Lieve maart, gewoon nog ff een keer je vk bellen. Zorgen maken is niet goed, niet voor jou en niet voor je beeb. En de vk is er ook om jou gerust te stellen, niet alleen om zo snel mogelijk haar wachtkamer leeg te maken. Lastig dat je op je werk bent...ga anders gewoon lekker even wat eerder naar huis. Lekker op je linkerzij gaan liggen, dan schijn je je kleintje eerder en beter te voelen. En mocht dat niet lukken, gewoon een extra break (heb je wettelijk ook recht op ), bureaustoel achterover en je benen op je bureau....En laat je collega's maar lachen hoor! liefs, pooh
Joepie, even een vraagje: hoe hebben ze je baarmoedermond opgemeten? Met de echo of zo? Zou dit wel willen weten, ik moet morgen weer naar de gyn voor controle Lekker dat je echo er zo goed uitzag, en dat je nu ook weet welk "merk" jullie krijgen! Geniet ervan! greetz, pooh
Misschien dat ik zo even bel, maar vind het zo raar om te bellen terwijl ik daar vanochtend was. Ik stel me misschien gewoon aan en slaapt ze lekker in mama's buikje.
Hoi Maart, gewoon bellen hoor! wie weet heeft ze nog een plekkie voor je morgen als het wat rustiger is. Je bent nu zwanger en als je je ongerust voelt moet je meteen aan de bel trekken! Joepie wat leuk dat je weet wat het word! heerlijk dat je een mooie echo hebt gehad! Rian; nu afwachten tot je mannetje thuis is! Vannacht echt *piep* geslapen... aldoor wakker door pijn in mijn bekken en rug... Echt niet leuk meer... En als ik wakker ben word de baby ook wakker, zeker als ik naar de WC loop en dan kom ik helemaal niet meer in slaap.... Maar goed we zijn aan het aftellen! nog maar een week of 6! Ik kan zeggen dat ik hoop volgende maand te gaan bevallen We zijn ook druk bezig geweest met het geboorte kaartje, en ik ben al langs de drukkerij geweest. ook heb ik me aangemeld bij de SMS
@Maart: gewoon je VK bellen, ben je gek, je bent ongerust! Of dat nu terecht is of niet (ook ik denk dat ze lekker slaapt, maar ik ben geen helderziende immers) En ik heb je een PB'tje gestuurd met mijn mobiele nummer, ik doe mee! Meiden, ik heb ruim 30 pagina's teruggelezen en dommel zowat in van de inspanning Ben net terug van vakantie, was een leuk weekje weg, heb lekker door Valkenburg gewaggeld en op het jaarlijkse Peer Bluesfestival met dikke enkels onder de partytent gezeten. Puf puf, het viel niet mee in die windstille hitte! Ook hier maagzuur, pijn in mijn onderrug en slaapproblemen. Uk is regelmatig aan het langsschuiven en ik vind het maar apart! Nou meiden, ga nog wat foto's in mijn album zetten zo en kijk vanavond weer even wat er geschreven is. Vanaf nu kan ik het dagelijks bijhouden weer!
pooh76: op de echo kunnen ze je baarmoeder mond zien en die was bij mij wat aan de dunne kant voor 30 weken. dus mag nu niet meer tillen en zwaar werk doen. iedereen: het geslacht hou ik nog even voor me want er komen wel eens andere mensen hier op het forum die heel nieuwsgierig zijn. heb vannacht ook erg slecht geslapen. had zweet in mijn nek en op mijn voorhoofd ik ben zo warm bloedig op moment terwijl ik altijd een kou kleum was. hahaha. en als ik dan naar mijn vriend kijk die onder de dekens lligt verstopt dan krijg ik het nog warmer pfff.
Hier ook last van Joepie.. Ik las bij de augustus mama dat er daar al 3 zijn bevallen. Pff wat komt het allemaal dichtbij he. XXX
ja klopt, maar bij ons dus ook al...Ben zo benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn! Hopelijk loop ik niet te lang over tijd, maar ik zie onze uk er zo voor aan dat het een oktober kindje wordt! Natuurlijk hoop ik dit niet!
hey meiden Poeh hee 501 pagina's @Sereenalian, welkom. @miss x, lekker genieten straks van je verlof @joepie, hier ook zo last van m'n voeten ook al lig ik met een kussen eronder, en soms 's avond een koud voetenbadje ... @mouschy, nou slaap ook al twee nachten erg slecht, was vanmiddag even in het dorp (centrum van spijk) en de mark en liep even Xenos in en keek in de spiegel had me een wallen onder m'n ogen! @maart, heb je ook een pb gestuurt, echt een top idee iedereen, voel ook duidelijk leden maten ze ligt nog steeds met dr hoofdje beneden, en dr ruggetje (en billetjes natuurlijk) rechts. dat is toch wel dr favoriete plekje... Denk dat ze indd wel een ritme hebben qua bewegen. Leef ook echt met Secret mee, valt niet mee ze zou nu indd nog ''normaal'' een dikke buik hebben.... jessica
Dames, baby heeft zich hier heel voorzichtig gemeld. Ik voelde haar even voorbij schuiven, wat een opluchting.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +18kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE Sema: VERRASSING uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig) Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +9 kg, 1/4nx, 142/83, Hb 7,1 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING, +17 kg Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +14 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder - Niels Broekmans - uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +13 kg, bv, zh, 18 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +10 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +7 kg Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +8 kg, bv, thuisbevalling, 30 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 17 JONGENS 16 MEISJES 14 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren[/b] 2 JONGEN 1 MEISJES Agenda 18 Juli: Rootje VK controle 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 23 Juli: Zoë VK controle 24 Juli: jessica24 ZH gyn controle en vk controle 25 Juli: Marsab VK controle 25 Juli: Noor echo + verpleegkundige 28 Juli: Patries Gyn controle 30 Juli: Edokid VK controle 31 Juli: Maart VK controle 2 augustus miranda040172 VK controle 2 augustus: Noor gyn 3 augustus Mouschy VK Controle 9 augustus: Noor echo + gyn 13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle
Heel veel sterkte Mariella! Had ik niet meegekregen... Maar zie dat je de lijst hebt aangepast, ze was trouwens ook de 15de uitgerekend jessica
Maart: Gewoon bellen als je het niet vertrouwt! Maar lees dat je al weer wat heb gevoeld, maar als ze zo rustig blijft moet je gewoon ff bellen! Joepie, jessica, Mouschy: Ga duimen voor een betere nacht! Nou ben vanochtend nog geweest en weet het nu al niet meer wat jullie in 2 pagina's hebben geschreven *schaam schaam*
Hihi same here rian! Maart: gelukkig heb je haar alweer gevoeld! Anders moet je altijd bellen naar de vk hoor! Saskia: ik ben ook nieuwsgierig naar jou echo... Heb vannacht ook onwijs slecht geslapen en ben er dus ook weer niet helemaal bij, sorry volgende keer reageer ik weer beter.