september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Wie denkt ook nog meer dat haar babytje al goed ligt? Ik heb dat inderdaad. Ik heb wel het gevoel dat ze wel wat schuift (rug) maar niet meer draait. Ik voel contstant een beentje /knietje /voetje in mijn rechterzij en wat gekriebel onderin buik, zou dat dan een handje of elleboogje zijn?

Volgende week VK, wellicht kunnen zij het wel voelen hoe le bebe ligt.

2. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    ik zou echt niet weten hoe ze ligt? Ik heb het gevoel dat ze wel al een tijdje op de zelfde manier beweegt.
    Zou ze bij mij nu ookal een defenitieve positie hebben ingenomen?
    Dikke voeten dat had ik ook en ik heb het een tijdje een beetje terug kunnen dringen door mijn benen omhoog te houden. Maar nu blijven ze wel zo. mijn hele been is opgezwollen, wat mijn hele lijf :p
    Haha, ik vind het niet leuk maar ja ik moet er ook wel om lachen. Ik loop niet meer ik waggel hihi

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heb haar eindelijk gevoeld.. Het was niet veel maar wel even een knietje of elleboogje ppff ben wel weer opgelucht hoor.

XXXX

Onze kleine meid ligt de hele tijd al hetzelfde maar dan beweegt ze af en toe heen en weer, ik voel dat ook schuiven, ik voel heel duidelijk een rugje of een billetje of een voetje. Ik kan het niet laten op even te voelen en te drukken. Zal ze toch geen last van krijgen denk ik :p

4. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Gelukkig ik ben met je mee opgelucht ;)

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama’s

Sereenalian, welkom en klets gezellig mee.

MissX, lekker hoor. Ik moet nog tot 8 augustus werken .

Ik kom net terug van de verloskundige.

Was wel even schrikken, het duurde langer dan normaal voor ze het hartje had gevonden. Ik voelde de baby gisteren ook weinig dus dat was extra schrikken.
    Maar ze had zich gewoon verstopt, uiteindelijk het hartje gevonden.

Het kindje is ook gedraaid, de vorige keer las ze goed en nu ligt ze in stuit, volgens de vk is ze pas 1 of 2 dagen geleden gedraaid.
    Hopen dat ze nog draait anders moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze haar daar proberen te draaien. Ik heb nog tot week 36.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm hier ligt babybeer ook al een hele tijd in dezelfde houding volgens mij..
    alsin er zit al continu een bobbel rechtsboven mn navel waar overduidelijk een ledemaatje zit.
    geen idee wat voor ledemaatje tho.. maar misschien dat we dat na vanmiddag wel weten :)
    het is in ieder geval een bewegend ledemaatje als je er op drukt.. gaat het weg :)
    maar even later voel je het gewoon weer terugkomen :)

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, Ik had nog een keer voor de zekerheid aan de vk gevraagd of ik mag drukken en duwen op mijn buik. Kan geen kwaad volgens haar omdat de baby heel goed beschremd zit in het vruchtwater.

8. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Wat grappig Saskia ik heb precies het zelfde, Ik had er alleen nog niet over nagedacht dat het een ledemaatje was :) Het voelt iig hard. Ik heb ook vaak het idee dat ze veel naar 1 kant zit. Ik heb wel eens het idee dat ik haar helemaal in mijn hand voel als ik op mijn zij ligt.

9. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

Mariella: Wil je heel veel sterkte en kracht toewensen komende tijd!
    Maart: Hoop ook dat ze nog draait misschien is ze bezig met een lange koprol van een paar dagen ;)
    Las: Hoop dat de jouwe ook nog uit zichzelf gaat draaien en dat je niet naar het zk huis moet!
    Miss X: Fijn dat je de kleine weer hebt gevoeld!
    sereenalian: Welkom!
    Saskia: Fijn dat je kamertje er al was
    Joepie: Fijn dat alles goed was met de kleine, en hopen dat 't niet al te vroeg komt

:oops: Sorry ben de helft alweer vergeten,

hier is het kamertje ook bij lange na nog niet af, maar ik kan het ook niet afmaken, me hoofd staat er totaal niet naar, zolang me vriend nog niet thuis is kan ik ook nog helemaal niet bevallen ;) Heb alles wel redelijk in huis denk ik. Dus het is ook zo neergezet als het moet.

