september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    NOU JAAA...

Ik was zojuist op de babysite van Marsab en luisterde naar een prachtig liedje (van Marco B.?) en ik moest vervolgens keihard huilen!

Ik heb mijn emoties duidelijk niet onder controle.
    Iemand anders hier nog last van?

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    HIhi, had ik in het begin ook heel erg bij dat liedje.... :oops:

Nu kom ik ook wel eens op anders sites en hebben ze ook van die prachtige liedjes en kan ik ook zo weer gaan huilen.
    Heel gek...

:rolleyes:

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
  4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Noor: als ze zelf wil gaan hobbyen en goed kan tekenen is mss 3 schilderijtjes naast elkaar met aapjes die van het ene naar het andere schilderij slingeren wel een leuk idee. Ik ben wel creatief, maar dan met stof, dus ik kan het helaas niet voor je tekenen ;)

@ Jennifer: snap ik goed dat jij je er rustig(er) bij voelt als het vandaag of morgen klaar is? Ik heb nl. ook zo'n man van manana manana, en dat is geeneens een spanjaard :) . Vertel 'm anders gewoon dat wij gezegd hebben dat het met 32 weken klaar moet zijn. Bovendien klopt dat ook wel volgens mij, want met 7 maanden (=32 weken) moet het kamertje wel klaar zijn, begreep ik van mijn kraamhulp. Ze komt volgende week maandag "inspecteren". Oke, dat je nog een schilderijtje moet ophangen dat maakt niet uit, en met 34 of 36 weken kun je alles gaan wassen en strijken. Maar het is wel prettig als het klaar is hoor, die dikke buik gaat steeds meer in de weg zitten ;)

@ Zoe: teiltje was erg fijn gisteren! Heb overigens vannacht ook maar m'n ringen afgedaan (na m'n worstevingertjes eerst een minuut of 5 onder de koude kraan gehouden te hebben), want die begonnen ook lekker te irriteren. Maf trouwens, om na zo'n 5 jaar je trouwring ineens af te doen! Heb 'm maar aan een kettinkje om m'n nek gehangen, dan voelt het niet zo heel erg kaal.

By the way: vanmorgen de bedrijfsarts gesproken. Hij vindt het beter als ik helemaal niet meer ga werken, dus ook niet de 2 uur max. die de huisarts geadviseerd had. Ik mag nog wel eens een uurtje op m'n werk gaan kijken om wat kleine dingetjes af te ronden, maar ik zit nu dus volledig in de ziektewet tot m'n verlof. (over 2,5 week) Ik schrok wel even van z'n beslissing, dat had ik nl. niet verwacht, maar ergens weet ik ook wel dat ie gelijk heeft en dat dit het beste is.

greetz,
    pooh

5. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Beste meiden,

de meesten van jullie kennen me wel. Ik was redelijk later ingestapt, maar tot een paar weken hiervoor actief in deelname.

Helaas....

Voor degene die zichzelf willen behoeden voor zeer verdrietige zaken, moeten hier afhaken.

In de nacht van maandag 02 op dinsdag 03 juli werd ik wakker met een nachtmerrie dat het licht uit mijn buik werd getrokken. Ik heb enorm gestreden... maar ik won het niet. Ik werd wakker en om 04:15 hr zijn we naar het ziekenhuis gereden (ook omdat ik een dag geen leven had gevoeld). Via de echo en andere onderzoeken is vastgesteld dat onze zoon Niels net daarvoor was overleden.
    Op 06-07-'07 is Niels Broekmans geboren
    op 10-07-'07 hebben wij helaas afscheid moeten nemen van onze liefste.

Ik wil jullie heel veel sterkte, maar vooral plezier toewensen. Meiden, in hemelsnaam... geniet van jullie zwangerschap... ook van de kwalen! En laat dit bericht je niet verdrinken in stress, want dit is een hoogst uitzonderlijke situatie.

Mocht je willen reageren, doe dat dan naar
    mkunst@hetnet.nl want ik zal hier op het forum niet meer komen.

Veel sterkte en succes met jullie zwangerschap en straks bevalling.

