man volgende maand eindelijk naar huis komt, jippie!

mocht ik iemand vergeten, sorry...maar ik denk wel aan jullie :)

Gisterenavond beviel onze vriendin een zoontje, genaamd Reno, in het ziekenhuis. Ze heeft zo lang aan het puffen, ze was bijna opgegeven, en toch gelukt. Gisterenavond rond 19.38 uur is hij geboren in het AMC op de vrijdag de 13! Ze maken allebei goed en blijven wel overnachten (dus vannacht). Ze mogen vandaag naar huis gaan!
    Ik weet nog toen ze in december kwamen vertellen dat ze in verwachting was, maar nooit gedacht dat we ook aan de beurt waren. Want we wilden nog hiermee wachten.
    In januari gingen we het proberen, we zullen het zien of het meteen raak was. op 1 januari was het meteen raak...zo grappig allemaal.

Wel was ik in september 2005 zwanger geweest van een tweeling. Ongepland zwanger en per ongeluk, ik was ook nog vrijgezel. Ik had alleen toen een vaste minnaar. Hij is een stuk jonger dan ik, en wilde geen vader worden. Dat was voor mij echt zenuwslopend periode met zo'n vol twijfels en zo.
    Op een dag in oktober verloor ik wat bloed, wat aanduidde op een beginnende miskraam. De huisarts bevestigde dat omdat mn baarmoedermond open begint te worden.
    Ik verloor een vruchtje in de wc, ik moest hem wel oprapen in de glas stoppen om aan gyneacoloog laten te zien.
    Hij was wel met mij meegegaan naar het ziekenhuis voor steun (ook al wilt hij niet vader worden, maar ik was echt blij met zijn steun ondanks alles). Inwendig echo, het bleek dat ik nog steeds zwanger ben van de andere vrucht. Ik was toen 7 weken zwanger. Maar ik blijf nog steeds veel vloeien...ze hadden geen idee waarom het zo was. Ze hadden zoiets nog nooit zo gezien.
    op een avond zat ik lekker tv kijken en ineens lag er enorme bloedplas op mijn witte bank, ik wist meteen dat het niet goed was. ik werd snel naar het ziekenhuis gebracht voor ter observatie. De volgende ochtend hebben ze besloten dat er een curretage bij me snel moest plaatsvinden. Ik was echt moederziel alleen, want ik had mijn moeder helemaal niets ingelicht want ik schaam zo vreselijk. Mijn vriendinnen zijn wel opde hoogte, maar ik mis steun. Ik was doodsbang voor de narcose en zo, wat het nooit in mijn leven is gebeurd.
    Toen ik na de narcose bijkwam, (de curretage is binnen een half uur gebeurd), zei de zuster dat het goed gaat met mij en alles is eruit. Want anders had ik niet meer geleefd door extreem bloedverlies. Dat zou slecht zijn voor mijn hart (kans op hartstilstand). Ik had geluk.
    Toen ik wakker was in de uitslaapkamer, kwam mijn minnaar bij me.
    Later in de middag mocht ik naar huis gaan.
    De weken erna heb ik alleen maar lopen janken, het was echt een dieptepunt van mijn leven. Was 10 kg afgevallen door het verdriet en zo.
    Ik heb uiteindelijk aan mijn moeder en zus verteld, ze schrokken erg, ze stonden toch voor me klaar en zeiden dat ik niet hoefde schamen. Ik had zo spijt van dat ze in die periode niet bij me waren.
    Ik heb ervan geleerd.
    Ik was 3 maanden in de ziektewet.
    In januari 2006 krabbelde ik weer meteen op. Twee maanden later ontmoet ik mijn huidige partner. Hij wilt zo graag kinderen en is wel geschrokken van mijn verhaal, maar begreep het goed. Tot eind van vorig jaar begon het weer te kriebelen.
    ik ben blij dat ik zwanger ben van Jeroen, omdat het zeer gewenste kind is.
    Wel was ik in de eerste 2 maanden in angst gezeten, ik was bang voor herhaling.
    Gelukkig is tot nu toe goed gegaan. ik heb het idee dat ons wondertje weet dat ze straks een leuke ouders als wij krijgt.

