Haihai allemaal! Sas: is idd waar: als je gedeeltelijk ziek bent, moet je met 34 weken je verlof in laten gaan. Je krijgt dat wel gedeeltelijk zieketewetuitkering. Spannend de 30ste. Weetje, klein voelen en klein zijn zijn wel twee verschillende dingen. Bij mijn dochtertje dachten ze dat ze 6-61/2 pond zou zijn bij 40 weken op grond van voelen. En: 3560 gram bij 38 1/2 week. Extra rust is natuurlijk altijd goed. Pas als je je rust neemt voel je hoe moe je daadwerkelijk bent! Weet dat het frustrerend is om te moeten toekijken, maar zoals je het zegt: alles voor je kindje! Suus: Gelukkig is met jou alles goed! Begon me al ongerust te maken waar je bleef. En van harte met jullie voorgenomen huwelijk! Gelukkig is de lichamelijke schade voor je zus+vriend beperkt gebleven! En lekker bijna verlof! Hier nog 3 daagjes werken en dan stop ik. Ben dus ook al aan het aftellen! Jessica: leuk! Lekker adressen schrijven, postzegels plakken! Weer iets wat je kunt afstrepen van je to-do-lijstje! Als ik nog een roze setje tegenkom zal ik het je laten weten. Misschien babydump? Of even googlen? Ga lekker een dutje doen! Liefs Noor
Nou ik hoop echt volgende maand te bevallen! dan loop ik in ieder geval niet over tijd hahaha. Ewout is 6 dagen 'te laat' geboren.... Pfffff heb het nu al helemaal gehad, het is best pittig zo'n grote buik, en een kleintje in de ronte hebben kruipen... Jessica gaaf zeg dat je de enveloppen binnen hebt, kan je aan de slag met schrijven! Bij mij moet het proef kaartje nog gemaakt worden, hoop het deze week te krijgen~ Saskia gefeliciteerd alsnog met jullie nieuwe huis! rustig aan he met die dozen en zo! Suus; schrikken zeg zo'n zwaar ongeluk! Lekker een dagje nog werken en dan heb je ook verlof! genieten
trouwens die mevr gaat vrijdag op vakantie, en ons aderes is verkeerd geschreven ipv Poolsterstraat staat er Poosterstraat ze zijn dus de l vergeten... Nu dacht ik als de kleine geboren is gaat mannetje de geb.datum gram,cm en de rest van de betaling doen, kan hij het gelijk verbeteren, of vrijdag nog even doorbellen?
Jeetje, ik ben echt jaloers op jullie. Jullie gaan allemaal al bijna met verlof ik moet nog t/m 7 augustus .
@saskia: als je je gedeeltelijk ziek meldt, moet je idd 6 week van te voren met verlof, moet ik zelf ook. Kan me wel voorstellen dat jij aangezien je zeker weet dat je contract niet verlengd wordt die 2 weken 100% wel mooi meegenomen vindt en daarom er voor kiest je vrije dagen op te nemen, veel succes met je beslissing iig.
@jessica: hmm ik heb de antagal gewoon zelf gehaald bij de apotheek hier werkt als een trein kan ik zeggen @maart: ik nog tot 27 augustus hoor! hie rook geen problemen met dikke voeten maarja.. draag ook voornamelijk sportschoenen die geven redelijk makkelijk mee als je voet wat breder word. @mouschy: ik eh.. mag enkel nog naar dozen kijken sinds gisteravond oh en inpakken van de dozen mag ook wel kleding enzo.... @noor: dat merkte ik vanochtend ja lag gister relatief op tijd op bed (voor mijn doen redelijk normaal.. maar voor de laatste paar weken erg vroeg) en ze zei ook dat ze het niet helemaal goed kon voelen omdat ik kennelijk niet "naar voren droeg" bovendien heb ik een leuk spekrandje waar ze het niet over gehad heeft.. maar dat vast ook niet helpt.) dus vandaar de echo.. dan weten we het zeker. Maar lag dus gister kwart voor 10 in bed.. netjes diep onder het dekbed ingestopt door job.. en vanochtend voor werk was ik eigenlijk helemaal bekaf terwijl ik voor het eerst in aardig wat tijd bijna de hele nacht geslapen heb dus vanavond maar wee rop tijd eens kijken of ik dan weer de hele nacht doorslaap met max. 1 plasbreak
Hallo allemaal, Ik wil (een van) jullie om een gunst vragen. Wij hebben zelf ons geboortekaartje ontworpen en willen deze graag bestellen via geboortepost.nl Nu hebben we maandag de proefdruk binnen gehad en als gevolg daarvan nog wat dingetjes veranderd en daarom willen we nog een proefdruk opvragen. Nu is het zo dat in de Prenatal-doos een kaartje zit met een code voor 50% korting op de proefdruk (die hebben we dus al gebruikt en hij doet het helaas geen 2e keer). Nu zou ik willen vragen of 1 van jullie die de kaartjes daar toch niet besteld (en het kaartje uit de Prenatal-doos nog heeft) mij die code zou willen geven (kan via PB)... dan kunnen we nog een keer een proefdruk opvragen zonder daar meteen het dubbele voor te moeten betalen. In ieder geval alvast heel erg bedankt! Groetjes Rootje
Goedmiddag! Wat een hoop geklets. Wat leuk voor Natasja ik ga straks even kijken. Ik moet ook nog 2 dagen en dan heerlijk met verlof. Ik zou eigenlijk pas in augustus met verlof gaan maar het lijk me juist nu even lekker de rust te nemen en tijd voor jezelf. We krijgen het straks zo druk! Gefeliciteerd Suus met je aankomende huwelijk en wat lijkt mij dat schrikken zeg met die motorongeluk! Gelukkig valt het mee. Joepie... Ik heb dat nog nooit gehad, ik zal anders even de VK bellen als je je zorgen maakt. Ik heb ook verschrikkelijke last van dikke voeten en enkels en handen. Ik merk ook dat ik ze niet stil kan houden. Vreselijk.. Succes met adressen schrijven Jessica, ik moet nog helemaal beginnen aan die kaartjes. Lekker weertje is het hier he?
