Joyce, misschien heb je al op internet gezocht....maar als ik google op 'kroonluchter kinderkamer' etc. kom ik er diverse tegen!
Ronnie: heel veel sterkte meid! Je mag hier altijd even komen "uithuilen" als je daar behoefte aan hebt. Hoop dat je nog even kan genieten van die frummel in je buik. Jessica: ja kan me voorstellen dat je die dan niet eens bekijkt, de kans is er dat je er dan toch verliefd op wordt. Noor: Lekker dat je zo goed hebt geslapen, ik heb vanochtend ook sinds lange tijd weer tot 8 uur geslapen en helemaal niet wakker gelegen 's nachts. Zo zie je maar dat jezelf volledig uitputten toch ergens goed voor is. Mooie buiken zijn er overal weer te zien, wij gaan vanavond ook maar weer eens een foto maken. Prisenkids: alvast een hele fijne vakantie! Ik heb vandaag weer eens een aanval van onrustig zijn. Weet soms echt niet wat ik met mezelf aanmoet. Wil schoonmaken en inkopen doen en.... ondertussen krijg ik helemaal niet gedaan het is zo'n warboel in mijn hoofd. Ben ik de enige die daar last van heeft? voel me er helemaal wanhopig door worden.
Meis, heel veel sterkte! Heel naar dat het zo allemaal moet lopen.... Probeer toch af en toe te genieten van de momenten.
@ Ronnie: jeetje meid. het zit je absoluut niet mee. Ik hoop dat je toch in de laatste weken wat kunt gaan genieten. Dikke knuf van hier! @ Marsab: wat een gave foto's zeg! Geweldig gedaan! @ PrisenKids: veel plezier! Geniet van je vakantie en hopelijk heb je je zh-koffertje nog niet nodig Hoe is het met de rest? Dank je wel voor de lieve knuffels. Ik heb hier al eens eerder verteld dat dit ons 2e kindje is, maar er bewust ook niet teveel over (willen) vertellen omdat ik jullie niet onnodig ongerust wilde maken. Als ik me morgenochtend redelijk fit voel wil ik 2 uurtjes gaan proberen te werken. Ben benieuwd hoe dat gaat! Ik slaap nu iedere middag zo'n anderhalf uur, en eerlijk gezegd...het werkt wel! Bizar dat je dan 's avonds gewoon weer slaapt, trouwens! (Net als jij Noor) Woensdag weer naar de gyn voor controle. Ben benieuwd. Naar wat ik begreep gaan ze dan ook een groeiecho doen. Doen ze dat bij meer van jullie, of zou dat vanwege die zw.schapssuiker? Pff, ga zo denk ik ff lekker met m'n voetjes in een teilje lauw water zitten. Wat een hitte! greetz, pooh
Heyy meiden, Miranda: Wat een verhaal meid! Gelukkig heb je nu wel een man waarmee je een mooi kindje krijgt, maar begrijp wel dat het je juist nu achtervolgt. Knuf Ronnie: Wil je een hart onder de riem steken meid! Heel veel succes, en hoop dat je toch een beetje kan genieten! Han: Lekker dat je goed heb geslapen! En een warhoofd is niet raar toch? Hoort er allebei meid! Pooh: Jij ook ff een knuf! Jessica: Wat belachelijk duur die foto's! Lekker dat je s'middags lekker kan bijslapen! Noor: Jij hebt ook lekker geslapan! Ben jaloers! Pris en kids: Veel plezier! Joyce: Jij ook een knuf! Nou als ik iemand ben vergeten sorrry! liefs rian
@Marsab: wat gaaaaf die foto's! hoe heb je dat gedaan? @Pooh: slaap ook dikwijls niet goed 's nachts. met name als ik de volgende dag moet gaan werken, net alsof het niet lukt, juist als het moet zeg maar... @Han: dat heet nestdrang (en hormonen!) @Rian: hoop dat je lekker slaapt vannacht! (en alle anderen natuurlijk ook!) Iemand nog suggesties voor accecoires/schilderijtjes voor de junglekamer van een vriendin? Liefs Noor
hello ladies! Noor: Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen ofniet? En die middagdutjes helpen inderdaad!hihi Schiet me trouwens zo niet iets te binnen voor die junglekamer, maar ben ook niet zo creatief moet ik zeggen.... Prisenkids: Hele fijne vakantie! Geniet er lekker van! Han: Nee, je bent niet de enigste die daar last van heeft Ik heb er ook best last van, maar dat zal er inderdaad allemaal wel bijhoren! Maar wel lastig soms hoor.... Marsab: Wat een gave foto's! Knap gedaan! Pooh: Ik krijg geloof ik niet zo'n groeiecho....misschien is dat idd wel vanwege de zw.schapssuiker. Heeft het teiltje geholpen? Hier was het vandaag redelijk goed uit te houden met de hitte! Maar dat kwam geloof ik ook wel omdat de zon hier niet scheen! Ik hoop dat ik vannacht beetje goed slaap, dit breekt me echt op! Ben onwijs moe omdat mn bloeddruk zo schommelt en eigenlijk te laag is zegt de VK, en 's nachts slaap ik niet. Lig ik gewoon soms uren te kijken. Je zou dan toch denken dat je juist goed slaapt omdat je zo moe bent! Overdag lukt me dan ook de helft niet van wat ik normaal deed, dat frustreert me soms echt! En ik raak supersnel geirriteerd en dat schiet mn vriend ook wel eens in het verkeerde keelgat natuurlijk, dus hoppa weer ruzie hahaha. Maaaar vanaaf hoorde ik dat mn buurvrouw weer is opgenomen in het ziekenhuis omdat weer een bloeding heeft gehad(1 dag na mij uitgeteld en al de 4e bloeding) dan schaam ik me eigenlijk dat ik hier over klaag! Want dit honderd keer liever als wat mn buurvrouw heeft! Gelukkig gaat alles nu wel weer goed met haar en het kindje.... Weltrusten straks voor als iedereen er aan toe is! Liefs Zoe