Nou me zoontje is vandaag bij oma, dus ik ga lekker helemaal niks doen, begint nu wel zwaar te worden alleen, lichaam begint elke dag meer te protesteren, en me voeten laatste dagen niet normaal kan me schoenen niet meer aan. En me broer is van weekend terug gekomen van 5,5 maand varen, en krijg nieuwe schoenen van hem donderdag nou moet ik wel in een schoen kunnen komen ;) Me zoontje reageerde gelukkig heel vrolijk en blij op hem dus hij zal ook vrolijk op papa reageren denk ik.

liefs rian

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey is het misschien niet handig om binnekort niet is nummers uit te wisselen zodat we elkaar kunnen smsen als er iets is of als we zijn bevallen?

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rian, ben je al aan het aftellen? nog even en jouw mannetje is weer thuis :)

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    He ja dat is wel handig..
    Dat ieder een sms maatje heeft als er wat aan de hand is of aan het bevallen etc.

Kunnen we een beetje op de hoogte houden op het forum.

13. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Gaat nu wel snel ja, besef het eigenlijk nog niet echt maar zie er aan de ene kant ook wel tegenop, moet weer aan elkaar wennen en hij gaat zich weer met ons gezinnetje 'bemoeien' terwijl ik nu heel me eigen ritme heb. En als je dan ook nog is hoort wat hij nog allemaal denkt dat wij kunnen doen als hij thuis is hahahaha.

14. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

ja dat bedoel ik miss x:p:D

15. Saskia78

mja ik kan niets anders bedenken wat het is
    ook omdat het gewoon beweegt.. kan het (volgens mij) onmogelijk een hoofdje of billen zijn.
    babybeer trekt het in als je er aan komt.. om vervolgens met volle kracht weer terug te komen.
    liefst druk spartelend *grin*
    en zo flexibel is een paar billen of een hoofdje niet denk ik?

@rian: lijkt me sowieso wel leuk om te doen.
    al wil ik liever niet mijn nummer hier op het forum neergooien.
    kunnen we niet gewoon een lijstje maken en dat per PB aan iedereen sturen?
    dan heeft iedereen alsnog de nummers.. maar kan niet de hele wereld meelezen :)

evt. kunnen mensen mij dan wel pb-en zodat ik het nummer in een lijstje zet... dat vind ik niet zo'n punt :)

het is meer dat niet elke idioot mijn telefoonnr. hoeft te weten :)

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

ja was ook niet van plan om hier me mobiele nummer neer te zetten hor:p Zal me nummer wel naar je pben saskia!

17. Saskia78

ah zoals missx zegt is het ook wel handy.. :)

scheelt hoop smsjes *grin*

soort van "telefooncircel" van de middelbare school krijg je dan.
    of begrijp ik dat nu verkeerd?

18. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Hoe lang is je man weg geweest rian? Vaart hij ook net als je broer. Ik ken trouwens dat probleem van niet meer in je schoenen komen, ik heb laats gewoon een maat te groot gekocht. Aan de ene kant wel zonde, want ik neem aan dat straks na de zwangerschap ik weer me normale maat terug krijg. Maar ja je moet wat. Gelukkig is het ook slippers weer en dat is al een opluchting.

19. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Saskia: Je hebt pb van mij!
    Sereenalian: Me vriend zit 4 maanden in afganistan, Hij is militair, hij komt 12 augustus weer terug, mijn broer zit bij de marine die was 5,5 maand weg! Loop nu ook me slippers! Ze beginnen alweer te slinken me voeten gelukkig!

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, een sms maatje daar zat ik ook aan te denken.

We moeten maar een lijst maken en niet maatjes worden als je op de zelfde dag bent uitgerekend :). Misschien is het handig als iedereen die wil meedoen zich aanmeld dmv een pbtje dan dan kan iemand van ons een lijst maken.

Deel Deze Pagina