Ja lekker weertje nu... Over 5 minuutje lekker naar huis....dan ga ik lekker siësta houden. :-# Morgenmiddag om 13.00 uur hebben we een pretecho....spannend. O Ik moet nog tot 16 augustus werken... #-o
goeie middag meiden, Alweer lekker geklets hier. Sas dat is niet zo lekker en jij moet zelfs tot 30 juli wachten! Ben wel benieuwd heb wel zoiets van als het ernstig was geweest had ze er geen weken over gedaan om je door te sturen. Ik heb dat bij mijn verloskundige mee gemaakt nu. En dat was een telefoontje en ik kon de week erna terecht dus. En dan te bedenken dat er alleen op donderdag en dinsdag gekeerd wordt Maarre de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor dames. Ik heb de kinderwagen binnen. Hij staat hier echt in de gang groetjes las
Leuk dat je de kinderwagen nu hebt! Ik kreeg vandaag een mailtje van Kruidvat dat ik een pakket mag ophalen. Ik weet al van jullie dat het echt minderrrrr leuk is, dus ben ik op voorbereid, maar ik ben toch ondertussen nieuwsgierig. Ik denk dat ik het op zaterdag of anders op maandag ff ga halen. Ik ga nu echt weg, adiossssss =;
@Suus: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk vooruitzicht @Saskia: wel fijn dat de grote bubs aan verhuisellende achter de rug is. En veelal moeten toekijken is nix an, maar ja, het is even niet anders... @Miss X: jij bent kapster, toch? Is het niet extra zwaar om dan zo lang op je voeten / benen te staan? Fijn dat het eind in zicht is! Meiden, wat een mooie dag. Ik moet ook steeds aan Natasja denken, die loopt te stralen vandaag natuurlijk - zwanger na twee lange jaren... wauw! Ga weer even rommelen; heb alle cd's tevoorschijn getoverd en ga ze in mappen ordenen - in het zonnetje, met een malt biertje erbij
Hi Darcy Ik ben geen kapster hoor. Ik werk gewoon op kantoor. Dus ik zit de hele dag Ik werk weleens als freelancer voor Make-up en Haar. Maar dat doe ik voorlopig even niet, dat is me veels te zwaar
@las: daarom maak ik me inderdaad niet superzorgen maarja.. nieuwsgierig ben ik wel degelijk hoor kan nu al niet wachten tot het de 30ste is. overigens kreeg ik te horen dat babybeer nog tot week 37 had om te draaien... en top dat je kinderwagen er is ik wil ook! (komt einde va de maand.. ) maarja.. je kunt er meoilijkvast rondjes mee gaan rijden *grin* helaaas...
