september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Miranda: wat een verhaal zeg...ik ben er stil van...het zal je maar gebeuren en ook alleen, het is al zo vreemd in een ziekenhuis en onder narcose, wat zal jij je eenzaam hebben gevoeld, en dan je vruchtje opvangen in een glas, vreselijk, things we have to do...

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey meiden ;)

@Miranda, jee meis begrijp wat je gevoeld moet hebben, ik heb in okt vorig jaar een mk gehad, met bijna 6 weken ...
    Jou verhaal is heftig zeg, zonder steun :( gelukkig gaat het nu top geniet indd van je mannetjes ;)

@zoe, :) heb ik nou ook loop al de hele dag te gapen ;) heb vanmiddag een tukkie gedaan.

@mouschy, hoop ook dat het zo blijft ;) die van mij ligt ook nog ''steeds'' benden ;)

Vandaag een foto reportage gehad bij V&D (portrait place) en Zara wilde niet meewerken :( nou was ze ook moe, dus denk dat het daaraan lag.
    Er zijn twee foto's van Zara en mij samen genomen, en twee met mannetje.
    In totaal 6 foto's, wat denk je hoe duur.... 169 euro :confused:
    De 28ste gaan we bekijken welke we willen, en we krijgen er 1 gratis, dus bekijken of ze mooi zijn anders neem ik er alleen 1 of twee :(

Heb hele erge last van m'n verstands kies :( echt een lekker moment om door te komen :( )
    Verleden jaar is er al 1 uitgehaald rechts beneden, en nu dus de linker ggrrr (klaag klaag)

jessica

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik begrijp jou ook goed, nu kunnen we ervan genieten met nu wat we hebben net als voor de anderen! :)

Vervelend voor je verstandskies :cry:

Dank voor jullie medeleven, erg lief van jullie. Ach ik wou 't even gewoon kwijt. Het doet me goed om dit met jullie te delen...lifes goed on ;)

Over een half uurtje gaan we op een kleine passen van mijn beste vriend. Die knulletje is bijna 5 jaar (pas op 17 september a.s.) Hij heet Daylon.

Nog een fijne avond allemaal, dikke kus X

p.s. ben blij dat het hier in Noord Holland vaker bewolkt is, dat het wel warm is. Ben grotendeels binnengebleven.

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Jeetje Miranda, wat een heftig verhaal. Vreselijk dat je toen zoveel verdriet "alleen" hebt moeten doorstaan, en ik begrijp als geen ander dat je regelmatig terug denkt aan toen. Wel fijn dat je toch een tastbare herinnering hebt met de echofoto en de foto van je verloren vruchtje. Die tastbare herinneringen helpen je toch. Dat merk ik zelf ook.

(voor het geval je het nog niet wist: ons eerste kindje was 24 weken toen hij geboren werd en overleed. De bevalling is toen ingeleid omdat ze bij de 20-weken echo diverse aangeboren afwijkingen constateerden die (zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen) niet met het leven verenigbaar waren.)

Ondanks dat we nu heel erg genieten van dit nieuwe wondertje vergelijk je toch wel eens, en denk je ook hoe het anders zou zijn nu.

Hier verder alles z'n gangetje. Heel rustig aan! Moet ook wel, want ik ben nog regelmatig duizelig en "raar" in m'n hoofd. Inmiddels lukt het me ook aardig om het zo rustig aan te doen. Iedere middag even slapen en zo ;) Verder voel ik me momenteel als een skippybal die veel te hard is opgeblazen. Herkennen jullie dat?

