september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Zo terug van de VK en weer helemaal APK goedgekeurd.. hier ligt uk lekker met het koppie naar beneden en de VK verwacht dat dat ook wel zo blijft...... En verder groeit hij of zij mooi....

Snap alleen altijd maar weinig van wat ze opschrijven op die zwangerschapskaart... hihi

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    yep hier ook... komt door de steeds kleinere ruimte.....

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    ik noem het ook geen schopjes meer hoor, het is gewoon bewegingen.
    Ik vind het leuker dan die schopjes of plopjes. Je voelt nu echt duidelijk wat :D

4. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    zoe: ik woon in drenthe dus oosten/noorden.

heb vanmiddag even een ligstoel gehaald bij m`n moeder ze gebruikte hem toch niet nu kan ik heerlijk in de tuin liggen. ben net zelfs al in slaapgevalen.

morgen heb ik een groeiecho vind het best wel spannend hoor.

heb al mooie opgezwollen voeten bah.

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ja mijn voeten en kuiten en handen zijn ook opgezwollen ppff.

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey, hebben jullie ook dat je af en toe nog enorm onzeker bent.
    Ik bedoel, ik was de eerste weken echt heel bang dat het fout zou gaan en ik een miskraam zou krijgen of zo.
    Toen ik 13 weken zwanger was en de echo zag met het kleine hartje was ik helemaal opgelucht en super blij.
    Ik had dan ook verwacht dat de angst weg zou gaan.
    Dit is ook wel voor een deel verdwenen, maar nu ben ik af en toe gewoon weer heel bang dat ik ons kindje kwijt zal raken.
    Vooral als ik weer een naar verhaal hoor (zoals nu van Marielle).
    Ik word daar zo onzeker van...

Ook heb ik zoiets van, als ík me al zo voel, hoe moet Marielle en man zich dna wel niet voelen.
    Ik vind het gewoon allemaal zo erg! :cry:

Misschien zijn het de hormoontjes wel dat ik me af en toe zo onzeker voel, maar wil toch weten of meer hier last van hebben...

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, jij zit al onder de 50 dagen zie ik net. Schiet lekker op.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

whoa kamertje stond al startklaar \o/

ipv wachten tot half augustus dus

van het weekend even langs de winkel crossen dus :)

9. Ddp

Ddp Niet meer actief

oooh toch wel meer mama's uit het oosten dus!
    Ik woon in Overijssel....in Twente....

Mijn voetjes en handjes zijn ook mooi opgezwollen! :(

Ik heb dat ook wel hoor Marsab, dat onzekere!
    Ik denk dan vooral dat ik een verschrikkelijke moeder word,
    daar ben ik heel onzeker over. Dat ik het kindje laat vallen en dat ik
    er helemaal niks van bak enzo...stom he?

Ik bedenk als ik niet kan slapen soms ook allerlei scenario's wat er wel niet kan gaan gebeuren etc etc, maar daar maak ik mezelf helemaal gek mee! Ik probeer het dan altijd te relativeren en van me af te zetten....

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik woon in friesland
    hier ook wat opgezwollen vingers en voeten maar nog neit heel erg... zal wel door de warmte komen....

lees iets over een groeiecho.... maar eh die krijg je toch alleen als ze het nodig achten of altijd?

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ha meiden,

Jeetje, wat vreselijk verdrietig voor Mariella! Ik heb haar zojuist ook een maitje gestuurd.

Ik snap heel goed dat jullie heel erg schrikken van zo'n verhaal. Ik ook nog steeds na vorig jaar, maar helaas gebeurt het wel. Sommigen kunnen niet goed tegen deze verhalen, maar voor degene die het meemaakt is het helaas de vreselijke werkelijkheid. Dat sommigen, net als jij Marsab, er onzeker van worden begrijp ik heel goed. Ik wil je dan ook graag geruststellen, meid! Het komt ontzettend weinig voor en de kans dat het je overkomt is heel klein, hopelijk helpt dat je iets. (sorry als het mss wat vreemd overkomt, maar ik moest het gewoon ff kwijt)

@ Las: balen meid! hopelijk lukt de draaipoging volgende week. 34 weken dan al weer, de tijd gaat echt supersnel!