Ik weet niet waarom ik jullie het vertel, maar ik moest gewoon even kwijt.
    Ook al heb ik het goed verwerkt en ik heb ook enige echofoto van mijn "eerste" kind. En ook ander foto van verloren vruchtje. Zo raar allemaal.
    Soms denk ik weleens aan de eerste als hij of zij had nog geleefd, was die nu 1 jaar is geworden.

Maar goed, het leven gaat weer verder met nieuwe kansen, toch!
    Sorry dat het lang is geworden....

Dikke kus!

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Jeetje Miranda, heftig verhaal zeg. Gelukkig gaat nu alles goed en kunnen jullie samen van dit nieuwe wondertje genieten.

Liefs Moons

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Joepie, 30 weken vandaag, en jij ook Miranda, we lopen gelijk!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    wat een verhaal Miranda, ben er stil van...
    Wat geweldig dat je nu een man hebt die er net als jij volledig voor wil gaan!
    Geniet van je 2 mannen! ;)

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje miranda idd heel heftig. Kan me heel goed voorstellen dat je die eerste periode heel onzeker moet zijn geweest en dat je nu soms nog aan je andere kleintjes moet denken, is allemaal niet nix.

Hele dikke knuf!

17. Ddp

Ddp Niet meer actief

Woow wat een verhaal Miranda....dat is niet niks!
    Gelukkig dat je er nu van kan genieten!

Ik werk in een winkel, dus ik kom buiten werk ook wel eens klanten tegen natuurlijk....
    Nou kwam ik gister een vrouwtje tegen die een tijdje trug in de winkel was en toen net zo ver zwanger was als mij van een tweeling.
    Nou gister zag ik haar....buik weg! Ik schrok er toch eigenlijk best wel van! Hoewel het natuurlijk ook heel goed kan dat de tweeling al geboren is....maar schrok toch wel ff.

Ik ga even klagen hoor dames.....ik ben toch wel zoooo onwijs moe vandaag! Niet te geloven! Ben nog te moe om uit mn ogen te kijken haha.
    Hebben we vanmiddag ook nog een feest. :confused:

Iedereen een fijne zonnige dag gewenst! :D

18. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mirande, wat een verdrietig verhaal zeg. Ben er ook helemaal stil van. Je heb een moeilijke periode meegemaakt maar gelukkig is die nu afgesloten. Gelukkig gaat het nu wel goed.

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jeetje Miranda, heftig verhaal!
    Gelukkig zijn nu de omstandigheden wel goed en gaan jullie samen helemaal voor dit kindje! Kan me wel indenken dat het af en toe best verwarrend is om weer zwanger te zijn!

20. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Las28: Die zwager lijkt me gewoon een gevalletje van: GET A LIFE?Heeft ie gewoon een bord voor zijn kop?balen ook van je kinderwagen, kan je het weer niet afstrepen op je lijstje, weer iets wat in je achterhoofd blijft hangen...

Rian: Wat een schijtburen, nooit gehoord van tolerantie,begrip, beschaafdheid?Je bent een sterke meid dat je alleen bent met je zoontje en je hondje en je huis etc. DUS!je kunt trots op jezelf zijn! Onze buurman is Joop van zijl, misschien jullie wel bekend van het nieuws vroeger?nooit last van... De andere kant zijn 84 en stokdoof, maar ze rijden nog wel auto en hoe!Anyways, je kunt het treffen, maar ook niet, je gaat verhuizen en je mannetje komt thuis, er is hoop!

Pomme: had je nog iets leuks gekocht bij de prenatal? Ik ben donderdag de blije doos daar wezen ophalen en heb een aankleedkussenhoes aangeschaft, verders zag ik niets leuks...

Deel Deze Pagina