By the way: hebben jullie mannen ook nieuwe "koosnaampjes" voor jullie sinds je zwanger bent? Nou, hier de mijne: "zwelgje". Idd, naar het draakje uit Olie B. Bommel :rolleyes: Omdat ik "best wel een draakje ben nu ik zwanger ben, maar wel een lief draakje" :oops:
    Eens kijken of ik er een leuke avatar van kan vinden :D

Nou meiden, geniet nog van het weekend en tot gauw!

greetz,
    pooh

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Miranda, wat een afschuwelijke ervaring moet dat zijn geweest en zo eenzaam :cry:

Een hele dikke knuffel en heel veel geluk voor jullie
    x Sophie

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik geloof dat ik erg veel geluk heb met onze bugaboo. Negen dagen na bestelling werd ik gebeld dat ie er was. Gisteren opgehaald!
    Wachten is niet leuk :cry: Ik hoop nu dat onze gordijnen beetje opschieten...

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Whahhahahahahahaha die vriend van jou heeft een goeie humor!

We zijn gister uitgebreid gaan shoppen en we hebben nu bijna alles in huis. Het ziet er zooo schattig uit als het helemaal is aangekleed.
    De foto's komen pas als mijn schoonzusje is langsgeweest. Zij zit ook op dit forum en ik vind het niet leuk als ze eerst de foto's hier ziet.

Jessica: ja das vervelend als ze niet mee willen werken, vooral als het ook nog eens zo duur is :( Vaak weten de fotograven er toch nog wel iets van te maken hoor dus hoop voor je dat het heel mooi is geworden.

Zoe: hoe was het op het feest? niet in slaap gevallen :)

Ik zit vandaag ook al weer op 30 weken! wat gaat het ongelofelijk snel zeg! nog 7 weken en ze mag geboren worden, nog 12 en ze is er zeker!

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lieverd, het lijkt mij voor jou erg moeilijk geweest te zijn!
    We mogen erg blij zijn met onze tweede kans om van onze zwangerschap te kunnen genieten.

Ja ik kan nu al niet meer zonder middagdutje doen. Ieder keer merk ik na mijn dutje verder goed kan groeien in mijn buik. Ik begrijp je ook dus wel goed!
    En ook als ik iets wil afspreken ofzo, hou ik rekening mee met de tijd ivm middagdutje, want anders hou ik het niet vol.

We noemen ons kindje in buik "wondertje" of "druktemaker" of "kleine Insane'tje".

@ Sophie: erg lief van je en ook knufs terug :)

9. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Al maanden geleden dat ik hier nog ben komen lezen/schrijven..
    Het gaat nog steeds niet goed met mij... mijn man en ik zijn helaas nog steeds uit elkaar, hij eist nu ook co-ouderschap van ons 4 jarig zoontje dus ook dat zorgt voor de nodige stress en verdriet... Met de baby gaat alles ondanks alles toch redelijk goed, het is een behoorlijk druk kind. Ik ben zelf nog maar 500 gr aangekomen maar dat ligt vast aan de moeilijke situatie... Waar ik wel heel verdrietig om ben is dat ik nog op geen enkel moment heb kunnen genieten van deze zwangerschap, dat maakt mij erg verdrietig want ik weet nu al dat ik die mooie dikke buik in september zal missen...

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pffff, wat een verhaal Miranda! Kan me goed voorstellen dat je een moeilijke periode achter de rug had, jeetje zeg!
    Wij zelf hebben vorig jaar in september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad met 5 weken en heb ook kantje boord gelegen vanwege het vele bloedverlies, dus ik begrijp je heel goed.
    Gelukkig was het bij ons weer binnen 2 maanden raak, wat we natuurlijk nooit gedacht hadden...

Vandaag precies 31 weken! :D
    Wat gaat de tijd toch snel!
    Weten jullie ergens een leuk winkeltje waar je kinderkroonluchters kan kopen voor op de slaapkamer? We zijn ons echt rot aan het zoeken, maar het wil niet echt opschieten. Zo ook met klamboe´s. We hebben er wel een paar gezien, maar zijn nog steeds niet verkocht door die ene.
    Hellup! :(

Iedereen een fijne zondag toegewenst!

PS Miranda, ik sta al op de lijst, maar wil je eraan toevoegen dat ik inmiddels 14 kg ben aangekomen en een thuisbevalling heb gepland.