@ Zoe: ik begin idd verlieverlee langzaam aan het idee te wennen dat ik nu voorlopig niet meer hoef te werken. Ben vanmorgen nog even geweest om m'n mailbox leeg te maken en wat laatste dingen over te dragen. Enne, maak je geen zorgen, je wordt vast een prima moeder!

@ Saskia: lekker dat jullie het kamertje dit weekend al kunnen halen! Maken jullie de dozen nu snel leeg, of zoek je een andere "opslag"? ;)

greetz,
    pooh

12. Saskia78

@pooh: gelukkig hadden we afgelopen weekend de boekenkasten al ingeruimd
    dat scheelt al heel veel

want tja.. als ik job evne mag quoten "tja als we dan toch al het kamertje mogen halen.. dan MOET het af ook natuurlijk!"

dus denk dat het relatief rap in elkaar zit *grin*
    wel mooi.. kunnen we ook de rest van de babystuff eens gaan aanschaffen :)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Thanks meid, ik weet dat de kans idd erg klein is.
    Af en toe heb ik gewoon van die onzekere momenten.
    Fijn dat je toch hierop reageert, vooral omdat jij helemaal weet hoe het is om in zo'n verschrikkelijke situatie te zitten!

14. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    dus zoe: je kunt uit tukkeland zo gezegd.
    volgens mij zitten we door het heleland een beetje verdeeld.

heb vanmiddag even een zwembadje klaar gemaakt voor de honden. mijn mops dook er gewoon in die vond het helemaal geweldig. de beagel niet die wilde zijn poten niet nat hebben.

ik word ook best wel eens onzeker door die verhalen maar dat is ook wel logische het is in principe al je kind en je hecht je er heel snel aan. ik wel namelijk.

birgitte: ik krijg een groei echo omdat ik boven de 100kg zit en de vk niet goed kan voelen of het kindje goed groeit. dat is dus het enige voordeel als je boven de 100 kg weeg dat je dan een 30 weken echo krijgt.

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Graag gedaan. Ik las het terug en vroeg me toen af of ik het wel "oke" had opgeschreven. Blijkbaar wel. Het is gewoon heel lastig om af en toe de juiste woorden te vinden. Ik vind het helemaal geen probleem om jullie af en toe gerust te stellen. Is voor mezelf ook wel goed... We moeten, zoals Mariella ook schrijft, wel blijven genieten! Ik merk dat ik het wel lastig vind om er open over te schrijven, niet van mijn kant, ik kan er gelukkig goed over praten, maar meer omdat ik jullie ook niet onnodig ongerust wil maken.

Maar daar is dit forum ook voor. Om de leuke dingen te delen, maar ook de minder leuke en onzekere kanten. En bovendien, met al die hormonen.....is het toch wel erg lekker dat we elkaar hebben, toch? ;)

liefs,
    pooh

16. Ddp

Ddp Niet meer actief

hahaha ja precies joepie, ik kom uit tukkerland....
    Maar ik ben geen echte tukker hoor!
    Plat praten kan ik niet eens verstaan hihi....

Hier waggelt een engelse bulldog die ook gek is op water! Vooral met dat warme weer, want daar kunnen ze totaal niet tegen!

17. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Hier ook van alles opgezwollen! Ik pas mijn ringen niet meer...

18. Saskia78

@pomme: hier enkel ruzie met mn trouwring
    andere ring past gek genoeg gewoon prima

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hmmmm, altijd weer die trouwringen he? ;)

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ik heb die van mij maar gewoon afgedaan (ook m'n andere ring) en aan een kettinkje om m'n nek gehangen. Om 'm nou in een laadje te leggen vond ik ook weer zo wat. :)

Deel Deze Pagina