zo das best heftig 2 mannen die erg dicht bij je staan in het leger/marine. 12 augustus dat is al dichtbij. Gaat alles verder goed met hem? Ik doe mee, hoor met dat sms poule tje. Ben alleen niet zo organisatorisch omdat in elkaar te zetten Helemaal sinds die hormonen zo op spelen, ik ben echt een chaoot geworden.
Ik wil wel koppels maken hoor, het is toch lekker rustig hier op mijn werk, heb ik lekker wat te doen . Als iedereen die wil meedoen mij een pbtje stuurt maak ik een lijst, en die stuur ik steeds door via pbtjes. Niet dat onze nummers hier komen te staan.
maart: jij hebt pbtje: sereenalian: Nou me broer was op curacoa en was meer vakantie voor hem hahaha, ja en me vriend heb ik aantal keer flink in spanning gezeten, voor zover ik weet gaat alles nog goed met hem maar ik weet ook nog niet alles dat verteld hij liever allemaal als hij thuis is, maar hij heeft veel meegemaakt. lief dat je het vraagt
Jeetje, 500 pagina's! Reden voor een feestje... \/ Morgen ben ik vrij, dus dan weer een wat langere reactie...
dat is inderdaad wel een goed idee dat sms lijstje. ik zag dat ze dat bij de auustus mama`s ook hebben. dus maart wij kunnen jouw een pbtje sturen? of was het nu naar saskia?
Goedemiddag allemaal! Sereenalian: Welkom bij de september mama's!!!! Missx: Wat een opluchting is dat, als je de beeb dan ineens weer voelt bewegen he??? Hier beweegt het trouwens de hele ochtend al vrij onderin....als ze nog steeds hetzelfde ligt zijn dat waarschijnlijk handjes ofzo haha Joepie: Wat gaaf dat je hebt kunnen zien wat het word, en dat je kindje haartjes heeft!! Lief!!! Maart: Ik zal je zo een pbtje sturen met mn mobnr....Wat een opluchting dat de VK het hartje vond ofniet?? Kan me helemaal voorstellen hoe je er hebt gelegen!! Hoop trouwens voor je dat de beeb zich uit zichzelf weer lekker omdraait. Saskia: Dat ledemaatje boven mn navel heb ik ook!! Zou ook niet weten wat het is, een beentje of een knietje ofzo.... Rian: Geniet lekker van het niks doen vandaag! Voor je het weet is de dag weer voorbij!! Nog minder dan een maandje en dan komt je ventje weer thuis!! Grappig dat tie denkt dat je nog van alles kunt hahaha Ben de rest vergeten geloof ik.... Hier klein beetje last van dikke voetjes maar kan nog wel schoenen aan. Mn ring zit ook nog redelijk losjes......maar dat zal wel van korte duur zijn! Heb vandaag weer een poets aanval hahaha. Moet mezelf echt een beetje inhouden anders heb ik vanavond weer veel last! Had gisteraaf trouwens erg last van harde buiken en had het gevoel alsof de beeb ineens overdwars lag ofzo...raar gevoel! Ben ook wel benieuwd hoe ze maandag ligt als ik naar de VK moet....de laatste paar keren lag ze keurig met het koppie omlaag...
Joepie, je kan mij een pbtje sturen ik heb al een aantal nummers. Zag niet dat Saskia ook had aangeboden om een lijst te maken. --- Hier even een klein berichtje gehad van SECRET, met 25 weken en 6 dagen bevallen van haar 2ling. Gelukkig zijn de kinderen stabiel op dit moment. Met moeders gaat het helaas wat minder. Je maakt ook zoveel mee in korte tijd en het zal allemaal nog een hele tijd gaan duren. Ik wilde mijn verhaal even met jullie delen maar kan het op dit moment niet opbrengen om in het september topic te schrijven. Iedereen is druk bezig met de zwangerschap terwijl ik aan het overleven ben en hoop dat mijn kinders het gaan halen aangezien ze nog steeds heel kwetsbaar zijn. Ook word ik geconfronteerd met het feit dat alles anders kan gaan. Normaal zou ik hier ook met een dikke buik lopen en dat is ook iets wat ik niet heel goed kan accepteren. ---
jeetje wat zal ze het zwaar hebben. Hopen dat de kleintjes sterk genoeg zijn en dat ze binnenkort optimaal kan genieten van haar 2 kindjes. XXXX
maakt mij niet uit wie het doet maart maar ik heb het geloof ik net zo druk als jij.. vandaar dat ik het aanbood *grin* we vechten het wel uit denk ik? en kan me voorstellen dat secret het zwaar heeft op het moment het is niet niks waar ze doorheen moet en inderdaad.. eigenlijk had ze nu gewoon met een mooie buik moeten rondlopen. maar ben blij dat het in ieder geval met de kleintjes goed gaat dan komt moeders er ook wel weer bovenop uiteindelijk. mogen we alweer op haar site kijken trouwens?