11. Ddp

Ddp Niet meer actief

Goedemorgen dames! :D

Wat een weertje he?

Han: Ik ben gelukkig niet in slaap gevallen, maar vermoeiend was het wel hoor hahaha! Het feest duurde van 4 tot 12, maar ben eerder naar huis gegaan :oops:

Sophie: Dat is lekker snel zeg met de Bugaboo! Ik moet nog tot woensdag wachten, en dan is tie binnen!(zeggen ze) :D

Joyce: Bij de Xenos heb ik ook wel eens een kroonluchter gezien die met allemaal kleurtjes was.....volgens mij ook echt voor een kinderkamer....maar dan moet je wel net van de kleurtjes houden natuurlijk!

Ronnie: Ook al zo'n verdrietig verhaal :( Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je wel veel sterkte wensen!

Voor iedereen: Geniet lekker van het weer!

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ronnie, heel vervelend situatie. Veel sterkte.

13. PrisEnKids

PrisEnKids Actief lid

11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Zo ik kom alvast afscheid nemen!

Vandaag een dagje alleen thuid dus huisje kuisen en alles inpakken...
    Tussen de jeuk door die steeds erger wordt.

Morgen bloedprikken en daarna verder inpakken en de caravan schoonmaken.

Dinsdag de groeiecho weer en naar de gyn en verder met opruimen en inpakken...

Tja er moet met kids een hoop mee...plus een zh tasje en noem maar op. :oops:

Ik zal proberen dinsdag nog even te komen om de uitslag te vertellen, maar zoniet zet ik het wel op de site van ukkie :

http://zebratje.babyblogs.nl/

Woensdag is het dan zover, vakantie!
    Dus dan ben k er 1 2/ week zoiezo niet ;)
    Dus denk dat ik maandag de 30ste wel weer er ben ;)

Iedereen sterkte, succes en veel plezier in de komende 2 weken ;)

14. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    @miranda: Ik lees nu pas je verhaal Miranda, ja dat was wel vreselijk zeg. Ik ben wel blij voor je dat het nu zo goed gaat en wel met een partner waar je echt kindjes mee wil.

@Pooh: Ach, wat zielig. Lijkt me heel moeilijk want 24 weken is echt al ver in de zwangerschap. Ook voor jou ben ik blij dat het nu goed gaat.

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN
    Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland
    Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55
    Miss X: MEISJE, +18kg, bv, zh, 20 Juli verlof
    Marjannie: MEISJE
    Sema: VERRASSING

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig)

Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof
    Virginie: JONGEN, +10 kg

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof
    Danique: VERRASSING
    Sophie: MEISJE

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +9 kg, 1/4nx, 142/83, Hb 7,1 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof
    kelly33 : VERRASSING, +17 kg
    Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard
    Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE
    Seetje: JONGEN
    Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak)

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE

uitgerekend 10 september
    Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +14 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama
    Mariella: JONGEN , +6 kg

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB
    Sas25: MEISJE

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Triez: JONGEN

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +13 kg, bv, zh, 24 augustus verlof

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni
    Modo: JONGEN
    Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +7 kg
    Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +8 kg, bv, thuisbevalling, 30 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE

uitgerekend 29 september
    Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    17 JONGENS
    16 MEISJES
    14 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Totaal geboren

1 JONGEN
    1 MEISJES

Agenda

16 Juli; PrisEnKids Suiker prikken
    17 Juli: Saskia VK controle + echo
    17 Juli: Maart VK controle
    17 Juli: Babydean VK Controle (12.00 uur)
    17 Juli; PrisEnKids gyn groeiecho
    18 Juli: Rootje VK controle
    19 Juli: miranda040172 pretecho
    19 juli: Han VK controle
    23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle
    23 Juli: Zoë VK controle
    24 Juli: jessica24 ZH gyn controle en vk controle
    25 Juli: Marsab VK controle
    25 Juli: Noor echo + verpleegkundige
    28 Juli: Patries Gyn controle
    30 Juli: Edokid VK controle
    2 augustus miranda040172 VK controle
    2 augustus: Noor gyn
    3 augustus Mouschy VK Controle
    9 augustus: Noor echo + gyn
    13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle

@ Joyce82: dat van jou is bijgewerkt ;)

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Ronnie: wat k*t voor je op dit moment! Heel veel sterkte toegewenst!