Armand Broekmans en Mariella Kunst

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Vreselijk, heb er geen woorden voor.
    Alleen: Sterkte.... :cry:

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Vreselijk :(

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN
    Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland
    Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55
    Miss X: MEISJE, +18kg, bv, zh, 20 Juli verlof
    Marjannie: MEISJE
    Sema: VERRASSING

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig)

Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof
    Virginie: JONGEN, +10 kg

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof
    Danique: VERRASSING
    Sophie: MEISJE

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +9 kg, 1/4nx, 142/83, Hb 7,1 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof
    kelly33 : VERRASSING, +17 kg
    Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard
    Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE
    Seetje: JONGEN
    Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak)

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE

uitgerekend 10 september
    Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +14 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama
    Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder :( - Niels Broekmans -

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB
    Sas25: MEISJE

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Triez: JONGEN

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +13 kg, bv, zh, 24 augustus verlof

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni
    Modo: JONGEN
    Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +7 kg
    Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +8 kg, bv, thuisbevalling, 30 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE

uitgerekend 29 september
    Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    17 JONGENS
    16 MEISJES
    14 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas
    2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder :( - Niels Broekmans

Totaal geboren[/b]
    2 JONGEN
    1 MEISJES

Agenda

16 Juli; PrisEnKids Suiker prikken
    17 Juli: Saskia VK controle + echo
    17 Juli: Maart VK controle
    17 Juli: Babydean VK Controle (12.00 uur)
    17 Juli; PrisEnKids gyn groeiecho
    18 Juli: Rootje VK controle
    19 Juli: miranda040172 pretecho
    19 juli: Han VK controle
    23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle
    23 Juli: Zoë VK controle
    24 Juli: jessica24 ZH gyn controle en vk controle
    25 Juli: Marsab VK controle
    25 Juli: Noor echo + verpleegkundige
    28 Juli: Patries Gyn controle
    30 Juli: Edokid VK controle
    2 augustus miranda040172 VK controle
    2 augustus: Noor gyn
    3 augustus Mouschy VK Controle
    9 augustus: Noor echo + gyn
    13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Jeetje wat een trieste verhalen allemaal..

Heel veel sterkte Mariella

En Pomme, Miranda en Ronnie ook!

@ jennifer.. Onze kamertje is nog leeg! Het is dan wel al geschilderd en gewit, maar de meubels komen pas eind Juli midden augustus uiterlijk! Dus ik moet nog even wachten. Ik word daar ook Frustrie van hoor!

Hier een drukke meid. Hebben jullie het ook zo druk daarbinnen. Ik druk altijd of ik haar voel zal dit kwaad kunnen?

@Marsab.. Wat een mooie foto's zeg!

Vandaag 33 Weken, wat gaat dat snel zeg!

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, Hier is ze ook heel druk. Drukken op je buik mag gewoon hoor. Kindje heeft daar geen last van die zit heel goed verpakt. VK heeft mij dat verteld, ik had dit gevraagd omdat ze bij mij soms heel hard drukken. Volgens haar kan het geen kwaad. Je duwt het kindje alleen weg en kan voor de rest niks.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

pff trieste verhalen allemaal
    ik zal haar vanmiddag eens een mailtje sturen ipv hier reageren
    tranen staan bijna in mn ogen.. en dan is het nog een heel klinisch berichtje in feite.

@missX & Jennifer: hier ook nog geen kamertje hoor
    staat nog vol verhuisdozen.
    al zijn het er beduidend minder dan voor het weekend.. maar first things first.
    de meubeltjes worden ook hier pas half augustus geleverd
    dsu tegen die tijd zal de stress er wel aardig inschieten.. maar tot die tijd houden we ons bezig met andere kamers maar :)
    en babykamer doet nu prima dienst als opslagplaats vooralsnog.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

which reminds me.. ik moet de babyzaak nog even bellen dat ze mijn telefoonnr. wijzigen..
    en bovendien: 30 weken vandaag \o/

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje ik weet ook niet wat ik moet zeggen......
    Wat is het toch weer een geluk als je de kleine voelt schoppen en bewegen.

Hier gelukkig ook een druktemaakster en al doet het soms nog zo'n pijn liever dat dan (bijna) niets voelen.

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    jemig jullie hebben weer veel gekletst zeg... moest 5 bladzijden bijlezen en ben alles alweer vergeten (heel fijn die zwangerschapsdementie).....

voor iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte!

hier is het vandaag gelukkig bewolkt... moet nog voelen hoe warm het is maar ben blij dat het neit langdurig heet blijft.....

straks weer naar de VK voor controle... alweer bijna 33 weken... jemig wat gaat de tijd soms toch snel.....

Nog 12 dagen werken.......