Jeetje wat veel gekletst! Ik ga vanaaf even alles op mn gemakkie doorlezen en reageren, heb nu nie zoveel tijd... Maar moet toch even wat kwijt! Wij hebben de kinderwagen in mei besteld. Een bugaboo Denim. Toen werd er gezegd: 6 weken levertijd! Op de order stond ook: leveren in juni....prima toch? Nou mooi niet! Het werd elke keer later en later. Tot ze me voor een paar weken terug kon vertellen dat de kinderwagen 5 juli in het centraal magazijn binnen zou komen en dan 17 juli bij hun in de winkel zou zijn. Ik gister wachten op een telefoontje, maar hoorde maar niks! Vanmiddag dus zelf maar weer gebeld......toen ben ik bijna ontploft! Ik vroeg aan het meisje of de kinderwagen er al was omdat ik nog niks gehoord had. Zij kijken, vraagt ze: heb je een Denim? Ik..euh ja... Zij: ben je hem snel nodig? Ik: Ja! Zij: Oei, want er zit namelijk 4 maanden levertijd op.... Euh waaaat? Toen kwam ze met haar mooie praatje dat zij er ook niks aan kon doen en dat ze ook niet snapte dat me was beloofd dat ie er de 17e zou zijn want dat wisten ze namelijk helemaal niet blablablabla..... Ze zou kijken naar een oplossing en me vanmiddag terugbellen.... Gelukkig ging 5 minuten later de telefoon, ze had verkeerd gekeken. Ze wist niet dat hij ons al was toegewezen. Volgende week dinsdag komt tie binnen.... Maar moet het nog eerst maar eens zien.....ben nu wel weer afgekoelt hoor hahahaha
Ha, weer even een update van mijn kant... Ik heb nieuwe foto's in het album geplaatst, van buik en babykamer. Om te matchen met het behang, heeft B. het plafond goud geschilderd. Werkelijk zo mooi geworden! We willen nog wel wat dingen doen in de kamer (schilderen van de kasten, het ledikant, lampen & planken ophangen ed), maar in principe staat alles nu klaar! da's wel een lekker gevoel zeg... Had ook niet verwacht dat het nu al zover zou zijn. Ik weet niet of ik dit al de laatste loodjes kan noemen, maar begin het erg zwaar te vinden. Ik ben zo bezig met allemaal dingen die ik nog moet van mezelf, waardoor ik me helemaal opgesloten voel. Heb het gevoel dat ik de touwtjes niet meer in handen heb wat betreft: - werk: volgende week verlof en ik weet absoluut niet hoe ik alles af krijg ale: - kinderopvang: kan niet openen zoals gepland in oktober en de verwachting is dat dit januari wordt. In de tussenliggende periode kunnen ze twee van de drie dagen op een andere plek aanbieden, maar daarbij wordt het aantal kinderen per leidster overschreden. Bovendien ben ik zo bang dat het in januari nog niet klaar is. Dit terwijl we alles zo goed hadden geregeld, dachten we... - lijf: mijn buik zit me in de weg, hoge hartslag, voeten en kuiten zo opgezwollen dat ik veel moeilijker loop doordat mijn huid veel te strak zit. kortom, ik voel me niet meer fit/aantrekkelijk (voor mezelf zeg maar) en baal van al die stomme kwaaltjes... En uiteraard de hormonen, want die maken alles nog een graadje erger heb ik het idee. Gelukkig is B. heel lief voor me en doet ook ontzettend veel in het huishouden (ik herken hem haast niet meer terug ), maar ik ben het gewoon zat! En dan lees ik op het forum over een doodgeboren kindje, waardoor ik vind dat ik geen recht van spreken (lees: zeiken) heb. Want qua groei ed gaat het allemaal hartstikke goed, *Puk* (nieuwe 'werknaam') beweegt ook hartstikke veel. En toch voelt dit zo stom... Bijna elke avond huilen omdat ik het niet meer zie zitten . Zijn er ook nog andere mama's die het zwanger zijn zo heftig vinden? Ik bedoel, ik wilde dit al zo lang en nu valt het zo tegen (behalve de momenten dat *Puk* beweegt, daar geniet ik gelukkig wel van)... Misschien stoot ik nu wel mensen tegen het hoofd. dat is absoluut niet mijn bedoeling. En als dat zo is, mijn excuses! Ben alleen zo benieuwd of jullie dit soort gevoelens ook hebben. En wat je dan vervolgens doet om weer wat vrolijker te worden. Ik zie trouwens wel ontzettend uit naar de komst van *Puk* hoor! En heb dan ook heel veel zin om lekker met die kleine er op uit te trekken, te tutten en weet ik allemaal wat nog meer . En merk nu door alleen al erover te schrijven, het al iets minder heftig voelt. En ik zie nu in mijn banner dat het nog maar 50 dagen tot aan de uitgerekende datum zijn. Het schiet dus al aardig op. Nou ja, ben benieuwd naar jullie ervaringen en dan ga ik me nu maar vermaken (?) met huishoudelijke dingen -X- Edokid
Hallo, Ik ben net weer terug van de VK, weer helemaal goedgekeurd! Kruimel was heel goed gegroeid en ik helemaal niet aangekomen! Bloeddruk was deze keer heel netjes 126/75, gelukkig niet zo hoog meer. Ze zei wel dat kruimel erg hoog ligt (duh, dat had ik nog niet in de gaten zeker, steeds die voetjes tussen je ribben) en lag netjes met het hoofdje beneden. Ik ga nu ons mooie lijstje maar even opzoeken en aanpassen. Maart alvast bedankt voor het kijken, ik hoor wel of je het kaartje nog hebt.
rootje: heb je al een code anders moet je me maar even een pbtje sturen. hier geen last meer van donkere afscheiding gelukkig. maak me altijd veelste druk om alles. hebben jullie het ook zo druk? ik heb voor mijn gevoel erg druk. maar kom nergens aan toe heb er geen fut voor wil nog zo veel doen. maar er komt er gewoon niet van. hier ook pas 14 aug met verlof maar ik werk halvedagen en 2 a 3 in de week dus dat ik vol te houden. moet morgen vroeg wel even mijn leiding gevende om de tafel. ik mag namelijk niet meer tillen enzo. vanwege mijn baarmoedermond.