@ PrisenKids: succes met alles, hé en tot gauw weer eens op forum ;)

@ joyce82: je hebt geluk gehad dat je destijds op tijd werd geholpen en ik ben blij dat het deze keer goed gaat! Jij nu 31 weken en ik 30 weken, ja dat gaat hard!

Ik wil ook een ledikantklamboe kopen, dat moet wel tegen de muggen!
    Ik denk erover in Babyplanet en/of Prenatal. Maar bij Xenos is meer voor drecoraties wat het niet bestand tegen de muggen is.

De foto van mijn buik staat nu in mijn album.

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Ronnie: jeetje meis, weet niet veel meer te zeggen dan: STERKTE!

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Het is hier de hele dag al knudde wb het weer, beetje jammer, tropisch warm: nee dank je! Maar onweer en wolken, nee, dat ook liever niet.
    Vannacht heelijk geslapen! Van half elf (gisteren 2 uur geslapen tussen de middag) tot 8.15! En maar twee keer eruit om te plassen en kon toen meteen verder slapen! Fijn!
    Vanmorgen vriendin met zoontje even oud als Isa op bezoek gehad, ze hebben lekker gespeeld samen!
    Straks maar weer een dutje!
    Heb ook weer een nieuwe foto in mijn album gezet. Zal toch mijn ventje eens vragen een goede te maken, want dit komt toch niet zo goed over als je zelf staat te prutsen met camera in de hand.
    Morgen lekker vrij, nog 4 dagen (gedeeltelijk) werken en dan is het mooi geweest. Kijk er eigenlijk best wel naar uit nu ik de beslissing eenmaal genomen heb!
    Allemaal een fijne zondag verder!
    Liefs Noor

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey meiden ;)

Quote pooh:(voor het geval je het nog niet wist: ons eerste kindje was 24 weken toen hij geboren werd en overleed. De bevalling is toen ingeleid omdat ze bij de 20-weken echo diverse aangeboren afwijkingen constateerden die (zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen) niet met het leven verenigbaar waren.)

@ :cry: 24 weken :cry: :cry: weet even niets te schrijven meis :cry:

Ik noemde mezelf zwelgje toen ik zw was van Zara, en mannetje noemde me olifantje, nu heeft ie eigelijk geen koosnaampje voor me...

@han, de foto's komen dan ongeveer op zo'n 30 euro per stuk :confused:
    Mijn man was zelf fotograaf in turkije, dus dat klopt dus voor geen meter.
    Je moest ook de sessie betalen, koste 6.95, dan krijg je een foto gratis en de rest (vijf) dus 169 euro, denk dat ik alleen de griatis foto neem, en dat ik de rest niet bekijk...

@sophie, dat is zeker snel ;) hopelijk komt mijn hemeltje ook wat sneller.

@miranda, hier ook een middag dutje (noem het siesta :) ) als ik Zara naar bed heb gebracht ga ik ook even, anders ben ik niet vooruit te branden.

@Ronnie, jee meid wat een verhaal,zeker met een kleine vent van 4 en een kleine op komst :cry:
    Ik hoop dat je toch deze laatste weken nog kan genieten!

@Joyce, bij Xenos hebben ze ook verschillende kroonluchters..
    En waar heb je zoal gekeken voor klamboe's?

@prisenkids, alvast een fijne vakantie ;)

Hier was het vanochtend lekker, en rond een uur of elf werd het donker en begon het te onweren en te regenen :(
    Nu is er af en toe zon, maar gelukkig wel uit te houden ;)

jessica

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh en Ronnie, ook voor jullie een dikke knuffel,

x Sophie

Deel Deze Pagina