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik ga die kleine meid ontzettend missen denk ik in mijn buik. Ik vind dat getrappel zo leuk. Die dikke buik mag van mij weg, en alle kwaaltjes, maar het spelen vind ik zo leuk!

Hebben jullie dat ook, het lijk mij zo'n leeg gevoel opeens

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Van mij mag die dikke buik ook wel weg. Ik wil mijn oude figuur best terug. Ik heb ook wel zin om lekker weer te gaan sporten en mijn oude kleding weer aan, vooral mijn spijkerbroeken mis ik erg :(. Maar dat getrappel ga ik zeker missen, maar daar krijgen we iets anders voor terug wat volgens mij veel mooier is.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ben een weekeindje niet online geweest en moet meteen tig blz terug lezen!

Mariella; heel veel sterkte meid! wat erg zeg.... hoever was je in de zwangerschap.... :(

Brigitte veel plezier bij de VK! Aftellen is begonnen! :D

Miss X heerlijk he dat drukke leven in je buik! alleen snachts is het wel eens vervelend als je lekker wil gaan slapen :p

Maart; ja ik heb dat ook hoor, wil mijn eigen figuur ook wel weer terug... Ben bijna 2 jaar zwanger en bv gevend geweest... Dus heb mag ook wel weer even 'gewoon' zijn zometeen... Al wil ik wel weer lang BV gaan geven, maar dan vliegen de KG's er wel af haha ;)

Wat een *piep* weer he...... balen hoor die regen en onweer.... Zou zo graag wandelen met Ewout en de hond... Maar het gaat niet lukken met dit weer zo.... Ik hoop dat het nog een beetje beter word, als het maar droog is. Warm hoeft niet zo, want met die dikke buik lijkt het me hele maal niets ;)
    Wij hebben dus ook nog niets gedaan aan de kamers.... Ewout blijft voorlopig in de baby kamer slapen, en de baby gaat bij ons op de kamer. En dan moet de zolder verbouwd worden. Dat gaat gebeuren als mijn man vrij is in de 3 weken na de bevalling. Dus het laat allemaal nog even op zich wachten ;)
    Ik ben ook echt aan het aftellen... pffffff beeb mag van mij wel eerder komen, week of 2 :rolleyes: ;)

18. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    zo ben even weer terug gelezen.

wat een heftige verhalen hier meiden heel veel sterkte.

het is hier ook bewolkt maar wel droog en behoorlijk drukkend.

hier ook erg druk in mijn buik gelukkig ga het zekers missen maar die buik niet hoor.

ik slaap de eerst helf van de nacht als een roos en dan word ik wakker tegen een uur of 4 en moet dan plassen en daarna heb ik veel moeite om weer in slaap te komen. heb dan van die zeurende benen en armen. weet niet waar ik met ze heen moet.

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marielle: Ik sta met mn mond vol tanden en weet ook niet wat ik moet zeggen, behalve STERKTE!

Dank je wel meiden voor de antwoorden over een klamboe/kroonluchter.
    Ik hoop dat we eruit kunnen komen, maar met jullie tips moet dat vast en zeker lukken. Ik hou jullie op de hoogte.

Vanochtend naar VK geweest, alles is/gaat goed. Behalve dan dat ik snel licht in mn hoofd ben en hyperventileren. Ze adviseerde me om minder uurtjes op een dag te gaan werken. Ik werk nu 32u en haar advies is om dit met 2u per dag af te bouwen. Dus dit ga ik ook voorstellen bij mn werkgever, ik zie daar verder geen problemen in.
    Ook heb ik besloten met 34 weken helemaal te stoppen met werken. (ook op advies van de VK). Zij vinden 4 weken van tevoren erg kort, zeker als de baby zich eerder aankondigd.
    Dus 3 augustus is mn laatste werkdag, jippie! Kijk er stiekem al naar uit, want ben er geloof ik ook echt aan toe. En zeker met het warme benauwde weer wat alleen maar erger wordt lijkt het me ook een verstandige keus!

Liefs Joyce

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    zoe dat klopt een bugaboo denim! heb jij die ook?

Jennifer ik denk eerder een blok beton maar ja

ronnie heel veel sterkte meid

ik ben vanochtend bij de vk geweest en nou blijkt dat ze in een stuit ligt!
    Moet volgende week dinsdag naar het zk om te proberen of ze nog wil draaien.
    Wat een klote nieuws zeg!
    Baal er ontzettend van.

groetjes las

Deel Deze Pagina