hey, Maart: ik heb je een pbtje gestuurd! Hopelijk draait je kleine meid nog voor de 36 weken! Rian: leuk dat je broer terug is, nu je manetje nog! Zoë: ik kom uit nijverdal! Miss X: dat heb ik ook wel eens dat ik de kleine even niet voel. Bah, vind ik zo naar, dan ga ik er gewoon bij liggen en probeer ik met mijn buik adem te halen. Dat het dus ruimte krijgt en vaak voel ik dan wel schopjes etc. Sereenalian: welkom! Jij bent tegelijk met mij uitgerekend, ook 21 september of niet!? Joepie: we zijn nu wel heeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar het geslacht hoor! Saskia: gaaf dat de schopjes en plopjes plaats hebben gemaakt voor het echte werk he! hihi, nu kun je echt al bepaalde ledematen voelen. Heel gaaf!
Ik heb vandaag de baby nog niet gevoeld. word ik wel onzeker van. Erg irritant. Heb ook een beetje kramp in mijn buik. Ik kan ook niet rustig gaan liggen, ik ben op mijn werk.
@ Sereenalian:welkom! Nu al 500 pagina's \/ Ik heb Jeroen gevraagd als we baby krijgen, of hij jullie in dit topic een bericht wilt intypen. Hij vindt het prima. Ik zal hem tegen die tijd uitleggen hoe dat moet en hij moet van mij ook een foto hier plaatsen! Dat deed mijn vriendin (juni mama's 2007) het ook, haar vriend heeft ook in de topic geschreven en foto's geplaatst. Dat is ook wel handig. Verder lees ik nou goed....gaan Rian en haar manlief trouwen? :
Mijn man zal waarschijnlijk ook wel een berichtje plaatsen hier als onze kruimel er is, maar ik ik zal ook mijn nummer doorgeven, dan kan ik sms-en alsde weeen serieus begonnen zijn eventueel... Dus maart, je krijgt van mij ook een pb-tje!
Gisteren ook bijna niet gevoeld daarom maak ik me een beetje zorgen. De vk kon vanochtend heel moeilijk het hartje vinden, duurde even en ik vond hem ook niet zo duidelijk.
Lieve Maart Ik zou me geen zorgen maken hoor.. Anders bel je gewoon de VK nog een keer op dat je je zorgen maakt, Misschien mag je dan langskomen voor een echo of gaan ze nog een keer luisteren.. Kan begrijpen dat je onzeker ben, ik had dat vannochtend ook heel erg, ik voelde haar niet en ik maar steeds als ik de kans heb (ben ook op het werk) even onderuit liggen en voelen, en proberen wakker te maken. Maar gelukkig heeft ze een eventjes laten weten dat ze er is ppf. Maar ze is lang niet zo beweeglijk als gisteren. Misschien zijn ze lekker aan het rusten, de groeispurt periode is ook begonnen he. Niet teveel druk maken hoor (hoor wie het zegt ) Anders gewoon even bellen! Vinden ze niet erg.. XXX
Dank je MIssX, het was ook heel druk daar bij de vk, wachtkamer zat vol. Nu zit ik te denken straks heeft ze het hartje niet gehoord en mij weggestuurd omdat het zo druk was. Haal van alles in mijn hoofd.
Hmm ze zouden je toch nooit zomaar wegsturen als ze denken dat het niet goed is? dat kan echt niet hoor de vk's die ik tot nu toe gezien heb waren ook allemaal erg bezorgd dus geloof niet dat ze je zomaar zouden wegsturen onder het mom van "het is druk" maar inderdaad.. bel gewoon even. dat vinden ze echt geen probleem en jij voelt je meteen weer stuk relaxter babies reageren tenslotte ook heel erg op stress.. dus misschien houd ze zich daarom wel gewoon rustig?