Noor, misschien heeft ze hier wat aan: http://www.jerma.com/menu%202/totaal%20menu.html Wij hebben behang van Eijffinger: Savannah Shadows Zie hun website en dan wallpower for kids Wel prijzig, maar staat geweldig (vinden wij ) ! x Sophie
Hmm ik ga zo nog wel even reageren hoor... maarehh.. ja het is hier ook stikwarm MAAR en daar ging het om: dat kan ik dan wel typen vanuit ons nieuwe huisje zaterdag nieuw bed gekocht.. met veel pijn en moeite inclusief matras in de auto gepropt enneh.. tja het is hier een zooitje.. maar het schiet wel lekker op zo
Joyce; kijk eens bij de Nijhof in Baarn, echt een superwinkel, megagroot, soort Ikea maar dan met kunst en aparte dinkies die je vaak in de bladen ziet, ze hebben een grote aparte afdeling met ALLEEN maar lampen voor de kinderkamer, van vliegtuigen en spaceships tot en met de meest fantastische kroonluchters, ik heb er ook eentje gekocht daar, goedkoopste is rond de 80 euro, duurste rond de 2000 euro! Ik zag dat je in noord holland woonde, dus wie weet is het te doen! Het igt vlak naast de snelweg,A1 gewoon tweede rotonde linksaf, bij afslag baarn. Pooh en miranda: warme omhelzing, wat jullie hebben meegemaakt... ook voor ronnie: kom lekker bij ons kletsen, misschien kan je dingen kwijt en verlicht het iets voor je...sterkte. Prisenkids: happy holidays! hele caravan vol! Jessica: het zijn afzetters! zo duur! moet je nagaan wat je allemaal voor dat geld kunt doen voor je baby of wat dan ook! je kunt er zelfs een zeer goede digitale camera voor aanschaffen! ja toch?
Meiden...even een vraagje, en wel eerlijk zijn ! Wij hebben nog steeds de babay kamer niet ingericht, wel alles in huis en besteld en on the way, maar de baby kamer is nog steeds studeerkamer...ik kan veel zelf doen,maar de kasten en het bureau naar zolder sjouwen lukt me dus niet met een buik van 31 weken...manlief is superrelaxed en zegt dat het wel goed komt...(hij is spanjaard, manana, manana!)Ik vraag me echter af of er een uiterste datum is voor wannner je de kinderkamer af moet hebben? jullie hebben allemaal al de meest prachtige kamertjes op de site staan! Komen ze niet langs van de kraamhulp om te checken? Ik heb nu stress! HELLUP! Be honest, heb ik nog even?
Goedemorgen! Jen: Volgens mij moet je met 32 of 37 weken zorgen dat je alles klaar hebt toch? Weet het eigenlijk niet eens....denk dat 37 weken waarschijnlijker is... Ennuh niet teveel stressen hoor met deze temperaturen
Heb net even gegoogled: De babyuitzet en de spullen die je nodig hebt voor de bevalling moeten rond de zevende maand in huis zijn. Je kunt vragen of iemand van de kraamzorg je hierbij wil adviseren.
Saskia: lekker dat het nu opschiet. En een rommeltje is het bijna altijd eerst voor je resultaat ziet. Sophie: ja hier ook warm! Gister naar de bios geweest en daar was het bijna niet te houden, kreeg het er ontzettend benauwd van! Jennifer: met 37 weken MOET je alles klaar hebben, dat is namelijk het moment dat ze geboren mag worden. Lijkt me echter niet handig als je zo gestresd bent dus je kan vast beginnen met opruimen en wie weet volgt manlief het goede voorbeeld wel. Als je er meer druk achter wil zetten kan je de kramverzorgster laten komen op een tijdstip dat je het af wil hebben en dan tegen manlief zeggen dat je haar alles goed wil laten keuren dan moet hij wel. Noor: hmmm niet echt super ideeen hier, mss veel knuffelbeesten (slangen krokodillen, tijgers etc) Zoe: helaas als je moe bent wil dat niet meteen zeggen dat je ook kan slapen. Lig soms ook 's nachts vrolijk naar het plafond te staren en overdag val ik opeens pardoes in slaap. Ik ben ook meer geirriteerd dan normaal en daar heeft vooral de kat last van Marsab: wat een ontzettende mooie foto's helemaal geweldig! Hier ook weer een nieuwe in album gezet, vind het echter niet zo'n mooie dus vanavond maar opnieuw proberen.
We hebben de foto's zelf gemaakt en bewerkt met Adobe Photoshop Elements 5.0! Kost ff tijd, maar dan heb je ook wat!
Goede morgen allemaal, Marsab, hele mooie foto's. Jennifer, je ben wel aan de late kant. Ik denk dat de meeste van ons al klaar zijn. Ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik nu alles nog moest doen, ik heb daar geen energie voor. Maar als jouw mannetje zegt dat het goed komt dan zou ik me niet zo veel zorgen maken.